شیخ العرب والعجم سید بدیع الدین شاہ راشدی 16 مئی 1926ء کوگوٹھ فضل شاہ ( نیو سعیدآباد) ضلع حیدرآباد میں سندھ میں پیدا ہوئے۔دینی تعلیم کاآغاز پنےمدرسہ ’’دارالارشاد،،سےکیا یہ ان کاٖآبائی مدرسہ تھا۔3ماہ کی قلیل مدت میں حفظ القرآ ن کی تکمیل کی ۔اس کےبعد اپنےوالدمحترم سید احسان اللہ شاہ راشدی سےتفسیرحدیث اورفقہ کی تحصیل کی ۔ سید بدیع الدین شاہ راشدی ایک عظیم مبلغ و مصلح تھے۔ ان کی دعوت و تبلیغ سے ہزاروں انسان توحید خالص سے شناسا ہوئے اور کتاب و سنت کےمتبع بنے۔ اپنی گوناگوں مصروفیات اور ہمہ جہتی مشاغل کے باوجود انہوں نے ایک سو سے زائد کتابیں یادگار چھوڑیں۔ حضرت صاحب کو بہت سے علوم پر دسترس حاصل تھی، مگر علوم القرآن اور علوم الحدیث پر تو مجتہدانہ بصیرت رکھتے تھے اور آپ نے مختلف مواقع پر بڑی علمی اور تاریخی خطبات ارشاد فرمائے ۔ زیر تبصرہ کتاب ’’ مقالات راشدیہ ‘‘ علامہ سید بدیع الدین شاہ راشد ی کی ہے۔ جو کہ بدیع الدین شاہ راشدی صاحب ایک عظیم مبلغ و مصلح تھے۔ ان کی دعوت و تبلیغ سے ہزاروں انسان توحید خالص سے شناسا ہوئے اور کتاب و سنت کےمتبع بنے۔ اپنی گوناگوں مصروفیات اور ہمہ جہتی مشاغل کے باوجود انہوں نے ایک سو سے زائد کتابیں یادگار چھوڑیں۔ حضرت صاحب کو بہت سے علوم پر دسترس حاصل تھی، مگر علوم القرآن اور علوم الحدیث پر تو مجتہدانہ بصیرت رکھتے تھے۔ اس وقت ’مقالات راشدیہ‘ آپ کے سامنے ہے جس میں موصوف محترم کے علمی رسائل کو یکجا صورت میں پیش کیا گیا ہے۔ اس سے قبل مقالات راشدیہ کی پانچ جلدیں منظر عام پر آچکی ہیں۔ جس میں فاتحہ خلف الامام اور مسئلہ رفع الیدین کو زیر بحث بایا گیا ہے۔اللہ تعالی سے دعا ہے کہ وہ مولف کی اس کاوش کو قبول فرمائے اوران کے میزان حسنات میں اضافہ فرمائے۔آمین۔ (رفیق الرحمن)
عناوین |
صفحہ نمبر |
مسئلہ نمبر 3:نماز وتر |
|
وتر سنت ہےیافرض؟ |
29 |
وتر کی رکعات کی صحیح تعداد |
31 |
وتر کاطریقہ |
37 |
دارقطنی والی روایت کی اسنادی حیثیت |
37 |
عبداللہ بن مسعود کی روایت کی اسنادی حیثیت |
39 |
دعائے قنوعات قبل الرکوع یابعد الرکوع |
47 |
چند اعتراضات کےجوابات |
51 |
مسئلہ نمبر 4:نماز تراویح |
|
سیدنا عائشہ ؓوالی روایت پر تبصرہ |
58 |
تہجد کاتراویح ایک نماز ہے |
59 |
ام المومنین والی آیت پر مولانا صاحب کےاعتراضات اوران کےشافی جوابات |
61 |
تہجد اورتراویح کو الگ الگ ثابت کرنےکی مولانا صاحب کی ناکام کوشش |
78 |
شاہ عبدالعزیز دہلوی کی عبارت بھی سود مند ثابت نہ ہوسکی |
86 |
رئیس الاحناف سیدانور شاہ کشمیری کاتہجد تراویح کےمتعلق فتویٰ |
88 |
جابر والی روایت پر مولانا صاحب کےاعتراضات کےجوابات |
102 |
عبداللہ بن عباس ؓ کی 20تراویح والی روایت کی اسنادی حیثیت |
104 |
ابی بن کعب والی روایت کی اسنادی حیثیت |
134 |
یحییٰ بن سعید انصاری والی روایت کی اسنادی حیثیت |
140 |
سائب بن یزید والی روایت کی اسنادی حیثیت |
152 |
سیدنا علی سےبیس رکعات والی روایتوں کی اسنادی حیثیت |
163 |
تابعین کرام اوربیس رکعات تراویح |
183 |
کیا سیدنا عمر کےدورخلافت سےلےکر سن 1284ء تک بیس رکعات ہوتی تھیں ایک دعوی اوراس کی حقیقت |
201 |
’’اتبعو السواد الاعظم ‘‘والی روایت کی اسنادی حیثیت |
203 |
اہل حدیث اوراہل سنت |
214 |
خاتمہ |
229 |
تقریرلاجواب |
|
تمہید |
233 |
اہل حدیث کی فتح |
236 |
کن کوخوش کرناتھا کوئی چیز توحلال کرنی تھی!! |
237 |
چارمسائل |
238 |
’’فاتحہ کےمتعلق تفصیلی جواب‘‘ |
239 |
احناف کامقرر کردہ قانون اورمولوی صاحب کی انحرافی |
240 |
فاتحہ کےمتعلق حدیث کےدلائل وعام کی بحث |
241 |
روایت نمبر ،1کاجواب |
241 |
مولوی صاحب کاعلم اورجھوٹ |
242 |
روایت نمبر 2:کاجواب |
242 |
حدیث کےالفاظ اوراس کی معنی پر بحث |
243 |
ایک جملہ ایک مثال |
243 |
روایت نمبر(3)پر بحث |
244 |
بیہقی کی روایت اورخیانت |
245 |
لا‘‘کمال اوراس بر بحث |
245 |
لفظ خداج کامعنی |
247 |
عباۃ بن صامت کی روایت |
247 |
قرآن پڑھنے سےمنہ میں دہکتےہوئے انکار پڑتا |
247 |
اعتراض کاجواب |
248 |
یہی روایت دوسرے صحابی سے |
249 |
امام کےپیچھے فاتحہ پڑھنےکی دوراورحدیثیں |
250 |
صحابہ کےآثار |
250 |
رفع الیدین |
253 |
ابن مسعود کی روایت پر بحث |
253 |
ابن مسعودکامذہب اورحنفیوں کی اس سےانحرافی |
254 |
ہمارامذہب |
255 |
کوفے کاکارخانہ اورملقن روایت |
256 |
رفع الیدین کی روایت متواتر ہے |
256 |
کیارفع الیدین منسوخ ہے؟ |
257 |
سلام والی روایت اوررفع الیدین |
260 |
وتر |
261 |
تراویح |
261 |
صحابہ کاعمل |
262 |
اہل حدیث کااختلاف |
263 |
مناظرے کی وضاحت |
263 |
آخری استدعا |
264 |
اعتراضات اوکاڑوی |
|
کیاغیر مقلدین اپنےاکابر کی کتابوں سےمنحرف ہیں؟ |
337 |
کیاغیرمقلدین سوال میں قرآن وسنت کےخلاف شرط لگاتےہیں |
338 |
کیااہل حدیث کتب احادیث میں تحریف کرتےہیں؟ |
349 |
عشرین رکعۃ دوست ہے یاعشرین لیلۃ |
351 |
دلائل تقلید |
374 |
حدیث معاذبن جبل کی وضاحت |
376 |
کیااولی الامر سےمراد مجتہدین ہیں |
390 |
کیایمن میں نبی ﷺ کی اجازت سےمعاذ کی تقلید شخص ہوتی رہی |
400 |
کیاتقلید چوتھی صدی کی بدعت ہے؟ |
402 |
کیافقہ تفہیم دین کےلیے واجب ہے؟ |
408 |
امام زمخشری کےنزدیک فقہ کامعنی |
408 |
شہادۃ الاحناف فی مسئلہ علم الغیب علی سبل الانصاف |
|
مسئلہ علم غیب میں علماء کی منصفانہ گواہی |
419 |
علماء احناف کےامام امام ابوحنیفہ کی مسئلہ علم غیب میں تصریح |
420 |
اتباع سنت |
|
اتباع سنت |
453 |
عصمت |
453 |
دین غیر منقسم ہے |
455 |
تعبیرشریعت |
456 |
حقیقی محبت |
457 |
مقام نبوت |
459 |
قبولیت عمل کےلیے نبی ﷺ کی تصدیق اورشہادت |
460 |
قرآن وسنت کےمدمقابل دستور لانااسلام سےدیوالیہ بن ہے |
461 |
نظام نبوی ﷺ کی برکات |
461 |
نفاذ اسلام میں سب سےبڑی رکاوٹ |
464 |
روزقیامت |
468 |
نفاذ اسلام اورانتخابات |
468 |