پروفیسر ڈاکٹرمحمد سلیمان بہاؤ الدین فاتح قادیان شیخ الاسلام مولانا ابو الوفا امرتسری کے مرزائیت کے رد ّمیں تیار کردہ معروف مبلغ کہ جن کی ساری زندگی قادیانیت کے تعاقب اور مسلکِ حق اہل حدیث کے فروغ و اشاعت میں بسر ہوئی۔ بابائے تبلیغ، مولانا محمد عبداللہ گورداسپوری رحمہ اللہ کے صاحبزادہ ہیں ۔موصوف دینی و دنیوی تعلیم سے آراستہ ہیں لکھنے پڑھنے کا ذوق اچھا ہے۔ستر اور اسی کی دہائی میں پاک وہند کےمعروف علمی مجلات میں انکے کئی علمی وتحقیقی مضامین شائع ہوئے ۔مجلہ محدث،لاہور میں بھی درجن سے زائد مضامین شائع ہوئے ۔ڈاکٹر بہاؤ الدین صاحب شہید ملت علامہ احسان الہی ظہیر کےجاری کردہ رسالہ ’ترجمان الحدیث ‘ کی مجلس ادارت میں بھی شامل رہے ۔ 1970ء کے عشرے میں جامعہ سلفیہ میں انگریزی کے اُستاد رہےاور جامعہ اِسلامیہ بہاولپور اور بعض دوسرے سرکاری کالجز میں پروفیسر رہے۔ 1987ء سے برطانیہ میں مقیم ہیں۔ ’تحریک ختم نبوت‘ اور ’تاریخ اہل حدیث‘ ان کی شاہکار تصانیف ہیں جو پاک و ہند سے شائع ہو کر اہل علم سے دادِ تحسین حاصل کر چکی ہیں۔ ڈاکٹر صاحب کے تفصیلی حالات ان کی تصنیف ’ تحریک ختم نبوت‘ کی جلد نمبر 9کے شروع میں ملاحظہ کیے جاسکتے ہیں۔ زیر نظر کتاب’’تحریک ختم نبوت ‘‘ ڈاکٹر بہاؤالدین حفظہ اللہ کی وہ شاہکار تصنیف ہے جوختم نبوت کےسلسلے میں علمائے اہل حدیث کی تحقیقی وتصنیفی خدمات پرمشتمل انسائیکلوپیڈیا ہے۔ ڈاکٹر صاحب نے اس کتاب میں 1891ء سے تقسیم ہند تک ردّ قادیانیت کے سلسلے میں اہل حدیث اہل علم کی تحقیقی وتصنیفی کاوشوں کو تن تنہاء ذوق و شوق اوربڑی محنت و ہمت سے 74؍جلدوں میں مرتب کرکے عظیم الشان تاریخی کارنامہ انجام دیا ہے۔ جو تاریخ میں سنہری حروف سے لکھا جائے گا۔ دیار غیر میں رہتے ہوئے پروفیسر محمد سلیمان اظہر (ڈاکٹر بہاء الدین) کو اللہ تعالیٰ نے یہ سعادت بخشی ہے کہ انہوں نے ختم نبوتﷺ اور ردِّ قادیانیت کے حوالے سے ایک بے مثال ’’انسائیکلوپیڈیا‘‘ مرتب کرکے ثابت کیا ہے کہ وہ نمونہ سلف کے امین ہیں۔ اس انسائیکلو پیڈیا میں برصغیر کے مختلف مکاتب فکر کے اکابرین کی خدمات کا تزکرہ ہے جنہوں نے مرزا غلام احمد قادیانی کی زندگی اور موت کے بعد بھی اس کی جھوٹی نبوت کا ردّکیا اور پھر تحریک ختم نبوتﷺ اور ردقادیانیت میں تقریری اور تحریری خدمات پیش کیں ۔74 میں سے 60 جلدیں تو باقاعدہ مختلف مکتبات سے پرنٹ ہوچکی ہیں باقی جلدیں ابھی طباعت کے انتظار میں ہیں۔تحریک ختم نبوت کی ابتدائی جلدیں اولاً انڈیا سے شائع ہوئی بعد ازاں مکتبہ قدوسیہ ،لاہور نے اس کی پہلی 17 ؍جلدیں شائع کیں۔جلد17 کےبعد60تک تمام جلدیں مکتبہ اسلامیہ ،لاہور سے شائع ہوئیں۔یادر ہے اس قدر وسیع اور عظیم کام ایک ادارے ،جماعت یاتنظیم کام ہے جوکہ ڈاکٹر بہاؤالدین صاحب نے اپنے صاحبزادے سہیل اظہر صاحب کی معاونت سے خود ہی انجام دیا ہے۔جس میں مواد کا حصول وتلاش ،ایڈیٹنگ وترتیب کے امور شامل ہیں ۔حصول مواد اور اشاعت وطباعت پر اٹھنے والے سارے مالی اخراجات کاانتظام بھی خود صاحب تصنیف نے کیا ہے۔اللہ تعالیٰ ڈاکٹر کی اس عظیم کاوش کو قبول فرما کر ان کے میزانِ حسنات میں اضافے کا باعث بنائے اور انہیں ایمان وسلامتی والی زندگی سےنوازے ۔(آمین)تحریک ختم نبوت کی جلدیں جیسے جیسے تیار ہوتی رہیں کتاب وسنت سائٹ پر پبلش ہوتی رہیں اب تک اس کی 53جلدیں کتاب وسنت سائٹ پبلش ہوچکی ہیں افادۂ عام کےلیے اب اس کی اس کی مزید جلدوں کو بھی پبلش کیا جارہا ہے ۔تحریک ختم نبوت کی تمام جلدیں ڈاکٹر بہاؤ الدین کی اپنی سائٹ(https://drsuleman.com/) پربھی موجود ہیں ۔(م۔ا)
عناوین |
صفحہ نمبر |
جبار مرزا کا ہدیہ مودت |
8 |
فاتحۃ الکتاب |
9 |
مرزا قادیانی کا مولوی ثناء اللہ کے ساتھ آخری فیصلہ |
10 |
احمد کےدوغلام اور ان کا آپس میں کلام |
16 |
خلیفہ قادیانی کی ملکی واقفیت |
19 |
بہائیت اور مرزائیت میں بہت تھوڑا فرق ہے |
22 |
احمد کے دوغلام اور ان کا آپس میں کلام۔3 |
24 |
میں مرزائیوں سے مباہلہ کیوں کروں ؟ |
28 |
اعلاءالحق الصریح بتکذیب مقیل المسیح |
30 |
مرزا صاحب حنفی تھے؟ |
35 |
وحدت قومی کے متعلق ایک احمدی کا خط بنابرجواب |
37 |
مرزاقادیانی باایمان تھے؟خودان کی زبانی |
39 |
حلف کا تقاضا کیوں ہے؟ |
41 |
مسٹر نوٹووچ روسی سیاح کا افسانہ |
43 |
مرزا صاحب نبی تھے جیسے کوّا |
48 |
خواجہ کمال الدین سے ایک سوال |
49 |
مرزا قادیانی 35رنگوں میں |
50 |
تردید مرزا قادیانی ،مرزائی علماء کی زبانی |
53 |
قادیانی بکری |
58 |
راز کھل گیا |
62 |
مرزا قادیانی کون ہیں؟ |
68 |
اخلاق مرزا |
79 |
مرزاصاحب 35رنگوں میں |
85 |
تنقید تقلید |
88 |
فساد کی ذمہ داری مرزا قادیانی پرہے |
92 |
وحی مرزا کی نوعیت |
94 |
کیا مرزاجی صاحب کتاب نبی تھے |
97 |
مرزائی خنزیربھاگ نکلا۔پکڑا نہ گیا |
101 |
کفرمرزا :بزہان مرزا |
103 |
دعوی نبوت مرزا |
108 |
مرزاقادیانی اور اقرارمعراج جسمانی |
111 |
وحی مرزا کی نوعیت۔2 |
113 |
کیابہاءاللہ نے خدا ہونے کا دعوی نہیں کیا؟ |
116 |
مرزا صاحب کی نبو ت پول |
119 |
خداکی قدرت کے نشان اور میرزائے قادیان |
121 |
الدرالمکنون فی تفسیر آیۃ بالآخرۃ ھم یوقنون |
128 |
خاتم النبیین پر سوال |
133 |
لاہوری احمدی توجہ کریں |
134 |
کیا مرزا صاحب کا اسم علم احمد تھا |
136 |
بہاءاللہ کا دعوی الوہیت |
139 |
کیامرزاصاحب کا اسم علم احمد تھا |
145 |
مرزائی کس طرح تبلیغ اسلام کرتے ہیں |
147 |
بہاءاللہ کے دعوی پرایک نظر |
148 |
مسیح قادیان سے اسلام کو نقصان |
151 |
قادیانی تحریک سے فائدہ ضرورہوا |
155 |
قادیانی قلعہ کی بنیادیں کھوکھلی ہوگئیں |
157 |
مرزائی سوال اور اس کا جواب |
158 |
قادیان میں فساد کابم پھٹا |
160 |
قادیان میں طاعون |
161 |
کھلی چھٹی بنام منشی عمرالدین احمدی |
164 |
میاں محمود احمد خلیفہ قادیانی کے عقائد۔1 |
165 |
میاں محمود احمد خلیفہ قادیانی کے عقائد۔2 |
169 |
محتسب رادرون خانہ چہ کار |
170 |
کھلی چھٹی کا جواب آگیا |
173 |
مرزا غلام احمد اور میاں محموداحمد |
175 |
کھلی چھٹی بخدمت منشی عمرالدین جالندھری |
177 |
احمدیت اور اسلام |
180 |
حدیث کے منکر حنفی اور مرزائی |
168 |
شیخ بہاءاللہ ایرانی اور مرزاقادیانی |
170 |
شیخ بہاءالدین ایرانی اورمرزا قادیانی |
173 |
خلیفہ قادیان کی غلط بیانی |
179 |
مرزاقادیانی کی سیرت پرلیکچر |
187 |
دجال کون ہے؟ |
189 |
اسلام او راحمدیت |
192 |
خلیفہ قادیان کی غلط بیانی کے جواب الجواب |
198 |
خلیفہ قادیانی اوروزیرہند |
205 |
احمدی مشن افتراپردازی نہیں ہے |
206 |
آخری فیصلہ |
224 |
لاہوری جماعت احمدیہ ہے چندمطالبات |
227 |
مرزاقادیانی کی خدمت گذاری |
229 |
ایک غلطی کا ازالہ |
232 |
محمدعلی کے ترجمہ قرآن کی نسبت المنار کے رائے |
237 |
قادیانی کو اختیارکن فیکون بلکہ احیااور افنا |
239 |
خنازیرزندہ ہیں ،بلکہ غراتے ہیں |
245 |
شکار اور شکاری |
246 |
خلیفہ قادیانی کی غلط بیانیاں |
251 |
مسیح کی آمد ثانی اور مرزا قادیانی |
252 |
مباحثہ مرزائیاں |
256 |
شیر پنجاب اور قادیان |
258 |
بہاءاللہ ایرانی کا دعوی نبوت |
259 |
دجال کا گدھا قادیان میں |
263 |
مسیح موعود کی علامت حج ہے |
265 |
قادیانی چیلنج منظور |
266 |
مرزا صاحب کا پاؤں چارکشتیوں میں |
267 |
برما سے ایک اطلاعی خط |
273 |
مرزا صاحب کا پاؤں چارکشتیوں میں |
275 |
مرزا صاحب کا علم کلام |
278 |
خلیفہ قادیان اورقادیانی ثِردجال کولینے آئے |
282 |
نکاح مرزا |
284 |
پہلے مجھے دیکھئے |
284 |
الہامی پیش کوئی بات نکاح دختر مرزا احمد بیگ |
286 |
عجیب دور اندیشی |
299 |
نکاح کا الہام تھا اور نکاح نہیں ہوا :محمد علی لاہوری |
306 |
مراق مرزا۔بابوحبیب کلرک |
308 |