اسلام میں فتویٰ نویسی کی تاریخ اتنی ہی پرانی ہے جتنا کہ بذات خود اسلام فتویٰ سے مراد پیش آمدہ مسائل اور مشکلات سےمتعلق دلائل کی روشنی میں شریعت کا وہ حکم ہے جو کسی سائل کےجواب میں کوئی عالم دین اور احکام شریعت کے اندر بصیرت رکھنے والا شخص بیان کرے فتویٰ پوچھنے اور فتویٰ دینے کاسلسلہ رسول ﷺکےمبارک دور سے چلا آرہا ہے برصغیر پاک وہند میں قرآن کی تفاسیر شروح حدیث، حواشی وتراجم کےساتھ فتویٰ نویسی میں بھی علمائے اہل کی کاوشیں لائق تحسین ہیں تقریبا چالیس کے قریب علمائے حدیث کے فتاوی ٰ کتابی صورت میں شائع ہو چکے ہیں زیر نظر فتاوی حصاریہ بھی اس سلسلہ کی ایک کڑی ہے ۔ الحمد للہ تقریبا 20 فتاوی ٰ جات کتا ب وسنت ویب سائٹ پر موجود ہیں۔مولاناعبدالقادر حصاروی اپنے علم اورتحقیق کے اعتبار سے اونچے مقام ومرتبے کے حامل عالم دین تھے انہوں نے مختلف دینی موضوعات پر بہت کچھ لکھا۔ ان کے مقالات وفتاویٰ بڑے مفصل اور تحقیقی ہوتے تھے اہل حدیث رسائل وجرائد مولانا حصاری کے فتاویٰ اور مقالات سےبھر ے پڑے ہیں بزرگ عالم دین مولانا محمد یوسف راجوالوی نے مولانا محمد ابراہیم خلیل﷾ سےمولانا حصاری کا فتاوی مرتب کروایا اور مولانا حصاروی کے نواسے پروفیسر ڈاکٹر عبد الرؤف ظفر﷾ نے اسے طباعت سے آراستہ کیا ہے اللہ تعالی مولاناکے حصاری کےدرجات بلند فرمائے اور فتاوی کے مرتبین اور ناشرین کی کاوشوں کو قبول فرمائے (آمین) (م۔ا)
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
حنفی اہل الرائے ہیں |
|
6 |
بریلوی اہل سنت کی حقیقت |
|
13 |
مسئلہ تکفیر |
|
|
قابل توجہ علماء مکفرین وغیر مکفرین |
|
19 |
اہل بدعت مرتکبیین رسومات شرکیہ کا کفر |
|
43 |
مسئلہ تکفیر کی تحقیق |
|
50 |
کفر و ایمان کی حدود پر تبصرہ |
|
64 |
اعمال صالحہ ایمان میں داخل ہیں |
|
84 |
عمل اور ایمان کی عالمانہ بحث |
|
96 |
دو سوالات اور ان کے جوابات |
|
103 |
فرقہ مبتدعین کی اختراعی شریعت |
|
107 |
عشق مجازی سے عشق حقیقی حاصل کرنے کا مسئلہ |
|
159 |
امت محمدیہ کے گروہ مطیعہ وغیرہ مطیعہ کا تذکرہ |
|
164 |
گیارہویں |
|
174 |
گیارہویں تراویح اور گیارہویں |
|
180 |
گیارہویں والے پیر کا فتوی ایمان کی حقیقت |
|
188 |
مرقدی نبوی ﷺ اور عرض معلیٰ |
|
196 |
زیارت قبر نبوی ﷺ کی تحقیق |
|
206 |
حدیث من زار قبری پر بحث |
|
227 |
انبیاء کرام کی برزخی زندگی اور مقلدین کا غلط نظریہ |
|
233 |
سچے مذہب کی تعریف |
|
247 |
مسلک اہل حدیث |
|
251 |
حدیث کی دینی پوزیشن |
|
257 |
منکرین حدیث کی شریعت سازی |
|
259 |
منکرین حدیث کو تنبیہ |
|
276 |
اطاعت غیر |
|
285 |
منصب اجتہاد اور اجتہاد کی شرائط |
|
314 |
تقلید شخصی |
|
319 |
مناظرہ تقلید |
|
323 |
تقلیدی مذہب |
|
341 |
فقہ حنفیہ اور قرآن و حدیث |
|
342 |
مولوی اشرف علی تھانوی صاحب کے نام کھلی چھٹی |
|
353 |
حکیم الامت تھانوی کی حکمت پر تبصرہ |
|
375 |
مقلدین حنفیہ کو مناظرہ کرنے کی ممانعت |
|
386 |
مسئلہ تقلید کی توضیح |
|
393 |
رائے اور قیاس کی اشاعت |
|
410 |
مسلک اہل حدیث کی حقانیت |
|
415 |
علماء اہل حدیث سے چند سوالات |
|
432 |
چند صدیقی سوالات کے جوابات |
|
434 |
اہل حدیث اور حنفی کی خط و کتابت |
|
498 |
فرقہ بندی کی تشریح |
|
595 |
سواد اعظم کی تشریح |
|
601 |
کیا اہل حدیث اور دیوبندی احناف میں اتحاد ہو سکتا ہے ؟ |
|
614 |
اتحاد اتفاق کی حقیقت قابل توجہ علماء کرام |
|
625 |
فرقہ ناجیہ سے متعلق سوالات کے جوابات |
|
646 |
فرقہ ناجیہ اور اصحاب تقلید |
|
654 |
بیان محققانہ بجواب تحریر مقلدانہ |
|
709 |
یہود کی مذمت اور امت محمدیہ میں یہودیت کا ظہور |
|
745 |
دور حاضر میں نام کی اہلحدیثی |
|
762 |