ہمارے معاشرے میں دینی مسائل سے ناواقفیت کی بناء پرلوگ کثرت سےنام نہاد عاملوں ،جادوگروں اور بنگالی بابوں کے دام تزویر میں پھنس کر متاع دنیا کےساتھ دولت ایمان بھی لٹا بیٹھتے ہیں قرآن وسنت کی روشنی میں جادوٹونہ،علم نجوم اور جفرورمل وغیرہ قطعی ممنوع امور ہیں لیکن اس کے باوجود لوگوں کی ایک بڑی تعداد ان میں مشغول ہے زیر نظرکتاب میں فاضل مؤلف نے ان تمام معاملات کا قرآن وسنت کی روشنی میں بے لاگ جائزہ لیا ہے اور ان کی ممانعت وقباحت ثابت کرنے کےساتھ ساتھ نجومیوں ،رملوں جفریوں ،کاہنوں اور نام نہاد عاملوں وغیر ہ کی کتابوں ،مقالوں ،اشتہاروں اور ان کےمنہ پھٹ دعوؤں کی روشنی میں ان کی کذب وتضادبیانیاں پيش کرکے انہیں جھوٹا ثابت کیا ہے اس کتاب کے مطالعہ سے قارئین نہ صرف جھوٹے عاملوں کے مکروفریب سے بچ سکیں گے بلکہ جادو او رجنات کے توڑ کے شرعی طریقوں سے بھی آگاہی حاصل کرسکیں گے –(انشاء اللہ )
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
پیش لفظ |
|
11 |
مقدمہ |
|
13 |
باب1: علم نجوم اورعلم ہیئت کی شرعی حیثیت |
|
27 |
علم نجوم کیاہے؟ |
|
29 |
علم ہئیت اور علم نجوم میں فرق |
|
34 |
ستاروں کےمقاصدسہ گانہ |
|
40 |
ستاروں کی تاثیرتسلیم کرناشرک ہے!(قرآن وسنت کی روسے) |
|
45 |
علم ہئیت کے ذریعے پیش گوئیاں (او ران کی حقیقت) |
|
59 |
علم نجوم کے ذریعے پیش گوئیاں اور نجومیوں کاپوسٹ مارٹم |
|
66 |
نجومیوں کےبعض ’’شرعی دلائل‘‘کاجائزہ |
|
95 |
باب 2: کھانت وعرافت کی شرعی حیثیت |
|
111 |
علم کہانت وعرافت |
|
109 |
کہانت اور مشرکین عرب |
|
114 |
دور جاہلیت میں کہانت کی مختلف صورتیں |
|
126 |
کہانت دو رحاضر میں |
|
131 |
کہانت حرام،کاہن اور اسے ماننے والاکافرہے! |
|
137 |
کاہنوں کےبارے میں علماء کےفیصلے |
|
141 |
باب 3: دست شناسی کی شرعی حیثیت |
|
145 |
دست شناسی کی مختلف صورتیں |
|
147 |
طبی طریقہ |
|
147 |
طبعی یامشاہداتی طریقہ او رہاتھوں کےپرنٹ |
|
148 |
تخمینی طریقہ یادست شناسی(پامسٹری) |
|
152 |
’’دست شناسی‘‘قرآن وسنت کی روشنی میں |
|
156 |
باب 4:قیافہ شناسی کی شرعی حیثیت |
|
163 |
قیافہ شناسی کیاہے؟ |
|
165 |
قیافہ شناسی کی بنیادی صورتیں(قیافۃ البشراور قیافۃ الاثر) |
|
166 |
قیافہ شناسی کی شرعی حیثیت |
|
172 |
اثبات نسب میں قیافہ (یعنی قیافۃ البشر)کی شرعی حیثیت |
|
174 |
فوجداری مقدمات میں قیافہ(قیافۃ الاثر)کی شرعی حیثیت |
|
185 |
دیوانی مقدمات میں قیافہ (قیافۃ الاثر)کی شرعی حیثیت |
|
192 |
علم قیافہ کی ناجائز اورممنوع صورتیں(چہرہ شناسی وغیرہ) |
|
195 |
باب5:فہم اورفراست وکشف والہام کی شرعی حیثیت |
|
199 |
فہم وفراست اور کشف والہام |
|
201 |
فراست بذریعہ کرامت |
|
201 |
فراست،کشف اور الہام میں فرق |
|
203 |
اتقوافراسۃ المومن......ایک روایت کی حقیقت |
|
204 |
فراست بذریعہ مشاہدہ |
|
204 |
فہم وفراست کی بناء پرشرعی فیصلہ نہیں کیاجاسکتا! |
|
205 |
باب6:بدشگونی،بدفالی اور نحوست کی شرعی حیثیت |
|
207 |
بدشگونی کیاہے؟(علم الزجروالطیرۃ ) |
|
209 |
دور جاہلیت میں بدشگونی کی مختلف صورتیں |
|
211 |
دور حاضر میں بدشگونی کی مختلف صورتیں |
|
215 |
بدشگونی حرام اور کفرہے! |
|
217 |
بدشگونی کےخلاف صحابہ کرام ؓکےچندواقعات |
|
223 |
کسی چیز کامنہوس ہونا(گھر،عورت اورسواری) |
|
224 |
باب7:فال اور استخارہ کی شرعی حیثیت |
|
231 |
فال کیاہے ؟ |
|
233 |
فال کی دوقسمیں |
|
233 |
جائزفال کون سی ہے؟ |
|
234 |
جھوٹی فال |
|
237 |
قرآنی فال کی حقیقت اور اس کی شرعی حیثیت |
|
240 |
قرآنی فال کا ایک عجیب واقعہ |
|
242 |
استخارہ کیاہے؟ |
|
243 |
استخار ہ کی حدودوشرائط |
|
244 |
باب 8:جفر،اعداداورحروف ابجدکی شرعی حیثیت |
|
247 |
علم جفراور علم اسرارالحروف |
|
249 |
علم جفر |
|
249 |
علم اسرارالحروف اور اس کاآغاز |
|
252 |
عربی حروف تہجی کےخواص معلوم کرنے کاطریقہ |
|
253 |
عربی حروف تہجی کی عددی قیمت |
|
254 |
انگریزی حروف تہجی سےخواص معلوم کرنے کاطریقہ |
|
256 |
بیلنس نمبر |
|
257 |
لکی نمبر(یعنی قسمت نمبر) |
|
258 |
علم اعدادکےماہرین سےہمار ی کچھ گزارشات |
|
259 |
حروف ابجدکےاستعمال کی شرعی حیثیت |
|
262 |
حروف ابجدکےاستعمال کی ایک ناجائزصورت |
|
263 |
باب9:علم رمل اور اسکی شرعی حیثیت |
|
265 |
علم رمل |
|
267 |
علم رمل کااستعمال |
|
268 |
علم رمل کی شرعی حیثیت |
|
270 |
باب10:جاد و کی حقیقت اور اسکی شرعی حیثیت |
|
275 |
جادوکی حقیقت |
|
277 |
جادوکی اقسام (حقیقی اور مجازی جادو) |
|
279 |
حقیقی جادو |
|
280 |
مجازی جادو |
|
289 |
شعبدہ بازی |
|
293 |
ہپناٹزم /مسمریزم |
|
295 |
یوگااور مراقبہ |
|
296 |
جادوکیسےسیکھااو رکیاجاتاہے؟ |
|
300 |
ایک جادوگرکی سچی داستان |
|
303 |
جادوکرنا،کروانااور سیکھناکفرہے! |
|
305 |
جادوگرکی سزاقتل ہے! |
|
309 |
باب11:جادو،جنات اور شیاطین |
|
313 |
جادوگراور جنات کاتعلق |
|
315 |
جنات کوآگ سےپیداکیاگیا |
|
317 |
جن اور شیطان میں فرق |
|
318 |
جنات کی اقسام |
|
320 |
جنات کی خوراک |
|
321 |
جنات کی رہائش |
|
322 |
جنات ،جہنم میں جائیں گے یاجنت میں؟ |
|
323 |
کیاجن اپنی شکل تبدیل کرسکتاہے؟ |
|
324 |
جنات کی شادی بیاہ کے بارےمیں |
|
327 |
کیاجن انسان کےجسم میں داخل ہوسکتاہے؟ |
|
328 |
آنحضرت ﷺ نےجن نکالا! |
|
330 |
شیخ ابن تیمیہ بھی جن نکالاکرتے تھے ! |
|
333 |
باب 12:کامیاب روحانی علاج کےمختلف طور طریقے |
|
335 |
ایک بنیادی او رضروری قاعدہ (مریض او رمعالج دونوں کےلیے) |
|
337 |
مرض او رعلاج کی حقیقت |
|
339 |
روحانی علاج کاطریقہ کار |
|
342 |
پہلاطریقہ :پیشگی تحفظات |
|
343 |
دوسراطریقہ :جادواو رجنات کےحملے کے بعد |
|
356 |
جن نکالنےکے مختلف کامیاب طریقے |
|
357 |
کسی مکان وغیرہ سےجن بھگانےکاطریقہ |
|
369 |
جادوکاتوڑ،قرآن وسنت کی روشنی میں |
|
373 |
رات کوسوتے وقت ڈرجانے والے کاعلاج |
|
380 |
نظربدکی حقیقت اوراس کاروحانی علاج |
|
382 |
سانپ،بچھواور دیگرزہریلی چیزوں کےزہر کاروحانی تریاق |
|
397 |
زخموں او رپھوڑوں پھنسیوں کاروحانی علاج |
|
401 |
دیوانے،مجنوں ،ذہنی مریض اور پاگل شخص کاعلاج |
|
403 |
سردرداو ردیگردردوں کاعلاج |
|
404 |
جسمانی تھکاوٹ دو رکرنے کاوظیفہ |
|
405 |
غم ،پریشانی او رذہنی تھکاوٹ دو رکرنے کاوظیفہ |
|
407 |
شیطانی وساوس دور کرنے کاوظیفہ |
|
411 |
ڈرنے والے شخص کاعلا ج |
|
413 |
مشکلات سے نجات کاوظیفہ |
|
414 |
بخار کاروحانی علا ج |
|
415 |
باب13:دم،تعویذاور روحانی علاج سےمتعلقہ مباحث |
|
417 |
پانی وغیرہ پردم اور پھونک مانے کی شرعی حیثیت |
|
419 |
تعویذکےجواز او رعدم جواز کامسئلہ ....! |
|
422 |
روحانی علاج کی ضرورت واہمیت |
|
427 |
روحانی علاج اور فتنوں کااندیشہ |
|
428 |
روحانی علاج پراجر ت کامسئلہ |
|
430 |
کیاپانی پردم کرناجائز نہیں ؟ |
|
433 |
روحانی علاج کےلیے منتخب قرآنی آیات |
|
443 |