امت مسلمہ کے عقائد ونظریات ،عبادات ومعاملات او رجملہ معمولات زندگی کا مآخذ حقیقی اللہ کی کتاب اور رسول اللہ ﷺ کی سنت ہے۔ اس بات پر امت کا ہمیشہ اجماع رہا ہے کہ سنت رسول ﷺ اسی طرح واجب الاتباع ہے جس طرح قرآن ۔سنت کاانکار حقیقت میں قرآن کاانکار ہے۔امت مسلمہ کی چودہ سوسالہ تاریخ میں بہت سے فتنوں نے سراٹھایا جھوٹے مدعیان نبوت بھی پیدا ہوئے اور منکرین حدیث بھی وقتا فوقتا سراٹھاتے رہے فتنہ انکار حدیث میں سے ایک فتنہ غلام احمد پرویز کا ہے جس نے انکار حدیث کا اعلان کیا اور قرآن کو اپنے من مانے معنی ومفہوم میں ڈھالنے کے لیےاپنا اصلی چہرہ دکھایا توامت کے اہل علم اس کی حقیقت کو جاننے کے بعد اس فتنہ کو دبانے کے پے درپے ہوئے۔فتنہ انکار حدیث کے مقابلے پر سب سےاچھی دستاویز مولانا سیدابو الاعلی مودودی کی کتاب ’’سنت کی آئینی حیثیت ‘‘کے نام سے 1963 ء میں منظر عام پرآئی اس کتاب کی جامعیت کے باوجود اس بات کی ضرورت تھی کہ پرویزی افکار کےتاروپود بکھیرنے کےلیے غلام احمد پرویز کی شخصیت او رلٹریچر بالخصوص تحریفات قرآن کا بے لاگ محاکمہ کیا جائے چنانچہ پروفیسر محمد دین قاسمی نے پرویزی فکر کے مقابلے میں قلم اٹھایا اور دلائل وبراہین اور ثبوت وسند کے ساتھ ثابت کیا کہ یہ دین حق کے خلاف ایک بہت خطرناک او رگہری سازش ہے جسے شیطان نے اپنی کمین گاہ بنا رکھا ہے یہ مقالہ غلام احمد پرویز کی نام نہاد تفیسر قرآن ’’مطالب الفرقان‘‘کا محاکمہ کرنے کےلیے لکھا گیا ہے ۔جوہر صاحب علم کےلیے دور جدید کے اس فتنے کو سمجھنے او رآگے لوگوں کو سمجھانے کا بہترین ذریعہ ہے نیز اس مقالہ میں عالمانہ بحث کے ساتھ ساتھ غلام احمد پرویز کی اغلاط پرمکمل گرفت بھی کی گئی ہے ۔
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
پیش لفظ حافظ محمد ادریس |
|
21 |
حرف اول |
|
23 |
فکرپرویز کےجائزہ کے لیے شرط پرویز |
|
26 |
ملت مسلمہ سے شکایات پرویز |
|
27 |
مسلمانان پاکستان کی حالت پر،پرویزصاحب کادر دوکرب |
|
27 |
اقتباسات مقالہ کےسلسلہ میں ایک گزارش |
|
28 |
ابواب مقالہ ایک نظر میں |
|
29 |
باب1: جناب غلام احمد پرویزکی زندگی او رانکے علمی آثار |
|
|
فصل او ل : دو رپرویز او ربرصغیر کےحالات |
|
37 |
(الف)برصغیر میں اسلام کی آمد |
|
37 |
اکبر بادشاہ اور مجددالف ثانی |
|
39 |
شاہ ولی اللہ |
|
39 |
برطانوی عہد میں مذہبی حالت |
|
41 |
پادریوں سے مناظرہ بازی |
|
42 |
جنگ آزادی 1857ء |
|
43 |
حرمت جہاد کے فتاوی ٰ |
|
45 |
عملی بگاڑ کےبعد فکر ی انتشار |
|
47 |
(ب)انگریز وی کی آمدپرمسلمانوں کی علمی اور تعلیمی حالت |
|
48 |
مسلمانوں کو جاہل اور پسماندہ بنانے کے لیے برطانوی ہتھکنڈے |
|
49 |
(1)قانونی او رحکومتی طاقت سے مسلم نظام تعلیم پربھر پو رحملہ |
|
49 |
(2)مدارس او رخانقاہوں کاخاتمہ |
|
49 |
(3)علماء مدرسین کی بے روزگاری |
|
50 |
(4)علماء کےخلاف زہریلا پروپیگنڈہ |
|
50 |
(5)عربی او رفارسی زبانوں کی تعلیم کاخاتمہ |
|
50 |
(6)تہذیبی اثرات اسلام سے بیگانہ کرنا |
|
51 |
(7)مغربی نظام تعلیم کااجراء |
|
51 |
(8)جدید تعلیم کےخلاف فتوائے کفر کاپر وپیگنڈہ |
|
52 |
دار العلوم دیو بند |
|
53 |
تحریک علی گڑھ |
|
55 |
علی گڑھ کالج کےمقاصد |
|
55 |
علی گڑھ کالج کےخاص امتیازات |
|
57 |
علی گڑھ سیلا ب مغربیت کادروازہ |
|
58 |
مسلمانوں کی معاشی حالت |
|
58 |
افلاس کی مار |
|
59 |
(1)استمراری بندوبست اراضی |
|
59 |
(2)صنعت وحرفت کی تباہی |
|
60 |
(3)ملازمتوں سے محرومی |
|
60 |
مسلمانوں کی سیاسی حالت |
|
61 |
آئینی اصلاحات کاآغاز او رلوکل سیلف ایکٹ |
|
62 |
اکثریت واقلیت کاتصادم |
|
62 |
کانگرس کاقیام |
|
63 |
ہندوؤں کی تنگ نظر ی اور سرسید کی مخالفت |
|
64 |
مزیداختیار ات کی قسط ازحکومت برطانیہ |
|
65 |
جداگانہ انتخاب کی تجویزسرسید |
|
66 |
اردواو رہندی زبان کاتنازعہ |
|
66 |
اس دور کی سیاست پرمختصر تبصرہ |
|
67 |
فصل ثانی : جناب پرویزصاحب کی سوانح حیات |
|
69 |
حالات حیات پرویز کامآخذ |
|
69 |
مولد ومسکن اور ابتدائی زندگی |
|
69 |
بچپن او رتعلیم وتربیت |
|
69 |
خلاف ضمیر ،اظہار خیال |
|
73 |
پرویز صاحب کاتنقیدی مزاج |
|
75 |
تقلید اعمیٰ کےبعدتجدیدایمان |
|
76 |
سرکاری ملازمت |
|
76 |
دوران ملازمت ،تین اہم واقعات |
|
77 |
(الف )جمعہ کاخطبہ پرپرویز اور چپڑاسی کی غیر ت ایمانی |
|
79 |
(ب)اسلم جیراجپوری سے تعلق |
|
80 |
(ج) اسلم جیراجپوری سے تلمیذانہ استفادہ |
|
81 |
پہنچی وہیں پہ خاک جہاں کاخمیر تھا |
|
82 |
قلب وزبان کی عدم رفاقت |
|
82 |
طلوع اسلام کادو راجراء وانقطاع |
|
85 |
جملہ ءمعترضہ |
|
86 |
آمدبرسرمطلب |
|
86 |
قائداعظم او رپرویز ....باہمی تعلقات |
|
87 |
مزاج پرویز کاایک خاص پہلو |
|
90 |
تحقیر معروف او رتحسین منکر کارویہ پرویز |
|
92 |
مولانامودودیؒ کی مخالفت پرویز کی وجہ؟ |
|
93 |
’’طلوع اسلام‘‘افق پاکستان پر |
|
94 |
طلوع اسلام کےبدلتے ہوئے افکارونظریات |
|
95 |
پہلی مثال ....حجاب نسواں |
|
95 |
دوسری مثال .....گائے او رگوئیے کی شرعی حیثیت |
|
96 |
تیسری مثال .....مصور ی وتمثال سازی کی شرعی حیثیت |
|
99 |
چوتھی مثال .....ملکیت زمین کی شرعی حیثیث |
|
100 |
پانچویں مثال .....ذاتی وشخصی ملکیت درنگاہ اسلام |
|
101 |
چھٹی مثال .....ضبط تولید ،کل او رآج |
|
101 |
ساتویں مثال .....خلیفۃ اللہ کاتصور |
|
104 |
آٹھویں مثال .....وقت موت ،مقرر ہے یانہیں ؟ |
|
106 |
نویں مثال .....انسانی فطر ت ہے یانہیں ؟ |
|
107 |
دسویں مثال .....دین یامذہب؟ |
|
109 |
خار زار تضادات پرویز |
|
115 |
پاکستان میں طلوع اسلام کاابتدائی دور |
|
119 |
’’دواسلام‘‘ |
|
120 |
زعماء مسلم لیگ کی جان گودوگانہ عذاب |
|
121 |
غلام احمد پرویزکی خدمت سر کار |
|
121 |
مالی دشواریاں او رہفتہ وا رطلوع اسلا م |
|
122 |
بزم طلوع اسلام |
|
125 |
لاء کمیشن او رپرویز صاحب کی رکنیت |
|
126 |
طلوع اسلام ہفتہ وار سے پھرماہانہ |
|
127 |
طلوع اسلام کی سرگرمیوں کے چار اہم پہلو |
|
127 |
علماء کرام کے خلاف نفرت کی مہم |
|
128 |
الف ۔جماعت اسلامی کی انتہائی مخالفت |
|
130 |
ب۔سید مودودی کےخلاف انتہائی نفر ت انگیز مہم |
|
133 |
وہ بھی دن تھے کہ تیر اذکر تھا سرمائہ زیست |
|
138 |
قبل از قیام پاکستان ،شدید مخالفت نہیں بلکہ محض اختلاف تھا |
|
142 |
ایک خو ش فہمی یادلیل ؟ |
|
149 |
ایک اور دلیل او راسکاجائزہ |
|
149 |
مسلم لیگ کی سیکولر قیادت |
|
153 |
(3)انکار حدیث او رمخالفت سنت کی طوفانی یلغار |
|
161 |
طلوع اسلام کی ارتیابی یلغار اور تشلیکی مہم میں تیزی |
|
165 |
منکرین حدیث کی ایک مکروہ سازش |
|
170 |
منکرین حدیث کی وعدہ خلافی او ر ’’اخلاقی نامر دی ‘‘ |
|
171 |
بصیرت پرویز او رفراست مودودی |
|
172 |
ایک سلیم الفطر ت جویائے حق کو طلوع اسلام کی ڈانٹ |
|
173 |
طلو ع اسلام ...آئینہ دیانت کے مقابل |
|
175 |
عبارتوں میں خیانت کاری کی مثالیں |
|
175 |
پہلی مثال |
|
176 |
دوسری مثال |
|
176 |
تیسری مثال |
|
176 |
چوتھی مثال |
|
177 |
پانچویں مثال |
|
177 |
چھٹی مثال |
|
178 |
ساتویں مثال |
|
178 |
آٹھویں مثال |
|
178 |
نویں مثال |
|
178 |
دسویں مثال |
|
179 |
تلک عشرۃ کاملۃ |
|
179 |
پرویز صاحب کےخلاف فتوائے کفر |
|
180 |
(4)ارباب اقتدار سے تعلقات پرویز |
|
180 |
ملکی سیاست میں کردار پرویز |
|
182 |
1954ء کی مقننہ کےخاتمہ میں کردار پرویز |
|
183 |
دور ایوبی اور پرویزصاحب |
|
184 |
صدرایوب کی مالی اعانت |
|
184 |
’’طلوع اسلام ‘‘کامطالعہ فوج میں لازم کیا گیا |
|
185 |
ایوب خاں کو جماعت اسلامی کےمتعلق مشورہ پرویز |
|
185 |
کروخود،اور الزام دوسروں پر |
|
186 |
پیپلزپارٹی کادور حکومت |
|
186 |
ضیاء الحق کاعہد حکومت اور پرویزصاحب |
|
188 |
سعودیہ کادور ہ پرویز |
|
188 |
سلسلہ درس قرآن کی آخر ی کڑی |
|
189 |
اساتذہ پرویز |
|
190 |
تلامذہ پرویز |
|
190 |
علمی آثار پر ویز |
|
191 |
سلسلہ معارف القرآن |
|
191 |
(1)معارف القرآن جلد اول |
|
191 |
(2)معارف القرآن جلد دوم |
|
191 |
(3)معارف القرآن جلد سوم |
|
191 |
(4)معارف القرآن جلد چہارم |
|
192 |
اس سلسلہ کے اعادہ شدہ ایڈیشن |
|
192 |
(5)من ویزداں |
|
192 |
(6)ابلیس وآدم |
|
192 |
(7)جوئےنو ر |
|
192 |
(8)برق طور |
|
193 |
(9)شعلہ سطور |
|
193 |
(10)معراج انسانیت |
|
193 |
(11)مذاہب عالم کی آسمانی کتابیں |
|
193 |
دیگر کتب |
|
193 |
(12)انسان نےکیاسوچا؟ |
|
193 |
(13)اسلام کیاہے؟ |
|
194 |
(14)ختم نبوت اور تحریک احمدیت |
|
194 |
(15)لغات القرآن |
|
194 |
(16)مفہوم القرآن |
|
194 |
(17)جہان فردا |
|
194 |
(18)کتاب التقدیر |
|
195 |
(19)شاہکار رسالت |
|
195 |
(20)اقبال اور قرآن |
|
195 |
(21)تفسیر مطالب الفرقان |
|
196 |
(22)تبویب القرآن |
|
196 |
(23)سلیم کےنام |
|
196 |
(24)طاہرہ کےنام ؟ |
|
197 |
(25)اسلامی معاشرت |
|
197 |
(26)فردوس گم گشتہ |
|
197 |
(27)سلبیل اور (28)بہار نو |
|
197 |
(29)قرآنی فیصلے |
|
197 |
(30)قرآنی قوانین |
|
197 |
(31)اسباب زوال امت |
|
197 |
(32)تصوف کی حقیقت |
|
198 |
(33)تحریک پاکستان او رپرویز |
|
198 |
(34)نظام ربوبیت |
|
198 |
(35)Islam A Chalange Toreligion |
|
198 |
باب 2: تعارف تفسیر مطالب الفرقان |
|
|
عمو می تعارف تفسیر |
|
201 |
انداز اسلوب تفسیر |
|
201 |
کشمکش اسلام ومغربیت میں ،صاحب تفسیر کارجحان |
|
202 |
اسلوب تفسیر کادوسرانقطہ |
|
205 |
اسلوب تفسیر کاتیسرانقطہ |
|
206 |
اسلوب تفسیر کےبقیہ نکات |
|
207 |
اصول تفسیر جن کی روشنی میں ،یہ تفسیر لکھی گئی ہے |
|
207 |
(5)تفسیر قرآن بذریعہ قرآن |
|
207 |
(5)تفسیر بالروایت سے مکمل اجتناب |
|
208 |
(5)اختلاف قراۃ سےمکمل گریز اور موجودہ قرآءۃ ہی سے اخذمسائل |
|
208 |
(5)الفاظ قرآن کی حدود سے عدم تجاوز |
|
209 |
(5)الفاظ قرآن کےوہی معنی جو مطابق زبان ہوں |
|
209 |
(5)تعارض قرآن کی اساس بننےوالی تفسیر ،ناقابل قبول ہے |
|
209 |
(5)نسخ آیات سےمکمل اجتناب |
|
210 |
جائزہ اصو ل او ل(تفسیر قرآن بالقرآن ) |
|
210 |
جائزہ اصو ل ثانی (تفسیر بالروایہ سے احتراز) |
|
212 |
جائزہ اصو ل ثالث(اختلاف قراءۃ سے مکمل گریزاں ) |
|
213 |
جائزہ اصو ل رابع (حدود الفاظ قرآن سے عدم تجاوز) |
|
213 |
جائزہ اصو ل خامس(دور نزول قرآن ہی کے معنی کاعتبار کرنا) |
|
214 |
جائزہ اصو ل سادس(تعارض قرآن کی اساس بننے والی تفسیر کاناقابل قبول ہونا) |
|
216 |
جائزہ اصول سابع (نظریہ نسخ آیات سے مکمل اجتناب) |
|
218 |
مفسر کی ضروری صفات اور ذات پرویز میں ان کاتحقق |
|
218 |
تین ناگزیر صفات وشرائط |
|
219 |
شرط اول ۔صحت عقائد اور سلامتی فکر |
|
219 |
ذات پرویز میں ا س شرط کاتحقق |
|
220 |
شرط ثانی ۔عربی زبان پرماہرانہ عبور |
|
222 |
عربی زبان پرمہارت پرویز کی کیفیت |
|
222 |
(1)پہلی مثال ۔فعل مضارع کو فعل امر قرار دیا |
|
223 |
(2) دوسری مثال ۔اسم ظرف کو اسم فاعل بناڈالا |
|
224 |
(3) تیسری مثال ۔فعل امر کو مضارع مستقبل سمجھ بیٹھے |
|
224 |
(4) چوتھی مثال ۔فعل امر کو پھر فعل مضارع قرار دےدیا |
|
224 |
عربی گرامر او راستعدادپرویز |
|
225 |
طلوع اسلام کاعلم الصیغہ |
|
226 |
قرآنی مفردات کےمادوں سےبےخبری |
|
226 |
شرط ثالث۔تقوی ودیانت |
|
227 |
تحریف ترجمہ آیت اور اس کامحرّک |
|
228 |
صورت واقعہ سے چند بدیہی نتائج |
|
230 |
یہ ’’دیانت دارانہ اعلان ‘‘اور یہ تراجم آیات |
|
231 |
’’مفکر قرآن‘‘کی عدالت ودیانت کی مثالیں |
|
232 |
(1)عبارات کو سیاق وسباق سےاکھاڑنا |
|
234 |
اسی واقعہ میں دوسری خیانت |
|
235 |
(2)ادھوری عبارت سے غلط استدلال |
|
236 |
ایک گونہ مماثلت اور مطلق مماثلت |
|
238 |
(3)مسائی دیانت ایک اور مثال |
|
239 |
فاشیت عزم۔سلب اقتدار |
|
241 |
ایں گناہ نیست کہ در شہر شمانیزکنند |
|
241 |
’’مفکر قرآن ‘‘کاعلم التاریخ |
|
242 |
(1)پہلا نبی بادشاہ کون ؟ |
|
242 |
حضرت یوسف ؑ،رسو ل خدابھی اور بادشاہ بھی |
|
243 |
(2)سپین پرمسلمانوں کاعرصہ اقتدار ؟ |
|
244 |
’’مفکر قرآن ‘‘کاعلم تاریخ فقہ |
|
247 |
جھوٹ اور وہ بھی سوفیصد |
|
248 |
’’مفکر قرآن ‘‘کی تاریخ برصغیر سےواقفیت کاعالم |
|
249 |
نتیجۃ البحث |
|
250 |
باب 3: تفسیر مطالب الفرقان او رعلوم القرآن |
|
|
(1)حروف مقطعات اور تفسیر مطالب الفرقان |
|
256 |
حروف مقطعات کےمعانی مفاہیم |
|
257 |
حروف مقطعات اور موقف پرویز |
|
258 |
(2)شان نزول یااسباب نزول |
|
260 |
اسباب نزول کی معرفت کےفوائد |
|
260 |
موقف پرویز درمعرفت اسباب نزول |
|
262 |
تبیین رسول یاتبیین پرویز؟ |
|
263 |
شان نزول پراشکالات واعتراضات |
|
264 |
اشکالات واعتراضات کاجائزہ |
|
264 |
خودساختہ اعتراض اور پھر خودہی تردیدکر ڈالی |
|
266 |
نجمانجمانزول قرآن سے پہلے ،یکبارگی نزول بھی |
|
266 |
شان نزول کےانکار کےساتھ ساتھ اقراربھی |
|
267 |
پہلی تائیدی مثال |
|
268 |
دوسری تائیدی مثال |
|
268 |
کیاصحابہ رضوان اللہ علیہم اجمعین شان نزو ل سے اعتناءتھے؟ |
|
269 |
مفکر قرآن کےخودساختہ شان نزول |
|
269 |
خود ساختہ شان نزول کی پہلی مثال |
|
270 |
خود ساختہ شان نزول کی دوسری مثال |
|
271 |
(3)آیات محکمات ومتشابہات |
|
274 |
لغوی تحقیق میں مفکرقرآن کی چالبازی |
|
275 |
محکم ومتشابہ........موقف پرویز |
|
276 |
امر او ل...........امور متشابہات کی حقیقت |
|
277 |
امر ثانی ........... امورمتشابہات کی کیفیت کو متعین کرنا |
|
277 |
متشابہات کےبارے میں علمائے راسخین کارویہ |
|
278 |
متشابہ الصفات آیات میں صحیح تفسیری رویہ |
|
280 |
(4)اسرائیلیات اور مطالب الفرقان |
|
281 |
اسرائیلیات؟ |
|
281 |
اسرائیلیات کےبارے میں شرعی حکم |
|
281 |
اسرائیلیات کی بابت ،مفسرین کاموقف |
|
282 |
اسرائیلیات کےمتعلق موقف پرویز |
|
282 |
’’مفکر قرآن ‘‘کےبدلتےہوئے قرآنی موقف |
|
283 |
اقتباس تورات اور استنتاج پرویز پرتبصرہ |
|
286 |
(5)اعجاز القرآن او رتفسیر مطالب الفرقان |
|
289 |
اعجاز القرآن کےمختلف پہلو |
|
289 |
پرویز صاحب اور اعجاز القرآن |
|
289 |
(6)ناسخ ومنسوخ (نسخ فی القرآن) |
|
293 |
مفہوم نسخ |
|
293 |
نسخ احکام کی صورتیں |
|
293 |
نسخ اور پرویز |
|
295 |
لغوی تحقیق میں پرویزی حیلے |
|
296 |
دوسرے مقولہ عرب کےمفہوم میں تحریف |
|
298 |
پرویزی مفہوم نسخ |
|
298 |
آیت نسخ اور پرویز صاحب |
|
299 |
’’مفکر قرآن ‘‘کادورخاپن |
|
299 |
آیات قرآن یاآیات کتب سابقہ |
|
300 |
لفظ ننسھاکاپرویزی مفہوم |
|
302 |
آیت (52/22)کےمفہوم میں پرویزی تحریفات کی جائزہ |
|
302 |
آیت (52/22)کاصحیح مفہو م |
|
303 |
اصل او رتحریفی ترجمہ کےنتائج میں فرق |
|
303 |
تحریف پرویز کےتدریجی مراحل |
|
304 |
انسااور نسیان میں پرویز صاحب کاخلط بحث |
|
305 |
’’مفکر قرآن ‘‘کااللہ تعالی سےاختلاف |
|
306 |
قرآن کو پاٍژندبنانے کےلیےایک او رپرویزی حیلہ |
|
307 |
جائزہ باندازدگر |
|
307 |
سنقرء ک فلاتنسی۔ الا ماشاء اللہ |
|
308 |
ایک عذرلنگ کاسہار ا |
|
308 |
تنکےکاسہارا |
|
309 |
ثبوت انسائے آیت |
|
310 |
توضیح نسخ اپنے سیاق وسباق میں |
|
311 |
نبی اسرائیل کےسوالات ومطالبات |
|
312 |
آیت نسخ اور ملحقہ آیات کاتفسیر ی مفہوم |
|
313 |
نسخ شرائع سابقہ |
|
314 |
عبور ی دو رکےاحکام یامنسوخ احکام |
|
314 |
’’مفکر قرآن ‘‘کامحض لفظی نزاع |
|
316 |
نسخ الحکم مع بقاء التلاوۃ |
|
317 |
خلاصۃ الباب |
|
319 |
باب 4:چند اصولی مباحث اور تفسیر مطالب الفرقان |
|
|
مبحث او ل:وحی |
|
324 |
(1)وحی بمعنی ’’اشارہ کرنا‘‘ |
|
324 |
(2)وحی بمعنی’’تدبیر امر ‘‘درعالم جمادات |
|
325 |
(3)جبلّی وحی |
|
325 |
وحی بمعنی القاءوالہام |
|
325 |
(4)وحی نبوت ورسالت |
|
326 |
سہ گونہ وحی |
|
327 |
پرویز صاحب کی تاویل آیت |
|
327 |
جائزہ تاویل آیت |
|
328 |
تاویل پرویز کےبطلان پردلیل ثانی |
|
329 |
اسی آیت کاصحیح مفہوم ،بقلم پرویز |
|
329 |
حکم وحی بذریعہ خواب انبیاء |
|
330 |
حضور کاخواب اور علماء کامؤقف |
|
331 |
خواب رسول پرتاویل پرویز |
|
332 |
جائزہ |
|
333 |
’’غلطی ہائےمضامین ‘‘ |
|
335 |
صحیح ترجمہ آیت بقلم پرویز |
|
336 |
قرآن کےعلاوہ وحی کاثبوت ،بقلم پرویز |
|
336 |
پہلاثبوت |
|
337 |
دوسراثبوت |
|
337 |
تیسراثبوت |
|
337 |
خودقرآن ہی سے ،قرآن کےعلاوہ ،وحی کے دلائل |
|
337 |
جائزہ تاویل پرویز |
|
338 |
کیاآیت میں مذکورہ وعدہ ،وعدہ استخلاف ہی ہے؟ |
|
339 |
تیسری دلیل |
|
340 |
چوتھی دلیل |
|
341 |
’’مفکر قرآن ‘‘کی تاویل فاسد |
|
342 |
پانچویں دلیل |
|
343 |
چند مغالطات پرویز |
|
344 |
(1)وحی ایک ہی قسم او ر وہ بھی صرف قرآن میں |
|
344 |
(2)کیاوحی وکتاب ،لازم وملزوم ہیں ؟ |
|
345 |
(3)حضور کی نبوی اور بشری حیثیت |
|
347 |
تحقیق بحث |
|
349 |
مزیدوضاحت مثالوں کےذریعہ سے |
|
350 |
(4)حضور ﷺ کی اجتہادی لغزشوں سے غلط استدلال |
|
351 |
استدلا ل کی تہہ میں واقع سوء فہم اور اسکاازالہ |
|
351 |
پھریہی غلط استدلال ،او راسکاتفصیلی جواب |
|
352 |
تفصیلی تردیداستدلال |
|
352 |
نطق رسول ،وحی رب رسول ہے |
|
354 |
رسول کی کن باتوں پروحی کااطلاق ہوتاہے؟ |
|
355 |
مبحث ثانی :منصب نبوت ورسالت |
|
357 |
منکرین حدیث کاتصو رنبوت ورسالت |
|
357 |
اس تصور پرتنقیدمودودی ؒ |
|
359 |
منکرین حدیث سے مولانا مودودی ؒ کےدوفیصلہ کن سوالات |
|
360 |
منصب نبوت اور اسکے فرائض ازروئے قرآن |
|
360 |
(1)رسول بحثییت معلم ومزکی |
|
360 |
یہی وضاحت بقلم پرویز |
|
362 |
(2)رسول بحثیت شارح کتاب اللہ |
|
363 |
صاحب تفہیم القرآن کانہایت جامع ا و رگرانقدر حاشیہ |
|
363 |
(3)رسو ل بحثییت پیشواونمونہ تقلید |
|
364 |
اسوہ حسنہ کی وضاحت از قلم پرویز |
|
365 |
(4)رسو ل بحثییت شارع |
|
366 |
(5)رسو ل بحثییت قاضی |
|
366 |
سچی بات بقلم پر ویز درزمانہ ماضی |
|
367 |
(6)رسو ل بحثییت حاکم وفرمانروا |
|
368 |
سنت کاماخذقانون ہونے پر امت کااتفاق |
|
370 |
کیاقرآنی قانون نامکمل ہے کہ سنت اس کی تکمیل کرے ؟ |
|
370 |
حضورﷺ کےتشریعی کام کی نوعیت |
|
372 |
اس تشریعی کام کی چند مثالیں |
|
372 |
آخری مثال پر ایک اعتراض او راسکاجائزہ |
|
374 |
’’مفکر قرآن ‘‘کامنزل قرآن سے اختلاف |
|
375 |
مبحث ثالث:حدیث او رانکار حدیث |
|
376 |
حدیث وسنت کی مخالفت کے’’دلائل‘‘پرایک نظر |
|
377 |
لیکن پہلے ایک تمہیدی گزارش |
|
378 |
اتباع رسو ل او راحادیث وسنت |
|
< |