شیخ العرب والعجم سید بدیع الدین شاہ راشدی 16 مئی 1926ء کوگوٹھ فضل شاہ ( نیو سعیدآباد) ضلع حیدرآباد میں سندھ میں پیدا ہوئے۔دینی تعلیم کاآغاز پنےمدرسہ ’’دارالارشاد،،سےکیا یہ ان کاٖآبائی مدرسہ تھا۔3ماہ کی قلیل مدت میں حفظ القرآ ن کی تکمیل کی ۔اس کےبعد اپنےوالدمحترم سید احسان اللہ شاہ راشدی سےتفسیرحدیث اورفقہ کی تحصیل کی ۔ سید بدیع الدین شاہ راشدی ایک عظیم مبلغ و مصلح تھے۔ ان کی دعوت و تبلیغ سے ہزاروں انسان توحید خالص سے شناسا ہوئے اور کتاب و سنت کےمتبع بنے۔ اپنی گوناگوں مصروفیات اور ہمہ جہتی مشاغل کے باوجود انہوں نے ایک سو سے زائد کتابیں یادگار چھوڑیں۔ حضرت صاحب کو بہت سے علوم پر دسترس حاصل تھی، مگر علوم القرآن اور علوم الحدیث پر تو مجتہدانہ بصیرت رکھتے تھے اور آپ نے مختلف مواقع پر بڑی علمی اور تاریخی خطبات ارشاد فرمائے ۔ زیر تبصرہ کتاب ’’خطبات راشدیہ ‘‘ علامہ سید بدیع الدین شاہ راشد ی کے تیرہ نادر خطبات کا گراں قد ر علمی مجموعہ ہے ۔ جو شاہ صاحب مرحوم نے مختلف مواقع پر سیرت النبی ﷺ کانفرنسوں میں بطور خطبہ صدارت ارشاد فرمائے۔ان خطبات میں کچھ خطبات سندھی زبان میں تھےتو مولاناعبدالرحمن میمن صاحب نے ان خطبات کا ترجمہ کرکے ان کومرتب کیا ہے۔(م۔ا)
عناوین |
صفحہ نمبر |
افتتاحیہ |
11 |
تقد یم |
18 |
خطبات راشدیہ 1 |
21 |
مذہب اہل حدیث کا تعارف |
26 |
اہل حدیث کے امتیازی مسائل |
28 |
پہلا مسئلہ ۔ ظہر کے وقت کا تعین |
|
دو سرا مسئلہ ۔ نقض الوضو ء بمس الذکر |
29 |
تیسرا مسئلہ ۔ نقض الوضوء با کل لحم الابل |
31 |
چوتھا مسئلہ ۔ قے خون بہنے اۃور ہنسنے سے وضوکا ٹو ٹنا |
32 |
پانچویں مسئلہ ۔ فاتحہ خلف الا مام |
33 |
پہلی حدیث شریف |
|
دوسری حدیث شریف |
35 |
تیسری حدیث شریف |
36 |
چوتھی حدیث شریف |
37 |
پانچویں حدیث شریف |
38 |
فاتحہ خلف الا مام کے متعلق احناف کے دلائل اور ان کے جواب |
|
چھٹا مسئلہ – و ضع الیدین علی الصدر |
45 |
سا تو اں مسئلہ ۔ مسئلہ آمین بالجہر |
48 |
آٹھواں مسئلہ رفع الیدین |
50 |
نواں مسئلہ تو راک |
52 |
دسواں مسئلہ جلسہ استراحت |
54 |
گیارھواںمسئلہ ۔ وتر |
55 |
بار ھواں مسئلہ ۔ تعد اد ورکعات تراویح |
57 |
خطبات راشدیہ 2 |
|
صلاحیت کی تعریف |
65 |
مقبو لیت |
66 |
دفا عی قابلیت |
67 |
جہاد و حق گوئی |
68 |
امام بخاری |
70 |
متا ءخرین |
73 |
شیخ ابو الحسن سندھی |
75 |
علامہ محمد حیات سندھی |
76 |
سلف کے حیرت انگیز واقعات |
77 |
ائمہ ثلاثہ |
89 |
امام مالک |
|
امام شافعی |
|
امام احمد بن حنبل |
90 |
مشھور محدثین |
91 |
امام بخاری امام مسلم امام نسائی |
|
امام ابو داؤد |
|
امام ترمذی |
92 |
امام ابن ماجہ |
|
امام محمد بن نصر المروزی |
92 |
امام ابن جریر طبری |
|
امام ابن خزیمہ |
93 |
امام بفی بن مخلد |
|
محدثین کے حافظہ کی چند مثالیں |
94 |
عورتو ں کا حصہ |
99 |
علماء حضر ات سے خطاب |
101 |
خطبات راشدیہ 3 |
|
صلاحیت کا مقصد |
106 |
قبولیت و مقبولیت |
|
دفاعی قابلیت |
108 |
جہاد و حق گوئی |
109 |
سلف صالحین کی علمی خدمات کی جھلک |
110 |
مشہور محدثین |
117 |
امام بخاری |
|
امام مسلم امام نسائی امام ابو داؤد |
118 |
امام ترمذی امام ابن ماجہ |
|
محمد بن نصر مروزی |
119 |
امام ابن خزیمہ |
|
امام بفی بن مخلد |
|
عورتوں سے خطاب |
122 |
علما ء سے خطاب |
123 |
آخری التما س |
124 |
خطبات راشدیہ 4 |
|
جما عت اہل حدیث کی امتیازی شان |
128 |
اسلام کی اساس |
129 |
پہلی پیشنگوئی |
|
تحریف الغالین |
130 |
اتحال المبطلین |
131 |
تا ؤیل الجا ھلین |
135 |
دو سری پیشنگوئی |
136 |
حدیث کی چار مشہور کتب ۔بخاری ۔ مسلم۔ ابو داؤد تر مذی |
138 |
عقائد و علا مات اہل حدیث |
142 |
اہل بدعت کی علامات |
136 |
مسلک اہل حدیث کی قدامت اور اس کے اسماء |
146 |
قر اءۃ خلف الامام |
148 |
رفع الیدین |
149 |
آمین |
150 |
تقلید |
|
خطبات راشدیہ ۔5 |
|
جما عت اہل حدیث قدیم ہے |
155 |
اقوال ا ئمہ و سلف صالحین در مدح جما عت اہل حدیث |
157 |
جماعت اہل حدیث کی تا ریخ |
159 |
پہلی اور دوسری صدی ھجری |
|
تیسر ی صدی ھجری |
|
چوتھی صدی ھجری |
162 |
پا نچو یں صدی ھجری |
164 |
چھٹی صدی ھجری |
165 |
ساتویں صدی ھجری |
166 |
آٹھویں صدی ھجری |
|
نویں صدی ھجری |
167 |
دسویں صدی ھجری |
|
گیارویں صدی ھجری |
168 |
با رھویں صدی ھجری |
|
تیرھویں صدی ھجری |
169 |
چودھویں صدی ھجری |
170 |
پندرویں صدی ھجری |
172 |
خطبات راشدیہ 6 |
|
اہل حدیث کا عقیدہ |
177 |
اہل حدیث کے بارے میں علما ء احناف کے آراء |
180 |
ابو یوسف کا قول |
|
ابن حمام کا قو ل |
|
احمد طحطاوی کا قول |
181 |
علامہ شاوی کا قول |
184 |
علامہ محمد طا ہر پٹی ھندی کا قول |
|
علامہ احمد طاش کبریٰ زادہ کا قول |
185 |
امام ابو جعفر طحاوی کا قول |
|
علامہ فخرالدین زرادی دھلوی کا قول |
186 |
علامہ عبد الجبار الکا سوی کا قول |
187 |
ملاعلی قاری کا قول |
188 |
علامہ بدالدین عینی کا قول |
|
علامہ عبد الحی حنفی کا قول |
189 |
علامہ عبد العزیز پڑھیاوی ملتانی کا قول |
|
علامہ زکریا کا ندھلوی کاقول |
190 |
علامہ سید انور شاہ کشمیری کا قول |
|
علامہ محمد ادریس کا ندھلوی کا قول |
191 |
علامہ اشرف علی تھانوی کا قول |
|
علامہ عبد القادرقر یشی کا قول |
192 |
علامہ رشید احمد لنگوہی کا قول |
195 |
خطبات راشدیہ 7 |
|
لوگوں کے اقسام |
200 |
پیروی مرید یکے نقصانات |
202 |
اہل حدیث مسلک کی دو امتیازی نشانیاں |
|
شخصی تقلید سے بیزاری |
|
پیروی مرید ی سے بیزاری |
203 |
ائمہ دین اور اہل حدیث |
206 |
اہل حدیث اور حیلہ |
207 |
قر آن و حدیث بلکل آسان ہیں |
209 |
اہل حدیث اور فتنہ مر زائیت |
211 |
خطبات راشدیہ 8 |
|
جماعت اہل حدیث کا تعارف |
217 |
پہلی پیشنگوئی |
|
دوسری پیشنگوئی |
220 |
اہل بدعت کی علامت |
222 |
تیسری پیشنگوئی |
223 |
صحابہ کے دور میں اہل حدیث کا وجود |
228 |
اہل حدیث کے متعلق امام شافعی کا قول |
230 |
خطبات راشدیہ 9 |
|
اہل حدیث کی شان میں نو رنگ زادہ صاحب کا قول |
240 |
غیر نبی کے قول کے متبع کی سزا |
243 |
اہل حدیث کی شان میں امام ابن قیم کا قصیدہ |
244 |
اہل حق کے نزدیک حق کا طریقہ |
245 |
مصنوعی مذاہب والوں کی حالت |
247 |
مسلک اہل حدیث کی صدا قت |
248 |
اعل حدیث کے امتیا زی مسا ئل |
249 |
تقلید کی تعریف |
250 |
تقلید عند العلما ء |
252 |
اعل حدیث کی شان |
255 |
خطبات را شدیہ ۔10 |
|
مسلک اہل حدیث کی حقانیت |
260 |
امام ابو حنیفہ اور امام جعفر صادق کے درمیان مکالمہ |
261 |
اہل حدجیث اور اولیاء اللہ |
262 |
اہل حدیث در اصل اہل سنت ہی ہیں |
263 |
جما عت اہل حدیث اور جھاد |
264 |
جھاد غیرت دین کا آ ئنیہ دار ہے |
269 |
عقیدہ کیسا ہو نا چائیے |
271 |
خطبات را شدیہ۔11 |
|
جما عت اہل حدیث کی شان |
278 |
دو بیما ریاں |
284 |
اہل حدیث کو دو سروں پر فوقیت |
285 |
حق کا غلبہ ’ غوالی اور رازی کا اپنے مؤ قف سے رجوع |
|
اہل حدیث کی صفات اور زمہ داریاں |
287 |
اہل حدیث کا عقیدہ |
289 |
خطبات را شدیہ۔ 12 |
|
اہل حدیث کی دعوت و ارشاد کا مطلب |
295 |
حقیقی آزادی |
306 |
اہل حدیث کا نصب العین |
308 |
خطبات را شدیہ۔ 13 |
|
اہل حدیث کی خصوصیت |
317 |
پیر ی مرید ی کا دور |
321 |
اللہ تعالیٰ کی طرف سے صرف ایک ہی طریقہ آیا ہے |
|
مسلک اہل حدیث اور سندھ کا جھنڈا (راشدی ) خاندان |
325 |
الہ حدیث کی کوشش او رکا میابیاں |
328 |
|
|