اسلام میں ہر اس چیز کی روک تھام کی گئی ہے جس سے اخلاقی بگاڑ پیدا ہوتا ہو۔ذہنی انتشار اور اخلاقی بگاڑ پیدا کرنے والی مختلف چیزوں میں سے ایک موسیقی ہے جس کو لوگوں نے جواز بخشنے کے لیے روح کی غذا تک کے قاعدے کو لاگو کرنے کی کوشش کی ہے۔مصنف علمی اعتبار سے ایک بلند پایہ مقام کے حامل ہیں اور انہوں نے اس موضوع کی وضاحت میں اپنی تبحر علمی کے چند موتیوں کو نچھاور کرتے ہوئے اس موضوع کا حق ادا کرنے کی کوشش کی ہے جس میں وہ الحمد للہ کامیاب وکامران نظر آتے ہیں۔مصنف نے موسیقی کے حوالے سے ہر اعتبار سے گفتگو کرتے ہوئے قرآن وسنت کے دلائل سے موسیقی کی حرمت کے دلائل پیش کرنے کے ساتھ ساتھ رسول اللہ ﷺ کے عمل،صحابہ کرام کا موسیقی کے خلاف عمل اور ان کے اقوال،صحابہ کے بعد تابعین کی زندگیوں سے موسیقی کی قباحت پر دلائل پیش کرتے ہوئے بعد میں آنے والے ائمہ کرام کے اقوال وافعال اور ان کی تعلیمات کی روشنی میں موسیقی کی حرمت کے بیش بہا دلائل کو اکٹھا کرکے ان لوگوں کا مسکت جواب پیش کیا ہے جو بودے استدلالات کے ساتھ موسیقی کو حلال وجائز کرنے کی کوشش میں ہوتے ہیں۔
عناوین |
صفحہ نمبر |
|
پیش لفظ |
22 |
|
حرف آغاز |
29 |
|
مقدمہ |
31 |
|
اسلام اورفطری تقاضے |
33 |
|
نفس پرستی |
39 |
|
اسلامی نقطئہ نظر |
42 |
|
تفریح ایک فطری تقاضا |
49 |
|
مفاسد اور مضرات |
53 |
|
پیدائش نفاق |
67 |
|
اسلام اور موسیقی شرح وترجمہ |
85 |
|
باب اول۔۔۔ دلائل حرمت |
89 |
|
شیطان کی عیاری |
154 |
|
اقوال صحابہ وسلف صالحین |
169 |
|
باب دوئم ۔۔۔دلائل اباحت |
179 |
|
آیات قرآنی |
181 |
|
احادیث نبوی اور آثار صحابہ |
186 |
|
آثاروروایات |
221 |
|
باب سوئم۔۔۔ توفیق روایات |
229 |
|
باب چہارم۔۔۔ مذاہب اربعہ اور صوفیاء کی آراء |
257 |
|
فقہاء کی آراء |
259 |
|
فقہ حنفی |
261 |
|
فقہ شافعی |
278 |
|
فقہ مالکی |
297 |
|
فقہ حنبلی |
312 |
|
صوفیاء کرام کی رائے |
325 |
|
باب پنجم ۔۔۔معتدل فیصلہ |
337 |
|
اختلاف آئمہ کی بنیاد |
343 |
|
مالکیہ کی رائے |
347 |
|
شافعیہ کی رائے |
351 |
|
معتدل روش |
355 |
|
تکملہ |
321 |
|
دلائل اباحت |
363 |
|
ذوق جمال کی تسکین |
363 |
|
روح کی غذا |
375 |
|
اجزاء کی اباحت |
384 |
|
خوش الحان پرندوں کی آواز |
389 |
|
جنت میں موسیقی |
389 |
|
ضعیف احادیث |
391 |
|
مزامیر داؤود |
404 |
|
عمل اکابر |
414 |
|
کتابیات |
431 |