دین رہبانیت، صوفیت، صوفی ازم، طریقت کے متوالوں کو سنہری شریعت دین اسلام کی طرف راغب کرنے کیلئے لکھی گئی بہترین کتاب ہے۔ اس کتاب میں طریقت کے حق میں دیے جانے والے دلائل اور شخصیات کا احترم آمیز انداز میں بہترین اور باحوالہ علمی محاسبہ کیا گیا ہے۔ ایسی کتاب ہے جو صراط مستقیم کے غیر متعصب متلاشی کو واقعی راہِ حق دکھانے کی قوت رکھتی ہے۔ دین طریقت کے مختلف بنیادی نظریات، وحدت الشہور، حلول، وحدت الوجود کا علمی محاسبہ۔ ولایت، کرامت، تصوف، باطنی علوم، قیوم،قطب، ابدال، صوفیاء اور محدثین، اولیاء اللہ اور گستاخی، عشق و مستی، سماع و وجد، جام و مے، تصور شیخ، حضرت خضر ؑ کی شخصیت، رجال الغیب، پیران پیر، شیعیت، خرقہ، لوح محفوظ، آستانے، مزارات، درگاہیں، ولایت یا خدائی، علم غیب، تصرف، توجہ ،بیعت،شفاعت، اولیاء اللہ کے مقابلے، ولی بننے کے طریقے، کرامات اور استدراج،صوفیائے کرام کی تعلیمات، اولیاء اللہ کی کرامات اور انبیاء کرام کے معجزات کا تقابلی جائزہ، تصرف باطنی، مشاہدہ حق، دیدار الٰہی، رسول اللہ ﷺ کی حیات و وفات، ذکر قلندریہ، ذکر نور اور کشف قبور، محبت الٰہی، صحبت بزرگان، صوفیائے کرام کا تفسیری انداز، موضوع احادیث و واقعات، شریعت و طریقت کا تصادم، توحید، رسالت،قرآن،نکاح سے گریز، جنت اور دوزخ کا مذاق، ارکان اسلام کا مذاق اشرف علی تھانوی کا اعتراف حقیقت، خورشید احمد گیلانی اور روح تصوف، شریعت و طریقت کاتقابلی جائزہ
عناوین |
صفحہ نمبر |
|
پیش لفظ |
3 |
|
فہرست مضامین |
5 |
|
باب (1) |
|
|
دین طریقت یا رہبانیت (ایک آفاقی مذہب) |
17 |
|
خدا کا پیغام ہدایت |
18 |
|
ایمان بالغیب |
19 |
|
رہبانیت کی ابتداء |
20 |
|
دنیوی تعلقات سے بیزاری |
21 |
|
رہبانیت کا طریقہ کار |
25 |
|
رجال الغیب سے استفادہ کرنے والے گروہ |
26 |
|
کیا دیدار الہی ممکن ہے ؟ |
28 |
|
دیدار الہی یا شیطانی فریب |
30 |
|
کشف و مشاہدہ کی حقیقت |
31 |
|
دین طریقت کے مختلف نظریات |
32 |
|
پیروکاروں میں تکرار و اختلاف |
33 |
|
دین طریقت کے نقصانات اور معاشرہ پر اثرار |
33 |
|
اسلام اور رہبانیت |
35 |
|
رہبانیت میں کشش کی وجوہات |
37 |
|
1- آئینہ باطن کی صفائی |
38 |
|
2-کشف و کرامات |
39 |
|
3- مشاہدہ حق |
39 |
|
4- معاشرتی ذمہ داریا شرعی تکالیف سے نجات |
39 |
|
5- شعبدہ بازیاں |
40 |
|
عوام میں رہبانیت کی مقبولیت کے اسباب |
41 |
|
1- غیب کے حالات سے دلچسپی |
41 |
|
غیب معلوم کرنے کے ذرائع |
42 |
|
2- خوارق عادت امور |
43 |
|
3- تصرف کا عقیدہ |
44 |
|
4- سستی نجات کا عقیدہ |
45 |
|
5- مریدان با صفا کا کردار |
45 |
|
6- مرنے کے بعد بھی تصرف کا عقیدہ |
46 |
|
بتوں کی کرامات اور تصرف |
47 |
|
7- درویشوں سے عقیدت |
50 |
|
8- تذکرے اور ملفوظات کا وجود |
50 |
|
1- ایک روایتی انداز |
51 |
|
2- تذکرے اور تاریخی لغزشیں |
51 |
|
1- حضرت علی ہجویری |
51 |
|
2- حسین بن منصور حلاج |
52 |
|
3- پیران پیر |
53 |
|
3- زندگی کا دوسرا پہلو |
54 |
|
4- روایت کرامات میں اختلاف |
55 |
|
اویس قرنی کا جبہ |
58 |
|
5- مبالغہ آرائی کی حد |
59 |
|
6- الحاقی مضامین |
61 |
|
باب(2) |
|
|
دین طریقت کے نظریات و عقائد |
63 |
|
1- وحدت الوجود |
63 |
|
2- وحدت الشہود |
64 |
|
3- حلول |
64 |
|
1-حلول کا نظریہ |
64 |
|
اسلام میں عقیدہ حلول کی ابتداء |
66 |
|
حسین بن منصور حلاج |
68 |
|
عبدالکریم جیلی اور عقیدہ حلول |
70 |
|
حلاج کا مقام اولیائے کرام کی نظرمیں |
71 |
|
حضرت علی ہجویری |
71 |
|
مولانا روم |
72 |
|
شیخ عبدالقادر جیلانی |
72 |
|
خواجہ نظام الدین اولیاء دہلی |
72 |
|
امام اہل سنت رضاخاں بریلوی |
74 |
|
سکر اور صحو کا امتیاز |
75 |
|
سکر اور صحو کی آڑ میں انبیاء پر اتہام |
75 |
|
منصور حلاج کی تدریجی ترقی |
77 |
|
سیدسلیمان ندوی اور حلاج |
78 |
|
حلول مطلق اور حلول معین |
80 |
|
نئے نئے خدا |
81 |
|
2-نظریہ وحدت الوجود |
82 |
|
اسلام میں وحدت الوجود کی در آمد |
83 |
|
ابن عربی کی توحید اور فتوحات مکیہ |
83 |
|
فصوص الحکم کی تعلیمات |
85 |
|
دوزخ کی حقیقت |
85 |
|
ابن عربی اور کعبة اللہ |
86 |
|
ابن عربی اور علمائے حق |
87 |
|
ابن عربی اور اشرف علی تھانوی |
87 |
|
فصوص سے توحش |
87 |
|
عفیف الدین تلمسانی |
88 |
|
ابن عربی کے پیشرو |
89 |
|
امام غزالی کی توحید |
91 |
|
نظریہ وحدت الوجود کی تاریخ |
92 |
|
فلسفہ وحدت الوجود |
93 |
|
تصوف اور وحدت الوجود |
94 |
|
اشرف علی تھانوی اور ابن عربی کی تنزیہ |
95 |
|
وحدت الوجود پر شرعی دلائل |
96 |
|
قرآنی دلائل |
96 |
|
حدیث سے دلائل |
97 |
|
3- وحدت الشہود |
100 |
|
وجود و شہود کا فرق |
100 |
|
وحدت الشہود کی تاریخ |
101 |
|
وجود و شہود کی ایک دوسرے انداز سے تحقیق |
104 |
|
شاہ ولی اللہ اور وجود و شہود |
107 |
|
دین طریقت کے عقائد پر تحقیقی نظر |
108 |
|
روح کی حقیقت |
109 |
|
ہندو مت اور نظریہ روح |
110 |
|
دین طریقت کا اسلامی نظریات پر اثر |
111 |
|
باب (3) |
|
|
صوفیاء کے نظریات و عقائد |
115 |
|
زہاد اورصلحاء |
115 |
|
غیر اسلامی نظریات کی در آمد |
115 |
|
1- ولایت نبوت سے افضل ہے |
117 |
|
ولایت کا مقام اور ابن عربی |
117 |
|
خاتم الاولیاء کی خاتم الانبیاء پر فضیلت |
118 |
|
اکتسابی نبوت اور مرزائے قادیان |
118 |
|
شطحیات با یزید بسطامی |
120 |
|
ولایت کی برتری کا قرآن سے ثبوت |
120 |
|
قصہ موسی و خضر |
121 |
|
مراتب ولایت |
121 |
|
حضرت خضر کون اور کیا تھے ؟ |
123 |
|
حضرت خضر کی شخصیت |
122 |
|
اولیاء اللہ کی برتری کا دوسرا ثبوت |
125 |
|
2- عابد کی عالم پر فضیلت |
126 |
|
صوفی کون ہیں ؟ |
127 |
|
کیا تصوف بدعت ہے ؟ |
128 |
|
حدیث ، تفسیر، فقہ وغیرہ بدعت نہیں ؟ |
129 |
|
کیا تصوف دین کا اہم شعبہ ہے ؟ |
131 |
|
صحابہ کرام صوفی کیوں نہ کہلائے ؟ |
133 |
|
عالم پر عابد کی کشفی دلیل |
134 |
|
عابد پر عالم کی فضیلت کے دلائل |
135 |
|
3- عابد کی مجاہد پر فضیلت |
136 |
|
4- باطنی علوم کی شرعی علوم پر فضیلت |
136 |
|
باطنی علوم کے حصول کے ذرائع |
136 |
|
1- بذریعہ توجہ |
136 |
|
2- بذریعہ فیض عام |
137 |
|
3- بذریعہ کشف ، مشاہد یا لدنی علم |
138 |
|
کشفی علوم کی اجتہاد پر فضیلت |
138 |
|
4- بذریعہ عشق |
140 |
|
5- بذریعہ حضرت خضر |
140 |
|
6- بذریعہ باطنی معافی |
141 |
|
حصول علم کا ذریعہ صرف تعلیم و تعلم ہے |
142 |
|
کشفی علوم اور لطائف |
143 |
|
باطنی علوم کی کتب اور ان کے مصنفین |
143 |
|
باطنی علوم کیوں افضل ہیں ؟ |
144 |
|
علم حدیث مردوں کا علم ہے |
144 |
|
احادیث کو پرکھنے کا معیار |
146 |
|
برزخی احادیث اور عقیدہ حیات النبی |
146 |
|
5- شریعت پر طریقت کی بالادستی |
148 |
|
1- شریعت کو محو کرکے طریقت حاصل کرنا |
148 |
|
خواجہ نظام الدین اولیاء کا ارشاد |
148 |
|
شیخ عبدالقادر جیلانی اور سابقہ علم |
149 |
|
سری سقطی کا راہ عام اور خاص کا معیار |
150 |
|
بوعلی فارمدی اور امام قشیری |
151 |
|
2- شیخ کی غیر مشروط اطاعت |
152 |
|
تصوف ، سلوک اور اطاعت شیخ |
152 |
|
صادق فرغانی کی زائد شرط |
153 |
|
اللہ کے نئے نئے رسول |
153 |
|
3- غیر شرعی احکام کی تلقین |
155 |
|
بایزیدبسطامی کا طریق تربیت |
156 |
|
قرآن و سنت سے دور کرنا |
156 |
|
6- صوفیاء کا باطنی سیاسی نظام |
159 |
|
باطنی نظام کے قیام کی ضرورت |
159 |
|
صدر دفتر اور عہدہ داروں کے مساکن |
159 |
|
طبقات رجال الغیب |
160 |
|
مناصب اولیاء اللہ کی شرعی بنیادیں |
160 |
|
احادیث متطقہ قطب ابدال وغیرہ |
161 |
|
اولیاء اللہ کے اعلی مناصب |
165 |
|
منصب داروں کے مساکن اور فیوض |
165 |
|
قیوم یا انسان کامل |
167 |
|
فرد اور قطب وحدت |
167 |
|
غوث قطب ابدال کا ثبوت پیران پیر کی زبان سے |
168 |
|
مناصب کا عزل و نصب |
169 |
|
قاسم ولایت کون ؟ |
170 |
|
پیران پیر کا ایک چور کو ابدال بنا دینا |
171 |
|
پیران پیر کا ایک کافر کو ابدال بنا دینا |
173 |
|
معین الدین چشتی کو ہندوستان کس نے بھیجا ؟ |
174 |
|
ضرب شدید کے ذریعہ ولایت |
175 |
|
احکام ولایت کو چاک کر ڈالنا |
176 |
|
دور نبوی کا باطنی نظام |
177 |
|
اولیاء اللہ کی بے بسی |
179 |
|
بابا نور محمد تیراہی کی ہجرت |
180 |
|
اہل باطن پر علمائے حق کی گرفت |
180 |
|
حکومتوں سے سزا دلوانا |
180 |
|
امام مسلم اور صالحین |
181 |
|
صالحین سے حدیث قبول کرنےمیں تامل |
182 |
|
صوفیہ کا شجرہ طریقت |
182 |
|
صوفیاء پر فقہاء کی گرفت |
185 |
|
امام ابن تیمیہ اور مجدد الف ثانی کے کار نامے |
186 |
|
باب(4) |
|
|
صوفیاء کے مخصوص مسائل (1) |
188 |
|
1- اولیاء اللہ اور ان کی گرفت |
188 |
|
اولیاء اللہ والیان اسرار ہوتے ہیں |
189 |
|
ولی کے مفہوم میں تبدیلی کب ہوئی ؟ |
190 |
|
ذاتی اور عطائی کا فلسفہ |
191 |
|
خداؤں کی تعداد |
191 |
|
ولایت عامہ اور خاصہ کا عقیدہ |
192 |
|
اولیاء اللہ کی گستاخی کا انجام |
193 |
|
1- امام جعفر صادق کی بے ادبی کا انجام |
193 |
|
2- امام موسی رضا اور قالین کے شیر |
194 |
|
3- جنید بغدادی اور جلوہ گری |
195 |
|
4- عبدالواحد کی گستاخی کا انجام |
195 |
|
5- انتقام سے بچیے |
196 |
|
6- جانوروں سے بھی انتقام |
197 |
|
7- مردہ ولی کے بھی انتقام سے بچیے |
197 |
|
2- عشق و مستی |
198 |
|
عشق اور معرفت الہی |
199 |
|
عشق مجازی اور حقیقی کی تقسیم |
200 |
|
عشق مجازی اور امرد پرستی |
200 |
|
اللہ تعالی پر الزام |
200 |
|
عشق مجازی کا فضائل |
201 |
|
عاشق الہی کا جنازہ |
202 |
|
العشق نار کی عملی تعبیر |
203 |
|
شیخ حسین لاہوری کا عشق |
204 |
|
ذکر معشوق شیخ مادھو لاہوری |
205 |
|
تاج محمود قادری نوشاہی |
206 |
|
حاجی محمد قادری نوشاہی |
207 |
|
میاں شیر محمد شرقپوری |
207 |
|
عشق مجازی اور حیوانات |
208 |
|
3- جہاد اصغر اور جہاد اکبر |
208 |
|
جہاد بالسیف کی فضیلت |
209 |
|
صوفیاء کی موضوع احادیث |
210 |
|
عبدالکریم جیلی کا فلسفہ |
210 |
|
جنیدبغدادی کے مرید اور جہاد بالسیف |
212 |
|
گوشہ نشینی کا رد |
214 |
|
4- سماع و وجد |
215 |
|
سرودو رقص کے دلائل |
215 |
|
دلائل کا جائزہ |
216 |
|
سماع اور شرعی دلیل |
218 |
|
وجد اور حال کا علاج |
218 |
|
سماع کے متعلق صوفیائے حق کا دعوی |
219 |
|
سماع کی دلدادگی |
220 |
|
حافظ برخور دار نوشاہی کا سماع |
221 |
|
ابوسعید اور ابوالحسن خرقانی کا سماع |
221 |
|
5- جام و مے کی شاعری |
222 |
|
شراب کی دلدادگی |
225 |
|
6- تصور شیخ |
225 |
|
تصور شیخ خدا سے دور رکھنے کا ذریعہ |
225 |
|
تصور شیخ بزرگوں کے اقوال |
226 |
|
اندھی عقیدت |
227 |
|
جنیدبغدادی کے مرید کا غوطے کھانا |
228 |
|
7- حضرت خضر کی شخصیت |
228 |
|
حضرت خضر کون ہیں ؟ |
228 |
|
حضرت خضر سے ملاقات |
230 |
|
صوفیاء اور حضرت خضر کی تاریخ |
231 |
|
پیران پیر سے پہلی ملاقات |
231 |
|
حضرت خضر کی اضافی ڈیوٹی |
232 |
|
حضرت خضر اور قطب الدین بختیار کا کی |
233 |
|
حضرت خضر سے ایک روایت |
234 |
|
حضرت خضر کی نماز |
234 |
|
حضرت خضر کی ابدی زندگی کا عقیدہ |
235 |
|
8- رجال الغیب سے استفادہ |
235 |
|
پیران پیر کی ریاضت |
236 |
|
پیران پیر کی خدمت میں رجال الغیب |
237 |
|
جنات سے لڑکی واپس لانا |
238 |
|
آسیب کے دورے |
240 |
|
باب (5) |
|
|
صوفیاء کے مخصوص مسائل (2) |
241 |
|
9- شیعیت سے لگاؤ |
241 |
|
1- بارہ اماموں کا فیض |
241 |
|
2- حضرت علی پہلے درویش تھے |
242 |
|
3- جبہ نبوی کی تاریخ |
244 |
|
4- ماتم اور تعزیہ داری کی اہمیت |
244 |
|
5- جنوں کا ماتم |
246 |
|
6- حضرت حسین اور حوض کوثر |
247 |
|
7- حضرت ام سلمہ اور خون کربلا |
248 |
|
8- حضرت زین العابدین کو امامت کیسے ملی ؟ |
249 |
|
9- اشرف علی تھانوی کی پیدائش |
250 |
|
تصوف پر باطنیت چھاپ اور موضوعات |
250 |
|
10- خرقہ کی فضیلت |
252 |
|
شیر پر خرقہ کا اثر |
253 |
|
محمود غزنوی اور فتح سومنات |
253 |
|
11- اولیاء اللہ کے جوتوں کے کرشمے |
254 |
|
دشمن کی سرکوبی |
255 |
|
شمس الدین محمد حنفی کی گھڑا دیں |
256 |
|
گھڑوں سے قلب جاری ہوتا ہے |
256 |
|
12- لوح محفوظ پر نظر |
257 |
|
لوح میں تبدیلی کیسے ہوتی ہے ؟ |
258 |
|
آخر اللہ تعالی ہار مان لی |
259 |
|
لوح محغوظ میں تبدلی نئی شکل |
260 |
|
اس عقیدہ کی توثیق |
261 |
|
13-عبادات میں غلو اور بدعات |
262 |
|
بدعت کی اقسام |
262 |
|
ہر طرح کی بدعت گمراہی ہے |
263 |
|
بدعت کا دوسرا پہلو |
264 |
|
اویس قرنی کی عبادت |
264 |
|
عبداللہ خفیف کی عبادت |
265 |
|
امام جعفر کا صدقہ |
265 |
|
ابوالحسن خرقانی کا صدقہ |
266 |
|
معروف کرخی کا تمیم |
267 |
|
ابوالحسین کے استاد کی غیرت فقر |
267 |
|
پیران پیر کا قیمتی لباس |
268 |
|
شیخ ابوالسعود کی قیمتی پگڑی |
269 |
|
کم خوری کامعیار |
269 |
|
ترک دنیا کا معیار |
269 |
|
بایزیدبسطامی کا نماز دہرانا |
270 |
|
عبدالقادر جیلانی کا وضو |
270 |
|
پیران پیر کے نوافل |
271 |
|
شیخ محمد میر کی عبادت و ریاضت |
271 |
|
ملاشاہ قادری اور اتباع سنت |
271 |
|
14- اکل حلال اور احتیاط میں غلو |
272 |
|
اکل حلال کی اہمیت |
272 |
|
احتیاط کی حدود |
272 |
|
صوفیاء کی احتیاط |
274 |
|
حضرت سفیان ثوری |
274 |
|
حارث محاسبی |
275 |
|
احمد بن حرب |
275 |
|
امام ابن قیم کا فتوی |
275 |
|
15- پہلییوں کی زبان اور اسرار و رموز |
276 |
|
ا- واقعات |
276 |
|
حسن بصری کا وعظ |
276 |
|
رابعہ بصریہ اور گورے کالے کا فلسفہ |
277 |
|
احمد خضرویہ کی مہمان نوازی |
277 |
|
سری سقطی کا خواب |
278 |
|
شبلی کا زہد |
279 |
|
ب- اخلاق حسنہ کی تعریفیں |
279 |
|
ج- ایمان اور ارکان اسلام کے اسرار و رموز |
281 |
|
باب (6) |
|
|
آستانے اور مزارات |
283 |
|
توحید کیا ہے ؟ |
283 |
|
شرک فی العبادت |
283 |
|
دین طریقت کے اثرات |
284 |
|
بت پرستی اور قبر پرستی کا ابتداء |
284 |
|
یہ آستانے اور در گاہیں |
285 |
|
غیر مشروط اطاعت ہی خدائی کا دعوی ہے |
285 |
|
نداء لغیراللہ ، توسل اور استمداد |
286 |
|
سجدہ تعظیمی اور نظام الدین اولیاء |
287 |
|
سجدہ تعظیمی اور حرمت |
288 |
|
ولایت یا خدائی |
289 |
|
1- علم غیب خاصہ خدا ہے |
289 |
|
رسول اللہ کا علم غیب کلی |
291 |
|
2- اولیاءاللہ کے علم غیب کی وسعت اور تصرف |
292 |
|
شاہ عبدالکریم کا علم غیب |
293 |
|
میاں جی نور محمد کے شاگرد کا علم غیب |
294 |
|
علی ہجویری کا علم غیب اور اختیار تصرف |
294 |
|
عثمان ہارونی کا تصرف اور طی الارض |
295 |
|
پیران پیر کی حاجت روائی اور مشکل کشائی |
296 |
|
صلوة غوثیہ کے فائدے |
296 |
|
عبدالقدس گنگوہی کی کرامات |
297 |
|
پیران پیر اور جنس کی تبدیلی |
299 |
|
اولیاء اللہ کا موت و حیات پر تصرف |
300 |
|
موت کے وقت میں تبدیلی |
301 |
|
کلی تصرف کا ثبوت پیران پیر کی زبان سے |
302 |
|
اس عقیدہ پر علامہ آلوسی کا اظہار افسوس |
303 |
|
3- توجہ بیعت اور شفاعت |
303 |
|
توجہ کے کرشمے |
303 |
|
نظرکرم کی فیوض و برکات |
304 |
|
نگاہ جلالیت کی تباہ کاریاں |
304 |
|
بیعت ہی اخروی نجات کی ضمانت ہے |
205 |
|
کسی فقیر کے پلے باندھنے کے فوائد |
306 |
|
شفاعت اولیاء اللہ |
306 |
|
ابوالحسن خرقانی - نجات و ہندہ |
307 |
|
پیران پیر سے توسل کے فوائد |
307 |
|
یہ مزارات اور خانقا ہیں |
311 |
|
قبرپرستی اور بت پرستی میں قدر مشرک |
311 |
|
کیا فوت شدہ بزرگ سن سکتے ہیں ؟ |
312 |
|
احادیث اور سماع موتی |
313 |
|
مردوں کی برزخی زندگی |
316 |
|
کیا روح کا اس دنیا میں واپس آنا ممکن ہے |
317 |
|
اولیاءاللہ مرتے نہیں |
318 |
|
صاحب قبرکی حاجت براری |
320 |
|
ایک بزرگ سات قبریں اور حاجت روائیاں |
320 |
|
1- پیران پیر اور شیطانی فریب |
321 |
|
2- جنیدبغدادی کا مرید اور بہشت کی سیر |
323 |
|
3- مردہ زندہ کرنے والاجنات کا عامل |
323 |
|
4- ابوالحسن خرقانی اور سماع کا جواز |
324 |
|
5- فریب شیطانی کی بعض دوسری شکلیں |
325 |
|
حاجت روائی کیسے ہوتی ہے ؟ |
325 |
|
قبروں کے متعلق ارشادات نبوی |
328 |