اللہ تعالیٰ نے قرآن مجید کو بندوں کی رشد و ہدایت کے لیے نازل فرمایاہے۔،یہ اللہ تعالیٰ کی طرف سے نازل کیا جانے والا ایسا کلام ہے جس کے ایک ایک حرف کی تلاوت پر دس دس نیکیاں ملتی ہیں۔اور قرآن مجید کی درست تلاوت اسی وقت ہی ممکن ہو سکتی ہے، جب اسے علم تجویدکے قواعد وضوابط اوراصول وآداب کے ساتھ پڑھا جائے۔ اللہ تعالیٰ نے قرآن کریم کو ترتیل کے ساتھ پڑھنے کا حکم دیا ہے ۔لہٰذا قرآن کریم کو اسی طرح پڑھا جائے جس طرح اسے پڑھنے کا حق ہے۔اور ہرمسلمان کے لیے ضروری ہے کہ وہ علمِ تجوید کے بنیادی قواعد سے آگاہی حاصل کرے۔فن تجوید پر عربی زبان میں بے شمار کتب موجود ہیں۔جن میں سے مقدمہ جزریہ ایک معروف اور مصدر کی حیثیت رکھنے والی عظیم الشان منظوم کتاب ہے،جو علم تجوید وقراءات کے امام علامہ جزری کی تصنیف ہے۔اس کتاب کی اہمیت وفضیلت کے پیش نظر متعدد اہل علم نے اس کی شاندار شروحات لکھی ہیں۔ زیر تبصرہ کتاب ’’الجواہر النققیہ فی شرح المقدمۃ الجزریۃ‘‘شیخ القراء والمجووین القاری المقری اظہار احمد تھانوی کی کاوش ہے ۔ قاری صاحب مرحوم نے تجوید وقراءات کی دسیوں کتب سے استفادہ کرکے یہ شرح مکمل کی ہے شارح نے اس میں قارئین کی آسانی کےلیے اصطلاحات بھی متعین کی ہیں ۔یہ شرح شائقین علم تجوید کے لئے ایک نادر تحفہ ہے۔ تجوید وقراءات کے ہر طالب علم کو اس کا ضرور مطالعہ کرنا چاہئے۔اللہ تعالی مولف کی اس کاوش کو قبول فرمائے اور ان کے میزان حسنات میں اضافہ فرمائے۔آمین(م۔ا)
عناوین |
صفحہ نمبر |
یقول راجی |
1 |
استعاذہ وبسملہ |
15 |
مخارج الحروف |
22 |
حروف فرعیہ |
44 |
باب الصفات |
46 |
حروف قویہ وضعیفہ |
69 |
باب معرفتہ التجوید |
72 |
وجوب تجوید |
75 |
باب استعمال الحروف |
84 |
باب الرآءات |
94 |
باب اللآمات |
103 |
باب الاستعلاء والاطباق |
106 |
باب الادغام |
116 |
روایت حفص میں مدغم ومدغم فیہ |
122 |
باب لاضاد والظاء |
125 |
باب التحذیرات |
139 |
باب احکام النون والمیم |
143 |
باب فی احکام النون الساکنۃ |
149 |
اخفاء کی اداء |
161 |
باب المدات |
163 |
باب معرفۃ الوقف |
188 |
وقف میں آئمہ قر اءت کا معمول |
210 |
وقف، قطع، سکتہ |
211 |
باب معرفۃ المقطوع والموصول |
215 |
مال پر وقف |
242 |
لات حین |
242 |
چند کلمات |
250 |
ضروری فوائد |
251 |
باب رسم التاءات |
253 |
مختلف فیہ کلمات |
264 |
وقف علی مرسوم الخط |
266 |
اتباع رسم کی انواع |
266 |
دو اصولوں کا تصادم اور قول فیصل |
271 |
باب ہمزہ الوصل |
275 |
باب الروم والاشمام |
284 |
روم اور اشمام سے متعلق مباحث |
288 |
خاتمۃ الکتاب |
291 |