اسلام ایک مکمل ضابطہ حیات اور دستور زندگی ہے۔اسلام نے ہمیں زندگی کے تمام شعبوں کے بارے میں راہنمائی فراہم کی ہے۔ اللہ تعالیٰ نے تمام بنی نوع انسان کو صرف ایک ہی دین اختیار کرنے کا حکم دیا توہ سلامتی اور امن کادین اسلام ہے۔ تمام انبیاء اوران کی امتوں کادین یہی تھا ۔ مگر ہر نبی کی امت نے ان کے تشریف لے جانے کے بعد اپنے اپنے دین کوبدل ڈالا اورایسا مسخ کیا کہ ان کا دین اسلام سے دور کا بھی واسطہ نہ رہا۔ اگر کوئی قوم کوئی اورمذہب یا دین اختیار کرتی ہو تو وہ اللہ تعالیٰ کے ہاں قابل قبول نہیں کیوں کہ نبیﷺ کی آمد سے تمام سابقہ آسمانی مذہب منسوخ اور ختم ہوگئے۔ دین اسلام دین رحمت ہے جو بلا تفریق مذہب وملت اوردوست،دشمن سارے انسانی طبقوں بلکہ پوری کائنات کے لیے سراسر عدل ورحمت والا دین ہے۔ زیرِ تبصرہ کتاب ’’ معرکہ حق و باطل بجواب جاء الحق‘‘مولانا خواجہ قاسم کی ہے۔جو کہ جماعت اہل حدیث کے مشہور عالم دین تھے۔آپ تصنیف و تالیف کا بہت ذوق رکھتے تھے۔انہوں نے متعدد کتابیں لکھی ہیں جن میں سے ایک کتاب ’’ معرکہ حق و باطل بجواب جاء الحق‘‘ ہے ۔ اس کتاب نے شرک وکفر، بدعات و رسومات اور تقلید شخصی کے جمودات کے پرخچے اُڑا کر رکھ دئیے ہیں۔معرکہ حق و باطل ایک ایسی زندہ حقیقت ہے جس نے معاشرے کی تمام مروجہ من گھڑت میٹھی میٹھی بدعات کا قلع قمع کر دیا ہے۔مزید اس کتاب میں حاضر و ناظر، علم غیب، نور بشرکی ایسی بے مثال لا جواب اور با کمال وضاحت کی ہے۔امید ہے یہ کتاب معاشرے میں عقائد کی اصلاح کے لئے انتہائی مفید ثابت ہو گی۔ اس کتاب کا مطالعہ انتہائی ضروری ہےاللہ رب العزت مولانا خواجہ قاسم کی کاوش کو قبول فرمائے اور صدقہ جاریہ بنائے ۔ آمین۔پ،ر،ر
عناوین |
صفحہ نمبر |
کچھ منصف کےبارےمیں |
7 |
فتح مبین |
8 |
خواجہ صاحب کی حیات وخدمات |
11 |
ابتدائی حالات ایک اہم واقعہ تعلیم |
11 |
آپ کےمشہور اساتذہ |
12 |
تاریخی اعزاز |
12 |
تدریس |
13 |
خطابت |
13 |
خواجہ صاحب کامزاج |
13 |
بےتکلفی |
14 |
خودداری |
14 |
محمد یوسف صاحب کےاہل حدیث ہونےکاواقعہ |
15 |
خطابیت |
15 |
تالیفات |
16 |
تین طلاقتیں |
16 |
قبرپرستی اورسماع موتی |
16 |
وسیلہ کتاب وسنت کی روشنی میں |
17 |
تبلیغی جماع |
17 |
کراچی کاعثمانی مذہب اوراس کی حقیقت |
17 |
حی علی الصلوۃ |
18 |
قدقامت الصلوۃ |
18 |
یدایہ عوام کی ہدالت میں |
18 |
فتاوی عالمگیری پر ایک نظر |
18 |
معرکہ حق وباطل بجواب جاءاحلق |
19 |
تعویذاوردم کتاب وسنت کی روشنی میں |
19 |
مقالات خواجہ محمد قاسم |
19 |
وفات |
19 |
تعارف |
21 |
معرکہ حق باطل بجواب جاءالحق |
21 |
دیباچہ |
28 |
تقلید کی بحث |
34 |
دوسراباب:کن مسائل میں تقلید کی جاتی ہےکن میں نہیں |
37 |
تیسراباب:کس پر تقلید کرناواجب ہےاورکس پر نہیں |
38 |
اقوال مفسرین ومحدثین |
50 |
تقلید واجب ہونےکےدلائل |
41 |
دوسری فصل تقلید شخصی کےبیان میں |
52 |
پانچوایں باب تقلید پر اعترضات اورجوابات کےبیان میں |
62 |
استباط یعنی قیاس کی بحث |
81 |
حضرت امام ابوحنیفہ کےمناقب |
85 |
تقلیدکی اہمیت |
89 |
احادیث شریفہ |
92 |
وہابی اورحدیث |
99 |
علم غیب |
110 |
پہلاباب علم غیب کےثبوت میں |
112 |
علم غیب کی احادیث کےبیان میں |
132 |
علمائے امت کےاقوال کےبیان میں دربارہ علم غیب |
139 |
پانچویں فصل :مخالفین کی تائید کےبیان میں |
143 |
چھٹی فصل: غلم غیب کےعقلی دلائل اوراولیاء کےعلم غیب کےبیان میں |
143 |
علم غیب پر اعترضات کےبیان میں |
151 |
پہلی فصل:آیات قرآنیہ کےبیان میں |
151 |
دوسری فصل:نفی غیب کی احادیث کےبیان میں |
179 |
تیسری فصل:علم غیب کےخلاف عبارات فقہاء کےبیان میں |
208 |
چوتھی فصل: علم غیب پر عقلی اعتراضات کےبیان میں |
208 |
حاضرہ وناظرہ کی بحث |
226 |
آیات قرآنیہ سےثبوت |
226 |
تیسری فصل حاضرہ وناظرہ کاثبوت فقہاء اورعلما ءامت کےقوال سے |
248 |
حاظرہ ناظرکاثبوت مخالفین کی کتابوں سے |
254 |
حاضرہ وناظرہونکے ثبوت دلائل عقلیہ سے |
255 |
دوسراباب :مسئلہ حاضرہ وناظرپر اعترضات کےبیان میں |
261 |
حضورﷺ کو بشریابھائی کہنےکی بحث |
276 |
مسئلہ بشریت بر اعتراضات کےجواب میں |
279 |
بحث نداء یارسول اللہ یانعرہ یارسول اللہ |
290 |
نداءیارسول اللہ پر اعتراضات |
297 |
بحث اولیاءاللہ انبیاء سےمدد مانگنا |
305 |
اولیاء اللہ سےمددمانگنےکاعقلی ثبوت |
311 |
استمداد اولیاءاللہ پراعتراضات کےبیان میں |
317 |
بدعت کےمعنی اوراس کےاقسام احکام |
328 |
بدعت کی تعریف وتقسیم پر اعترضات وجوابات |
344 |
محفل میلادشریف کاثبوت |
351 |
میلادشریف پر اعتراضات جوابات میں |
360 |
قیام میلاد پر اعتراض جواب |
373 |
بحث فاتحہ تیجہ دسواں چالیسواں |
377 |
فاتحہ پر اعتراض جواب |
385 |
بحث دعابعد نماز جنازہ کےتحقیق میں |
396 |
دعاپر اعتراضات جوابات |
402 |
مزارات اولیاءاللہ پر گنبدبنانا |
406 |
عمارت قبرپر اعتراضات وجوابات |
417 |
بحث مزاءات بھول ڈالنا چادریں چڑھاناچراغاں کرنا |
424 |
اعتراضات وجوابات |
427 |
اذان قبرپر اعتراضات وجوابات |
444 |
عرس بزرگان |
449 |
زیارت قبورکےلیے سفرکرنا |
459 |
سفرعرس پراعتراضات وجوابات |
459 |
کفتی یاالفی لکھنے کےثبوت میں |
466 |
کفتی لکھنے پر اعتراضات |
469 |
بلند آواز سےذکرکرنا |
470 |
ذکربالجہرکےثبوت میں |
470 |
ذکرالجہرپر اعتراضات جوابات |
474 |
اولیاء اللہ کےنام پر جانور پالنا |
477 |
اولیاء اللہ کےجانورکےمتعلق اعتراضات وجوابات |
479 |
اس پر اعتراضات وجوابات |
491 |
عبدالنبی عبدالرسول نام رکھنا |
497 |
اس پر اعتراضات جوابات |
499 |
اسقاط کابیان |
502 |
حیلہ شرعی کےجواز |
506 |
حیلہ اسقاط پر اعتراضات وجوابات |
509 |
اذان میں انگوٹھے چومنےکابیان |
515 |
انگوٹھے چومنےپر اعتراضات وجوابات |
518 |
جنازہ کےآگے بلندآواز سےکلمہ یانعت پڑھنا |
522 |
اس مسئلہ پر اعتراضات جوابات ہیں |
524 |
خاتمہ کتاب |
527 |