زیر نظر کتاب مؤلف کی سالہا سال کی تحقیق وکاوش کاماحاصل ہے ان کی زندگی کا آغاز تقلید اور خانقاہی سلسلوں سے ہوا پھر اللہ تعالی نےانہیں حق کو سمجھنے اور اس پر عمل پیرا ہونے کی توفیق عطافرمائی اس دوران انہوں نے مختلف مسالک او ران کے عقائد ونظریات کا گہرائی سے مطالعہ کرکے کتاب وسنت سے ان کاتقابل کیا یوں صراط مستقیم اپنی تمام ترحقانیت کےساتھ ان پر واضح ہوا انہی تفصیلات کو انہوں نے کتابی شکل میں جمع کےکے اس کانام ''تلاش حق'' رکھا تاکہ ان کی یہ بے پناہ ریاضت متلاشیان حق کےلیے سہولت بن جائے کتاب کو کبار اہل علم کی تصدیق وتائید حاصل ہے عقیدہ سے لےکر عبادات تک جملہ اختلافی مسائل کے حل کے لیے انتہائی مدلل او ربہترین کتاب ہے ہر مسلمان کو اس کامطالعہ کرنا چاہیے -
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
خطبہ مسنونہ |
|
29 |
عرض ناشر |
|
31 |
مؤلف کی آپ بیتی |
|
33 |
مقدمہ |
|
37 |
چندباتیں |
|
41 |
فہرست کتب |
|
43 |
خلاصہ |
|
46 |
دین کے معاملہ میں ہمارا رویہ |
|
48 |
قرآن مجید |
|
50 |
حدیث مبارک |
|
51 |
احادیث موضوعہ وصیغہ کا مجموعہ اور..... |
|
52 |
چند مزید موضوع اور ضعیف احادیث |
|
55 |
سب سے ضروری گزارش |
|
59 |
توحید و شرک |
|
|
(1)توحید کا بیان |
|
|
توحید کی تعریف |
|
63 |
خالص توحید کا بیان |
|
63 |
اللہ تعالی کی توحید کے آٹھ ثبوت |
|
63 |
توحید پر مزید دلائل |
|
64 |
اللہ کے برابر کوئی نہیں کیوں کہ وہ خالق ہے....... |
|
64 |
دوسروں کو اللہ کے برابر سمجھنے والا کافر |
|
64 |
اصل ایمان عقیدہ توحید ہی ہے |
|
65 |
عقیدہ توحید پر ایمان |
|
65 |
عقیدہ توحید کا انکار |
|
65 |
دلائل توحید |
|
66 |
اللہ کے برابر کوئی نہیں |
|
68 |
اللہ تعالی کا کوئی شریک نہیں |
|
69 |
اللہ تعالی جیسا کوئی نہیں |
|
69 |
مخلوق خالق کی شریک نہیں ہوسکتی |
|
69 |
(2)شرک کا بیان |
|
|
شرک کا بیان |
|
71 |
مشرک کی پہچان |
|
73 |
دوسری پہچان |
|
73 |
حاصل بحث |
|
75 |
کیا امت مسلمہ شرک میں مبتلا ہوسکتی ہے؟ |
|
76 |
(3)توحیدوشرک کی اقسام |
|
|
توحید و شرک کی اقسام |
|
83 |
1۔شرک اکبر |
|
83 |
2۔شرک اصغر |
|
83 |
توحید فی الحکم اور شرک فی الحکم |
|
84 |
اللہ و رسول کی اطاعت کا حکم |
|
85 |
دین قرآن وحدیث میں مکمل ہوچکا |
|
87 |
تاریخ انسانی کا بھیانک ترین المیہ |
|
89 |
ناجی(کامیاب)گروہ کون؟ |
|
89 |
خلاصہ بحث توحید فی الحکم |
|
94 |
(4)توحید فی الذات اور شرک فی الذات |
|
|
توحید فی الذات اور شرک فی الذات |
|
97 |
اللہ کی اولاد اور جزو بنانا |
|
98 |
مسئلہ نور و بشر |
|
101 |
نبی ﷺکے بشر ہونے کے مزید ثبوت |
|
106 |
بریلوی حضرات کی دو رخی |
|
108 |
باقی انبیائے کرام ؑکے بشر ہونے کے رضاخانی ثبوت |
|
111 |
انبیائے کرام ؑ کے بشر ہونے کے متعلق.... |
|
112 |
توحید فی الذات کے بارے میں شرکیہ امور |
|
113 |
(5)توحید فی الصفات اور شرک فی الصفات |
|
|
توحید فی الصفات اور شرک فی الصفات |
|
115 |
توحید فی الصفات کے بارے میں شرکیہ امور |
|
118 |
(6)توحید فی العلم اور شرک فی العلم |
|
|
توحید فی العلم اور شرک فی العلم |
|
121 |
مختلف انبیائے کرام کے متعلق قرآنی فیصلے...... |
|
122 |
رسول اللہ ﷺ غیب نہ جانتے تھے |
|
131 |
1۔نبوت سے پہلے کا زمانہ |
|
131 |
2۔نبوت کا زمانہ |
|
132 |
قرآن وحدیث سے حوالہ جات |
|
133 |
3۔فوت ہونے کے بعد نبیﷺسے..... |
|
148 |
مسئلہ حاضر و ناظر |
|
151 |
کلمہ شہادت |
|
152 |
صحابہ کرام غیب نہ جانتے تھے |
|
156 |
قرآن مجید غیب کے متعلق کیا کہتا ہے |
|
162 |
توحید فی العلم میں شرکیہ امور |
|
163 |
(7)توحید فی العبادت اور شرک فی العبادت |
|
|
توحید فی العبادت اور شرک فی العبادت |
|
165 |
الہٰ یعنی معبود کون؟ |
|
165 |
عبادت کی اقسام |
|
168 |
1۔ جسمانی عبادت |
|
168 |
2۔ مالی عبادت |
|
168 |
3۔قلبی عبادت |
|
169 |
4۔زبانی عبادت |
|
170 |
دعا یعنی پکارنا ، مانگنا ،بلانا |
|
171 |
خلاصہ بحث |
|
172 |
کیا مشرکین صرف بتوں کی عبادت کیا کرتے تھے؟ |
|
174 |
کیا (من دون اللہ ) سے مراد صرف بت ہیں؟ |
|
179 |
احمدرضا خان صاحب کا قرآنی ترجمہ اور...... |
|
181 |
ایک اہم نکتہ |
|
191 |
ان کی گڑ بڑ کے کچھ مزید نکات |
|
193 |
’’دعو‘‘الفاظ کے ترجمہ میں رضاخانی قرآن........ |
|
195 |
غیراللہ کو پکارنا شرک ہے (قرآنی فیصلے) |
|
196 |
غیراللہ کو پکارنا کفرہے (قرآنی فیصلے) |
|
197 |
غیر اللہ کو پکارنا ان کی عبادت ہے(قرآنی فیصلے) |
|
197 |
اللہ کو پکارو(قرآنی فیصلے) |
|
197 |
غیراللہ کو پکارنا بے کار، کیونکہ وہ تصرف..... |
|
197 |
خالص (یعنی صرف اور صرف) اللہ کو پکارو..... |
|
197 |
اللہ کے ساتھ کسی کو نہ پکارو(قرآنی فیصلے) |
|
198 |
مخلوق کو نہ پکارو(قرآنی فیصلے) |
|
199 |
عیسائی اور یہودی غیراللہ کو پکارتے ہیں |
|
199 |
غیراللہ کو پکارنے والے اور قیامت کا دن |
|
199 |
دعا و مناجات |
|
199 |
احکام دعا |
|
199 |
قرآنی دعائیں |
|
200 |
توحید فی العبادت کے بارے میں شرکیہ امور |
|
204 |
توحیدکامفہوم |
|
207 |
پہلااصول |
|
213 |
دوسرااصول |
|
214 |
شفاعت کی اقسام |
|
215 |
تیسرااصول |
|
217 |
عبادت شمس وقمرکی دلیل |
|
217 |
عبادت صالحین کی دلیل |
|
218 |
عبادت ملائکہ کی دلیل |
|
218 |
عبادت انبیا ء کی دلیل |
|
219 |
عبادت شجروحجر کی دلیل |
|
219 |
چوتھااصول |
|
220 |
نماز بے حیائی اوربرے کامو ں سےروکتی ہے |
|
247 |
نمازیوں کےمشرکانہ عقائد |
|
248 |
(8)تو حیدفی التصرف او رشرک فی التصرف |
|
|
توحیدفی التصرف اورشرک فی التصرف |
|
251 |
رسول اللہ ﷺ اپنے یاکسی کےنفع ونقصان...... |
|
255 |
اللہ تعالی کواپنے لیےکافی سمجھو |
|
261 |
معجزات انبیائےکرام کے اختیارمیں نہ تھے |
|
264 |
غیراللہ کےلیے رب او را س طر ح کے............... |
|
265 |
قرآنی فیصلے اور آج کل کے کلمہ گو |
|
266 |
صر ف اللہ تعالیب ہی رب یعنی داتاہے |
|
267 |
بے قراری کی دعا |
|
269 |
صرف اللہ تعالی ہی سب کاوہاب اور داتاہے |
|
269 |
صرف اللہ تعالی ہی سب کاوکیل یعنی کارساز اور داتاہے |
|
270 |
توحیدفی التصرف کےشرکیہ امور |
|
270 |
فرق صاف ظاہر ہے |
|
273 |
کیااللہ کےسواکوئی اور مشکل حل کرنے پر... |
|
275 |
بےبس ومجبور نام نہادداتا |
|
276 |
غیراللہ میں تصرف کے اختیارات ماننے ... |
|
277 |
اولیاء اللہ کامقام |
|
277 |
دیوبندی بھائیو!سوچیےذرا |
|
287 |
وحدت الوجود |
|
287 |
بزرگوں کی روحوں سے امداد |
|
293 |
مشرکین مکہ سے سبقت لے جانا |
|
294 |
مردہ بزرگوں سےمدد |
|
297 |
مخلوق سے مشکل کشائی او ردیوبندی |
|
301 |
قبروں سے استفادہ او ردیوبندی |
|
310 |
عقیدہ علم الغیب او راہل دیوبند |
|
311 |
|