فال نکالنے پیش گوئی کرنے ، قیافہ شناس، نجومی غیب کی خبر بتانے والے کو کاہن کہتے ہیں ۔اور کاہن کے عمل کو کہانت کہتے ہیں۔ کاہن کا ذکربائبل میں بکثرت پیشن گوئی کرنے والےکے طور پر آیا ہے، عام زندگی میں اس سے جادوگر مراد بھی لیا جاتا ہے۔قرآن کریم میں بھی کاہن دو دفعہ جادوگر کے معنوں میں ہی آیا ہے۔کاہن، عربی زبان میں جیوتشی، غیب گو، اور سیانے کے معنیٰ میں بولا جاتا تھا، زمانہ جاہلیت میں یہ ایک مستقل پیشہ تھا، ضعیف الاعتقاد لوگ یہ سمجھتے تھے کہ ارواح اور شیاطین سے ان کا خاص تعلق ہے جن کے ذریعہ یہ غیب کے خبریں معلوم کرسکتے ہیں، کوئی چیز کھو گئی ہو تو بتا سکتے ہیں اگر چوری ہوگئی ہو تو چور اور مسروقہ مال کی نشاندہی کرسکتے ہیں اگر کوئی اپنی قسمت پوچھے تو بتا سکتے ہیں ان ہی اغراض و مقاصد کے لئے لوگ ان کے پاس جاتے تھے اور وہ کچھ نذرانہ لیکر بزعم خویش غیب کی باتیں بتاتے تھے اور ایسے گول مول فقرے استعمال کرتے تھے جن کے مختلف مطلب ہو سکتے تھے تاکہ ہر شخص اپنے مطلب کی بات نکال لے۔دین اسلام نے اس کام کوکرنےکی سختی سے تردید کی ہے اور کہانت کا عمل کرنے کروانے کے متعلق سخت وعید بیان کی ہے۔حدیث نبوی ہے : جو شخص عراف (قسمت کا حال اورگمشدہ چیزوں کا پتہ بتانے والے پامسٹ اورنجومی وغیرہ) یا کاہن (علم رمل، علم جعفر اورجادوگر وغیرہ) کے پاس گیا تواس کی چالیس دن تک نماز قبول نہیں کی جائے گی۔ایک اور فرمان نبوی ہے کہ جو شخص کسی کاہن یا نجومی کے پاس آیا اوراس کی باتوں کو سچ مانا تو اس نے وحی جو نبی ﷺپر نازل ہوئی اس کا انکار کیا۔ زیر تبصرہ کتاب ’’ فتاویٰ برائےکہانت جنات ، آسیب ‘‘ سعودی عرب کے جید مفتیا ن وعلمائے عزام کے جادو، جنات، کہانت کے متعلق جاری کردہ فتاوی جات پر مشتمل کتاب کا اردو ترجمہ ہے ۔ اس کتاب میں جنات او ران کے متعلقہ بعض عقدی وعلمی پہلوؤں پر گفتگو کی گئی ہے اوراس کی مختلف مباحث میں جنات وشیطان سےمحفوظ رہنے کے لیے شرعی اور اد وظائف اور طریقہ ہائے علاج کا بھی تذکرہ کیاگیاہے اورساتھ ہی جادو کے علاج کےلیے اختیار کردہ شیطانی طریقوں سےمنع بھی کیاگیا ہے۔ نیر اس کتاب میں کہانت کی شرعی حیثیت بھی بیان کی گئی ہے ۔اللہ تعالیٰ اس کتاب کے مؤلف ، مترجم وناشرین کو جزائےخیر عطافرمائے اوراس کتاب کی تکمیل میں حصہ لینے والے تمام حضرات کے لیے اسے بلندیِ درجات کاسبب بنائے ۔(آمین) (م۔ا)
عناوین |
صفحہ نمبر |
عر ض نا شر |
15 |
باب جنات |
17 |
جنات |
19 |
جن کا اجما لی حکم کیاہے |
20 |
جن کا وجود |
20 |
جنات کا مختلف اشکال میں ڈ ھلنے کی قد رت پانا |
20 |
جنوں کی رہا ئش گا ہیں اور ان کے کھانے پینے کے مقا مات |
22 |
محمد ﷺ کی بعثت پر ایمان لانے میں جنوں کا مکلف ہو نا |
23 |
جنات کو ان کے اعمال پر بد لہ ملے گا |
25 |
بد ن انسانی میں جن کا دا خل ہو نا |
26 |
جنات کا حدیث ر وا یت کر نا کیسا ہے |
27 |
جنات کے لئے ذبح کر نا |
28 |
وہ اذکار جن کے ذریعے شیا طین اور سر کش جنات کے شر سے بچا جا سکتا ہے |
29 |
جنات اور ان کی تا ثیر سے متعلق کچھ فتو یٰ جات |
36 |
جنات اور ان کی تا ثیر سے متعلق کچھ فتو یٰ جات |
36 |
جنات کا چھو نا اور اس کا علا ج |
44 |
زوجین کے باہمی تعلق میں رکا وٹ |
44 |
کو ئی شخص رات کے وقت گھر کے اندرونی حصے سے اپنے او پر پتھر گر تے دیکھتا ہے لیکن وہ کسی کو یہ کام کر تے ہوئے نہیں دیکھتا |
45 |
نفاس والی عو رت اور مختو ن بچے کے پاس نفع کے حصول اور نقصان سے بچنے کے لئے لو ہا ر کھنا |
50 |
فضیلتہ الشیخ ابن باز کا جن کے بد ن انسان میں دخو ل اور منکرین کے رد پر حق کو وا ضح کر نے والا ایک خط |
53 |
اللہ تعالی کا فر مان ( الذین یا کلون الر با ....... من ا لمس) کے متعلق بعض مفسرین کی تفا سیر |
59 |
تنبیہ |
64 |
رو حوں کو حا ضر کرنے والے شخص کا حکم ( مقا لہ الشیخ ابن باز ) |
67 |
فضیلتہ الشیخ ابن باز کا مقا لہ جو 1395 ھ کو نشر کیا گیا |
76 |
مسئلہ تلبیس الجن با لانس کی وضاحت و تکذیب |
80 |
جن کا انس کے ساتھ تلبس حقیقت ہے |
90 |
انسان جب اپنے آ پ کو دم کر نا چا ہے تو کیا پڑ ھے |
91 |
زو جہ سے صحبت میں مر بو ط کا علاج |
93 |
صحبت سے مر بوط شخص کے علاج کی کیفیت |
94 |
کیا کو ئی جن انسان کو اغوا کر سکتا ہے |
95 |
کیا جن بھیڑ یو ں سے ڈ ر تے ہیں |
95 |
نفع کے حصو ل اور نقصان سے بچا ؤ کے لئے نیکو کا ر جنو ں سے مدد ما نگنے کا حکم |
96 |
کیا جن غیب جا نتے ہیں |
97 |
کیا جن کو مسخر کرنا جا ئز ہے |
99 |
کیا جن و انس کے ما بین جما ع کا وقو ع ممکن ہے |
99 |
کیا جن بنی آدم کی عو رتو ں سے مجا معت کر سکتا ہے |
100 |
جنات کو پکارنا جا ئز نہیں |
101 |
جن کے نام پر ذبح کر نا حر ام ہے |
102 |
مر ض کی پہچان میں مسلمان جن سے خدمت لینے کا حکم |
103 |
جن کو استعمال کر نے وا لے پر مخفی رہنے کا حکم |
103 |
سلف صا لحین کے طر یقے کی اتبا ع کر نے والے معا لج ان کے با رے میں علما ء کے فتو ے |
104 |
جن نکا لنے کے لئے انسان پر کچھ پڑ ھنے کا حکم |
106 |
کیا مصروعین کے علا ج میں جنات سے مدد لینا جا ئز ہے |
109 |
قر آن سنتے و قت بیمار ہو جانے والے حکم |
111 |
جن کی خا طر ذبح کر نا |
113 |
ار واح کی حا ضری اور ان سے سو ال کر نا |
115 |
کیا جن انسان کو نظر بد لگا سکتا ہے |
116 |
رو حوں کو حا ضر کر نا |
130 |
ان ارو اح کے ساتھ انسان کا کیا تعلق ہے |
131 |
باب 2 کہا نت |
170 |
کہانت |
170 |
کہا نت سے متعلقہ احکام |
170 |
کا ہن کا حکم ار تداد اور عدم ارتداد کے لحاظ سے |
174 |
کہا نت اور اس سے متعلقہ امور کے با رے میں علما ء کے فتا وی |
177 |
رما لون کو ن ہیں |
179 |
کا ہن کے پا س جانا مکڑی کے دھا گے سے لٹکنے کے متر ادف ہے |
186 |
کا ہن شیا طین کے وا سطے سے غیب کے دعوے دا ر ہو تے ہیں |
188 |
کا ہن و عراف کے پا س جانے اور ان کی تصد یق سے ڈر ا نا |
188 |
مر یض کا کا ہن کی طر ف جانا جا ئز نہیں |
190 |
کا ہن کے پا س آ نے اور کہا نت کا حکم |
191 |
عر اف سے سوال کر نے کا حکم |
193 |
تخبیم کا حکم |
194 |
جادو کہا نت اور تخبیم میں فر ق |
195 |
تخبیم اور کہا نت کے در میان تعلق |
196 |
غیب کا علم اللہ تعالی کے سو ا کو ئی نہیں جا نتا |
197 |
تشاؤم ( نحو ست پکڑ نے ) کی مما نعت کا بیان |
199 |
گھر سے نحو ست پکڑنے کا بیان |
200 |
کا ہن اور عر اف کے پاس جا نے کا حکم |
201 |
عر افین اور کا ہنو ں کے پا س مریضو ں کا علا ج |
208 |
عر اف سے سے سو ال ا ور اس کی تصد یق کے حکم میں فر ق |
209 |
د یوا نگی اور با نجھ پن کا علا ج |
210 |
نجو میوں کی طر ف جانے کا حکم |
211 |
کاہنوں اور نجو میوں کے پا س جانے والوں کی دیا نت دا ری کا حکم |
214 |
اہل تصو ف کے پاس جانا |
216 |
سوالی صو فیہ کا گرو ہ |
217 |
نجو میت |
220 |
تخبیم کا شر عی کا حکم کیا ہے |
220 |
عر اف اور اس کا شر عی حکم |
223 |
عر افت کا حکم |
223 |
فضیلتہ الشیخ محمد بن عبد الو ہاب کی کتا ب ’’ کتا ب التو حید ’’ سے کاہنو ں وغیر ہ کا بیان |
226 |
فضیلتہ الشیخ ابن عیثیمن نے القو ل المفید میں فر ما یا |
228 |
وسا وس ’ صر ع اور جنات کی شکایت کے علا ج کے متعلق کبار علما ء کے فتا وی |
247 |
طہا رت میں وسا وس سے نجات کیسے ہو گی |
248 |
بعض اشخا ص کو پیش آمدہ و سا وس کا علا ج |
250 |
اعصابی مر یض سے شر عی امور کے خا تمے کا حکم |
251 |
کیا و سوسے پر انسان کا مو اخذہ ہو گا |
252 |
وسا وس اور ان کے دفاع کی کیفیت |
253 |
شر عا مبا ح ادو یا ت سے علاج کر نا جا ئز ہے |
254 |
دو ا لینا قر آ ن و سنت کی نظر میں |
266 |
گھا س کے سا تھ علاج |
269 |
قر آ نی آ یات اور مبا ح اد ویات سے مصر و ع کاعلاج |
272 |
دل کی تنگی او ر شکوک و شبہات کا شر عی علا ج |
276 |
کیا کو ئی مسلمان اپنے آ پ کو دم کر سکتا ہے |
279 |
شر کیہ دعا ئیں |
282 |
مر غی ذبح کر کے علاج کر نا |
283 |
طب عر بی کے ذریعے علاج کا دعوی ٰ کر نا |
284 |
مضبوطی سے دین کو پکڑ نا امر اض نفو س سے نجات کا ذریعہ ہے |
286 |
جسمانی امر اض کا علاج قر آن کے ساتھ |
288 |
پر ند و ں کا گلہ گھو نٹ کر علا ج کر نا |
285 |
پگھلےے ہو ئے سیسے سے علاج |
296 |
کیا چہرے کے دانو ں کا علاج کا جادو سے ہو سکتا ہے |
296 |
جادو زدہ شخص کا شر عی علاج |
301 |
زا ر کے ذریعے علاج |
304 |
تعو یزات ’ تما ئم خاور مختلف قسم کے دموں کے متعلق علما ء کے فتا وی |
307 |
شر عی دم اور خر افات سے اس کا امتیا ز |
307 |
قر آ ن قلو ب و ابدان کے لئے شفا ء ہے |
320 |
سورت فاتحہ ’ اخلا ص اور معو ذتین کی قر آت شر عی دم ہے |
323 |
نبی کر یم ﷺ کا قر آن ’ اذکار اور دعا ؤں کے ساتھ دم کر نے کی اجا ز ت د ینا ’ جب تک وہ دم شر کیہ نہ ہو |
324 |
قر آن کو دوا بنانا در ست ہے لیکن اس کے تعو یز بنانا جا ئز نہیں |
327 |
نبی اکر م ﷺ سے ثا بت شدہ اذکار ’ ادعیہ اور کے ساتھ دم کر نا |
333 |
با زار میں دم اور منتر فر و خت کرنے کا حکم |
333 |
زہر یلے جانور وں کے ڈسنے کے دم جنھیں بعض دیہاتی لو گ اختیار کئے ہو ئے ہیں |
337 |
ایسے آدمی کی طر ف جانا جو قبر والوں کا وسیلہ ڈالتا ان سے مدد ما نگتا اور تبرک حا صل کر تا ہے |
340 |
جبر یل کا آسمان سے نزول اور جن نکا لنے میں مدد کر نا محض ایک گمان ہے |
341 |
قر آنی دم اور تعو یز کا حکم |
342 |
نظر کی تا ثیر |
342 |
نفسیاتی مر ض کا علا ج ما ء زمزم لما شر ب لہ |
343 |
تعو یزات |
346 |
دم ’ تعو یزات اور جادو شرک ہے |
346 |
نظر بد اور حسد سے بچنے کے لئے قر آنی آ یات کو اپنے پا س ر کھنا |
349 |
زم زم کا پانی کھانے وا لے کا کھانا اور مر یض کے لئے شفا ہے |
357 |
شفا ء کی امید سے مریض کے بد ن سے قرآنی آیات لٹکانا |
360 |
تعویز لٹکانے والے پیچھے نما ز پڑ ھنا کیسا ہے |
360 |
قر آ نی آیات کا حجاب اور تعویز |
361 |
قر آنی وغیرہ قر آنی تعو یز ات کو لٹکانا |
362 |
دم کر نے میں کو ئی حرج نہیں ’ جب تک اس میں شرک نہ ہو |
363 |
قر آنی آ یات پر شفا یابی کے لئے پر دہ لٹکانا |
365 |
مریض پر شفا یابی کے لئے پر دہ لٹکانا |
365 |
حفا ظت و شفا کی امید سے قر آنی آیات لٹکانا |
366 |
تعویزات لکھنے کی اجرت لینا |
367 |
جس نے تمیمہ لٹکا یا ’ اللہ اس کو فا ئدہ نہ دے |
367 |
تمام تعو یزات شر ک ہیں |
368 |
تعو یزات لکھنے والے کی اقتدا میں نما ز |
368 |
تعو یز لٹکائے ہو ئے نماز |
369 |
ٖآیات قر ٖآنیہ اور شر کیات سے مرکب تعو یزات |
369 |
جان کی حفاظت .... تعو یز کے ذریعے |
370 |
کلمہ گو اور نماز ی شخص کا ذبیحہ ’ جب کہ وہ قر آنی تعو یزات بھی لٹکاتا ہو |
371 |
تعو یزات کا حکم |
371 |
شر کیہ اد عیہ و حجا ب |
373 |
دم پڑھنے کے بعد مر یض پر تھو ک پینکھنا |
374 |
شر عی دم کر نے کے آداب و صفات |
376 |
دم کا حکم اور مریض کے گلے میں آیات لٹکانا |
379 |
عو رت کا علاج کر نے وا لے کی صفات |
380 |
حفا ظت اور منتر |
381 |
زہر زائل کر نے کا پیا لہ |
382 |
خواب..... اسلام کے میزان میں |
384 |