اشاعت بتاریخ : جمعہ 31 مئی 2013ء
مشاہدات : 803

ابو عبیدہ مشہور بن حسن آل سلمان

  • نام : ابو عبیدہ مشہور بن حسن آل سلمان

کل کتب 6

دکھائیں
کتب
  • 1 #2305

    مصنف : ابو عبیدہ مشہور بن حسن آل سلمان

    مشاہدات : 2480

    روایت حدیث میں خواتین کا مقام

    (روایت حدیث میں خواتین کا مقام) ناشر : دار الاشاعت، کراچی

    اسلام نے عورت کے لیے  حصول علم دین فرض قرار دیا ہے  ۔چنانچہ ایک مسلمان خاتون کےلیے زیبائش وآرائش، ستر عورت،حجاب شرعی کی شرائط  نگاہ ونظر ،خلوت وجلوت اور اختلاط کے متعلقہ احکام کتاب اللہ  اور سنت رسول اللہ ﷺ کے مطابق جاننا ضروری  ہے۔جس طر ح عورت کے لیے  اپنے دن رات کے متعلقہ احکام کا جاننا  ضروری ہے اس کے لیے یہ جاننا بھی ضروری ہے  کہ کس طرح شرک ومعاصی اور آفات  وامراض قلبیہ سے بچ سکتی  ہے اور ان کے  نقصانات کیا  ہیں ؟ اور کون سا راستہ ان  بیماریوں سے محفوظ  وسالم  ہے۔ نبی کریم  ﷺ کے مبارک اور خیر القرون زمانے میں عورتوں نےجب علمی ضرورت کو محسوس کیا تو آپﷺکی  خدمت میں حاضر ہو کر  اپنے لیے ایک علمی مجلس کے قیام کا مطالبہ کیا ۔اور خواتین کا یہ  علمی سلسلہ  صرف طلب علم ہی  پر موقوف نہیں رہا ۔بلکہ انکا یہ  سلسلہ علم کی نشر واشاعت  اور کتب حدیث کی روایت اور درس وتدریس پر بھی اس طرح مشتمل او ر حاوی رہاکہ خواتین اس میں  امت کے بہت سے رجال کار پر فائق رہیں اور ان سےسبقت لے گئیں۔کتب  تراجم  میں  بے شمار  مشاہیر  خواتین  کےحالات واقعات  موجو د ہیں ۔زیر نظرکتاب  ’’روایت حدیث میں خواتین کا مقام ‘‘ ابو عبیدہ مشہور بن حس  آ ل سلمان کی  عربی کتاب ’’عنایۃ النساء بالحدیث النبوی‘‘ کا  اردو ترجمہ ہے ۔ صاحب  کتاب نے اس  میں  تیر ہویں صدی ہجری تک راویات اور محدثات  اسلام  کے حالات اور کارنامے جمع کردئیے ہیں  جو انہوں نے  خاص طور پر خدمت حدیث میں انجام  دئیے۔اس کتاب کے ترجمے کی سعادت  نور محمد انیس  نے  حاصل کی ہے  ۔نہایت آسان اور رواں ترجمہ کیا ہے ۔ اب اردو داں خواتین بھی  اس کتاب  سےخوب استفادہ کرسکتی ہیں۔ مدارس ،کالجزکی طالبات  اور معلمات کے لیے  یہ کتاب بڑا علمی ذخیرہ  ہے۔اللہ تعالی  خواتین اسلام کے لیے  اس کتاب کو نفع بخش بنائے (آمین) (م۔ا )

  • 2 #6138

    مصنف : ابو عبیدہ مشہور بن حسن آل سلمان

    مشاہدات : 1220

    اخطاء المصلین

    (اخطاء المصلین) ناشر : فریوائی اکادمی

    نماز  انتہائی اہم ترین فریضہ اورا سلام کا   دوسرا رکن ِ عظیم ہے جوکہ بہت زیادہ اہمیت کا حامل  ہے ۔ کلمۂ توحید کے  اقرار کےبعد  سب سے پہلے  جو فریضہ  انسان  پر عائد ہوتا ہے وہ نماز ہی ہے ۔اسی سے ایک مومن اور کافر میں تمیز ہوتی  ہے ۔ بے نماز  کافر اور دائرۂ اسلام سے خارج ہے ۔ قیامت کےدن  اعمال میں سب سے پہلے نماز ہی سے متعلق سوال  ہوگا۔ نماز بے حیائی اور برائی کے کاموں سے روکتی ہے ۔بچوں کی صحیح تربیت اسی وقت ممکن ہے جب ان کوبچپن ہی سےنماز کا پابند بنایا جائے ۔نماز کی ادائیگی  اور  اس کی اہمیت اور فضلیت اس قدر  اہم ہے کہ سفر وحضر  ، میدان ِجنگ اور بیماری میں بھی  نماز ادا کرنا ضروری  ہے۔اس لیے ہرمسلمان مرد اور  عورت پر پابندی کے ساتھ وقت پر نماز  ادا کرنا لازمی ہے۔
    زیر تبصرہ کتاب’’ اخطاء المصلین ‘‘شیخ ابو عبیدہ  مشہور بن حسن آل سلمان کی نماز کی اہمیت وفضیلت کے موضوع پر ایک عربی کتاب ہے جس كا اردو ترجمہ ریاض احمد محمد سعید السلفی نے کیا  ہے۔اس کتاب میں شیخ ابو عبیدہ  مشہور بن حسن آل سلمان نے وضو، اذان، تکبیرتحریمہ، نماز کے لیے  آنا او رجانا، باجماعت نماز، جمعہ اور  نمازعیدین وغیرہ کی اہمیت وفضلیت پر خو ب روشنی ڈالی  ہے۔ اللہ تعالیٰ مصنف،مترجم   وناشرین کی اس کاوش کوقبول فرمائے اور اسے  عامۃ المسلمین کےلیے  نفع بخش بنائے (آمین) (رفیق الرحمن)

کل کتب 6

دکھائیں
کتب

کل کتب 0

دکھائیں
کتب

اس سائٹ پر کوئی ایسی کتاب موجود نہیں جس کی ترتیب و تخریج ان صاحب نے کی ہو۔

ایڈ وانس سرچ

اعدادو شمار

  • آج کے قارئین 1718
  • اس ہفتے کے قارئین 3563
  • اس ماہ کے قارئین 55596
  • کل قارئین49465545

موضوعاتی فہرست