تمام مسلمانوں کا عقیدہ ہے کہ حضرت محمدﷺ اللہ کے آخری نبی ہیں۔ اور وہ یہ بھی اعتقاد رکھتے ہیں کہ حضرت عیسیٰ ؑ کو صلیب پر موت نہیں آئی، وہ زندہ اٹھا لیے گئے تھے اور قرب قیامت وہ دوبارہ اس دنیا میں تشریف لائیں گے۔ لیکن مرزا غلام احمد قادیانی نے دعویٰ کیا کہ حضرت عیسیٰ ؑ کی موت واقع ہو چکی ہے اور جس عیسیٰ کے لوگوں کو آنے کا انتظار ہے وہ عیسیٰ یامثیل وہ خود ہیں۔ اس کے کچھ عرصہ بعد انھوں نے یہ دعویٰ بھی فرما دیا کہ وہ اللہ کے نبی ہیں۔ اس کے رد عمل کے طور پر ہندوستان کے طول و عرض میں تحریک ختم نبوت کا آغاز ہوا جس میں مرزا کے دعاوی کی تردید اور مسلمہ عقائد مسلمین کی تائید کا کام شروع ہوا۔ کتاب ہذا ان مضامین کا مجموعہ ہے جو 1995ء کے آخر سے تحریک ختم نبوت کے عنوان سے ’صراط مستقیم‘ برمنگھم میں سلسلہ وار شائع ہوتے رہے۔ ڈاکٹر محمد بہاؤ الدین مبارک باد کے مستحق ہیں کہ انھوں نے اس قدر قیمتی کام کو یکجا صورت میں پیش کرنے کی سعی کی۔ (ع۔م)
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
مشمولات کتاب کا تعارف |
|
14 |
پیسہ اخبار لاہور کے ایک ریمارک پر تبصرہ |
|
16 |
سید خادم علی وزیرآبادی کا ایک نامکمل مضمون |
|
16 |
ایک گزشتہ میرزائی کی فریاد |
|
18 |
مجدد کی پیشگوئی اور رؤیا صادقہ |
|
21 |
بے معنی الہامات کا دونگڑا |
|
24 |
اعلان عام |
|
26 |
ملک میں عید اور قادیان میں ماتم |
|
31 |
حدیث رسول اللہ کا انکار مگر مطلب کے وقت اقرار |
|
34 |
مرزا جی الزام سے بری ہوگئے |
|
37 |
جدید الہامات |
|
43 |
غیب دانی |
|
45 |
مرزا جی کا رقیب |
|
48 |
نئے نبی کے آسمانی نشان |
|
52 |
مرزائی نبوت اور حنفی تقلید |
|
54 |
ترکی بترکی جواب |
|
57 |
مرزا جی کے الہامات |
|
63 |
مرزاجی کا انوکھامیموریل |
|
68 |
مرزائیوں میں تقیہ |
|
75 |
استروں کی مالا |
|
78 |
رؤیائے صادقہ |
|
82 |
وہی مرزا جی کا جہاد |
|
85 |
سور کا شکار |
|
90 |
مجدد کے الہامات |
|
96 |
مہدیوں اور مسیحوں کا ڈربہ کھل گیا |
|
102 |
مرزا جی کابل میں |
|
112 |
شیعہ اور عیسائی |
|
119 |
بطالت قادیانی |
|
121 |
مرزا جی کی اردو شاعری |
|
129 |
مرزا جی اور چوڑھے |
|
135 |
مرزا جی اور مولود |
|
140 |
مرزائیوں کی تعداد |
|
144 |
عیسی موعود اور اتباع کتاب وسنت |
|
150 |
مرزا جی ترقی کریں |
|
162 |
وما یستوی الاعمی والبصیر |
|
165 |
مادہ تاریخ |
|
174 |
قادیانی نبی کا کلمہ |
|
182 |
حضرت مسیح کی قبر کشمیر میں |
|
185 |
معجزہ کسے کہتے ہیں |
|
190 |
بیعت سے انکار |
|
193 |
چورٹی بلی |
|
196 |
دین مرزائی |
|
204 |
قادیانی گھنٹہ گھر |
|
208 |
مزرا جی کے فتوے |
|
214 |
الہام اور پشین گوئی |
|
217 |
عیسی مسیح کے معجزات سے انکار بھی اور اقرار بھی |
|
221 |
الہام کی تعریف |
|
229 |
پشین گوئیاں پیشانی کا دھبہ بن گئیں |
|
238 |
اعجاز احمد کا جواب |
|
242 |
مرزا جی کے دعاوی |
|
246 |
نبی بننے کا ارمان |
|
252 |
نبی اور مجدد میں فرق |
|
261 |
ایک بھیدی نے لنکا ڈھادی |
|
263 |
سومالی مہدی اور مرزا جی کے دو لاکھ والینٹئر |
|
290 |
مرزائیوں کو مرزا جی کی ڈانٹ |
|
297 |
نبیوں کی قسمیں |
|
298 |
مرزا جی کا آسمانی نشان |
|
301 |
معجزات سے انکار |
|
306 |
مرزائیوں کے مکائد |
|
309 |
دعوی نبوت نے مرزا جی کا کسر شان کردیا |
|
312 |
وہی حیات وممات مسیح |
|
323 |
الحاد کی تعلیم |
|
333 |
اسلام سے ارتداد کی وجہ |
|
337 |
قادیانی مرزا اور امیر کابل |
|
340 |
تازہ بے معنی الہام |
|
345 |
قادیان کے مقدمات |
|
346 |
مرزائی طلسم کا تار پود کھل رہا ہے |
|
349 |
پیر مہر علی شاہ صاحب پر حملہ |
|
357 |
درازی عمر کا لٹکا |
|
360 |
فاضل امروہی کے کلام میں تناقض |
|
366 |
مرزا جی کا الہامی قصیدہ |
|
369 |
الحیاء شبعۃ من الایمان |
|
375 |
نبی اور مجدد |
|
379 |
تردید رد التجدید |
|
381 |
کپور تھلہ کی ایک مسجد پر مرزائیوں کا دعوی |
|
389 |
اہل حدیث اور اہل قرآن اور مرزائیوں کا دخل در معقولات |
|
392 |
مباحثہ بین رفعت اللہ محمدی وشرافت اللہ مرزائی |
|
400 |
مدعیان نبوت |
|
411 |
وہی تصویر پرستی |
|
432 |
مرزا جی کی نسبت پیشن گوئی |
|
433 |
مراسلت مابین محمدی ومرزائی |
|
437 |
مرزا جی کا اسم اعظم |
|
446 |
دنیا کے لوگ دیکھنے والے ہوا کے ہیں |
|
458 |
دجالی دعوت کا جواب |
|
461 |
فرانسیسی مسیح ڈاکٹر ڈوئی اور اس کی دعا کرنے کی کل |
|
477 |
ایک پنجابی نبی |
|
479 |
عوام آسمانی باپ کے لیپالک کا شکار کیوں بنتے ہیں |
|
484 |
رفعت اللہ اور شرافت اللہ کے مباحثے پر ریویو |
|
490 |
خان صاحب محمد علی خان |
|
494 |
تقلید روافض |
|
495 |
مرزائی کی غلط کاری |
|
503 |
وہی مماثلت مسیح |
|
506 |
مرزا جی کا مسئلہ شفاعت |
|
510 |
مسئلہ ختم رسالت |
|
513 |
امروہی صاحب کو اضافہ تنخواہ مبارک ہو |
|
520 |
مرزائی جماعت |
|
524 |