کچھ عرصہ قبل حنفی مسلک سے تعلق رکھنے والے ابوبلال اسماعیل جھنگوی صاحب نے ’تحفہ اہل حدیث‘ کے نام سے کتاب لکھی جس میں انہوں نے مسئلہ طلاق ثلاثہ پر تفصیلی گفتگو کرنے کے ساتھ ساتھ مسلک اہل حدیث پر کافی دشنام طرازی کی۔ زیر نظر کتاب مولانا یحییٰ عارفی صاحب کی شاندار کاوش ہے جس میں جھنگوی صاحب کے تمام اعتراضات کے علمی انداز میں جواب دیا گیا ہے۔ کتاب میں جہاں مسئلہ طلاق پر حقائق اور قطعی دلائل نظر آئیں گے وہیں مسلک اہل حدیث پر الزام تراشیوں اور اعتراضات پر مسکت جوابات بھی پڑھنے کو ملیں گے۔ مولانا موصوف نے انتہائی عرق ریزی کے ساتھ مسئلہ ترایح، لواطت زن اور وتروں سے متعلق احناف کے مؤقف پر تفصیلی روشنی ڈالی ہے اور کتاب وسنت کی صریح نصوص کے ذریعے ثابت کیا ہے کہ ان مسائل کے علاوہ بیسیوں دیگر مسائل ایسے ہیں جن میں حنفی فقہ اسوہ رسول سے ہٹی ہوئی ہے اور تقلید ی جکڑبندیوں کی وجہ سے انہیں چھوڑنے کو تیار نہیں ہے۔
<td wid
<
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
تفریظ.....(مناظر اسلام ابوصہیب محمدداؤد ارشد) |
|
21 |
تفریظ.....(استادالمناظرین قاضی عبدالرشیدارشد) |
|
22 |
تفریظ.....(مناظراسلام ابوالاسجد محمدصدیق رضا) |
|
23 |
تقدیم.....(استاذالعلماء ابوالحسنین مفتی مبشراحمد ربانی) |
|
25 |
عرض مؤلف |
|
39 |
ماسٹر امین اور تنقیص ائمہ دین |
|
43 |
امام ابن جریج ماسٹر امین اکاڑوی |
|
45 |
محمدبن اسحاق اور مقلد حبیب اللہ ڈیروی |
|
46 |
ائمہ دین سے بغض و عداوت کا ایک اور حنفی نمونہ |
|
47 |
ننگے سر نماز کا مسئلہ |
|
50 |
نبی ﷺ کی آخری نماز ننگے سر |
|
52 |
مسلک پرستی کے لیے جھوٹ |
|
52 |
اسماعیل جھنگوی کا مسلک پرستی کی خاطر نبی ﷺ پر جھوٹ |
|
55 |
مسلک پرستی کی خاطر قرآن مجید پر ظلم |
|
55 |
ماسٹر امین اکاڑوی اور تحریف قرآن |
|
56 |
فقہ حنفی یا آوارگی |
|
58 |
جرابوں پرمسح |
|
60 |
تابعین اور جرابوں پر مسح |
|
62 |
ائمہ احناف اور جرابوں پر مسح |
|
63 |
قصر نماز کامسئلہ |
|
63 |
جماعت ثانیہ کی شرعی حیثیت |
|
66 |
دونمازوں کو جمع کرنا |
|
69 |
سفر میں نمازوں کو جمع کرنا |
|
71 |
حائضہ عورت او رتلاوت کلام پاک |
|
73 |
حائضہ عورت کا قرآن مجید کو چھونا |
|
74 |
لواطت زن اورفقہ حنفی |
|
76 |
حنفی تقوی یاشہوت پرستی |
|
77 |
ننگے بدن نماز |
|
78 |
نجس کپڑوں میں نماز |
|
79 |
مصحف سے قراءت |
|
80 |
امام ابوحنیفہ کے استاد امام ابن شہاب الزہری کافتوی |
|
80 |
امام ابوحنیفہ اورصاحبین |
|
81 |
فقاہت یاقرآن دشمنی |
|
81 |
سرفرازصفدر صاحب کی رائے |
|
82 |
مسئلہ تراویح |
|
82 |
کیاآٹھ رکعات تراویح غیرمسنون ہے؟ |
|
84 |
آٹھ رکعات تراویح اورعلماء احناف |
|
86 |
ابن ہمام حنفی کافیصلہ |
|
87 |
سیدناعمربن خطاب ؓاورگیارہ رکعات تراویح |
|
88 |
ایک رکعت وترسنت یاآوارگی |
|
90 |
ایک رکعت وتراورفرمان رسول ﷺ |
|
90 |
ایک رکعت وتر اورصحابہ کرام ؓ اجمعین |
|
91 |
ایک رکعت وتراورسہارنپوری کافیصلہ |
|
92 |
مسلک احناف اورامامت کی شرائط ازفتاوی شامی |
|
93 |
عورتوں کامسجد میں اعتکاف اورفقہ حنفی |
|
94 |
خیرالقرون اورعورت کامسجد میں اعتکاف |
|
95 |
طاؤس تابعی کافتوی |
|
96 |
عطاء بن ابی رباح اورامام زہری کافتوی |
|
96 |
ابوقلابہ تابعی ؒ کافتوی |
|
96 |
امام نووی کافیصلہ |
|
97 |
ابن ابی العز حنفی کافیصلہ |
|
97 |
مشت زنی اورفقہ حنفی |
|
99 |
خون نکلنے سےوضو |
|
100 |
جسم سےخون نکلنے سے وضونہیں ٹوٹتا |
|
100 |
آثارصحابہ اورخون سے عدم وضو |
|
102 |
آثارتابعین اورخون سے عدم وضوء |
|
103 |
جھنگوی کی دورخی |
|
104 |
جھنگوی کاتقلید سے اعلان بیزاری |
|
104 |
مقلدکوتحقیق کاحق نہیں |
|
105 |
تقلید اورجہالت لازم وملزوم |
|
107 |
تقلیدقرآن وحدیث کےانکارکوکہتے ہیں |
|
110 |
جھنگوی کی جہالت ظہارسے نکاح ختم |
|
113 |
وقوع طلاق پرایک مغالطہ |
|
113 |
انکارحق اوراحناف |
|
113 |
زرولی دیوبندی اوربغاوت سنت |
|
117 |
لطیفہ |
|
118 |
فاتحہ کانزول عہدعمر ؓمیں |
|
118 |
حائضہ کی طلاق کاحکم اورجھنگوی کاتضاد |
|
122 |
اہل السنۃ والجماعۃ کون؟ |
|
122 |
تحریف قرآن |
|
123 |
اللہ تعالی کو زانی قراردینا |
|
124 |
جوتی کی پوجا |
|
124 |
عقیدہ مشکل کشائی |
|
124 |
دوستی ودشمنی کامعیار |
|
125 |
مقلدین احناف واہل حدیث میں فرق |
|
127 |
درایت صحابی اوراہل تقلیددیوبندی |
|
128 |
انکارروایت حنفی اصول |
|
131 |
ایک شرعی اصول کی وضاحت |
|
132 |
سبیل روافض پرکون؟ |
|
133 |
سبیل روافض پرکون؟ |
|
133 |
مروجہ حلالہ کی حقیقت |
|
136 |
سیدناعمر ؓاورحلالہ |
|
136 |
مروجہ حلالہ اورعامرعثمانی کافیصلہ |
|
136 |
حلالہ کی خباثتیں |
|
137 |
حنفیت کی ڈھٹائی |
|
138 |
اہل حدیث کسے کہتےہیں |
|
140 |
اہل حدیث کے چندباہم مختلف فیہ مسائل |
|
|
مسئلہ نمر1:دیوبندی کی حقیقت |
|
142 |
مسئلہ نمر2:بھینس کی قربانی |
|
143 |
مسئلہ عقیقہ اوراحناف |
|
144 |
مسئلہ نمر3:تہجدکی اذان |
|
144 |
مسئلہ نمر4:ننگے سرنماز |
|
145 |
مسئلہ نمر5:جرابوں پرمسح |
|
147 |
مسئلہ نمر6:تقلیدمطلق |
|
147 |
تقلیدحرام ازمحمدبن الحسن الشیبانی |
|
148 |
مسئلہ نمر7:رفع الیدین |
|
149 |
رفع الیدین اوراحناف کااختلاف |
|
150 |
مسئلہ نمر8:بعدازرکوع ہاتھوں کی کیفیت |
|
151 |
بعدازرکوع ہاتھوں کی کیفیت اوراحناف |
|
152 |
مسئلہ نمر9:جنازے میں جہری قراءت |
|
153 |
مسئلہ نمر10:زبان سے نیت بدعت |
|
154 |
غیرعربی میں جنازہ کی دعائیں پڑھنا |
|
155 |
فقہ حنفی اورغیرعربی میں نماز |
|
159 |
احناف کے باہم مختلف فیہ مسائل |
|
|
مناقب اہل حدیث ازمقلد ین دیوبند |
|
164 |
جھنگوی کامبلغ علم |
|
171 |
جھنگوی کی نصیحت کردہ کتب |
|
171 |
فتوی بازی سے گریز کی تلقین |
|
172 |
مسئلہ طلاق اورحدیث ابن عباس ؓ |
|
173 |
حدیث ابن عباس ؓکامفہوم |
|
174 |
جھنگوی کی اصول حدیث سے جہالت |
|
175 |
حلالہ ملعونہ اورمفتی عامرعثمانی دیوبندی |
|
177 |
حنفی حلالہ |
|
178 |
عبداللہ بن مسعود ؓکی توہین |
|
183 |
جھنگوی کی یہودیہ نہ تلبیس |
|
185 |
فتوی بالا میں تحریف |
|
186 |
تین طلاقیں اورحنفی مذہب(ازقلم حضرت خطیب الہند مولانامحمدصاحب جوناگڑھی ؒ ) |
|
|
دیوبندی شیخ الحدیث کی شہادت |
|
193 |
جھنگوی کی عداوت شیخین (ابوبکروعمر ؓ) |
|
194 |
احناف دیوبندی اورسیدناعمر ؓ |
|
195 |
اقوال خلفاء اوراحناف |
|
203 |
جھنگوی اورتوہین سیدناعمر ؓ |
|
203 |
لقب فاروق اعظم کاانکار |
|
203 |
کیاخلفاء راشدین کاعہد تقلیدی تھا؟ |
|
203 |
مخالفت خلفاء راشدین کاطعنہ |
|
205 |
محمودالحسن دیوبندی کافیصلہ |
|
206 |
سنت خلفاء کاالتزام اوراہل حدیث |
|
210 |
شیعہ کاہم نواکون؟ |
|
210 |
حنفیت اصلارافضیت |
|
211 |
خواجہ قاسم ؒ پرافتراء |
|
211 |
اہل حدیث پرمزیدافتراء |
|
215 |
دین میں من پسندتشریح اوراحناف |
|
216 |
احناف اورصحابہ ؓ پرتبّرا |
|
217 |
توہین کاتب وحی اوراحناف |
|
218 |
بدعت کاالزام |
|
219 |
گستاخی کااقرار |
|
219 |
جھنگوی کاابن عباس ؓپرافترا |
|
220 |
فیصلہ فاروقی کی حیثیت |
|
220 |
فیصلہ فاروقی اورعلماء احناف |
|
222 |
علامہ شیخی زادہ المعروف بدماوافندی حنفی کافیصلہ |
|
222 |
صاحب درمختار کافیصلہ |
|
222 |
علامہ شمس الدین محمدقہستانی کافیصلہ |
|
223 |
علامہ طحطاوی حنفی کافیصلہ |
|
223 |
حافظ محمدقاسم قاسمی دیوبندی کافیصلہ |
|
223 |
الزام ارباب |
|
224 |
خالدبن یزید بن ابی مالک کی توثیق کرنے والے ائمہ محدثین |
|
226 |
امام یحیی بن معین کی جرح کاجواب |
|
228 |
ادلہ اہل حدیث ازقرآن مجید |
|
|
دلیل نمر1 |
|
230 |
لفظ (مرّتان)اورمفسرین |
|
231 |
علامہ زمخشری کافیصلہ |
|
231 |
محمدتھانوی حنفی کافیصلہ |
|
232 |
قاضی ثناء اللہ پانی پتی کافیصلہ |
|
232 |
امام رازی کافیصلہ |
|
233 |
دلیل نمر2 |
|
234 |
شان نزول سے متعلق حدیث عائشہ ؓ |
|
234 |
دلیل نمر3 |
|
235 |
دلیل نمر4 |
|
236 |
|