خدمت حدیث بھی بلاشبہ عظیم شرف وسعادت ہے او راس عظیم شرف اور سعادت کبریٰ کے لیے اللہ تعالیٰ نےہمیشہ اپنی مخلوق میں عظیم لوگوں کاانتخاب فرمایا انہی سعادت مند چنیدہ شخصیات میں سرفہرست مجددِ ملت ،محدثِ عصر علامہ شیخ ناصر الدین البانی(1914۔1999ء) کا نام عالی شان ہے جنہوں نے ساری زندگی شجرِ حدیث کی آبیاری کی ۔امام البانی حدیث وفقہ کے ثقہ اما م تھے تما م علوم عقلیہ ونقلیہ پر عبور واستحضار رکھتے تھے ۔آپ کی شخصیت مشتاقان علم وعمل کے لیے نعمت ربانی تھی اورآج بھی آپ کی علمی وتحقیقی او رحدیثی خدمات اہل علم او رمتلاشیان حق کےلیے روشن چراغ ہیں۔آپ کی خدمات کے اثرات وثمرات کودیکھ کر ہر سچا مسلمان یہی محسوس کرتا ہے کہ اللہ تعالی نے آپ کوتجدیدِ دین کے لیے ہی پیدا فرمایا تھا۔علامہ ناصر الدین البانی کاشمار ان عظیم المرتبت شخصیات میں ہوتاہے کہ جنہوں نے علمی تاریخ کےدھارے کا رخ بدل دیا ۔شیخ البانی نے اپنی خدمات حدیث سے امت میں احادیث کی جانچ پرکھ کاشعور زندہ کیا۔شیخ کی ساری زندگی درس وتدریس اور تصنیف وتالیف میں گزری ۔ان کی مؤلفات اور تعلیقات کی تعداد تقریبا دوصد سے زائد ہے۔دور حاضر میں شیخ البانی نے احادیث کی تحقیق اور تخریج کا جو شاندار کام کیا ہے ماضی میں اس کی مثالی نہیں ملتی ۔زیر نظر کتاب سلسلة احاديث الصحيحة شیخ کی عظیم الشان تصانیف میں سے ہے جس میں شیخ نے عوام الناس کے فائدے کےلیے مختلف ابواب ،فصول،مسائل اور فوائد سےمتعلقہ صحیح احادیث کو جمع کردیا ہے ۔شیخ نے اس کتاب میں تبویب بندی اور کسی خاص ترتیب کا لحاظ نہیں رکھا بلکہ تخریج وتحقیق کے اصول وقواعد کے مطابق جیسے جیسے احادیثِ صحیحہ میسر آتی گئیں انہیں کتاب میں قلم بند کرتے رہے۔اور مختصراً متونِ احادیث ،اسانید طرق اور رواۃ پر بھی بحث کرتے ہوئے فقہی فوائد پر بھی روشنی ڈالی ہے اور بعض مقامات پر کسی خاص موضوع پر طویل ابحاث بھی پیش کی ہیں ۔ فضیلۃ الشیخ ابو میمون محمد محفوظ اعوان ﷾ نے سلسلہ احادیث الصحیحہ کا ترجمہ کرنے کے علاوہ اس کتاب کی فقہی ترتیب،کتاب بندی،باب بندی اور تخریج وغیرہ کا کام بھی سر انجام دیا ۔ انصار السنہ پبلی کیشنز،لاہور نے اسے 6جلدوں میں شائع کیا ہے۔ اللہ تعالی شیخ البانی اس کتاب کو طباعت کےلیے تیار کرنے والے تمام احبا ب کی جہود کو قبول فرمائے (آمین) (م۔ا)
قربانی، ذبیحوں، کھانے پینے، عقیقے اور جانور سے نرمی کرنے کابیان |
|
|
ہر بُرائی کا سرچشمہ شراب ہے |
|
429 |
بچےکے سر میں خون کی جگہ خلوق خوشبو لگاؤ |
|
430 |
ہمارے لیے دو مردار اور دو خون حلال کیے گئے ہیں |
|
431 |
اونٹوں پر نرمی کرنے کا بیان |
|
431 |
کھانےکے آداب کا بیان |
|
431 |
خادم کےساتھ احسان کرنے کی ترغیب کا بیان |
|
432 |
باب: کھانے کے آداب جن پر عمل متروک ہے |
|
432 |
کھانے کے لیے خادم کو بھی ساتھ بٹھانے کا استحباب |
|
433 |
کھانے کی دعوت قبول کرنے کا حکم |
|
433 |
اگر مدعو روزے دار ہوتو دعا کرے |
|
434 |
شکار کے آداب کا بیان |
|
434 |
باب: مردار کے کھانےکی حرمت |
|
434 |
اداب سفر اور جانوروں کے ساتھ نرمی کا بیان |
|
435 |
پانی پینے کے آداب کا بیان |
|
435 |
باب: طب نبوی ﷺ کا بیان |
|
435 |
قربانی کا گوشت کھانےکا استحباب |
|
436 |
باب: ہمسایوں کی نگہداشت و اکرام کرنا |
|
436 |
کھانے کے آداب کا بیان |
|
436 |
مکھی کو مشروب میں گرنے کے بعد ڈبو دینے کا بیان |
|
437 |
صدقہ جب کسی کو بطور ہدیہ دیا جائے تو وہ صدقہ نہیں رہتا |
|
438 |
نبیذ کب حرام ہوجائے گی |
|
438 |
کھانا کھلانے اور سلام عام کرنےکی فضیلت کا بیان |
|
439 |
نبی ﷺ کا معجزہ کھجوروں میں |
|
439 |
باب: اضطراری کیفیت میں مردار کا کھانا |
|
439 |
باب: جانور کے چہرے پر داغ دینا اور مارنا ممنوع ہے |
|
440 |
حلال چیزیں کھانے کی اہمیت کا بیان |
|
441 |
کھانے پینے میں مکھی گرنے کی صورت میں ڈبو نے کی حکمت کا بیان |
|
441 |
نبی ﷺ کی پیشین گوئی کا عمار بن یاسر ؓکے بارے میں پورے ہونے کا بیان |
|
442 |
سونے اور چاندی کے برتنوں میں کھانے پینے کی حرمت کا بیان |
|
442 |
خوردو نوش کے بعد حمد کی فضیلت |
|
443 |
طعام کے درمیان سے کھانے کی کراہت کا بیان |
|
443 |
دودھ کا ہدیہ (تحفہ) دینے کا بیان |
|
444 |
ممنوعہ امور میں رخصت کا بیان |
|
444 |
باب: کھانے میں اکٹھے ہونا اور خیر خواہی کرنا |
|
445 |
باب: ہر نشہ آور چیز شراب ہے |
|
446 |
شراب کا نام تبدیل کرکے پینے کا بیان |
|
446 |
مردار کی کسی بھی چیز سے استفادہ کرنے کی ممانعت کابیان |
|
446 |
تین دن سے زیادہ قربانی کا گوشت کھانے کی رخصت کا بیان |
|
447 |
باب: بھگوئی چیز نشہ پیدا ہونے سے پہلے استعمال کرنا جائز ہے |
|
447 |
ثرید برکت کے لیے بڑی عظیم چیز ہے |
|
448 |
ماء زمزم مبارک بھی ہے او رکھانے کا کھانا بھی |
|
448 |
باب: پلانے کے لیے دائیں طرف سے آغاز کرنا |
|
452 |
باب: کھانے کے آداب |
|
453 |
باب: تمہارے پاس جو ہے سب فانی ہے اور اللہ تعالیٰ کے ہاں جو ہے باقی ہے(النحل96) |
|
453 |
گھر میں کھجور رکھنے کی اہمیت |
|
454 |
شراب کا عادی جنت میں داخل نہیں ہوگا |
|
454 |
شراب کی حرمت کا بیان او رہر نشہ آور چیز حرام ہے |
|
454 |
برنی کھجور کی فضیلت اور اس میں شفاء |
|
455 |
کھجور او رانگور کی شراب کے بارے میں |
|
455 |
جانور کے پستانوں میں کچھ دودھ برکت کے لیے چھوڑ دینا |
|
455 |
جانور کے خاکستری رنگ کی فضیلت |
|
456 |
انس ؓکے بارے میں آپ ﷺ کی دعا کا قبول ہونا |
|
457 |
ایک ہی جنس میں کمی او رزیادتی سود ہے |
|
457 |
سب سے بدترین کھانا ولیمہ کا ہے |
|
458 |
بلوغت کے بعد اپنی طرف سے عقیقہ کرنا |
|
458 |
باب: طب جدید جس (کی حکمت) سے ناآشنا ہے |
|
459 |
بنی اسرائیل کا چوہوں کی شکل میں مسخ ہوجانا |
|
459 |
عمر ؓکی غیر ت کے بارے میں |
|
460 |
آپ کو ٹھنڈا او رمیٹھا پانی سب سے زیادہ پسندیدہ تھا |
|
460 |
سب سے پسندیدہ ہڈی بکری کی دستی تھی |
|
461 |
اپنے سامنے سے کھانا |
|
461 |
تین سانس میں پانی پینا |
|
461 |
کھانے سے فارغ ہونے کی دعا |
|
461 |
تین دن سے زیادہ قربانی کا گوشت رکھنے کی رخصت |
|
462 |
بڑی صحنک کا بیان |
|
462 |
کھانے کے لیے خربوزہ اور تر کھجور کو ملانے کی حکمت |
|
463 |
تازہ کھجور تربوز کے ساتھ کھانا |
|
463 |
باب: طب نبوی ﷺ کا بیان |
|
463 |
کھجور سے کپڑوں کو نکالنا |
|
463 |
پانی کیسے پیا جائے گا او راس کے اوّل و آخر میں کیا کہا جائے گا؟ |
|
464 |
ٹھنڈی میٹھی چیز کا پسندیدہ ہونا |
|
464 |
آپ ﷺ نبیذ پیا کرتے تھے |
|
465 |
درندوں میں سے ہر کچلی والے جانور کا کھانا حرام ہے |
|
465 |
ذبیحہ کا کھانا جبکہ وہ ناخن او ردانت سے نہ کاٹا گیا ہو |
|
465 |
شکار کا کھانا |
|
465 |
کھانے کے آداب اور درمیان سے کھانا کھانے کی ممانعت |
|
466 |
زیتوں کے تیل کی فضیلت |
|
467 |
لہسن کھانے کی کراہت |
|
467 |
ایک سال تک قربانی کا گوشت کھانے کی رخصت |
|
468 |
زمزم کے پانی کی فضیلت |
|
468 |
جب تک چاہو قربانی کا گوشت کھا سکتے ہو |
|
469 |
ابن مسعود ؓکی فضیلت |
|
469 |
جب چمڑا رنگا جائے تو وہ پاک ہوجائے گا |
|
469 |
کھڑے ہوکر پینے کی وعید |
|
470 |
داہنے ہاتھ سے کھانا |
|
471 |
سرکہ کی اہمیت |
|
471 |
کتناکھانا کفایت کرے گا؟ |
|
472 |
ہمیشہ شراب پینے والے کی مثال |
|
472 |
حلال کھانے کی اہمیت مومن کو قتل کرنے کا بدلہ |
|
472 |
دو دو کھجور کھانے کے لیے اجازت لینا |
|
473 |
باب: کھانے اور دودھ پینے کے متعلقہ اذکار |
|
474 |
باب: طب نبوی ﷺ کا بیان |
|
475 |
باب: قربانی نماز عید کے بعد واجب او رپہلے ناجائز ہے |
|
475 |
باب: کھانے کے آداب |
|
475 |
دو مقابلہ کرنے والوں کی دعوت قبول نہ کرنا |
|
476 |
برتن کے منہ کو اوپر کی طرف موڑ کر پینے کی ممانعت |
|
476 |
مشکیزے کو منہ لگا کر پانی پینے کی ممانعت |
|
477 |
مشکیزہ کو منہ لگا کر پانی نہ پینے کی علت |
|
477 |
مٹکے کی نبیذ پینے کی ممانعت |
|
477 |
ٹوٹے ہوئے برتن میں پینے کی ممانعت |
|
477 |
برتن کے منہ کو اوپر کی طرف موڑ کر پینے کی ممانعت |
|
478 |
باب: جسے گھن آئے اس کے لیے سانڈہ مکروہ ہے |
|
478 |
سونے اور چاندی کے برتنوں میں کھانے کی حرمت |
|
478 |
بدبودار پودوں کے کھانے کی ممانعت |
|
479 |
کھڑے ہوکر پینے کی ممانعت |
|
479 |
ٹوٹے ہوئے پیالے میں پینے اور اس میں پھونک مارنے کی ممانعت |
|
479 |
دو کھانوں کی ممانعت |
|
479 |
باب: پینے کے آداب |
|
480 |
گھریلو گدھوں کے گوشت کی حرمت |
|
480 |
کدو کھانے کا استحباب |
|
481 |
کچلی والے درندوں کو کھانا حرام ہے |
|
481 |
باب: ہر نشہ آور چیز کی حرمت تھوڑی ہو یا سیادہ |
|
481 |
باب: شراب، جوئے اور ڈھول وغیرہ کی حرمت |
|
482 |
اونٹ کی ٹانگ کاٹنا حرام ہے |
|
482 |
عقیقہ سنت ہے |
|
483 |
ہمیشہ شراب پینے والے کے لیے وعید |
|
483 |
باب: کھڑے ہوکر پانی پینے (کی کراہت) کا بیان |
|
484 |
کھانے کے آداب |
|
484 |
ایمان، توحید، دین اور تقدیر کا بیان |
|
|
اللہ کے ساتھ ایمان لانے کا حکم |
|
486 |
شہادتین کے ساتھ خوشخبری ہے |
|
486 |
تین افراد سب سے زیادہ ناپسندیدہ ہیں |
|
487 |
باب: کعبہ کی قسم کھانا کیسا ہے؟ |
|
488 |
کبیرہ گناہوں سےبچنا |
|
488 |
جو اللہ اور جو آپ ﷺ چاہیں کہنا کیا ہے؟ |
|
488 |