برصغیر میں کتاب وسنت کو اپنے لائق اتباع قراردینے والے سرفروشوں کا گروہ تمام تر مسلکی گروہوں میں سب سے زیادہ مظلوم رہا ہے ہر کسی نے انہی پر مشق سخن فرمانے کی کوشش کی ہے بڑے سے بڑے اعتدال پسند ذہنوں کا ذوق بھی اہل حدیث کےمعاملے میں بدذوقی کا شکار ہوا ۔اہل حدیث کے بارے میں جو کچھ کہا گیا او ر لکھا گيا اگر کوئی متجسسسانہ نقطہ نظر سے اسے یکجا کرنے کی کوشش کرے توکئی مجلدات تیار ہوجائیں گے ۔اہل حدیث کے خلاف سب سے زیادہ اس بات کو اچھالا گیا کہ یہ گروہ فقط ڈیڈھ سو برس کی پیداوار ہے درود کا منکر او رنبی کریم ﷺ کا گستاح ہے۔(نعوذباللہ)یہ کتاب اہل حدیث کے متعلق ان بہت سی غلط فہمیوں کا ازالہ کرتی ہے جن کا عام مسلمان شکار ہیں اور جہاں تک علماء کا تعلق ہے ان کا معاملہ ذرا مختلف ہے وہ جب بھی اپنے ذاتی وگروہی مفادات کی سطح سے بلند ہوکر اہل حدیث کے بارے میں سوچیں گے تویہ ماننے پر مجبور ہو جائیں گے کہ یہ تو خالص اسلام کی دعوت ہے جس کام مرکزی نقطہ شافع روزمحشر ﷺ کی بلاشرکت غیرے اطاعت و فرمانبرداری ہے ۔کتاب میں اہل حدیث کی تعریف ،عقیدہ،برصغیر میں اہل حدیث کی آمد کے کارواں اور اہل حدیث کے اصول وضوابط کے ساتھ ساتھ او ربہت سارے اہم مضامین کو بالتفصیل بیان کیا گیاہے ۔
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
اہل حدیث کے متعلق چند اصحاب علم کےارشادات |
|
13 |
اہل حدیث کی تعریف |
|
13 |
برصغیر میں اہل حدیث کی خدمت حدیث |
|
14 |
خیر القرون میں صرف اہل حدیث ہی تھے |
|
15 |
اہل حدیث کا عقیدہ |
|
16 |
لقب اہل حدیث |
|
17 |
تحریک اہل حدیث کے اثرات |
|
18 |
صرف کتاب وسنت |
|
19 |
اہل حدیث کا عقیدہ او رنصب العین |
|
21 |
اصل اسلام |
|
24 |
ساحل ہند پر اہل حدیث کا پہلا قافلہ |
|
25 |
قرآن وحدیث کی تعلیم کااصل مقصد |
|
26 |
جماعت اہل حدیث کا طرۂ امتیاز |
|
27 |
جماعت اہل حدیث ۔۔۔قدیم جماعت |
|
28 |
پہلا باب |
|
|
عرض ناشر |
|
31 |
سخن ہائے گفتنی |
|
33 |
اہل حدیث او ران کا شرف وامتیاز |
|
42 |
حرف چند |
|
57 |
برصغیر میں اہل حدیث کا پہلا کارواں۔۔۔صحابہ کرام |
|
67 |
حضرت عمر فاروق ؓکاعہد خلافت |
|
68 |
حضرت عثمان بن ابوالعاص ثقفی ؓ |
|
68 |
حضر ت حکم بن ابوالعاص ثقفی ؓ |
|
69 |
حضرت مغیرہ بن ابوالعاص ثقفی ؓ |
|
70 |
حضرت ربیع بن زیادحارثی مذجحی ؓ |
|
71 |
حضرت حکم بن عمروثعلبی غفاری ؓ |
|
72 |
حضرت عبداللہ بن عبداللہ انصاری ؓ |
|
73 |
حضرت سہل بن عدی خزرجی انصاری ؓ |
|
73 |
حضرت شہاب بن مخارق بن شہاب تمیمی ؓ |
|
74 |
حضرت صحار بن عباس عبدی ؓ |
|
74 |
حضرت عاصم بن عمروتمیمی ؓ |
|
75 |
حضرت عبداللہ بن عمیر اشجعی ؓ |
|
76 |
حضرت نسیر بن ويسم بن ثور عجلی ؓ |
|
76 |
حضرت عثمان ؓکا دور خلافت |
|
77 |
حضرت حکیم بن جبلہ عبدی ؓ |
|
77 |
حضرت عبیداللہ بن معمر تمیمی ؓ |
|
79 |
حضرت عمیر بن عثمان بن سعد ؓ |
|
79 |
حضرت مجاشع بن مسعود سلمی ؓ |
|
79 |
حضرت عبدالرحمن بن سمرہ قرشی ؓ |
|
81 |
حضرت علی ؓکا عہد خلافت |
|
82 |
حضرت خریت بن راشدناجی سامی |
|
82 |
حضرت عبد اللہ بن سویدتمیمی ؓ |
|
83 |
حضرت کلیب ابو وائل |
|
83 |
حضرت معاویہ ؓکاعہد خلافت |
|
84 |
حضرت مہلب بن ابوصفرہ ازدی عتکی ؓ |
|
84 |
حضرت عبداللہ بن سوارعبدی ؓ |
|
85 |
حضرت یاسر بن سوارعبدی ؓ |
|
85 |
حضرت سنان بن سلمہ ہذلی ؓ |
|
85 |
یزید کا زمانۂ حکومت |
|
87 |
حضرت جارودعبدی |
|
87 |
دوسراباب |
|
|
برصغیر میں اہل حدیث کادوسرا کارواں |
|
89 |
تابعین کرام |
|
89 |
ابن اسید بن اخنس |
|
90 |
ابو شیبہ جوہری |
|
90 |
تاغر بن ذعر |
|
90 |
حاتم بن قبیصہ ؒ |
|
91 |
حکم بن منذر عبدی |
|
91 |
راشدبن عمروبن قیس ازدی |
|
92 |
زائدہ بن عمیر طائی کوفی |
|
92 |
زیادہ بن حواری عمی |
|
92 |
ابو قیس زیاد بن رواح قیسی بصری |
|
93 |
حکم بن عوانہ کلبی |
|
94 |
معاویہ بن قرہ مزنی بصری |
|
94 |
مکحول بن عبد اللہ سندھی |
|
95 |
عبد الرحمان بن عباس |
|
95 |
عبدالرحمان سندھی |
|
96 |
قطن بن مدرک کلابی |
|
96 |
قیس بن ثعلبہ |
|
97 |
کہمس بن حسن بصری |
|
97 |
یزیدبن ابو کبشہ سکسکی دمشقی |
|
97 |
موسی سیلانی |
|
98 |
موسی بن یعقوب ثقفی |
|
98 |
عبد الرحمان کندی |
|
99 |
عبد الرحمان بیلمانی |
|
99 |
عمر بن عبید اللہ قرشی تمیمی |
|
100 |
شمر بن عطیہ بن عبدالرحمان اسعدی |
|
101 |
سعید بن اسلم کلابی |
|
101 |
سعید بن کندیر قشیری |
|
101 |
سعدبن ہشام انصاری |
|
102 |
حباب بن فضالہ ذہلی |
|
102 |
عبدالرحمان بن عبداللہ |
|
104 |
حارث بن مرہ عبدی |
|
104 |
حارث بیلمانی |
|
105 |
ایوب بن زیدہلالی |
|
105 |
حری بن حری باہلی |
|
105 |
عبادبن زیاد بن ابو سفیان |
|
106 |
یزید بن مفرغ حمیری |
|
107 |
ربیع بن صبیح سعدی بصری |
|
107 |
مجاعہ بن سعرتمیمی |
|
109 |
عطیہ بن سعدعوفی |
|
109 |
حسن بصری |
|
110 |
صیفی بن فسیل شیبانی |
|
111 |
ابو سلمہ زطی |
|
111 |
تیسراباب |
|
|
برصغیر میں اہل حدیث کا تیسرا کارواں |
|
113 |
محمد بن قاسم اور ان کےرفقائے کرام |
|
113 |
بنو ثقیف کی خدمت اسلام |
|
114 |
محمد بن قاسم بنو امیہ کی فوج میں |
|
115 |
سندھ کی طرف روانگی |
|
115 |
محمد بن قاسم کے حملےکاپس منظر |
|
116 |
ایک اور فتنہ |
|
117 |
راجہ داہر کے آدمیوں کا کشتیوں پر حملہ |
|
118 |
بری اور بحری فوج |
|
120 |
چوتھا باب |
|
|
برصغیر میں اہل حدیث کا چوتھا کارواں |
|
123 |
تبع تابعین |
|
123 |
اسرائیل بن موسی بصری |
|
123 |
کرز بن ابوبکرزعبدی |
|
124 |
معلی بن راشد بصری |
|
125 |
جنید بن عمروالعدوانی المکی |
|
127 |
محمد بن زید عبدی |
|
127 |
محمد بن غزان کلبی |
|
127 |
ابوعیینہ ازدی |
|
128 |
سندی بن شماس السمان بصری |
|
129 |
عبدالرحیم دیبلی سندھی |
|
129 |
عبدالرحمن بن عمرواوزاعی |
|
130 |
عبدالرحمن بن السندی |
|
131 |
عمرو بن عبیدبن باب السندی |
|
132 |
فتح بن عبداللہ سندھی |
|
132 |
قیس بن بسربن سندی البصری |
|
133 |
ابومعشرنجیح بن عبدالرحمن سندھی مدنی |
|
134 |
محمد بن ابراہیم بیلمانی |
|
134 |
محمد بن حارث بیلمانی |
|
135 |
یزید بن عبداللہ قرشی سندھی |
|
135 |
پانچواں باب |
|
|
مختلف قدیم ادوار کی کتابوں میں اہل حدیث کا تذکرہ |
|
137 |
چھٹا باب |
|
|
اہل حدیث اور ان کا نقطہ نظر |
|
148 |
اہل حدیث کوئی فرقہ نہیں اصل اسلام ہے |
|
157 |
اہل حدیث اور اہل سنت |
|
158 |
آئمہ اربعہ سے پہلے کامذہب |
|
159 |
کتاب وسنت کے اصل متبعین |
|
159 |
ساتواں باب |
|
|
اہل حدیث کے اصول وضوابط |
|
161 |
قرآن مجید |
|
161 |
حدیث وسنت |
|
163 |
اہل حدیث کی دعوت |
|
165 |
آئمہ فقہ اور اہل حدیث |
|
166 |
حق اور صداقت کسی خاص فرقہ میں محدود نہیں |
|
167 |
فقہ مأخذ شریعت نہیں |
|
167 |
اصل ہدف کتاب وسنت |
|
168 |
آٹھواں باب |
|
|
اہل حدیث اور شاہ ولی اللہ محدث دہلوی |
|
171 |
شاہ صاحب کی پیدائش |
|
171 |
شیخ محمد بن عبد الوہاب اور شاہ ولی اللہ |
|
172 |
شاہ صاحب کا کاروان حیات |
|
173 |
کتاب وسنت کی راہ |
|
174 |
شاہ صاحب کی عدم تقلید |
|
176 |
نواصول |
|
176 |
استنباط مسائل کے دو طریقے |
|
178 |
امام کی اقتداء میں سورۃ فاتحہ |
|
179 |
رفع الیدین |
|
180 |
وتر پڑھنا سنت ہے |
|
181 |
جمع بین الصلاتین |
|
181 |
دیہات میں جمعہ پڑھنے کامسئلہ |
|
182 |
تکبیرات عیدین کی تعداد |
|
182 |
مائے کثیر اور قلتین کے بارے میں شاہ صاحب کا مسلک |
|
183 |
اصل راہ۔۔۔۔۔کتاب وسنت |
|
185 |
چندالفاظ’’حجۃ اللہ البالغہ‘‘کے بارے میں |
|
186 |
خدمت حدیث |
|
187 |
خدمت قرآن |
|
188 |