شیخ العرب والعجم سید بدیع الدین شاہ راشدی 16 مئی 1926ء کوگوٹھ فضل شاہ ( نیو سعیدآباد) ضلع حیدرآباد میں سندھ میں پیدا ہوئے۔دینی تعلیم کاآغاز پنےمدرسہ ’’دارالارشاد،،سےکیا یہ ان کاٖآبائی مدرسہ تھا۔3ماہ کی قلیل مدت میں حفظ القرآ ن کی تکمیل کی ۔اس کےبعد اپنےوالدمحترم سید احسان اللہ شاہ راشدی سےتفسیرحدیث اورفقہ کی تحصیل کی ۔ سید بدیع الدین شاہ راشدی ایک عظیم مبلغ و مصلح تھے۔ ان کی دعوت و تبلیغ سے ہزاروں انسان توحید خالص سے شناسا ہوئے اور کتاب و سنت کےمتبع بنے۔ اپنی گوناگوں مصروفیات اور ہمہ جہتی مشاغل کے باوجود انہوں نے ایک سو سے زائد کتابیں یادگار چھوڑیں۔ حضرت صاحب کو بہت سے علوم پر دسترس حاصل تھی، مگر علوم القرآن اور علوم الحدیث پر تو مجتہدانہ بصیرت رکھتے تھے اور آپ نے مختلف مواقع پر بڑی علمی اور تاریخی خطبات ارشاد فرمائے ۔ زیر تبصرہ کتاب ’’ مقالات راشدیہ جلد ششم ‘‘ علامہ سید بدیع الدین شاہ راشد ی کی ہے۔ جو کہ بدیع الدین شاہ راشدی صاحب ایک عظیم مبلغ و مصلح تھے۔ ان کی دعوت و تبلیغ سے ہزاروں انسان توحید خالص سے شناسا ہوئے اور کتاب و سنت کےمتبع بنے۔ اپنی گوناگوں مصروفیات اور ہمہ جہتی مشاغل کے باوجود انہوں نے ایک سو سے زائد کتابیں یادگار چھوڑیں۔ حضرت صاحب کو بہت سے علوم پر دسترس حاصل تھی، مگر علوم القرآن اور علوم الحدیث پر تو مجتہدانہ بصیرت رکھتے تھے۔ اس وقت ’مقالات راشدیہ‘ کی ششم جلد آپ کے سامنے ہے جس میں موصوف محترم کے علمی رسائل کو یکجا صورت میں پیش کیا گیا ہے۔ اس سے قبل مقالات راشدیہ کی پانچ جلدیں منظر عام پر آچکی ہیں۔ جس میں فاتحہ خلف الامام اور مسئلہ رفع الیدین کو زیر بحث بایا گیا ہے۔اللہ تعالی سے دعا ہے کہ وہ مولف کی اس کاوش کو قبول فرمائے اوران کے میزان حسنات میں اضافہ فرمائے۔آمین۔ (رفیق الرحمن)
عناوین |
صفحہ نمبر |
الطوام المرعشة في بيان تحريفات اهل الرأي المدهشة |
|
اہل رائے کی حیران کن تحریفات کالرزہ خیزبیان |
20 |
المقدمہ |
22 |
دوسری فصل |
30 |
تیسری فصل |
32 |
چوتھی فصل |
40 |
باب اول.....قرآن مجید میں تحریف کی مثالیں |
52 |
دوسراباب ....حدیث شریف میں ان لوگوں کی تحریفات کابیان |
66 |
مکانة ابي حنيفة عندائمة لجراح والتعديل |
|
امام درالہجرۃ مالک بن انس |
141 |
امام عبدالرحمان بن مہدی |
143 |
امام سفیان بن سعید الثوری |
143 |
امام سفیان بن عینیہ |
144 |
الاعمش |
144 |
امام عبدالرزاق الصنعانی |
145 |
جریربن عبدالحمید |
145 |
ابو مسہر عبدالاعلی بن مسہر |
145 |
یزید بن ہارون |
145 |
معمربن راشد |
146 |
عطاء بن ابی رباح |
146 |
مصعب بن عبداللہ الزبیری |
146 |
امام اللیث بن سعد مصری |
147 |
الامام الشافعی |
147 |
اسرائیل بن یونس |
147 |
امام ابن نمیر |
147 |
امام عبداللہ بن مبارک |
148 |
امام وکیع بن الجراح |
149 |
محمد بن عمر الواقدی |
150 |
امام ابوعثمان بن سعید بن منصور الخرسانی المکی |
150 |
الامام ابوعمر وعبدلرحمان بن عمرالاوزاعی |
150 |
امام الجرح والتعدیل یحییٰ بن سعید القطان |
150 |
امام ابو الحسن عثمان بن ابی شیبہ العبسی |
151 |
امام ابو الحسن احمد بن عبداللہ بن صالح العجلی |
151 |
یحییٰ بن عبداللہ بن بکیر مخزومی |
152 |
امام محمد بن بشاربندار العبدی |
152 |
امام السنۃ ابوعبداللہ احمد بن حنبل شیبانی |
152 |
امام الجراح والتعدیل ابوزکریا یحییٰ بن معین |
153 |
الامام علی بن المدینی |
154 |
امام الحافظ ابوبکر عبداللہ بن الزبیر الحمیدی |
154 |
امام الحافظ مجتہد ابومحمد اسحاق بن راہویہ حنظلی |
156 |
امام الحافظ ابوعبدالرحمان عبداللہ بن عثمان العتکی عبدان المروزی |
156 |
امام محمد بن عبداللہ بن عبدلحکم مصری |
157 |
امام الحافظ ابوعبدالقاسم بن سلام الہروی |
157 |
امام ابن بکیر ویحییٰ بن یحییٰ بن بکیر بن عبدالرحمان تمیمی حنظلی |
157 |
مرزاكے دعوے |
442 |
مرزاکی دورغ گوئی کی ایک جھلک |
445 |
الہامی پیشین گوئی بابت منکوحہ آسمانی |
447 |
مرزاکادعوائے مسیحیت |
450 |
دوسری علامت |
451 |
تیسری علامت |
451 |
الہام اورمکاشفات حجت نہیں |
452 |
سندھ میں مرزائیت کی دعوت اسباب وانجام |
453 |
علامہ سید محب اللہ شاہ اورمرزائی بہتان |
454 |
سندھی رسالہ کی عبارات |
455 |
اسماعیل آدم کاخط |
457 |
پیرصاحب کاجواب |
458 |
نقض اجمالی |
459 |
سندھی رسالہ کی عبارات کی حقیقت اوران کاتفصیلی جواب |
459 |
پیرصاحب کاعقیدہ |
460 |
نبوت |
460 |
مسیحیت |
461 |
مہدیت |
463 |
سیدرشد اللہ شاہ کےعقائد |
464 |
ذات باری تعالیٰ کےمتعلق ان کاعقیدہ |
464 |
ختم نبوت کےمتعلق ان کاعقیدہ |
465 |
مسیح کےمتعلق ان کاعقیدہ |
465 |
مہدیت کےمتعلق ان کاعقیدہ |
465 |
امامت کےمتعلق ان کاعقیدہ |
465 |
اصل روایت کی حقیقت |
466 |
اصول روایت |
466 |
کذاب کی تعریف |
466 |
وضاع کی تعریف |
466 |
احادیث کو قبول کرنےکےمتعلق قادیانی فتوی |
467 |
شہادت پر شہادت |
468 |
عبداللہ عرب کی روایت کی فنی تحقیق |
468 |
صحیح بخاری کےمتعلق مرزاقادیانی کےفرموادت |
470 |
نتیجہ |
470 |
مرزاصاحب کاقولی فسق |
471 |
مرزاصاحب کافعلی فسق |
472 |
اصول درایت |
473 |
اعتراض |
476 |
جواب |
476 |
مرزائی اعتراض |
477 |
کشف ولہام شرعی حجت نہیں |
480 |
اصول فقہ کاقاعدہ |
480 |
طرفہ تماشا |
483 |
الہام کےمرزائی معیار |
483 |
معیار اول |
483 |
معیار دوم |
484 |
معیار سوم |
484 |
معیار چہارم |
485 |
معیار پنجم |
485 |
معیار ششم |
485 |
معیار ہفتم |
486 |
معیار ہشتم |
487 |
معیار نہم |
487 |
نتیجہ |
488 |
معیار دہم |
488 |
عکس القضیہ |
489 |
روایت اول |
489 |
طریقہ استدلال |
489 |
نتیجہ |
489 |
طریقہ استدلال |
489 |
نتیجہ |
490 |
روایت دوم |
490 |
نتیجہ |
490 |
روایت سوم |
490 |
طریقہ استدلال |
491 |
روایت چہارم |
491 |
طریقہ استدلال |
492 |
نتیجہ |
492 |
روایت پنجم |
492 |
طریقہ استدلال |
492 |
نتیجہ |
492 |
طریقہ استدلال |
492 |
نتیجہ |
493 |
طریقہ استدلال |
493 |
نتیجہ |
493 |
روایت ششم |
493 |
طریقہ استدلال |
493 |
نتیجہ |
494 |
فریقین کےاستدلال کاخلاصہ |
494 |
ایک اورطریقہ |
494 |
خلاصۃ المرام |
496 |
آخری التماس |
496 |
الخاتمہ |
497 |