خدمت حدیث بھی بلاشبہ عظیم شرف وسعادت ہے او راس عظیم شرف اور سعادت کبریٰ کے لیے اللہ تعالیٰ نےہمیشہ اپنی مخلوق میں عظیم لوگوں کاانتخاب فرمایا انہی سعادت مند چنیدہ شخصیات میں سرفہرست مجددِ ملت ،محدثِ عصر علامہ شیخ ناصر الدین البانی(1914۔1999ء) کا نام عالی شان ہے جنہوں نے ساری زندگی شجرِ حدیث کی آبیاری کی ۔امام البانی حدیث وفقہ کے ثقہ اما م تھے تما م علوم عقلیہ ونقلیہ پر عبور واستحضار رکھتے تھے ۔آپ کی شخصیت مشتاقان علم وعمل کے لیے نعمت ربانی تھی اورآج بھی آپ کی علمی وتحقیقی او رحدیثی خدمات اہل علم او رمتلاشیان حق کےلیے روشن چراغ ہیں۔آپ کی خدمات کے اثرات وثمرات کودیکھ کر ہر سچا مسلمان یہی محسوس کرتا ہے کہ اللہ تعالی نے آپ کوتجدیدِ دین کے لیے ہی پیدا فرمایا تھا۔علامہ ناصر الدین البانی کاشمار ان عظیم المرتبت شخصیات میں ہوتاہے کہ جنہوں نے علمی تاریخ کےدھارے کا رخ بدل دیا ۔شیخ البانی نے اپنی خدمات حدیث سے امت میں احادیث کی جانچ پرکھ کاشعور زندہ کیا۔شیخ کی ساری زندگی درس وتدریس اور تصنیف وتالیف میں گزری ۔ان کی مؤلفات اور تعلیقات کی تعداد تقریبا دوصد سے زائد ہے۔دور حاضر میں شیخ البانی نے احادیث کی تحقیق اور تخریج کا جو شاندار کام کیا ہے ماضی میں اس کی مثالی نہیں ملتی ۔زیر نظر کتاب سلسلة احاديث الصحيحة شیخ کی عظیم الشان تصانیف میں سے ہے جس میں شیخ نے عوام الناس کے فائدے کےلیے مختلف ابواب ،فصول،مسائل اور فوائد سےمتعلقہ صحیح احادیث کو جمع کردیا ہے ۔شیخ نے اس کتاب میں تبویب بندی اور کسی خاص ترتیب کا لحاظ نہیں رکھا بلکہ تخریج وتحقیق کے اصول وقواعد کے مطابق جیسے جیسے احادیثِ صحیحہ میسر آتی گئیں انہیں کتاب میں قلم بند کرتے رہے۔اور مختصراً متونِ احادیث ،اسانید طرق اور رواۃ پر بھی بحث کرتے ہوئے فقہی فوائد پر بھی روشنی ڈالی ہے اور بعض مقامات پر کسی خاص موضوع پر طویل ابحاث بھی پیش کی ہیں ۔ فضیلۃ الشیخ ابو میمون محمد محفوظ اعوان ﷾ نے سلسلہ احادیث الصحیحہ کا ترجمہ کرنے کے علاوہ اس کتاب کی فقہی ترتیب،کتاب بندی،باب بندی اور تخریج وغیرہ کا کام بھی سر انجام دیا ۔ انصار السنہ پبلی کیشنز،لاہور نے اسے 6جلدوں میں شائع کیا ہے۔ اللہ تعالی شیخ البانی اس کتاب کو طباعت کےلیے تیار کرنے والے تمام احبا ب کی جہود کو قبول فرمائے (آمین) (م۔ا)
کتاب الأذان والصلاۃ |
|
|
نماز کی فرضیت کا بیان |
|
269 |
نماز کی فضیلت کا بیان |
|
269 |
نماز کا انتظار کرنے کی فضیلت کا بیان |
|
270 |
مسجد بنانے کی اہمیت |
|
271 |
اللہ کے فرائض میں سے پانچ نمازیں بھی ہیں |
|
272 |
نماز ہلکی پڑھنے کا بیان |
|
273 |
پانچ نمازیں پڑھنے کا حکم |
|
274 |
صفوں کو سیدھا او رمکمل کرنے کا بیان |
|
274 |
ان لوگوں کا بیان کہ جن کی نماز قبول نہیں کی جاتی |
|
275 |
اذان او راقامت کے درمیان کتنا وقفہ ہونا چاہیے؟ |
|
275 |
اس گھر کی مذمت کہ جس میں نماز نہیں پڑھی جاتی |
|
276 |
دو نمازوں میں وقفہ کی اہمیت کابیان |
|
277 |
باب: خطبہ جمعہ سننے کے آداب |
|
278 |
عیدین کے لیے عورتوں کو حاضر ہونے کا حکم |
|
279 |
باب: کلیساؤں کی بربادی اور وہاں مسجدوں کی آبادی |
|
279 |
نماز کے لیے وقار و سکون کے ساتھ آنے کا بیان |
|
280 |
باب: جس نے فجر اور عصر کی پہلی رکعت پالی (قبل از طلوع و غروب آفتاب) تو اس نے نماز پالی |
|
281 |
باب: طلوع شمس سے پہلے پہلی رکعت پانے پرنماز فجر کا درست ہونا |
|
281 |
باب: مغرب کی اذان کہنے میں جلدی کرنا، |
|
282 |
عورت اور مرد کیسے اجازت دیں گے، جبکہ وہ نماز پڑھ رہے ہوں |
|
282 |
نماز سے پہلے کھانا کھانے کا مستحب ہونا |
|
282 |
امام کو نماز ہلکی پڑھانے کا حکم |
|
283 |
آمین کہنے کی فضیلت کابیان |
|
283 |
سورج کے طلوع ہونے اور غروب ہوتے وقت نماز نہ پڑھنے کا بیان |
|
284 |
مسجدمیں تھوکنے کا کفارہ |
|
285 |
نماز کو دو مرتبہ پڑھنے کا جواز |
|
285 |
باب: مقیم کا مجبوری کے تحت دو نمازوں کو جمع کرنا |
|
286 |
مسجد کی طرف نکلنے کی فضیلت کا بیان |
|
287 |
مسجد کی طرف نکلتے وقت عورتوں کو خوشبو لگانا حرام ہے |
|
287 |
باب: حدیث شفاعت کا بیان او ریہ تارکین صلاۃ کی بھی ہوگی |
|
288 |
اس شخص کا بیان کہ جس نے رکوع کی طرف آہستہ اہستہ چل کر آنے کو جائز قرار دیا |
|
291 |
جمعہ کے دن غسل کے استحباب کا بیان |
|
291 |
باب: اندھے پربھی باجماعت نماز ضروری ہے |
|
292 |
باب: جب کوئی سہو وغیرہ ہوجائے تو کم تعداد پر یقین کیاجائے |
|
293 |
سترہ کے قریب ہونے کا استحباب |
|
294 |
نماز فرض کے بعد کلام یا نکلنے کے استحباب کا بیان |
|
295 |
باب: نماز میں شکک کی بنا پر سجدہ سہو کا وجوب |
|
295 |
باب: نماز کے لیے تزئیں کرنا، مزین ہونا |
|
296 |
باب: بیٹھ کر نماز پڑھانے کی صورت میں امام کی پیروی کا لازم ہونا |
|
296 |
باب: میت کے بارے میں کلمات خیر کہنے کی تاثیر |
|
297 |
باب: نماز کےممنوعہ اوقات کون کون سے ہیں |
|
298 |
ضرورت کے تحت نماس پڑھنے والا کہاں تھوکے |
|
299 |
امام کا دو رکعت میں (تشہد) بھول جانے کا بیان |
|
300 |
صاحب قرآن کے لیے قیام کی اہمیت کا بیان |
|
300 |
امام ساتھ آمین کہنےکی فضیلت کا بیان |
|
301 |
نفلی نماز گھر میں پڑھنے کی فضیلت کی بیان |
|
301 |
ہر دو رکعت میں تشہد ہے |
|
302 |
رسول اللہ ﷺ کی قیمتی وصیتیں |
|
302 |
امام سے آگے بڑھنے کی حرمت کا بیان |
|
303 |
باب: نماز عشاء کا وقت |
|
303 |
باب: خطبہ جمعہ سننے کے آداب |
|
304 |
باب: رکوع میں ملنے سے رکعت کا ملنا |
|
304 |
باب: نماز پنجگانہ تمام گناہوں کے کفارے کا باعث ہے |
|
306 |
ظہر سے پہلے چار رکعات کی فضیلت کا بیان |
|
307 |
باب: خطبہ جمعہ کے دوران تحیۃ المسجد کی تاکید |
|
308 |
سترہ کی اہمیت کا بیان |
|
308 |
اذان دوہری اور اقامت اکہری کہنے کا بیان |
|
309 |
اقامت کے وقت نماز پڑھنے کی کراہت کا بیان |
|
309 |
اقامت کے وقت دعا کے قبول ہونے کا بیان |
|
310 |
سجدہ کی فضیلت کا بیان |
|
310 |
جمعہ کے دن غسل کے مستحب ہونے کا بیان |
|
311 |
اللہ نے پنے بندوں پر پانچ نمازیں فرض کی ہیں |
|
311 |
باب: جمعہ کے دن نماز فجر باجماعت ادا کرنے کی فضیلت |
|
312 |
ہر نماس کے بعد معوذتین کے پڑھنے کا مستحب ہونا |
|
313 |
صفوں کو سیدھا کرنا نماز کا حُسن ہے |
|
313 |
صف کے شگافوں کو بند کرنے کی اہمیت کا بیان |
|
314 |
فجر اور ضحیٰ کی نماز کی فضیلت کا بیان |
|
314 |
نماز کے بعد سبحان اللہ، الحمدللہ او راللہ اکبر کہنے کی فضیلت کا بیان |
|
315 |
باب: منافق کی نماز کا بیان |
|
315 |
پانچ نمازوں کے لیے بیعت لینے کا بیان |
|
316 |
اس نمازی کی فضیلت کا بیان جو کہ مجاہد کے بعد فوت ہوا ہے |
|
317 |
اس شخص کی مذمت کہ جس نے کوئی نماز بغیر وضو ء پڑھی |
|
318 |
وتر کی نماز رات کے پہلے اور آخری حصہ میں پڑھنے کا جواز |
|
318 |
مسجد کی طرف چل کر جانے کی فضیلت کا بیان |
|
319 |
باب: مسجد میں بلند آواز سے قرآت کی ممانعت |
|
320 |
باب: نماز وتر کے سنت ہونے کی تاکید |
|
320 |
فجر کی نماز سے پہلے دو رکعات پڑھنے کی فضیلت |
|
321 |
جماعت کے ساتھ نماز پڑھنے کی فضیلت |
|
321 |
مسجدوں کو آباد کرنے والوں کی فضیلت کا بیان |
|
322 |
صف ملانے اور خلاء پُر کرنے والوں کی فضیلت کا بیان |
|
322 |
باب: عید کے خطبے میں لاٹھی یا کمان پرسہارا لینا |
|
323 |
مخلص مؤذن کی فضیلت کا بیان |
|
324 |
باب: بہترین مساجد جن کی طرف رخت سفر باندھا جائے |
|
325 |
اللہ تعالیٰ کی نماز کی طرف اپنے چہرہ کے ساتھ متوجہ ہونے کا بیان |
|
325 |
رکوع اور سجود کو مکمل کرنے کی اہمیت کا بیان |
|
325 |
امام کے لیے نماز کو ہلکا کرنا مستحب ہے |
|
326 |
عیدالفطر کے دن گھر سے نکلتے ہی تکبیرات کہنے کا بیان |
|
327 |
نماز میں کسی چیز پر ٹیک لگانے کے جواز کا بیان |
|
327 |
اذان کو سن کر شیطان کے بھاگ جانے کا بیان |
|
328 |
اندھیری اور بارش والی رات میں نماز کے لیے نکلنے کا جواز |
|
328 |
رات کی نماز کی فضیلت کا بیان |
|
329 |
نماز گناہوں کو ختم کردیتی ہے |
|
330 |
نماز میں قرآن پڑھنے کی فضیلت کا بیان |
|
331 |
باب: نماز پنجگانہ کے ابتدائی و آخری اوقات |
|
331 |
مسجد میں بیٹھنے کی فضیلت کا بیان |
|
333 |
نمازگناہوں کو ختم کردیتی ہے |
|
334 |
باب: نمازی کو پریشان کرنے کی ممانعت |
|
334 |
وتر کے بعد دو رکعات کی فضیلت کا بیان |
|
334 |
نماز کے اجر کا بیان |
|
335 |
سلام اور آمین کہنے سے یہود کے حسد کرنے کا بیان |
|
336 |
باب:نمازی کا اشارے سے سلام کا جواب دینا مسنون ہے اور زبان سے جواب منسوخ ہے |
|
336 |
نماز میری آنکھوں کی ٹھنڈک ہے |
|
337 |
باب: قبروں کی جانب سفر کی حیثیت |
|
337 |
نماز کے لیے جلدی آنے کی فضیلت کا بیان |
|
337 |
وتر رات کی نماز ہے |
|
338 |
نماز بُرے کاموں سے روکتی ہے |
|
338 |
نماز میں آہستہ قرأت کرنے کا استحباب |
|
339 |
نقش و نگار والے کپڑے پر نماز پڑھنے کا کراہت |
|
339 |
باب: نبی کریم ﷺ کی اُمت کے لیے دعاء اور ان میں جو مقبول ہوئیں |
|
340 |
باب: امام کی اقتداء کا وجوب او راس سے سبقت کی ممانعت |
|
340 |
وتر کا بیان |
|
341 |
نماز دین میں سے سب سے آخری میں ختم ہوگی |
|
241 |
باب: مکہ مکرمہ میں دو دو رکعات نماز کا فرض ہونا اور مخالف و متضاد رائے کی تردید |
|
342 |
باب:عمل کی درستی و بگاڑ نماز کی درستی و بگاڑ سے ہے |
|
342 |
صفوں میں خلل سے بچو |
|
343 |
عورت کے لیے خوشبو کی کراہت کا بیان |
|
343 |
امام ذمہ دار ہے |
|
343 |
برکت والے امور میں سے جماعت بھی ہے |
|
344 |
بندے کی نفلی نماز گھر میں افضل ہے |
|
344 |
جماعت کی نماز کی فضیلت کا بیان |
|
346 |
باب: مسافر کا مقیم امام کے پیچھے پوری نماز پڑھنا |
|
346 |
مستحب امور کا بیان |
|
346 |
باب: اجتماعی واجبات |
|
347 |
تین افراد اللہ کی حفاطت میں ہیں |
|
347 |
تین افراد کی نماز قبول نہیں کی جاتی |
|
348 |
جوتوں سمیت نماز پڑھنے کا بیان |
|
248 |
نماز آنکھوں کی ٹھنڈک ہے |
|
349 |
جمعہ کی فضیلت کا بیان |
|
350 |
پانچوں نمازوں کی محافظت اور خصوصاً فجر اور عصر کی محافظت کا بیان |
|
350 |
نمازیوں کو مارنےکی ممانعت کا بیان |
|
350 |
نماز میں سلام کا جواب دینے کا بیان |
|
351 |
چھ خصلتوں کا ثواب جنت ہے |
|
351 |
دور کعت نماز کی فضیلت دنیا و مافیھا سے بھی زیادہ ہے |
|
352 |
صف میں پہنچنے سے پہلے ہی رکوع کرنےکی ممانعت |
|
353 |
سجدہ سہو نماز میں (کمی و بیشی کو )کفایت کرتے ہیں |
|
353 |
رات کی نماز مومن کا اعزاز ہے |
|
353 |
بغیر کسی حرج کے نماز جمع کرنے کا جواز |
|
354 |
تشہد اوّل بھول جانے والا کیا کرے؟ |
|
354 |
باب: چند جامع نصیحتیں |
|
355 |
اوابین (اللہ کی طرف رجوع کرنے والوں) کی نماز کا وقت |
|
355 |
رات کی نماز دو دو رکعت ہے |
|
356 |
جماعت کی نماز پچیس گناہ زیادہ افضل |
|
356 |
باب: جماعت میں نمازیوں کی کثرت کی ترغیب |
|
357 |
بیٹھ کر نماز پڑھنے کا ثواب کھڑے ہوکر نماز پڑھنے والے کی نسبت آدھا ہے |
|
358 |
مدینہ کی نماز دوسرے شہروں کے مقابلہ میں ایک ہزار گنا بہتر ہے |
|
358 |
باب: نماز مغرب اوّل وقت ادا کرنے میں جلدی کرنا |
|
359 |
گھر میں نفل نماز پڑھنے کی ترغیب کا بیان |
|
359 |
باب: بکریوں کے باڑے میں نماز پڑھنے کاجواز |
|
359 |
مغرب کی نماز سے پہلے دو رکعت نوافل ادا کرنے کا استحباب |
|
360 |
باب: جمع حقیقی سے اُمت سے تنگی اٹھانا نہ کہ جمع صدری سے کہ اس میں تنگی ہے |
|
360 |
آٹا گوندھنے کی کیفیت پر (ہاتھ کا سہارا لینا) نماز میں اٹھتے وقت |
|
360 |
امام نماز کو کتنا ہلکا کرے؟ |
|
361 |
سجدہ کرنے کے لیے کوئی بھی چیز نہیں رکھی جائے گی |
|
361 |
باب: ملاقات کے وقت بوسہ لینے کی ممانعت |
|
362 |
صف کو ملانے کی فضیلت کا بیان |
|
363 |
نماز تین حصوں پر مشتمل ہے |
|
363 |
نماز وقت پر پڑھنا افضل اعمال میں سے ہے |
|
364 |
پانچ نمازیں او رجمعہ گناہوں کوختم کرنے والے ہیں |
|
364 |
باب: سجدوں میں ناک نیچے لگانی واجب ہے |
|
365 |
عشاء کی نماز دیر سے پڑھنے کی فضیلت کا بیان |
|
365 |
ہر دو رکعت میں تشہد ہے |
|
366 |
فجر کی دو قسمیں ہیں |
|
366 |
باب: صبح صادق کی نشانی (پہچان) جس کے بعد نماز فجر درست ہے |
|
367 |
پانچوں نمازوں کی حفاظت سے جنت میں داخلہ ہوگا |
|
367 |
سجدہ کی حالت کا بیان |
|
367 |
سجدہ کرتے وقت تکبیر کہنے کا بیان |
|
368 |
نماز شرو ع کرنے کی دعا کا بیان |
|
368 |
نماز کا حکم کرنے کا بیان |
|
369 |
فجر کی نماز کے بعد خواب کے بارے میں سوال کرنا |
|
369 |
باب: انگلی سے اشارہ صرف تشہد میں ہی ہے |
|
370 |
فجر کی نماز میں رکوع کے بعد قنوت پڑھنے کا بیان |
|
370 |
رکوع میں پیٹھ (کمر) کو سیدھا کرنے کا بیان |
|
370 |
سلام پھیرنے کے بعد بیٹھنے کی مقدار کا بیان |
|
371 |
جس طرح مؤذن کہتا ہے اس طرح کہنا سوائے حی علی الصلاۃ اور حی علی الفلاح کے |
|
371 |
نبی ﷺ کی دن کی نفلی نماز کا بیان |
|
372 |
طاقت اور توفیق اللہ کے ہاتھ میں ہے |
|
373 |