شیخ العرب والعجم سید بدیع الدین شاہ راشدی 16 مئی 1926ء کوگوٹھ فضل شاہ ( نیو سعیدآباد) ضلع حیدرآباد میں سندھ میں پیدا ہوئے۔دینی تعلیم کاآغاز پنےمدرسہ ’’دارالارشاد،،سےکیا یہ ان کاٖآبائی مدرسہ تھا۔3ماہ کی قلیل مدت میں حفظ القرآ ن کی تکمیل کی ۔اس کےبعد اپنےوالدمحترم سید احسان اللہ شاہ راشدی سےتفسیرحدیث اورفقہ کی تحصیل کی ۔ سید بدیع الدین شاہ راشدی ایک عظیم مبلغ و مصلح تھے۔ ان کی دعوت و تبلیغ سے ہزاروں انسان توحید خالص سے شناسا ہوئے اور کتاب و سنت کےمتبع بنے۔ اپنی گوناگوں مصروفیات اور ہمہ جہتی مشاغل کے باوجود انہوں نے ایک سو سے زائد کتابیں یادگار چھوڑیں۔ حضرت صاحب کو بہت سے علوم پر دسترس حاصل تھی، مگر علوم القرآن اور علوم الحدیث پر تو مجتہدانہ بصیرت رکھتے تھے اور آپ نے مختلف مواقع پر بڑی علمی اور تاریخی خطبات ارشاد فرمائے ۔ زیر تبصرہ کتاب ’’ مقالات راشدیہ جلد ششم ‘‘ علامہ سید بدیع الدین شاہ راشد ی کی ہے۔ جو کہ بدیع الدین شاہ راشدی صاحب ایک عظیم مبلغ و مصلح تھے۔ ان کی دعوت و تبلیغ سے ہزاروں انسان توحید خالص سے شناسا ہوئے اور کتاب و سنت کےمتبع بنے۔ اپنی گوناگوں مصروفیات اور ہمہ جہتی مشاغل کے باوجود انہوں نے ایک سو سے زائد کتابیں یادگار چھوڑیں۔ حضرت صاحب کو بہت سے علوم پر دسترس حاصل تھی، مگر علوم القرآن اور علوم الحدیث پر تو مجتہدانہ بصیرت رکھتے تھے۔ اس وقت ’مقالات راشدیہ‘ کی ششم جلد آپ کے سامنے ہے جس میں موصوف محترم کے علمی رسائل کو یکجا صورت میں پیش کیا گیا ہے۔ اس سے قبل مقالات راشدیہ کی پانچ جلدیں منظر عام پر آچکی ہیں۔ جس میں فاتحہ خلف الامام اور مسئلہ رفع الیدین کو زیر بحث بایا گیا ہے۔اللہ تعالی سے دعا ہے کہ وہ مولف کی اس کاوش کو قبول فرمائے اوران کے میزان حسنات میں اضافہ فرمائے۔آمین۔ (رفیق الرحمن)
عناوین |
صفحہ نمبر |
تمییز الطیب من الخبیث بجواب رسالہ تحفۃ الحدیث |
|
شیخ العرب والعجم بدیع الدین شاہ الراشدی |
5 |
دفاع حدیث میں شاہ صاحب کی خدمات |
14 |
اہل حدیث اوراہل الرائے میں فرق |
20 |
اختلاف امت کاسبب |
24 |
تقلید کی وجہ تسمیہ |
24 |
وجہ تصنیف |
28 |
جماعت اہل حدیث پر بےبنیاد الزامات اوران کےجوابات |
31 |
مسئلہ نمبر1:فاتحہ خلف الامام |
|
مسئلہ فاتحہ خلف الامام کااحادیث سےواضح ثبوت |
35 |
اورمولوی صاحب کےاعترضات کامفصل جواب |
35 |
صحابہ کرام پر صریح جھوٹ |
41 |
کیاامام ابن تیمیہ سکتات میں سورۃ فاتحہ پڑھنے کےمخالف تھے؟ |
55 |
حافظ ابن قیم کاسکتات میں قرات الفاتحہ کاموقف |
58 |
امام محمد بن اسماعیل الیمانی صاحب سبل السلام سےسکتات اورفاتحہ خلف الامام کاثبوت |
60 |
’’اذاقری القرآن‘‘کی ابن ہمام کی تفسیر کیاصحیح ہے؟ |
61 |
صحیح مسلم کی حدیث کاجواب |
63 |
اثبات نفی پر مقدم ہے |
71 |
کیا’’اذاقرءفانصتوا‘‘والی زیادتی محفوظ ہے |
72 |
’’اقرابہا فی نفسک ‘‘صحیح تفسیر اورمفہوم |
80 |
’’فانتہی الناس عن القراۃ ‘‘کی یہ حدیث کےالفاظ ہیں |
86 |
ابوبکرہ والی روایت سےمولانا کاغلط استدلال |
118 |
جابر کی روایت پرشافی کلام |
134 |
من کان لہ امام فقراءۃ الامام لہ قراءۃ کی اسنادی حیثیت |
138 |
ابن عباس کی روایت کی اسنادی حیثیت |
146 |
ابن عمر کی روایت کی اسنادی حیثیت |
148 |
صحابہ کاعمل |
151 |
احناف کاابن عمر سےاختلاف |
153 |
جابر کااثر |
158 |
انصت کامعنی ومفہوم |
163 |
احناف کاابن مسعود سےاختلاف |
165 |
ابن عباس کااثر |
167 |
خلفاء ثلاثہ سےمنقول اثرکی حیثیت |
168 |
احناف کاخلفاء ثلاثہ سےاختلاف |
170 |
امیرالمومنین عثمان غنی سےمروی مسائل |
171 |
سیدناعلی کی اثر کی اسنادی حیثیت |
172 |
احناف کاسیدنا علی سےاختلاف |
177 |
احناف کاسعید بن مسیب سےاختلاف |
189 |
امام شافعیکامذہب |
206 |
مقلدین کےدلائل اوران کی حقیقت |
220 |
سورۃ مریم کی آیت سے استدلال اوراس جواب |
225 |
سیدنا ابوہریرۃ کی خراج والی روایت پر اعتراض اوراس کاجواب |
256 |
محمد بن اسحاق ثقہ راوی ہے |
274 |
مسئلہ نمبر2:مسئلہ رفع الیدین: |
|
عبداللہ بن مسعود کی روایت کی اسنادی حیثیت |
345 |
رفع الیدین والی روایات متواتر ہیں |
249 |
احناف کاابن مسعود سےاختلاف |
256 |
امام ترمذی کی تحسین کی حقیقت |
359 |
سیدنا براء بن عازب کی روایت کی اسنادی حیثیت |
401 |
راوی یزید بن ابی زیاد کےبارےمیں ائمہ جرح وتعدیل کاموقف |
404 |
کیاامام مسلم نےیزید سےروایت لی ہے؟ |
436 |
اما م ساجی کی توثیق |
439 |
جابر بن سمر ۃ والی روایت سےاستدلال قطعا صحیح نہیں ہے |
441 |
ابن عمر ؓسےعدم رفع الیدین والی روایت انتہائی ضعیف ہے |
487 |
ابن مسعود کی عدم رفع الیدین والی روایت سخت ضعیف ہے |
504 |
مراسل الخعی پر مکمل بحث |
510 |
سیدناعمر کےاثرکی اسنادی حیثیت |
518 |
سیدناعلی بن ابی طالب کےاثرکے اسنادی حیثیت |
533 |
کیاکبارتابعین وتبع وتابعین رفع الیدین نہیں کرتےتھے؟ |
549 |
امام عبداللہ بن مبارک اورامام ابوحنیفہ کارفع الیدین کےمتعلق مناظرہ |
550 |
ابوحمیدہ الساعدی والی روایت |
556 |
ابن عمر والی روایت متواتر ہے |
575 |
مالک بن حویرث کی سجدہ میں رفع الیدین کرنےوالی روایت پر مکمل بحث |
593 |