اس بدیہی حقیقت سے انکار نہیں کیا جا سکتا کہ قرآن مجید قیامت تک کے لیے کتاب ہدایت ، جبکہ حضور ﷺ کی سنت تمام مسلمانوں کے لیے دستور العمل ہے-یہی وجہ ہے کہ ہر دور میں بہت سے کبار علماء کرام نے تقلید جامد کو ترک کر کے کتاب وسنت کو غور وفکر کا منبع بنایا -انہی میں سے ایک نام مولانا عبدالحئی لکھنوی رحمۃ اللہ علہ کا بھی ہے-جنہوں نے کتاب وسنت کی اصل نصوص کا دامن کبھی ہاتھ سے نہ چھوڑا-زیر نظر کتاب میں مولانا کی ان آراء کو جمع کرنے کی کوشش کی گئی ہے جن میں انہوں نے معروف فقہی نقطہ نظر سے ہٹ کر مؤقف اختیار کیا ہے-مصنف نے کتے کا جھوٹا برتن،گردن کا مسح الٹے ہاتھ سے،عصر کی نماز کا وقت،رفع الیدین ، فاتحہ خلف الامام جیسے مسائل پر اپنی آراء کا اظہار کرتے ہوئے تقلید شخصی کی بیخ کنی کی ہے- علاوہ ازیں موصوف نے میت کو غسل دینے سے غسل کرنا،تکبیرات عید،نماز استسقاء اور طلاق ثلاثہ کے متعلق کتاب وسنت کے اصل مؤقف کی جانب رجوع کرتے ہوئے عصر حاضر کے علمائے کرام کو دعوت فکر دی ہے کہ وہ تقلید وجمود کی بجائے براہ راست مذہب کے اصل سرچشموں تک رسائی حاصل کرنے کی کوشش کریں-
عناوین |
صفحہ نمبر |
|
گزارش احوال واقعی |
7 |
|
مولانا لکھنوی ؒ کا فقہی موقف |
12 |
|
کیا حضرت عیسی ؑ فقہ حنفی پر فتوی دیں گے ؟ |
20 |
|
کیا مجتہد مطلق کا درجہ ختم ہو گیا ہے ؟ |
23 |
|
ثقہ عالم کی ذمہ دار ی |
25 |
|
معاصرین کےمابین رواداری |
26 |
|
پانی کی طہارت |
30 |
|
دہ در دہ حوض |
30 |
|
بئر بضاعہ |
31 |
|
کتے کا جھوٹا برتن |
35 |
|
کیا علامہ ابن ہمام ؒ متعصب تھے ؟ |
36 |
|
داڑھی کا خلال |
37 |
|
گردن کا مسح الٹے ہاتھ سے |
38 |
|
شرمگاہ کو چھونےسے وضو ء ٹوٹ جاتا ہے |
39 |
|
اونٹ کا گوشت کھانےسےوضوء ٹو ٹ جاتاہے |
42 |
|
نبیذ سے وضوء جائز ہے ؟ |
43 |
|
تیمم کس طرح کیا جائے ؟ |
44 |
|
ضروری تنبیہ |
47 |
|
صبح کی نماز کا وقت |
47 |
|
صبح کی نماز طلوع شمس کے وقت |
49 |
|
عصر کی نماز کا وقت |
51 |
|
ترجیع کی اذان کہنا |
54 |
|
اکہری اقامت |
55 |
|
تثویب |
56 |
|
آذان جمعہ کا جواب |
59 |
|
بارش میں آذان اور الا صلو افی الرحال |
60 |
|
بارش یا کسی عذر کی بنا ء پر دو نمازیں جمع کرنا |
61 |
|
سنن و نوافل دو یا چار رکعت سے |
62 |
|
مغرب کی نماز سےپہلے دو رکعت |
63 |
|
صبح کی سنتوں کے بعد لیٹنا |
65 |
|
صبح کی سنتیں نماز فجر کےبعد پڑھی جا سکتی ہیں |
65 |
|
اقامت کےبعد سنتیں پڑہنا |
67 |
|
ذرا توجہ فرمائیں |
68 |
|
زبان سے نماز کی نیت |
69 |
|
تکبیر تحریمہ کے وقت کانوں کو چھونا |
72 |
|
رفع الیدین |
73 |
|
نماز میں ہاتھ کیسے اور کہاں باندھے جائیں؟ |
75 |
|
دعائے استفتاح |
81 |
|
بسم اللہ باآواز بلند یا آہستہ |
84 |
|
فاتحہ خلف الاما م |
86 |
|
آمین بالجھر |
89 |
|
نماز مغرب میں مقدار قراءت |
92 |
|
آیات ترغیب و ترہیب کا جواب |
93 |
|
کیا امام صرف تسمیع کہے ؟ |
95 |
|
کیا تحمید سےزیادہ دعائیں جائز ہیں ؟ |
95 |
|
دو سجدوں کے درمیان ذکر |
96 |
|
جلسہ استراحت |
98 |
|
تورک جائز ہے |
99 |
|
اشارہ سبابہ تشہد میں |
101 |
|
تشہد کے الفاظ میں کمی وبیشی |
102 |
|
سجد سہو کب کیا جائے ؟ |
103 |
|
نماز میں کلام موجب فسادکب ہے |
103 |
|
نماز ی کو غیر نماز ی کا پنکھا کرنا |
104 |
|
نماز میں ماثور دعا کے علاوہ دعا کرنا |
105 |
|
بچہ کو اٹھا کر نماز پڑہنا |
106 |
|
تین وتر پڑہنے کا طریقہ اور ایک وتر |
107 |
|
دعائے قنوت او ررفع الیدین |
110 |
|
نماز وتر سواری پر |
113 |
|
سورۃ الحج میں دو سجدے ہیں ؟ |
114 |
|
تسبیح نماز میں جلسہ استراحت |
115 |
|
قضاء نماز میں ترتیب |
116 |
|
جمعہ کےلیے مصر شرط ہے |
117 |
|
نماز استسقاء |
117 |
|
چادر بدلنا |
119 |
|
تکبیرات عید |
119 |
|
صلاۃ کسو ف کا طریقہ |
120 |
|
عورت جماعت کرا سکتی ہے ؟ |
121 |
|
میت کو غسل دینے سےغسل کرنا |
122 |
|
نماز جنازہ میں سورۃ فاتحہ پڑہنا |
123 |
|
نماز جنازہ میں رفع الیدین |
124 |
|
نماز جنازہ میں تعدد |
125 |
|
ادھار سامان بیچنے کے بعد خریدار مفلس ہو جائے |
126 |
|
بیع المدبر |
127 |
|
بائع اور مشتری کے مابین بیع کب پختہ ہوتی ہے ؟ |
127 |
|
گوشت کے بدلے جانور خریدنا |
129 |
|
بیع العرایا |
129 |
|
عورت لکھنا سیکھ سکتی ہے یا نہیں ؟ |
130 |
|
بیویوں کے درمیان انصاف |
131 |
|
عقیقہ |
132 |
|
حالت احرام میں نکاح |
133 |
|
عصر و فجر کے بعد طواف اور دو رکعت |
134 |
|
کفن محرم |
134 |
|
اشعار بدن |
135 |
|
کم سے کم مہر کی تعیین |
135 |
|
جنین کا حکم |
139 |
|
زانی کو حد کے ساتھ جلا وطن کرنا |
140 |
|
مالک اپنے غلام کو حد لگایا سکتا ہے ؟ |
140 |
|
کیا ہر نشہ آوار چیز حرام ہے ؟ |
141 |
|
خو ن وغیرہ سے قرآن پاک لکھنا |
141 |
|
اختلاف مطالع |
143 |
|
رؤیت میں تار برقی کا اعتبار |
144 |
|
طلا ق ثلاثہ |
146 |
|
مفقود الخبر کی بیوی کا حکم |
146 |
|
کثرت طرق سبب ترجیح ہیں |
147 |
|
راوی کا اپنی روایت کے خلاف عمل کرنا |
148 |
|
جمع و تطبیق ، نسخ سے مقدم ہے |
149 |
|
ترجیح یا تطبیق |
151 |
|
ارحجیت صحیحین |
151 |
|
حدیث مرسل |
153 |
|
نقل روایات میں فقہاء کا تساہل |
154 |
|
ھذا من السنہ کا مفہوم |
156 |
|
مراجع |
159 |