الله عزوجل نے ہمیں وحئی الہی کی اتباع وپیروی کاپابندکیاہے نہ کہ کسی خاص شخص یاگروہ کی اطاعت کا۔فلہذاہمیں براہ راست کتاب وسنت سے مسائل زندگی کاحل تلاش کرناچاہیے اوراسی کوہرشئےپرمقدم رکھناچاہیے یہ ہے اہل حدیث کاموقف ومسلک ۔لیکن بعض لوگوں کی رائے ہے کہ ہم براہ راست کتاب وسنت کوسمجھنے کی صلاحیت نہیں رکھتے لہذاکسی مخصوص امام کی فقہ کی پابندی ناگزیرہے ،اسی پربس نہیں بلکہ وہ اہل مدینہ پربےجاالزام تراشیاں اوربہتان طرازیاں بھی کرتےرہتے ہیں ۔زیرنظرکتاب بھی دراصل ایسی ہی ایک کتاب ’’حدیث اوراہل حدیث‘‘کاجواب ہے ۔مؤخرالذکرکتاب ایک دیوبندی مقلدنے تحریرکی ہے ،جس میں اہل حدیث پرنارواتنقیدکی گئی ہے اوربے شمارمغالطے دئیے گئے ہیں ۔زیرنظرکتاب میں اس کامفصل ومدلل ،تحقیقی جواب دیاگیاہے۔
<td widt
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
تقریظ |
|
17 |
عرض مؤلف |
|
29 |
حدیث اوراہل تقلید |
|
32 |
چندابتدائی اصول |
|
34 |
اصول اول:مرسل روایات سے احتجاج |
|
34 |
اصول دوم :حدیث رسول ﷺ کے خلاف جب صحابی کافتوی ہو |
|
35 |
اصول سوم:جب صحابہ کرام میں کوئی مسئلہ مختلف فیہ ہو |
|
38 |
اصول چہارم :تابعین کےاقوال دین میں حجت نہیں |
|
39 |
اصول پنجم :علمائےامت کےاقوال |
|
39 |
اصول ششم :عدم ذکرنفسی ذکرکومتلزم نہیں ہوتا |
|
41 |
اصول ہفتم :ثبوت نفی پرمقدم ہوتاہے |
|
42 |
مقدمہ حدیث اوراہل تقلید |
|
43 |
فصل اول |
|
43 |
دیوبندی عقائد |
|
43 |
عقیدہ وحدت الوجود |
|
43 |
غیراللہ سےاستعانت |
|
44 |
مرنے کے بعددنیامیں آنا |
|
45 |
ارواح سے مدد حاصل کرنا |
|
47 |
علم فی الاصلاب |
|
49 |
علم فی الارحام |
|
49 |
سینےکاراز معلوم |
|
50 |
موت وحیات کااختیار |
|
51 |
دیوبندکابہشتی مقبرہ |
|
53 |
نفع ونقصان کاعلم |
|
54 |
تقدیرپراختیار |
|
54 |
فوق الاسباب قدرت |
|
55 |
یہ لوٹاکس مٹی کاہے |
|
56 |
شفاء پرقدرت |
|
56 |
طے الارض |
|
57 |
علم غیب |
|
58 |
بارش کب ہوگی |
|
60 |
ایک ہی وقت پرمتعددمقامات پرحاضر |
|
61 |
ڈوبتےجہازکوبچالیا |
|
62 |
عین حالت بیداری میں رسول اللہ ﷺ سے ملاقات |
|
62 |
کشف قبور |
|
63 |
تصرف فی الامور |
|
63 |
قبرپرستی |
|
64 |
کون کب اورکہاں مرےگا؟ |
|
66 |
مردے زندوں سےکلام کرتے ہیں |
|
68 |
بھنی ہوئی مچھلی زندہ کردی |
|
68 |
جہنم میں جلتاہوادیکھانے کی قدرت |
|
69 |
انکارختم نبوت |
|
69 |
رسو ل اللہ ﷺ کی گستاخیاں |
|
71 |
دیوبندی نماز |
|
72 |
دیوبندی روزہ |
|
73 |
فصل دوم |
|
74 |
مناقب امام حنفیہ |
|
74 |
سیدناعیسی ٰ ؑ کامعراج |
|
81 |
حنفی مذہب کی حالت |
|
82 |
امام ابو حنیفہ ؒ اور علم حدیث |
|
83 |
قلت کےاسباب |
|
84 |
سبب اول عدم تحصیل حدیث |
|
84 |
سبب دوم عدم سفردرتلاش احادیث |
|
85 |
سبب سوئم عدم تدوین احادیث |
|
86 |
سبب چہارم قلت عربیت |
|
87 |
ابن خلدون کی عبارت |
|
87 |
امام عبداللہ بن مبارک کاقول |
|
92 |
تحصیل علم کی روایت |
|
93 |
علامہ شبلی کی عبارت |
|
94 |
امام ابو حنیفہ ؒ اوراجماع صحابہ |
|
94 |
حضرت امام ابوحنیفہ ؒ پرجرح |
|
97 |
مقلدانوارصاحب کےاعتراضات |
|
100 |
’’کیاحنفیہ میں کوئی ولی ہواہے ‘‘ |
|
102 |
کذاب کون ؟مولاناجےپوری یامقلدانوارخورشید |
|
102 |
مسائل حقیقت الفقہ |
|
106 |
مقلدانوارخورشیدکی لاعلمی |
|
108 |
احادیث رسول ﷺ اورحنفی |
|
115 |
مقلدین کےبارےمیں محقیقین کانظریہ |
|
125 |
اما م ابو حنیفہ ؒ او رمقلدین کےاصول اجتہاد |
|
127 |
کیاحنفی اہل حدیث ہیں |
|
129 |
کیاحنفی تقلیدکوچھوڑکرحدیث پرعمل کرتے ہیں |
|
130 |
پہلا مسئلہ |
|
131 |
دوسرامسئلہ |
|
133 |
تیسرامسئلہ |
|
134 |
چوتھامسئلہ |
|
134 |
پانچواں مسئلہ |
|
135 |
چھٹامسلہ |
|
137 |
ساتواں مسئلہ |
|
137 |
آٹھواں مسئلہ |
|
138 |
نواں مسئلہ |
|
139 |
دسواں مسئلہ |
|
140 |
گیارھواں مسئلہ |
|
141 |
کیااحناف پرانکارحدیث کاالزام غلط ہے ؟ |
|
142 |
عبارات علمائے اہل حدیث |
|
143 |
فتوی تکفیرکی ابتداء کس طرف سےہوئی |
|
145 |
بخاری شریف آگ میں العیاذباللہ |
|
146 |
مقلدانوارخورشیدکی گپ |
|
149 |
امام طحاوی کی امام مزنی سے ناراضگی |
|
149 |
تحریک اہل حدیث کامقصد |
|
150 |
نوافل رواتب |
|
153 |
حق مہرکی مقدار |
|
154 |
مقلدانوارخورشیدصاحب کے سیپارے واپس نہ لیے |
|
155 |
مسائل اہل حدیث |
|
155 |
ایام قربانی |
|
156 |
اونٹ کی قربانی میں دس افرادکی شرکت |
|
157 |
ایک مجلس کی تین طلاقیں |
|
158 |
ایک ہاتھ سے مصافحہ کرنا |
|
158 |
اتحادامت کاقاتل کون؟ |
|
159 |
خدمت حدیث کے پردہ میں |
|
161 |
کیااہل حدیث کےفقط یہی بزرگ ہیں |
|
162 |
1باب پانی کی طہارت |
|
165 |
فصل اول |
|
165 |
فصل دوم |
|
167 |
افتراکی بدترین مثال |
|
169 |
2باب منی کی طہارت |
|
171 |
فصل اول |
|
171 |
فصل دوم |
|
174 |
3باب شراب کی نجاست |
|
179 |
فصل اول |
|
179 |
شراب کی حرمت |
|
179 |
فصل دوم |
|
184 |
4باب مردہ جانور ،خون اورخنزیرکی نجاست |
|
190 |
فصل اول |
|
190 |
مردہ جانور کی نجاست |
|
190 |
خون کی نجاست |
|
192 |
خنزیرکی نجاست |
|
193 |
فصل دوم |
|
194 |
فصل سوم |
|
203 |
کتے کے جھوٹھے کی طہارت ونجاست |
|
203 |
5باب جوجانورحلال ہے ان کاپیشاب نجس نہیں |
|
211 |
فصل اول |
|
211 |
فصل دوم |
|
213 |
6باب پگڑی پرمسح کرنا |
|
218 |
فصل اول |
|
218 |
فصل دوم |
|
221 |
7باب کیاوضوء میں پاؤں کادھونافرض نہیں |
|
225 |
8باب بسم اللہ پڑھے بغیروضونہیں ہوتا |
|
229 |
فصل اول |
|
229 |
فصل دوم |
|
230 |
اجماع کاجھوٹادعویٰ |
|
236 |
9باب گردن کامسح ثابت نہیں |
|
237 |
فصل اول |
|
237 |
فصل دوم |
|
238 |
10باب جسم سے خون نکلنے پروضونہیں ٹوٹتا |
|
244 |
فصل اول |
|
244 |
صحابہ کرام ؓ کےآثار |
|
244 |
فقہائے مدینہ کاعمل |
|
245 |
تعامل خیرالقرون |
|
246 |
فصل دوم |
|
246 |
11باب چندنئی دریافتیں |
|
250 |
12باب قےاورنکیہ سےوضوٹوٹنے کے دلائل کی حقیقت |
|
252 |
13باب نماز میں قہقہہ لگانے سے وضوٹوٹنے کے دلائل کی حقیقت |
|
255 |
انوارخورشیدکی عالمانہ بددیانتی |
|
256 |
فقہاءاحناف کی بے بسی |
|
259 |
14باب شرمگاہ کوہاتھ لگنے سے وضوٹوٹ جاتاہے |
|
260 |
فصل اول |
|
260 |
آثارصحابہ کرام ؓ |
|
263 |
تعامل امت مرحومہ |
|
264 |
مولاناعبدالحئی لکھنوی مرحوم ؒ کااعتراف حقیقت |
|
264 |
فصل دوم |
|
265 |
حنفیہ کاتناقض |
|
273 |
15باب اگرناخن پالش لگی ہوتوکیاوضوہوجاتاہے ؟ |
|
274 |
(1)صاحب فقہ السنہ سیدمحمدسابق کافتوی |
|
275 |
(2)الشیخ محمدبن صالح عثیمین کافتوی ؒ |
|
275 |
(3)فضیلۃ الشیخ عبدالعزیربن باز کافتوی ؒ |
|
276 |
(4)حضرت الشیخ ابوالبرکات احمدالبنارسی کافتوی ؒ |
|
277 |
16باب قضائے حاجت کےوقت قبلہ کی طرف منہ اور پیٹھ کرنا |
|
278 |
فصل اول |
|
278 |
مذاہب فقہاء |
|
279 |
محاکمہ مذاہب |
|
280 |
فصل دوم |
|
282 |
17باب جمعہ کےدن غسل کرناواجب ہے |
|
288 |
فصل اول |
|
288 |
حکم سے وجوب ثابت ہوتاہے |
|
291 |
آثارصحابہ کرام ؓ |
|
292 |
فصل دوم |
|
293 |
فضول بھرتی |
|
304 |
فقہ وحیدالزمان یافقہ حنفی |
|
304 |
18باب تیمم میں صرف ایک ہی ضرب ہے |
|
307 |
فصل اول |
|
307 |
فصل دوم |
|
310 |
19باب حیض کی مدت عادت اورخون اسودوغیرہ کی پہچا ن ہے |
|
319 |
فصل اول |
|
319 |
فصل دوم |
|
322 |
20باب قرآن کریم کوچھونےکے لیے وضوشرط نہیں |
|
325 |
فصل اول |
|
325 |
فصل دوم |
|
326 |
|