مقام مسیح کے بارے میں خود عیسائیت میں افراط وتفریط پائی جاتی ہے جس وجہ سے عیسائی عیسی ؑ کے بارے میں کوئی ایک موقف اختیار نہیں کر پائے-قرآن کریم نے عیسی ؑ کی تعظیم بیان کرتے ہوئے افراط وتفریط سے بچ کر ان کے مقام کو واضح کیا ہے جس وجہ بعض عیسائی لاعلمی کی وجہ مسلمانوں کو حضرت مسیح کا مخالف سمجھتے ہیں حالانکہ مسلمان مسیح کا نام لیتے ہوئے ان کی تعظیم میں شروع میں حضرت اور آخر میں ؑ کا اضافہ کرتے ہیں جس یہ واضح ہوتا ہے کہ مسلمان حضرت مسیح کی تعظیم کرتے ہیں -اس کتاب کے مقدمہ میں جس بات پر زور دیا گیا ہے اس کا تعلق ذرائع ابلاغ کا استعمال ہے اس ذرائع ابلاغ میں ریڈیو , ٹیلی ویژن , جلوس صلیب , خط و کتابت, تقسیم بائبل , کلب , عیسائی منشریاں , تقسیم مسیحی , انداز تبلیغ , مختصر عقائد مسیحی پر بات کی گئی ہے اس کتاب کی تمہید میں عقیدہ تثلیث والوہیت کی حقیقت کا پس منظر, ابنیت مسیح , عقیدہ صلیب و مصلوبیت کے عقیدہ پر بات ہوئی ہے اس کتاب میں مقاصد کا بھی ذکر ہے جس میں توہین مسیح , غیر محرم عورتوں سے ملاپ , تلخ بیانی , موت کا ڈر , حضرت مسیح کا ملعون ہونا , قانون بائبل , حضرت مسیح حواریوں کی نظر میں , عبادت کے لائق کون , خدائی صفات , اللہ کے بیٹے کا نسب نامہ اور انجیل یوحنا میں تحریف کے متعلق مورخین و مفسرین کے اقوال کو بھی بیان کیا گیا ہے -اس کے ساتھ ساتھ خود عیسائیوں کی طرف سے کی گئی زیادتیوں اور افراط وتفریط کی نشاندہی کرتے ہوئے قرآن وسنت سے ان غلطیوں کی اصلاح کی ہے-
عناوین |
صفحہ نمبر |
|
مقدمہ |
20 |
|
مسيحی مشنری جرائد |
20 |
|
پاکستان کے سرکاری ذرائع ابلاغ کا استعمال |
21 |
|
ريڈيو پاکستان لاہور |
21 |
|
پاکستان ٹيلی ويژن |
21 |
|
صليب بردار جلوس |
21 |
|
بائبل خط و کتابت اسکولز |
22 |
|
خط و کتابت کورسز |
22 |
|
بائبل کی تقسيم |
22 |
|
کار سپانڈنس کلب |
22 |
|
کلب میگزين اور خبر نامہ |
22 |
|
ريڈيو سيشلز |
23 |
|
عسيائی مشنرياں جو پاکستان ميں کام کرتی ہيں |
23 |
|
پاکستان کی مسيح تقسيم |
23 |
|
تبليغ کا انداز |
24 |
|
مسيحی مشنريوں کی تبليغ کا نتيجہ |
24 |
|
مسيحی عقائد کا مختصر خاکہ |
|
|
تمہيد |
26 |
|
عقيدہ الوہيت اور عقيدہ تثليث کی حقيقت اور اس کا پس منظر |
30 |
|
ابنيت مسيح |
30 |
|
عقيدہ کفار |
31 |
|
عقيدہ مصلوبيت اورعقيدہ صليب |
33 |
|
رفع اور نزول جسمانی کا عقيدہ |
|
|
مقصد |
35 |
|
بقول بائبل حضرت مسيح کا باپ |
36 |
|
پہلی بات- دوسری بات- تيسری بات اور چوتھی بات |
37 |
|
حضرت عیسی عليہ السلام کا غير محرم عورتوں سے ملاپ |
38 |
|
حضرت مسيح عليہ السلام کا والدہ کے ساتھ سلوک |
40 |
|
آگ اور جنگ کی تلخ بيانی |
40 |
|
حضرت عیسی عليہ السلام يوحنا کی گرفتاری کے بعد فرار |
41 |
|
موت کا ڈر اور بے چينی |
43 |
|
حضرت مسيح عليہ السلام کی ظاہری توہين |
46 |
|
حضرت مسيح عليہ السلام کا بائبل کی رو سے ملعون ہونا (نعوذ باللہ) |
47 |
|
حضرت مسيح کی وہ پیشین گوئیاں جو پوری نہ ہوئیں |
48 |
|
پہلی پيشين گوئی دوسری پيشين گوئی |
49 |
|
تيسری پيشينگوئی اور چوتھی پیشینگوئی |
53 |
|
عقيدہ کفار اور گناہ گار مسيح |
55 |
|
قربانی کی بنیاد |
56 |
|
بائبل کا قانون |
56 |
|
موروثی گناہ کی سزا |
57 |
|
گناہ سرايت سے پہلے ہی معاف ہو جاتا ہے |
57 |
|
نیک کون؟ |
57 |
|
عقيدہ کفار بائبل کی نظر ميں |
58 |
|
حضرت مسیح کے بائبل کی رو سے گناہ گار ہونے کی مزید وضاحت |
58 |
|
پہلی دلیل |
59 |
|
دوسری دلیل |
59 |
|
تسیری دلیل |
60 |
|
چوتھی دلیل |
61 |
|
حضرت یوحنا بائبل کی نظر میں |
62 |
|
گناہوں کا کفارہ بننے کا مستحق کون ؟ |
63 |
|
عقیدہ کفار پر استدلات اور ان کا جواب |
65 |
|
عقیدہ تثلیث اور عقیدہ حلول اور حضرت عیسی عليہ السلام |
70 |
|
لفظ خدا اور خدا وند بائبل کی نظر میں |
72 |
|
حضرت مسیح ؑ حواریوں کی نظر میں |
73 |
|
حضرت مسیح کون؟ حضرت مسیح کی زبانی |
76 |
|
بائبل کی نظر میں خدا اور عبادت کے لائق کون ؟ |
77 |
|
حضرت مسیح خدا ہونے پر دلیل اور اس کا جواب |
77 |
|
جواب نمبر (1) |
78 |
|
جواب نمبر (2) |
79 |
|
حضرت مسیح کے خدا کے بیٹا ہونے کا عقیدہ بائبل کی نظر میں |
80 |
|
بیٹے کے لفظ کی وضاحت |
83 |
|
کیا خدا کے بیٹے حضرت مسیح میں خدائی صفات ہیں؟ |
84 |
|
اللہ کے بیٹے کا نسب نامہ |
84 |
|
اللہ کے بیٹے کی پیدائش |
84 |
|
اللہ تعالی کے بیٹے کا ختنہ |
84 |
|
خدا کا بیٹا پانی کا محتاج |
84 |
|
خداکے بیٹے کی بھوک |
85 |
|
خدا کا بیٹا گدھے پر سوار |
85 |
|
خدا کا بیٹا سو گیا |
85 |
|
خدا کے بیٹے کے منہ پر تھوکا |
85 |
|
خدا کے بیٹے کے کپڑے اتار دیئے |
85 |
|
خدا کے بیٹے کو سولی چڑھا دیا |
86 |
|
حضرت مسیح کی محدود نبوت |
88 |
|
مسیحیت کے موجودہ عقائد کے بانی کا تعارف |
92 |
|
بابئل میں تحریف کا پولیسی کرشمہ |
93 |
|
ملاحظہ فرمائیں |
97 |
|
پولس کی حضرت مسیح سے کھلی بغاوت |
98 |
|
بغاوت کی پہلی مثال |
99 |
|
بغاوت کی دوسری مثال |
101 |
|
مسیح حضرات کو حضرت مسیح کے ارشادات سے اپنے ایمان کو پرکھنے کی دعوت |
|
|
اختتامیہ |
102 |
|
عسيائی حضرات کے عقیدہ کے مطابق حضرت مسیح جنہم میں داخل ہوئے |
103 |
|
تحریف بائبل عیسائی مورخین اور مفسرین کی نظر میں |
103 |
|
زبور میں تحریف سے متعلق مفسرین کے اقوال |
104 |
|
کامٹ کی تحقیق |
104 |
|
ہارون کی تحقیق |
104 |
|
ہنری واسکاٹ کی تفسیر |
105 |
|
توریت میں تحریف کے متعلق مورخین کے اقوال |
105 |
|
کالمنٹ رابٹ ٹیلر کی تحقیق |
105 |
|
ہنری واسکاٹ کی تفسیر کا حوالہ |
107 |
|
ہورن کا اعتراف تحریف |
107 |
|
اناجیل اربعہ میں تحریف کے متعلق عیسائی مورخین کے اقوال |
108 |
|
اناجیل متی میں تحریف کے متعلق مورخین کے اقوال |
108 |
|
ڈی آئلی اور چرڈ منٹ کی تفسیر کا حوالہ |
108 |
|
لارڈنر کا حوالہ کہ انجیل متی عبرانی لکھی گئی |
109 |
|
ھورن کی تحقیق کہ انجیل متی عبرانی زبان میں لکھی گئی |
109 |
|
ریو کی تحقیق کہ انجیل متی عبرانی زبان میں لکھی گئی تھی |
109 |
|
متی کی انجیل میں تحریف کے متعلق مورخین کے اقوال |
110 |
|
ہنری واسکاٹ کی تفسیر کا حوالہ |
110 |
|
لارڈنر کی تفسیر کا حوالہ |
110 |
|
فاسٹس کا حوالہ |
110 |
|
پروفیسر بائر جرمنی کا حوالہ |
110 |
|
ڈاکٹر اولمین اور فرقہ یونی ٹیرن کا اعتراف |
110 |
|
ہمفرو کی تحقیق |
111 |
|
انجیل مرقس میں تحریف کے متعلق مورخین اور مفسرین کے اقوال |
111 |
|
رسالہ الہام کا حوالہ |
111 |
|
سینٹ آئرینوس کی تحقیق |
112 |
|
وارڈ کی تحقیق |
112 |
|
فرقہ پروٹسٹنٹ کا مؤقف |
112 |
|
انجیل لوقا میں تحریف کے متعلق مورخین اور مفسرین کے اقوال |
112 |
|
وسٹن کا قول |
113 |
|
مارٹن لوتھر کا قول |
113 |
|
فرقہ مار سیوٹی کا مؤقف |
113 |
|
ڈاکٹرلارڈز کا مؤقف |
113 |
|
|