تمام مسلمانوں کا عقیدہ ہے کہ حضرت محمدﷺ اللہ کے آخری نبی ہیں۔ اور وہ یہ بھی اعتقاد رکھتے ہیں کہ حضرت عیسیٰ ؑ کو صلیب پر موت نہیں آئی، وہ زندہ اٹھا لیے گئے تھے اور قرب قیامت وہ دوبارہ اس دنیا میں تشریف لائیں گے۔ لیکن مرزا غلام احمد قادیانی نے دعویٰ کیا کہ حضرت عیسیٰ ؑ کی موت واقع ہو چکی ہے اور جس عیسیٰ کے لوگوں کو آنے کا انتظار ہے وہ عیسیٰ یامثیل وہ خود ہیں۔ اس کے کچھ عرصہ بعد انھوں نے یہ دعویٰ بھی فرما دیا کہ وہ اللہ کے نبی ہیں۔ اس کے رد عمل کے طور پر ہندوستان کے طول و عرض میں تحریک ختم نبوت کا آغاز ہوا جس میں مرزا کے دعاوی کی تردید اور مسلمہ عقائد مسلمین کی تائید کا کام شروع ہوا۔ کتاب ہذا ان مضامین کا مجموعہ ہے جو 1995ء کے آخر سے تحریک ختم نبوت کے عنوان سے ’صراط مستقیم‘ برمنگھم میں سلسلہ وار شائع ہوتے رہے۔ ڈاکٹر محمد بہاؤ الدین مبارک باد کے مستحق ہیں کہ انھوں نے اس قدر قیمتی کام کو یکجا صورت میں پیش کرنے کی سعی کی۔ (ع۔م)
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
تعارف |
|
9 |
سوط رحمانی بر سر مسیح کذاب قادیانی |
|
11 |
ضمیمہ شحنہ ہند میرٹھ 8 جون 1901ء |
|
11 |
پنجابی رسول کی امت کا انکار |
|
19 |
مقابلہ چند اوصاف |
|
28 |
کابل میں امام الزماں کا مشن |
|
30 |
مرزائیوں کا عجز |
|
31 |
مرزا جی کا ایک چیلا |
|
33 |
مباحثہ پکیوان 1902ء |
|
36 |
صفت باری تعالیٰ |
|
36 |
سری نگر کشمیر اور مسیح قادیانی |
|
97 |
آغاز سفر کا دیان فتح یاب |
|
115 |
حالات عیسی رسول ربانی |
|
128 |
قادیانی دعوی پر تمہیدی گذارشات |
|
237 |
قادیانی الہامات |
|
314 |
مرزائی جماعت |
|
334 |
خاتم الانبیاء اور خاتم الخلفاء |
|
356 |
قادیانی شاعری |
|
369 |
مرزا جی کا تحریری اقبال |
|
387 |
مرزائی مقدمات |
|
391 |
دین میں مداہنت |
|
404 |
شرکیہ وظائف |
|
415 |
مفتیان کابل |
|
431 |
مردے پر قل اور فاتحہ |
|
444 |
مرزا جی کے گے میں استروں کی مالا |
|
457 |
عدالت پر الزام |
|
469 |