کتاب وسنت میں حق اور خیر کے اعمال کو’نور‘اور اس کے بالمقابل باطل اور شر کے کاموں کو ’ظلمات‘یعنی تاریکیوں سے تعبیر کیا ہے اور ان معنوی چیزوں کو حسی اشیاء سے تشبیہ دی ہے۔اسی طرح حق کو بینائی ،دھوپ اور زندگی سے موسوم کیا ہے اور باطل کو اندھے پن،سایہ اور موت قرار دیا ہے۔پھر اس کی بھی وضاحت کی گئی ہے کہ یہ دونوں چیزیں ایک دوسرے کی ضدہیں،لہذا دونوں میں اتحاد نہیں ہو سکتا۔ زیر نظرکتاب’’روشنی اوراندھیرا‘‘سعودی عرب کے نامور عالم دین اور مذہبی اسکالر شیخ سعید بن علی بن وہف القحطانی کی عربی تصنیف کا ترجمہ ہے ۔شیخ موصوف نے اس کتاب کو چار حصوں میں تقسیم کیا ہے۔ پہلا حصہ توحید اور دوسرا حصہ ایمان اور تیسراحصہ اخلاص پر مشتمل ہے کیونکہ ایمان کی تکمیل کےلیے اخلاص ضروری ہےاور کوئی بھی عمل تب تک شرف قبولیت سے بہرہ یاب نہیں ہوسکتا جب تک اس میں اخلاص نہ ہو۔ چوتھے حصے میں سنت کا مفہوم، اہمیت اور مقام ومرتبے کو واضح کرنے کے بعد بدعت کے اسباب، اقسام، عصر حاضر کی مروجہ بدعات، بدعتی کی توبہ، بدعات کے اثرات اور نقصانات جیسے پر مغز موضوعات کو قرطاس کی زینت بنایا ہے۔ یہ کتاب لوگوں کو بدعات و خرافات ، قبرپرستی ، کفر وشرک کی تاریکی سے نکال کر کتاب وسنت والی ہدایت ، توحید، ایمان، اخلاص والی روشنی کی طرف لانے کے لیے بڑی مفید ہے۔ اللہ تعالیٰ مصنف ومترجم اور ناشرین کی اس کاوش کو قبول فرمائے اور اس کتاب کوظلم وشرک کے اندھیرے ختم کرنے اورتوحید وسنت کی روشنی پھیلانے کا ذریعہ بنائے۔ (آمین)(م۔ا)
عناوین |
صفحہ نمبر |
حرفے چند |
11 |
تقدیم |
15 |
مقدمہ |
18 |
پہلی بحث ....نورتوحید |
21 |
پہلامطلب : توحید مفہوم |
21 |
دوسرا مطلب : توحید کے اثبات میں روشن دلائل |
21 |
تیسرامطلب : توحید کی قسمیں |
27 |
چوتھا مطلب: توحید کے فوائد او رثمرات |
30 |
دوسری بحث : شرک کاتاریکیاں |
36 |
پہلا مطلب : شرک کامفہوم |
36 |
دوسرا مطلب : ابطال شرک کے روشن دلائل |
37 |
الوہیت میں منفرد |
51 |
تیسرا مطلب : شفاعت |
54 |
چوتھا مطلب: بھر پور نعمتوں سے نوازنے والا ہی عبادت کامستحق ہے |
59 |
پانچواں مطلب : شرک کے اسباب وہ سائل |
63 |
تعریف میں مبالغہ ،حدسے تجاوز او ردین میں غلو |
65 |
قبروں پر مساجد کی تعمیر او ران میں تصویر کشی |
66 |
قبروں کو سجدہ گاہ بنانا |
67 |
قبروں پر چراغاں کرنا او رعورتوں کا ان کی زیارت کرنا |
68 |
قبروں پر بیٹھنا او ران کی جانب رخ کرکے نماز ادا کرنا |
68 |
قبروں کو میلہ ؍گاہ بنانا او رگھر وں میں نماز نہ پڑھنا |
69 |
تصویریں او رقبروں پر قبوں کی تعمیر |
70 |
تین مسجدوں کے علاوہ کسی جگہ کے لیے کجاوہ کسنا |
70 |
قبروں کی بدعتی زیارت شرک کے اسباب میں سے ہے |
71 |
چھٹا مطلب : شرک کے انواع واقسام |
73 |
ثانیا:شرک اکبر اصغر کے درمیان فرق |
80 |
ساتواں مطلب : شرک کے آثار ونقصانات |
80 |
ایمان کانور |
|
عرض مترجم |
89 |
مقدمہ |
92 |
پہلا مبحث ،ایمان کانو ر |
95 |
پہلا مطلب :حصو ل ایما ن اور میں زیادتی کے اسبا ب وذرائع |
97 |
تیسرامطلب : ایمان کے فوائد وثمرات |
102 |
چوتھا مطلب: ایمان کی شاخیں |
122 |
پانچواں مطلب: مومنوں کے اوصاف |
128 |
دوسرا مبحث ..........نفاق کی تاریکیاں |
134 |
پہلا مطلب : نفاق کامفہوم |
134 |
نفاق کا شرعی مفہوم |
135 |
دوم : زندیق کامفہوم |
136 |
دوسرا مطلب : نفاق کی اقسام |
137 |
اول :نفاق اکبر (بڑانفاق) |
137 |
دوم :نفاق اصغر (چھوٹا نفاق) |
139 |
سوم :نفاق اکبر او رنفاق اصغر کے درمیان فرق |
141 |
تیسرامطلب :منافقین کےاوصاف |
142 |
چوتھا مطلب: نفاق کےاثرات ونقصانات |
157 |
اخلاص کانو ر |
|
عرض مترجم |
165 |
مقدمہ |
166 |
پہلا مبحث .....اخلاص کانو ر |
171 |
پہلامطلب : اخلاص کامفہوم |
171 |
دوسرا مطلب: اخلاص کی اہمیت |
172 |
چوتھا مطلب ، اخلاص کے فوائد وثمرات |
182 |
دوسرا مبحث .........اخروی عمل سے دنیا طلبی کی تاریکیاں |
184 |
پہلا مطلب : اخروی عمل سے دنیا طلبی کی خطرنا کیاں |
184 |
دوسرا مطلب: دینا کی خاطر عمل کی اقسام |
188 |
تیسر امطلب: ریا کاری کی خطرناکی او راس کے نقصانات |
189 |
چوتھا مطلب : ریاکاری کی قسمیں اور اس کی باریکیاں |
195 |
پانچواں مطلب ...ریا کی قسمیں اور عمل پر اس کااثر |
198 |
چھٹا مطلب .........ریاکاری کے اسباب ومحرکات |
200 |
ساتواں مطلب.........اخلاص کے حصو ل طریقے او رریا کاری کاعلاج |
202 |
بدعت کے اندھیرے |
|
مقدمہ ازمولف |
215 |
مقدمہ ازمترجم |
218 |
پہلی بحث .......سنت کی روشنی |
221 |
پہلامطلب : سنت کامفہوم |
221 |
عقیدہ کالغوی واصطلاحی مفہوم |
221 |
اہل سنت کامفہوم |
222 |
جماعت کامفہوم |
2223 |
دوسرا مطلب......اہل سنت وجماعت |
224 |
اہل سنت کی وجہ تسمیہ |
224 |
تیسرا مطلب.....سنت کی مطلق نعمت ہے |
230 |
چوتھا مطلب.......سنت کامقام |
232 |
پانچواں مطلب......صاحب سنت کامقام اور بدعتی کاانجام |
233 |
دوسر ی بحث ......بدعت کے اندھیرے |
236 |
پہلا مطلب.........بدعت مفہو م |
236 |
بدعت کی دوقسمیں ہیں |
237 |
دوسرا مطلب......قبولیت عمل کی شرطیں |
240 |
تیسرامطلب.......دین میں بدعت کی مذمت |
243 |
اولاَ.....بدعت کی مذمت قرآن کریم کی روشنی میں |
243 |
ثانیاَ.......بدعت کی مذمت سنت نبوی کی روشنی میں |
246 |
ثالثاَ..بدعات کے سلسلہ میں صحابہ کے چند اقوال |
252 |
رابعاَ ...بدعت کے سلسلہ میں تابعین وتبع تابعین کے چند اقوال |
252 |
خامساَ...بدعات درج ذیل وجوہات کی بنا پرمذموم ہیں |
254 |
چوتھا مطلب :بدعات کے اسباب |
254 |
پانچواں مطلب : بدعت کی قسمیں |
269 |
پہلی قسم بدعت حقیقی وبدعت اضافی |
270 |
دوسری قسم بدعت فعلی وبدعت ترکی |
271 |
تیسری قسم بدعت قولی اعتقادی اور بدعت عملی |
275 |
چھٹا مطلب: دین میں بدعت کاحکم |
276 |
ساتواں مطلب: قبروں کے پاس انجام دی جانے والی بدعات |
280 |
آٹھواں مطلب: عصر حاضر کی بدعات |
283 |
(1)نبی کریم ﷺ کی یوم پیدائش کاجشن منانا |
284 |
(2)ماہ رجب کے پہلے جمعہ کی شب میں جشن منانا |
292 |
(3)اسراءمعراج کی شب میں جشن منانا |
298 |
(4)شعبان کی پندرہویں شب میں جشن منانا |
301 |
(5)تبرک (حصول برکت ) |
306 |
(6)زم زم نوشی سے تبرک کااحصول |
313 |
(7)آب باراں سے برکت کاحصول |
313 |
ناجائز تبرکات |
314 |
ممنوع تبرکات کے اسباب |
318 |
ممنوع تبرکات کے آثار ومظاہر |
318 |
ناجائز وممنوع تبرکات کے دفاع وسائل وذرائع |
318 |
مختلف قسم کی منکر بدعات |
319 |
نواں مطلب: بدعتی کی توبہ |
322 |
دسواں مطلب: بدعات کے آثار ونقصانات |
325 |