انسانیت کے لیے سب سے قیمتی چیز توحید ہے۔توحید وہ گوہر نایاب ہے جس کے ساتھ اللہ تعالی نے تمام انبیا کو مبعوث کیا ہے، اور یہ اللہ کا بندوں پر پہلا حق ہے۔ جس کے بغیر انسان کا کوئی عمل قابل قبول نہیں ہے۔ زیر نظر کتاب میں مولانا گوہر رحمان نے توحید کے موضوع پر بہترین انداز میں قلم کاری کی ہے ، اور عقلی طرز استدلال کے ذریعے توحید کے موضوع کو واضح کیا ہے ۔ غیر مسلم فلاسفہ اور مفکرین کے اقوال کو استعمال میں لاتے ہو ئے یہ ثابت کیا گیا ہے کہ توحید انسانی فطرت ہے اور انسانوں کی اکثریت کا عقیدہ ہے۔ غیر اسلامی دنیا میں دعوت توحید کی ذمہ داری ادا کرنے والے لوگوں کے لیے یہ ایک بے نظیر کتاب ہے۔(م۔ا)
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
دیباچہ |
|
15 |
توحید کی حقیقت |
|
15 |
عبادت کی حقیقت |
|
16 |
سنت کا مفہوم |
|
22 |
پہلا باب |
|
25 |
خالقیت |
|
25 |
خلق کے لغوی معنی |
|
25 |
قرآنی طرز استدلال فطری ہے |
|
27 |
قرآن کے طرز استدلال کی چند مثالیں |
|
28 |
دوسرا باب |
|
34 |
سلف صالحین اور فقہاء اسلام کا استدلال |
|
34 |
امام جعفر صادق کا استدلال |
|
34 |
امام ابو حنیفہ کا استدلال |
|
36 |
امام مالک کا استدلال |
|
38 |
امام شافعی کا استدلال |
|
38 |
امام احمد بن حنبل کا استدلال |
|
39 |
ایک اعرابی کا استدلال |
|
40 |
علامہ اقبال کا استدلال |
|
43 |
تیسرا باب |
|
45 |
ایمان باللہ اور انسانی فطرت |
|
45 |
علامہ طنطاوی کا استدلال |
|
46 |
انیسویں صدی اور انسان کا ابتدائی تصور |
|
47 |
چوتھا باب |
|
51 |
تھیلز ملطس |
|
51 |
انکسا گورس |
|
52 |
اپیڈ وکلیز |
|
52 |
سقراط |
|
53 |
افلاطون |
|
56 |
ارسطو |
|
57 |
ہندوستان کی مذہبی کتابیں |
|
58 |
جاپانی قوم کا تصور الٰہ |
|
61 |
عربوں کا عقیدہ |
|
65 |
فلاسفہ اسلام |
|
66 |
پانچواں باب |
|
68 |
مغربی فلاسفہ |
|
68 |
ڈیکارٹ |
|
69 |
بوسورتھ |
|
71 |
نیوٹن |
|
72 |
کلارم |
|
73 |
روسو |
|
75 |
ھرشل |
|
77 |
چھٹا باب |
|
77 |
جدید سائنس اور وجود باری تعالیٰ |
|
77 |
ایٹمی سائنس کے انکشافات |
|
82 |
ایک ملحد کی کتاب |
|
84 |
علم نفسیات اور وجود باری تعالیٰ |
|
85 |
ساتواں باب |
|
93 |
نفس اور روح |
|
93 |
ابن قیم کی تحقیق |
|
101 |
اہل ہند کا عقیدہ |
|
103 |
قدیم مصریوں کا عقیدہ |
|
104 |
اہل یورپ کا عقیدہ |
|
105 |
روح انسان کی ماہیت |
|
107 |
آٹھواں باب |
|
114 |
انسانوں کی اکثریت کا عقیدہ |
|
114 |
عرب اللہ کی ہستی کو مانتے تھے |
|
116 |
نواں باب |
|
123 |
مالکیت |
|
123 |
دسواں باب |
|
127 |
اللہ تعالیٰ کے مالک الملک ہونے کا ذکر قرآن کریم میں |
|
127 |
اللہ تعالیٰ کے مالک الملک ہونے کا ذکراحادیث رسول میں |
|
130 |
گیارہواں باب |
|
145 |
بائبل میں اللہ کی وحدانیت کا ذکر |
|
145 |
رسول اللہ ﷺ اور نجران کے نصاریٰ کا مباحثہ |
|
178 |
صرف اللہ کے مختار کل ہونے کے بارے میں |
|
152 |
باہواں باب |
|
161 |
مسئلہ الہ |
|
161 |
الہ کے بارے میں آیات |
|
166 |
الہ وہی ہو سکتا ہے جو بےبس کی فریاد سنتا ہے |
|
174 |
تیرہواں باب |
|
190 |
دانشوران عرب |
|
194 |
زید بن عمرو بن نفیل |
|
196 |
علاف بن شہاب تیمی |
|
203 |
حافظ ابن کثیر کی تحقیق |
|
223 |
چودہواں باب |
|
227 |
رسالت و نبوت |
|
227 |
الہام رحمانی |
|
232 |
الہام شیطانی |
|
233 |
رسالت و نبوت کے لغوی معنی |
|
240 |
پندرہواں باب |
|
255 |
سولہواں باب |
|
267 |
سترہواں باب |
|
278 |
اٹھارہواں باب |
|
291 |
حاصل بحث |
|
314 |