اکیسویں صدی جہاں سائنسی ایجادات و اکتشافات، ٹیکنالوجی ، آزادی، مساوات، عدل و انصاف، بنیادی انسانی حقوق، حقوقِ نسواں جیسے تصورات کی صدی قرار پائی وہیں یہ صدی اپنے جلو میں بے شمار سماجی اور اختلافی مسائل بھی ساتھ لے کر آئی ہے۔ ان مسائل نے انسانی زندگی کو پیچیدہ بنانے، فتنہ وفساد، پریشان خیالی اور بے راہ روی سے دوچار کرنے میں بھی کوئی کسر نہیں چھوڑی ہے۔ جس کا نتیجہ یہ ہے کہ آج دنیا فتنہ و فساد کی آماج گاہ، اخلاق و شرافت سے عاری اور مادرپدر آزادی کے ساتھ انسان کو حیوان اور معاشرے کو حیوانی معاشرے کی صورت میں پیش کر رہی ہے۔اس صدی کی رنگارنگی اور بوقلمونی سے جنم لیتے مسائل تو بے شمار ہیں لیکن ان میں سے چند اہم مسائل پر معروف عالم دین،محقق اور مصنف ڈاکٹر محمد رضی الاسلام ندوی نے قلم اُٹھایا ہے۔ زیرتبصرہ کتاب " اکیسویں صدی کے سماجی مسائل اور اسلام "میں کل گیارہ مضامین ہیں ، جن میں نکاح کے بغیر جنسی تعلق، جنسی بے راہ روی اور زناکاری، رحم مادر کا اُجرت پر حصول، ہم جنسیت کا فتنہ، مصنوعی طریقہ ہاے تولید، اسپرم بنک: تصور اور مسائل، رحمِ مادر میں بچیوں کا قتل، گھریلو تشدد، بوڑھوں کے عافیت کدے، پلاسٹک سرجری اور عام تباہی کے اسلحے کا استعمال شامل ہیں۔ ان مسائل پر تحقیقی انداز میں بحث کے ساتھ ساتھ اسلام کا نقطۂ نظر پیش کیا گیا ہےاور وقت کی ایک اہم ضرورت پوری کی گئی ہے۔ اللہ تعالی سے دعا ہے کہ وہ مولف موصوف کی اس کاوش کو قبول فرمائے اور ان کے میزان حسنات میں اضافہ فرمائے۔آمین(راسخ)
عناوین |
صفحہ نمبر |
پیش لفظ |
11 |
مقدمہ |
11 |
نکاح کےبغیر جنسی تعلق |
21 |
عالمی صورت حال |
21 |
ہندوستان کاحال |
23 |
اسباب اورقائلین جواز کےدلائل |
25 |
نظام خاندان ۔فطرت کاتقاضا |
26 |
تمدن کی ترقی خاندانی نظام پر منحصر ہے |
27 |
خاندان انسان کوحیوان سےممتاز کرتاہے |
38 |
عورت کاسراسر خسارہ |
28 |
بےقید معاشرت کےتلخ نتائج |
30 |
موہوم فائدے |
30 |
اسلام کانقطہ نظر |
31 |
خاندان اللہ تعالیٰ کی نعمت ہے |
31 |
نکاح جنسی تعلق کاواحد جائز ذریعہ |
32 |
زناکی حرمت |
34 |
بغیر نکاح کےباہم رضامندی سےبھی جنسی تعلق کی اجازت نہیں |
35 |
خاندان کےاستحکام کی دیگر تدابیر |
36 |
جنسی بےراہ روی اورزناکاری |
37 |
موجودہ صورت حال |
37 |
سخت ترسزا کامطالبہ |
38 |
جرائم کی روک تھام محض قانون سےممکن نہیں |
39 |
پورے اسلامی نظام کانفاذ ضروری ہے |
39 |
جنس کےتعلق سےمختلف رویے |
40 |
صرف نکاح کےذریعے جنسی خواہش پوری کی جائے |
41 |
نکاح کی ترغیب اوراسے آسان بنانا |
43 |
تعدد ازدواج کی اجازت |
45 |
دوسرا نکاح معیوب نہیں |
46 |
اسلامی عقائد ۔تربیت کااہم ذریعہ |
47 |
اللہ تعالیٰ ہرجگہ موجود ہیں |
48 |
آخرت میں دنیا کےہرعمل کاحساب ہوگا |
49 |
جذبہ حیاکافروغ |
50 |
معاشرہ کی پاکیزگی کےلیے احتیاطی تدابیر |
51 |
نگاہیں نیچی رکھنے کاحکم |
51 |
نامحرم کےساتھ تنہائی میں رہنے کی ممانعت |
52 |
آزاد نہ اختلاط پسندید ہ نہیں |
53 |
بغیر محرم عورت کےسفرپر پابندی |
53 |
عورت کےبن سنور کراورخوشبو لگاکر نکلنے کی ممانعت |
54 |
لباس ساتر ہو |
55 |
پردہ کاخصوصی حکم |
56 |
بدکاری کےمحرکات پر پابندی |
56 |
شراب حرام ہے |
56 |
فحاشی کی اشاعت کی اجازت نہیں |
57 |
زنا کی سزا |
58 |
سزاکےنفاذ کےلیے قطعی ثبوت ضروری ہے |
59 |
تطہیر معاشرہ کاآزمودہ نسخہ |
60 |
رحم مادرکااجرت پر حصول |
61 |
تاریخ اورموجودہ بصورت حال |
62 |
ہندوستان میں اجرت پر رحم مادر کاحصول |
63 |
دوسری عور ت کارحم اجرت پرلینے کےاسباب |
4 |
قائم مقام مادریت کی صورتیں |
64 |
اخلاقی اورتہذیبی جواز؟ |
6 |
اسلام کی بنیادی تعلیمات |
66 |
نکاح ۔توالد وتناسل کاواحد جائز ذریعہ |
66 |
مرد کےنطفے سےکسی عورت کو بارآورنہیں کیاجاسکتا |
67 |
شرم گاہ کی حفاظت |
68 |
نسب کی حفاظت ضروری ہے |
69 |
رحم کی کرایہ ۔اسلام کانقطہ نظر |
70 |
قائم مقام مادریت کی ایک جائزصورت |
72 |
ایک شاذرائے |
73 |
ہم جنسیت کافتنہ |
75 |
ہم جنسیت ۔فکر اورفلسفہ |
75 |
مغرب کی مہم جوئی |
77 |
ہندوستان کاحال |
78 |
کیاہم جنسیت پر پابندی بنیادی انسانی حقوق کی خلاف ورزی ہے |
79 |
باہم رضامندی کاغلط تصور |
80 |
کیایہ ذہنیت موروثی ہے؟ |
81 |
نفسیاتی مرض |
81 |
نظام فطرت سےبغاوت |
82 |
خاندان اورتمدن کی پامالی |
83 |
صحت عامہ کوخطرہ |
84 |
سرمایہ دارانہ استعمار کی سازش |
86 |
تمام مذاہب ہم جنسیت کےخلاف ہیں |
87 |
اسلام کانظریہ جنس |
88 |
قوم لوط سے عبرت پذیری |
90 |
رسول اللہﷺ کی تنبیہات |
92 |
فقہاء کانقطہ نظر |
95 |
متمتدن سماج کی ذمہ داری |
95 |
مصنوعی طریقہ ہائےتولید |
97 |
تولید ی حیاتیات |
98 |
فطری طریقہ تولید |
98 |
فطری طریقہ تولید میں نقائص |
99 |
مصنوعی طریقہ ہائے تولید سے استفادہ |
100 |
مصنوعی بارآوری |
101 |
ٹیسٹ ٹیوب میں بارآواری |
102 |
شوہر کےنطفے سےبارآوری |
103 |
غیرمرد کےنطفے سےبارآوری |
105 |
اسپرم بینک میں شوہر کانطفہ |
107 |
انتقال بیضہ |
107 |
قائم مقام مادریت |
107 |
حاصل بحث |
110 |
اسپرم بینک :تصور اورمسائل |
111 |
فطری طریقہ تولید اوراس میں نقائص |
111 |
مصنوعی تلقیح کےمیدان میں میڈیکل سائنس کی ترقیات |
112 |
مصنوعی تلقیح اوراسپرم بینک |
114 |
اسپرم بینک کاآغاز وارتقاء |
116 |
موجودہ دورمیں اسپرم بینکوں کادائرہ اورطریقہ کار |
117 |
اسپرم بینک مغربی کلچر کی دین |
121 |
نظام خاندان پر کاری ضرب |
122 |
نسب کی پامالی |
122 |
انسانی تجارت کاپیش خیمہ |
123 |
اسلام کانقطہ نظر |
124 |
کسی اجنبی مرد کےنطفے سےبارآوری زنا کےمترادف ہے |
124 |
عمدہ نطفے کاانتخاب جاہلی طریقہ |
126 |
شوہر کےانتقال کےبعداس کےمحفوظ نطفے سےبارآوری جائز نہیں |
127 |
شوہر کی زندگی میں اس کےمحفوظ نطفے سےبارآوری کاحکم |
128 |
اسپرم بینک کاقیام اوراسپرم کی خریدوفروخت |
129 |
رحم مادرمیں بچوں کاقتل |
131 |
نسل انسانی کےوجود تسلسل کافطری نظام |
132 |
نظام فطرت میں انسانی دخل اندازی سے عدم توازن پیداہواہے |
134 |
سماج میں لڑکیوں کی کم ترحیثیت |
135 |
نزول قرآن کےزمانے کی صورت حال |
136 |
لڑکیوں کوزندہ درگور کرناایک جاہلی رسم |
138 |
جدید جاہلیت |
139 |
موجودہ قوانین کی بےبسی |
140 |
اسلام کی انسدادی تدابیر |
141 |
ذہنی تربیت |
141 |
اندیشہ فقرکاازالہ |
142 |
لڑکیوں کو زندہدرگور کرنے کی حرمت |
143 |
آخرت میں سخت سزاکی وعید |
143 |
رسول اللہ ﷺ کواولاد کوقتل نہ کرنے کاعہد لیاکرتےتھے |
144 |
لڑکیوں کی پرورش اورکفالت پرجنت کی بشارت |
146 |
لڑکیوں کی تعلیم وتربیت کی فضیلت |
148 |
گھریلو تشدد |
151 |
مظلومیت نسواں عہد قدیم میں |
151 |
تحریک آزادی نسواں کےثمرات |
152 |
عورت پھر بھی مظلوم رہی |
153 |
گھریلو :عالمی صورت حال |
154 |
صورت حال کےجائز ےاورتدارک کےلیے عالمی کوششیں |
156 |
دس ممالک میں اقوام متحد ہ کاسروے |
158 |
دیگر ممالک کاجائزہ |
159 |
گھریلو تشدد کی روک تھام کےلیے عصر ی قوانین |
162 |
مرض بڑھتاگیا جوں جوں دواکی |
164 |
غلط تشخیص غلط علاج |
165 |
گھریلو تشدد روکنے کےلیے اسلام کی تدابیر |
166 |
مرد اورعورت رفیق ہیں نہ کہ فریق |
166 |
حقوق میں مساوات اورفطری تقسیم کار |
166 |