کتاب قراۃ خلف الامام

  • صفحات: 495
  • یونیکوڈ کنورژن کا خرچہ: 19800 (PKR)
(بدھ 04 مئی 2022ء) ناشر : انصار السنہ پبلیکیشنز لاہور

نماز کے مختلف فیہ مسا ئل میں سے ایک مسئلہ فاتحہ خلف الامام  کا ہے کہ امام کے پیچھے مقتدی سورۃ الفاتحہ پڑھے گا یا نہیں پڑھے گا۔ہمارے علم کے مطابق فرض نفل سمیت ہر نماز کی ہر رکعت میں سورۃ الفاتحہ پڑھنا فرض اور واجب ہے،نمازی خواہ منفرد ہو،امام ہو یا مقتدی ہو۔کیونکہ سورۃ الفاتحہ  نماز کے ارکان میں سے ایک رکن ہے اور اس کے بغیر نماز نامکمل رہتی ہے۔نبی کریم ﷺ نے فرمایا: اس شخص کی کوئی نماز نہیں جس نے اس میں فاتحۃ الکتاب نہیں پڑھی۔دوسری جگہ فرمایا:جس نے أم القرآن(یعنی سورۃ الفاتحہ)پڑھے بغیرنماز ادا کی تو وہ نماز ناقص ہے، ناقص ہے، ناقص ہے، نا مکمل ہے۔یہ احادیث اور اس معنیٰ پر دلالت کرنے والی دیگر متعدد احادیث سے ثابت ہوتا ہے کہ امام کے پیچھے سورۃ الفاتحہ پڑھنا واجب اور ضروری ہے۔ زیر نظر کتاب’’ کتاب قرأة  خلف الام‘‘ امام ابو بكر  احمد بن حسين بیہقی رحمہ اللہ کی تصنیف ہے  امام بیہقی رحمہ اللہ  نے   قرأة  خلف الام کا مسئلہ اس کتاب میں نہایت واضح ، آسان فہم اور بہترین انداز میں قرآن وسنت اور آثار صحابہ وتابعین کی روشنی میں  پیش کیا ہے  اور مقتدی کو قرأت سے منع کرنے والوں کے دلائل  کا  تفصیلی جائزہ  بھی ذکر کیا ہے نیزامام بیہقی رحمہ اللہ نے اس کتاب میں  زیر بحث مسئلہ کے متعلق جملہ مباحث ،اعتراضات کے جوابات  ،صحیح موقف کے صحیح احادیث سے دلائل کے ساتھ ساتہ عقلی دلائل بھی پیش کیے ہیں  ۔امام بیہقی کی کتاب چونکہ عربی زبان میں ہے  مولانا امان اللہ عاصم حفظہ اللہ نے اس   کتاب کے  اردو ترجمہ وحواشی کی سعادت حاصل  کی ہے اللہ تعالیٰ مترجم وناشرین کی اس عظیم کاوش کو قبول فرمائے۔(م۔ا)

عناوین

صفحہ نمبر

عرض ناشر

17

تقریظ

21

عرض مترجم

26

امام بیہقی ﷫ کا تعارف

30

کتاب کا نام

34

مؤلف کی نسبت کی توثیق

36

کتاب کی تالیف میں امام بیہقی﷫ کا منہج

37

القراءۃ خلف الامام، للبیہقی کے مخطوطات

40

القراءۃ خلف الامام، للبیہقی کے مطبوعہ نسخے

42

باب 1: قرآن کی قرأت نماز کا رکن ، اور ہر رکعت میں واجب ،ہونے کے دلائل

56

قیام اللیل نفل ہے

57

اللہ تعالیٰ نے قیام اللیل اور نماز فجر کو ، قرآن کہا

58

نماز فجر میں قرأت قرآن کی اہمیت

58

قرأت ،نماز کا رکن ہے

59

(دلیل اول) سیدنا ابو ہریرہ﷜کی حدیث

60

(دلیل دوم) سیدنا رفاعہ بن رافع بدری ﷜کی حدیث

61

نماز کا رکن، سورۃ فاتحہ کی قرأت ہے

62

سیدنا ابوہریرہ﷜ کی حدیث

62

باب3: امام ہو،مقتدی ہو یا اکیلا حدیث کے عمومی الفاظ  کے تحت سورت فاتحہ سے بغیر نماز نہ ہونے کےدلائل

71

سیدنا عبادہ بن صامت ﷜کی احادیث

72

سیدنا ابوسعید خدری﷜کی حدیث

80

سیدنا ابوہریرہ﷜کی احادیث

83

سیدنا جابر بن عبد اللہ ﷜کی احادیث

87

ہمارے ہاں یہی تصور تھا

87

باب4: سورت فاتحہ کے بغیر نماز ناقص ہونے کےدلائل  ، اور اللہ کے بندے کی نماز کی اپنے اور بندے کے درمیان تقسیم کرنا اور یہ کہ اللہ نے نماز میں سے جو حصہ تقسیم کیا ہے وہ سورۃ فاتحہ کی قرأت ہے

89

احادیث ابوہریرہ﷜(علاء بن عبد الرحمنٰ کی ابوسائب سے مروی روایات )

90

احادیث ابوہریرہ﷜(علاء بن عبد الرحمنٰ کی اپنےوالد سے مروی روایات)

99

احادیث ابوہریرہ﷜(علاء بن عبد الرحمنٰ کی ابوسائب اور اپنے والد سے مرویات)

112

احادیث ابوہریرہ﷜( مختصر متون کے ساتھ)

119

عبد الرحمٰن اور سائب کی روایات معتبر ہیں

121

باب5: دیگر صحابہ کی روایات ، جنہوں نے سیدنا ابوہریرہ﷜کی طرح نماز کا(رب اوربندے کے مابین )تقسیم ہونا اور امام،مقتدی اور اکیلے کی نماز کی سورت فاتحہ پڑھنے بغیر ناقص ہونا بیان کیا ہے

122

فاتحہ ہی نماز ہے، اس کے بغیر نماز ناقص ہے

123

سیدنا جابر بن عبد اللہ انصاری﷜کی روایت

123

ام المؤمنین سیدہ عائشہ ﷞کی روایات

124

سیدنا علی بن ابی طالب﷜کی روایت

126

سیدنا عبد اللہ بن عمرو بن عاص ﷠کی روایت

128

سیدناعبد اللہ بن عمر ﷜کی روایت

129

فرق نہ ہونے کے دلائل

132

سیدنا ابی بن کعب ﷜کی روایت

133

سیدنا ابوہریرہ﷜کی روایات

134

سیدنا ابی بن کعب﷜کی حدیث؛ مرسل سند کے ساتھ

137

امام بیہقی﷫کا تبصرہ(خلاصہ باب)

138

باب7: مقتدی پر سورت فاتحہ واجب ہونے کے خصوصی دلائل، اور رسول اللہﷺکے فرمان کہ فاتحہ کےبغیر نماز درست نہیں، چاہے نمازی امام ہو، مقتدی ہو یااکیلا اور چاہے نماز جہری ہو یا غیر جہری

140

سیدنا عبادہ بن صامت﷜کی روایات

141

محمد بن اسحاق بن یسار ﷫کی سند سے ، عبادہ بن صامت ﷜کی روایات

144

محمد بن اسحاق بن یسار﷫ کے متعلق ائمہ و محدثین کے اقوال

145

مکحول سے ابن اسحاق کی روایت کردہ حدیث عبادہ ﷜ پر ثقہ رایوں کی متابعت

143

حدیث عبادہ ﷜کی دیگر اسناد

153

ولید بن مسلم کی غلطی

161

حدیث عبادہ﷜کی منقطع اسناد

162

حدیث عبادہ﷜کی مزید منقطع اور موقوف اسناد

162

حدیث عبادہ﷜کی روایت میں محدثین کا طرز عمل

168

حدیث عبادہ﷜ہر حیثیت سے ثابت ہے

169

حدیث عبادہ﷜کا کچھ حصہ چھپا کر دلیل بنانے والوں پر افسوس ہے

169

حدیث عبادہ﷜پر عمل واجب ہے

169

امام بخاری﷫ کی ایک وضاحت

169

سیدنا عبادہ بن صامت ﷜بدری اور فقیہ صحابی

171

باب 8:

173

دوسری حدیث (بروایت سیدنا انس﷜)

174

دوسری حدیث (بروایت سیدنا انس﷜)

175

تیسری حدیث (بروایت سیدنا انس ﷜)

177

مرسل روایات

178

چوتھی حدیث (مرسل، بسند حماد بن زید)

178

پانچویں  حدیث (مرسل، بسندحماد بن سلمہ )

179

چھٹی  حدیث (مرسل، بسندعبد الوارث بن سعید )

180

ساتویں  حدیث (مرسل، بسند اسماعیل بن علیہ )

180

آٹھویں  حدیث (مرسل، بسند سفیان بن عیینہ )

180

نویں  حدیث (مرسل، بسند سیدنا ابوہریرہ﷜)

180

دسویں  حدیث (مرسل، بسندسیدنا ابوہریرہ﷜)

181

گیارہویں حدیث(عن رجل من اصحاب النبیﷺ)

182

بارھویں  حدیث(عن رجل من اصحاب النبیﷺ)

183

تیرھویں حدیث(بروایت:سیدنا مہران الجزری ﷜)

185

چودھویں  حدیث(بروایت:ایک دیہاتی صحابی﷜)

186

پندرھویں  حدیث(بروایت: ایک دیہاتی صحابی﷜)

186

سولھویں  حدیث(بروایت:سیدنا ابو قتادہ﷜)

187

سترھویں  حدیث(بروایت:سیدنا ابو امامہ الباہلی﷜)

188

اٹھارویں  حدیث(بروایت:سیدنا عبد اللہ بن عمرو بن عاص ﷜)

188

انیسویں  حدیث(بروایت:سیدنا عبد اللہ بن عمرو ﷜،....امام سے پہلے فاتحہ پڑھنا)

189

بیسویں  حدیث(بروایت:سیدنا عبد اللہ بن عمرو بن عاص﷜)

190

اکیسویں  حدیث(بروایت:سیدنا عبد اللہ بن عمرو بن عاص﷜)

190

مجھے نہیں، اللہ کو سناؤ....!

195

فاتحہ پڑھو، اور اپنے دل ہی دل میں پڑھو

195

باب 10: مقتدی کے لیے سورۃ فاتحہ پڑھنے کےدلائل

197

آقا! میں اپنی نماز میں سورت فاتحہ پڑھتا ہوں

198

باب 11: مقتدی؛ امام کے پیچھے قرأت کرے گا اور منع تو لوگوں کی باہمی گفتگو سے کیا گیا ہے

199

نماز میں گفتگو کرنا جائز نہیں

200

باب 12: امام کے پیچھے مقتدی کی قرأت کے دلائل

202

نمازی اپنے رب سے سرگوشی کر رہا ہوتا ہے ( حدیث ابی ہریرہ﷜)

203

نمازی اپنے رب سے سرگوشی کر رہا ہوتا ہے ( حدیث انس﷜)

204

باب 13: مقتدی کے لیے قرأت لازمی ہونے کے دلائل

205

امام کی نماز مقتدی کےلیے نہیں

206

باب 14: قرأت کرنا مقتدی کےلیے واجب ہونے کے دلائل

209

نماز میں قرأت ضرورکرو، قرآن نہیں آتا تو یہ وظیفہ پڑھ لو....(پہلا وظیفہ)

210

دوسرا وظیفہ

211

باب 15: امام کے پیچھے قرأت کرنے اور اس کا حکم دینے کے متعلق ،صحابہ کرام ﷢کے آثار

213

امیر المؤمنین سیدنا ابو حفص عمر بن خطاب﷜کی روایات

214

مقتدی فاتحہ پڑھے گا، چاہے امام قرأت کر رہا ہو( عمر﷜کا فتوی)

215

امیر المؤمنین سیدنا ابو الحسن علی بن ابی طالب﷜کی روایات

220

سیدنا ابی بن کعب ﷜ کی روایات

222

سیدنا معاذ بن جبل ﷜کی روایت

223

سیدنا عبادہ بن صامت ﷜ کی روایات

224

سیدنا عبد اللہ بن عمرو بن عاص﷜ کی روایات

232

سیدنا ابوہریرہ الدوسی ﷜ کی روایات

233

سیدنا ابوہریرہ اور سدیہ عائشہ بن ابی بکر﷢کی روایات

235

سیدنا ہشام بن عامر ﷜ کی روایت

237

سیدنا ابو سعید خدری﷜ کی روایت

237

سیدنا جابر بن عبد اللہ﷜ کی روایات

237

سیدنا ابو درداء ﷜ کی روایات

239

سیدناانس بن مالک ﷜ کی روایات

241

سیدنا عمران بن حصین ﷜ کی روایات

242

سیدنا عبد اللہ بن مغفل المزمی ﷜ کی روایت

243

باب 16: نام ذکر کیے بغیر متعدد صحابہ کرام﷢ کی اور تابعین و اتباع تابعین کی ایک بڑی جماعت کی روایات

244

صحابہ ﷢امام کے سکتہ میں قرأت کرتے تھے (روایت عبد اللہ بن عمرو﷜)

245

فاتحہ پڑھنے کے لیے امام ،مہلت دیتا تھا(روایت سعید بن جبیر﷫)

246

صحابہ ﷢مقتدیوں کو مہلت دیتے تھے (روایت سعید بن جبیر﷫)

246

عروہ بن زبیر تابعی ﷫کا فتوی

247

امام کے سکتہ میں فاتحہ پڑھ لو(ابوسلمہ ﷫کا فتوی)

248

ابوسلمہ ﷫کے فتوی کی سیدنا ابوہریرہ﷜ کے فتوی سے مطابقت

248

امام مکحول ﷫کا فتویٰ

249

حسن بصری﷫ کا فتویٰ

250

عبید اللہ بن عبد اللہ بن عتبہ ،تابعی کا عمل

251

متعدد تابعین ﷭کا موقف

252

امام مجاہد(تابعی)﷫کا عمل

252

امام اوزاعی﷫ کا فتویٰ

252

باب 17: امام کے پیچھے؛جہری نماز کی بجائے صرف سری نماز میں قرأت واجب قرار دینے والوں کے دلائل

254

فصل1: امام شافعی﷫کا قدیم قول

255

جہری نماز میں مقتدی کو قرأت سے منع کرنے کے دلائل اور ان کاجائزہ

255

پہلی دلیل (بروایت ،امام مجاہد تابعی ﷫)

255

دوسری دلیل (بروایت ،ابوالعالیہ تابعی ﷫)

257

تیسری دلیل (بروایت ،سیدنا  عبد اللہ بن مغفل ﷜)

257

چوتھی دلیل (بروایت، سیدنا عبد اللہ بن عباس﷠)

259

پانچویں دلیل (بروایت، عبد اللہ بن عباس﷠)

259

چھٹی  دلیل (بروایت، عبد اللہ بن عباس﷠)

260

ساتویں  دلیل (بروایت، عبد اللہ بن عباس﷠)

260

آٹھویں  دلیل (بروایت، عبد اللہ بن  مسعود﷠)

261

نویں   دلیل (بروایت، عبد اللہ بن  مسعود﷠)

262

دسویں دلیل( بروایت ، محمد بن کعب القرظی تابعی﷫)

262

گیارہویں دلیل(روایت، مجاہد بن جبر تابعی﷫)

263

بارہویں دلیل (بروایت، جبر بن جبر تابعی﷫)

263

تیریویں  دلیل (بروایت، جبر بن جبر تابعی﷫)

264

سولہویں دلیل

266

سترھویں دلیل

266

آٹھارویں دلیل (بروایت، سعید بن مسیب تابعی﷫)

267

انیسویں دلیل (بروایت،ابراہیم نخعی﷫)

267

بیسویں دلیل (بروایت،حسن بصری﷫)

267

اکیسویں  دلیل (بروایت،شعبی ﷫)

268

بائیسویں دلیل( زبن شہاب زہری﷫کاقول)

268

امام شافعی﷫ کے قدیم قوم سے استدلال کی حقیقت

269

خاموشی کا حکم کس قرأت کے لیے ہے؟ ( ماہرین لغت کا تجزیہ)

269

﴿وَإِذَا قُرِئَ القُرْآنُ﴾ کا نماز اور خطبہ سے تعلق...؟

284

انصات کا مطلب ’’زبان بندی ‘‘ نہیں

286

دلائل کی رو سے انصات کی وضاحت

291

امام کے دو سکتے اور مقتدی کی فاتحہ

293

رسول اللہﷺکے سکتوں میں صحابہ ﷢کا عمل

295

فصل 2: امام کی قرأت کے وقت انصات(خاموشی اختیار) کرنےکے متعلق احادیث

298

پہلی حدیث (امام قرأت کرے تو تم خاموش رہو)

298

دوسری حدیث (امام قرأت کرے تو تم خاموش رہو)

303

تیسری حدیث (امام قرأت کرے تو تم خاموش رہو)

306

چوتھی حدیث (امام قرأت کرے تو تم خاموش رہو)

308

پانچویں  حدیث (امام قرأت کرے تو تم خاموش رہو)

312

چھٹی  حدیث (امام قرأت کرے تو تم خاموش رہو)

314

امام شافعی﷫کے قدیم قول کی پہلی دلیل

321

مزید دلائل کی طرف اشارہ

322

امام شافعی﷫ کے قدیم قول کی دوسری دلیل

329

امام شافعی﷫ کے قدیم قول کی تیسری دلیل

333

پانچویں دلیل (سیدنا عبد اللہ بن عمر﷞کا اثر)

334

چھٹی دلیل (نافع بن جبیر بن مطعم ﷫کا اثر)

335

ساتویں دلیل (ابن شہاب زہری ﷫کا اثر)

335

آثار کا جائزہ

336

امام بیہقی ﷫کا تبصرہ

336

باب 18: ان لوگوں کے دلائل، جو کہتے ہیں کہ کسی بھی حال میں امام کے پیچھے قرأت جائز نہیں

337

فصل 1: سیدنا  جابر بن عبد اللہ ﷢کی روایات اور ان کی علتیں

338

سیدنا جابر بن عبد اللہ﷜ کی پہلی حدیث

338

سیدنا جابر بن عبد اللہ﷜ کی دوسری  حدیث

338

سیدنا جابر بن عبد اللہ﷜ کی تیسری حدیث

341

سیدنا جابر بن عبد اللہ﷜ کی چوتھی حدیث

342

سیدنا جابر بن عبد اللہ﷜ کی پانچویں حدیث

352

فصل 2: سیدنا جابر بن عبد اللہ انصاری﷜کی دوسری روایت اور اس کا ضعف

354

حدیث جابر ﷜کی دوسری سند

354

حدیث جابر ﷜کی تیسری سند

259

حدیث جابر ﷜کی چوتھی سند

360

حدیث جابر ﷜کی پانچویں سند

362

حدیث جابر ﷜کی تیسری مرفوع سند

366

حدیث جابر ﷜کی مرفوع سند

367

حدیث جابر ﷜کی پانچ موقوف ،صحیح اسناد

368

سیدنا جابر بن عبد اللہ﷜کا فتوی (فاتحہ پڑھنا مسنون عمل ہے)

370

سیدنا جابر بن عبد اللہ﷜سے منسوب ترک فاتحہ کی ایک اور ضعیف ترین روایت

371

فصل 4: امام کے پیچھے قرأت سے منع کرنے والوں کی ایک اور ضعیف دلیل

371

سیدنا عمران بن حصین ﷜کی روایت

372

حدیث عمران بن حصین ﷜کےصحیح الفاظ (ابوداؤد طیالسی کی روایت)

376

سیدنا عبد اللہ بن مسعود﷜کی روایت

378

نماز،سری ہو یاجہری ؛مقتدی پست آواز سے قرأت کرے گا

379

فصل 5: امام کے پیچھے قرأت کو ناپسند کرنے والوں کی ایک مزید دلیل اور اس کی ضعف

380

سیدنا عبد اللہ بن مسعود﷜کی پہلی روایت

380

سیدنا عبد اللہ بن مسعود﷜کی دوسری روایت(بہتر ہے میں انگارے کھا لوں)

382

سیدنا عبد اللہ بن مسعود﷜کی تیسری روایت

383

سیدنا عبد اللہ بن مسعود﷜کی چوتھی روایت

385

سیدنا عبد اللہ بن مسعود﷜کی اثبات قرأت کی مزید روایات

386

فصل 6: امام کے پیچھے قرأت کوناپسند کرنے والوں کی ایک مزیددلیل اور اس کی خرابی

388

سیدنا ابودارداء ﷜کی پہلی روایت

388

سیدنا ابودارداء ﷜کی دوسری روایت

389

سیدنا ابودارداء ﷜کی تیسری روایت

394

سیدنا انس بن مالک ﷜کی روایت

397

سیدنا انس بن مالک ﷜کی ایک ضعیف روایت

401

سیدنا انس بن مالک ﷜کی ایک اور موضوع روایت

403

فصل 8: امام کے پیچھے قراءت مکروہ قرار دینے والوں کی دلیل ،اس کے ضعف اور اسے مرفوع بیان کرنے کی غلطی ،کا بیان

406

سیدنا عبد اللہ بن عمر ﷜ کی پہلی روایت

406

سیدنا عبد اللہ بن عمر ﷜ کی دوسری روایت

406

سیدنا عبد اللہ بن عمر ﷜ کی تیسری روایت

408

سیدنا عبد اللہ بن عمر ﷜ کی چوتھی روایت

409

سیدنا عبد اللہ بن عمر ﷜ کی پانچویں روایت

411

سیدنا عبد اللہ بن عمر ﷜ کی چھٹی روایت

412

سیدنا عبد اللہ بن عمر ﷜ کی ساتویں روایت

413

سیدنا عبد اللہ بن عمر ﷜ کی آٹھویں روایت

414

سیدنا عبد اللہ بن عمر ﷜ کی نویں روایت

415

سیدنا عبد اللہ بن عمر ﷜ کی دسویں روایت

416

سیدنا عبد اللہ بن عمر ﷜ کی گیارہویں روایت

417

سیدنا عبد اللہ بن عمر ﷜ کی بارہویں روایت

418

فصل 9: امام کے پیچھے قراءت کو مکروہ قرار دینے والوں کی مزید ایک دلیل اور اس کا ضعف

422

سیدنا علی بن ابی طالب ﷜کی پہلی روایت

422

سیدنا علی بن ابی طالب ﷜کی دوسری روایت

427

سیدنا علی بن ابی طالب ﷜کی چھٹی روایت

431

سیدنا علی بن ابی طالب ﷜کی ساتویں روایت

432

سیدنا علی بن ابی طالب ﷜کی آٹھویں روایت

432

سیدنا علی بن ابی طالب ﷜کی نویں روایت

433

سیدنا علی بن ابی طالب ﷜کی دسویں روایت

434

سیدنا علی بن ابی طالب ﷜کی گیارہویں روایت

435

فصل 10:  امام کے پیچھے قراءت کو مکروہ قرار دینے والوں کی مزید ایک دلیل اور اس کا ضعف

439

سیدنا ابوہریرہ﷜ کی پہلی روایت

439

سیدنا ابوہریرہ﷜ کی دوسری روایت

440

فصل 11:  امام کے پیچھے قراءت کو ناجائز قرار دینے والوں کی مزید ایک دلیل اور اس کا ضعف

444

سیدنا عبد اللہ بن عباس ﷠ کی دوسری روایت

444

سیدنا عبد اللہ بن عباس ﷠ کی تیسری روایت

445

سیدنا عبد اللہ بن عباس ﷠ کی چوتھی روایت

446

سیدنا عبد اللہ بن عباس ﷠ کی پانچویں روایت

446

فصل 12:  امام کے پیچھے قراءت کو ناجائز  سمجھنے والوں کی مزید ایک دلیل اور اس کا ضعف

449

سیدنا ابو سعید خدری کی پہلی روایت

449

سیدنا ابو سعید خدری کی دوسری روایت

449

سیدنا ابو سعید خدری کی تیسری روایت

450

فصل 13:  امام کے پیچھے قراءت کو ناجائز سمجھنے والوں کی مزید ایک دلیل اور اس کا ضعف

453

سیدنا بلال ﷜کی روایت

453

حدیث بلال ﷜کی دوسری سند

453

تیسری روایت (سیدنا عمر ﷜کا قول)

468

چوتھی روایت (سیدنا ابن عمر ﷠ کا عمل)

469

پانچویں روایت (سیدنا زید بن ثابت کا قول )

472

چھٹی روایت(سیدنا زید بن ثابت ﷜کا قول)

473

ساتویں  روایت(منہ میں مٹی)

475

آٹھویں روایت (منہ میں انگارے)

476

نویں ر وایت (منہ میں غلاظت)

476

دسویں روایت(منہ میں پتھر)

476

امام بیہقی ﷫کا فیصلہ کن تبصرہ (خلاصہ بحث)

478

ایسی کوئی روایت نبی کریم﷜سےمروی نہیں

479

ممانعت سے منسوب صحابہ ﷢دراصل قراءت کرتے تھے

480

امام شافعی﷫ کا قدیم قول اور اس کا مفہوم

480

اس حدیث پر کوئی جاہل ہی اعتراض کر سکتا ہے

480

علماء و محدثین کی طرف غلط موقف کی جھوٹی نسبت

482

انوکھا اور جاہلانہ اعتراض

482

سورت فاتحہ کی قراءت مخصوص ہے اور یہ نماز کا رکن ہے

485

انصات کے متعلق ہمارا موقف

485

اگر امام کی قراءت والی روایت صحیح بھی ہو تو

486

خواب میں نبی کریمﷺ نےابو یزد مروزی کو بتایا

486

مسئلہ فاتحہ خلف الامام عقلی دلائل کی روسے

488

اس مصنف کی دیگر تصانیف

اس ناشر کی دیگر مطبوعات

ایڈ وانس سرچ

اعدادو شمار

  • آج کے قارئین 1055
  • اس ہفتے کے قارئین 8812
  • اس ماہ کے قارئین 110666
  • کل قارئین70562914

موضوعاتی فہرست