یہ کتاب مولوی عمر پالن پوری دیوبندی کی کتاب "اہلحدیث کا خلفائے راشدین سے اختلاف" کے جواب میں تحریر کی گئی ہے۔ فاضل مصنف حافظ فاروق الرحمٰن یزدانی چونکہ خود پہلے حنفی رہ چکے ہیں۔اور حنفیت ہی ان کا پسندیدہ موضوع بھی ہے۔ لہٰذا پالن پوری صاحب کے جواب میں انہوں نے اپنے رشحہ قلم سے تقلید کی نامرادیوں کو خوب طشت از بام کیا ہے۔ مصنف اس حوالے سے مبارکباد کے مستحق ہیں کہ وہ نہ صرف خود ہی شاہراہ توحید و سنت پر گامزن ہوئے بلکہ دیگر بھائیوں کی رہائی کیلئے بھی کوشاں نظر آتے ہیں۔ زیر تبصرہ کتاب ان کی ایسی ہی ایک بہترین کاوش ہے جس کے پہلے حصے میں احناف کی طرف سے تقلید کی تائید میں پیش کئے جانے والے تار عنکبوت دلائل و شبہات کا خوب محاکمہ کیا ہے۔ اور دوسرے حصے میں فقہ حنفی کے ان مسائل کی نشاندہی کی گئی ہے جو احادیث رسول ﷺ کے خلاف ہیں۔ اس حصے میں مسئلہ کی تشریح و تبیین کیلئے پہلے احادیث ذکر کی گئی ہیں اور بعد میں احناف کے احادیث نبوی کی مخالفت مین اقوال پیش کئے گئے ہیں۔ یہ کتاب راہ اعتدال کی نشاندہی کرتی ایک لاجواب تصنیف ہے۔
|
|
|
عناوین |
صفحہ نمبر |
|
احناف کا رسول اللہ ﷺ سے اختلاف |
|
|
انتساب |
10 |
|
تقریظ |
11 |
|
مصنف کا تعارف |
24 |
|
تقریظ |
25 |
|
ابتدائیہ |
39 |
|
حرف اول |
47 |
|
حصہ اول |
47 |
|
اختلاف کیوں ؟ |
47 |
|
تقلید کی تعریف |
48 |
|
مقلد کے متعلق حکم |
50 |
|
ایک مغالط |
51 |
|
تقلید اور اطاعت میں فرق |
54 |
|
مقلد اور متبع |
56 |
|
مقلد مفتی کا فتوی حرام |
57 |
|
مفید مشورہ |
59 |
|
تاریخ تقلید |
65 |
|
گھر کا بھیدی |
67 |
|
مقلدین کے دلائل کا جائزہ |
68 |
|
دلیل نمبر (1) اور جواب |
70 |
|
دلیل نمبر (2) اور جواب |
71 |
|
دلیل نمبر (3) اور جواب |
75 |
|
دلیل نمبر (4) اور جواب |
73 |
|
دلیل نمبر 4 کا جواب نمبر 1 |
75 |
|
دلیل نمبر 4 جواب نمبر 2 |
75 |
|
دلیل نمبر (5) |
76 |
|
عجیب استدلال |
79 |
|
دلیل نمبر (6) اور جواب |
81 |
|
دلیل نمبر (7) اور جواب |
82 |
|
دلیل نمبر (8) اور جواب |
83 |
|
دلیل نمبر (9) |
83 |
|
دلیل نمبر (9) کا جواب |
84 |
|
دلیل نمبر (10) |
85 |
|
دلیل نمبر 10 کا جواب |
85 |
|
تقلید کی شرعی حیثیت |
92 |
|
تقلید شرک کی بستی میں |
98 |
|
حنفیوں کے گھر کی شہادت |
100 |
|
مقلیدین کے اعتراض کا جواب |
101 |
|
گھر کی شہادت |
102 |
|
تقلید کے لبادے میں بدعت |
103 |
|
بدعت کی لغوی تعریف |
103 |
|
بدعت کی اصطلاحی تعریف |
67 |
|
بدعت گمراہی ہے |
104 |
|
بدعت کا انجام |
106 |
|
بدعت سے بچنے کا نبوی حکم |
108 |
|
رد تقلید |
108 |
|
تقلید کا رد قرآن مجید سے |
115 |
|
ظلم کی تعریف |
124 |
|
تقلید کی تردید احادیث امام اعظم سے |
128 |
|
ایک مثال |
132 |
|
ایک مغالطے کا رد |
132 |
|
اعتراض اور اس کا جواب |
138 |
|
ایک مغالطے کا جواب |
145 |
|
تقلید کا رد خلفائے راشدین اور دیگر صحابہ کرام سے |
145 |
|
جضرت ابوبکر صدیق اور تقلید کا رد |
146 |
|
حضرت عمر سے تقلید کا رد |
147 |
|
جضرت عثمان اور تقلید کی بیخ کنی |
149 |
|
حضرت علی سے تقلید کی تردید |
149 |
|
حضرت عبداللہ بن مسعود سے تقلید کا رد |
151 |
|
مولانا تقی عثمانی سے ایک سوال |
152 |
|
حضرت عبداللہ بن عمر اور تقلید کا رد |
153 |
|
حضرت عبداللہ بن عباس اور تقلید کی بیخ کنی |
155 |
|
حضرت امیر معاویہ اور تقلید کا رد |
157 |
|
حضرت معاذ بن جبل سے تقلید کی تردید |
159 |
|
تقلید کا رد تابعین عظام سے |
159 |
|
امام شعبی ( ؒ ) |
162 |
|
قاضی شریح کندی ( ؒ ) |
162 |
|
امام محمد بن سرین ( ؒ ) |
164 |
|
امام حسن بصری ( ؒ ) |
164 |
|
حضرت عروہ بن زبیر |
165 |
|
محمد بن مسلم بن شہاب الزہری |
166 |
|
حضرت مسروق بن اجدع |
166 |
|
حضرت ابو وائل |
166 |
|
رد تقلید پر اجماع اور مقلدین کی بدیانتی |
168 |
|
تقلید کا رد ائمہ عظام اور علمائے امت سے |
170 |
|
امام ابو حنیفہ نعمان بن ثابت |
174 |
|
امام مالک |
176 |
|
امام محمد بن ادریس شافعی |
178 |
|
امام احمد بن حنبل |
180 |
|
تقلید کی تردید فقہاء و علمائے امت کے اقوال سے |
180 |
|
امام ابو یوسف |
181 |
|
امام محمد |
181 |
|
امام زفر |
181 |
|
عبداللہ بن مبارک |
182 |
|
ملاں علی قاری حنفی |
183 |
|
علام ابن الہام حنفی |
183 |
|
علام ابن الحاج حنفی |
183 |
|
ملاں حسن شرنبالی حنفی |
184 |
|
علام عابد سندہی |
184 |
|
امام طحاوی حنفی |
185 |
|
قاضی ثناءاللہ پانی پتی حنفی |
185 |
|
علام مرجانی حنفی |
186 |
|
عصام بن یوسف حنفی |
186 |
|
علام محمد آمین شامی حنفی |
187 |
|
حافظ حبیب اللہ قندہاری حنفی |
187 |
|
ملاں جیون حنفی |
188 |
|
مولانا رشید احمد گنگوہی حنفی |
188 |
|
مولانا اشرف علی تھانوی حنفی |
189 |
|
شاہ ولی اللہ محدث دہلوی |
190 |
|
امام ابن حزم ظاہری |
191 |
|
امام ابن قیم |
192 |