نظریہ پاکستان سے مراد یہ تصور ہے کہ متحدہ ہندوستان کے مسلمان، ہندوؤں، سکھوں اور دوسرے مذاہب کے لوگوں سے ہر لحاظ سے مختلف اور منفرد ہیں ہندوستانی مسلمانوں کی صحیح اساس دین اسلام ہے اور دوسرے سب مذاہب سے بالکل مختلف ہے، مسلمانوں کا طریق عبادت کلچر اور روایات ہندوؤں کے طریق عبادت، کلچر اور روایات سے بالکل مختلف ہے۔ اسی نظریہ کو دو قومی نظریہ بھی کہتے ہیں جس کی بنیاد پر 14 اگست 1947ء کو پاکستان وجود میں آیا۔پاکستان کی تاریخ پر لکھی ہوئی کتابوں میں عموماً منفی نقطۂ نظر پایا جاتا ہے ۔ حالانکہ مسلمانان ہندو پاکستان کی عظیم تاریخ ساز جدوجہد کو محض منفی ردعمل بتانا ان کے ساتھ ناانصافی ہے ۔ زیر نظر کتاب ’’نظریہ پاکستان اور اس کے تقاضے‘‘ معروف کالم نگار محترم جناب عطاء محمد جنجوعہ صاحب کے ان مضامین کی کتابی صورت ہے جو وقتاً فوقتاً مختلف دینی جرائد میں شائع ہوتے رہے ہیں۔ان مضامین کا مرکزی موضوع اسلام اور پاکستان ہے۔انہوں نے ان مضامین میں نظریہ پاکستان سے شروع کر کے پاکستان کے سیاسی، قانونی،معاشی اور معاشرتی مسائل پر غور و خوض کر کے حکمرانوں،دینی قوتوں،اساتذہ اور سارے پڑھے لکھے لوگوں کو اس امر کی طرف متوجہ کیا ہے کہ جب ہم اسلام کو اپنی عملی زندگی ،انفرادی اور اجتماعی، دونوں میں نافذ و غالب نہیں کریں گے ،ہم دنیا میں بھی عزت و وقار کی زندگی سے محروم رہیں گے اور آخرت میں بھی اللہ تعالیٰ کی خوشنودی اور اس کی نعمتوں کے مستحق نہ ہو سکیں گے۔(م۔ا)
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
پیش لفظ |
|
8 |
مقدمہ |
|
10 |
تقریظ |
|
16 |
فرمودات علامہ اقبال |
|
17 |
فرمودات قائد اعظم |
|
18 |
سیدنا عمر فاروق کی وصیت |
|
21 |
نظریہ پاکستان کا تاریخی ارتقاء |
|
24 |
اللہ کی رسی کو مضبوطی سے تھامے بغیر کامیابی ممکن نہیں |
|
33 |
قرآن اور ہمارا نظام تعلیم |
|
36 |
ملی شعور کا تحفظ |
|
38 |
مخفی سازش |
|
40 |
فکری محاذ پر یلغار |
|
42 |
معاشی و سیاسی علوم کی تدریس کی ضرورت |
|
47 |
قومی نصاب تعلیم میں روح اسلام کی ضرورت |
|
49 |
دینی نصاب میں اسلام اور عمرانی نظریات کا تقابلی جائزہ |
|
55 |
شعبہ تعلیم میں سرمایہ کاری کی ضرورت |
|
61 |
احتساب اسلام کا ضمنی پہلو ہے |
|
67 |
معاشی دھماکہ کی ضرورت |
|
70 |
ایٹمی کے بعد ایمانی دھماکہ کی ضرورت |
|
73 |
لمحہ فکریہ |
|
78 |
نجکاری کی نوبت کیوں آتی ہے |
|
80 |
سی پیک منصوبہ |
|
83 |
معاشی خوشحالی کا زریں اصول |
|
85 |
رمضان المبارک کا تقدس |
|
87 |
میڈیا کے تقاضے |
|
89 |
مرد و زن کی مساوات فطرت کے منافی ہے |
|
96 |
ہیلری کو شکست کیوں |
|
99 |
حقوق زوجین سے آگہی کی ضرورت |
|
102 |
آزادی نسواں کا ماٹو |
|
107 |
حقوق نسواں کا محافظ دین اسلام |
|
110 |
اشراق کا نظریہ جہاد |
|
125 |
توہین رسالت کی سزا موت کیوں نہیں |
|
149 |
شرعی سزائیں وحشیانہ یا حکیمانہ |
|
160 |
قادیانی فتنہ کی بیخ کنی ملکی سالمیت کا ناگزیر تقاضا |
|
166 |
فل باڈی اسکینگ ملی غیرت کا امتحانی ٹیسٹ |
|
183 |
سلامتی کے تقاضے |
|
193 |
داخلی استحکام کے تقاضے |
|
197 |
سانحہ پشاور فساد فی الارض |
|
209 |
فلاحی جمہوری نظام کے تقاضے |
|
221 |
ووٹ کا حقدار کون |
|
230 |
متحدہ مجلس عمل کے لیے لمحہ فکریہ |
|
242 |
توہین رسالت کے ممکنہ مقاصد و تقاضے |
|
254 |
فکری انتشار کے اسباب |
|
264 |
نظام کی تبدیلی |
|
273 |
نفاذ اسلام کے لیے تجاویز |
|
276 |
مقصد حیات |
|
295 |
افغان مسئلہ کا حل |
|
313 |
شورائی نظام |
|
330 |
ریاست مدینہ کے خدوخال |
|
359 |
حرف آخر |
|
377 |
چند اہم خطوط |
|
380 |