اسلامی تعلیمات کی تعلیم و تفہیم کے لیے ہمیشہ کتاب و سنت کے دو مستند ذرائع موجود رہے ہیں ۔قرآن مجید اور احادیثِ مبارکہ قرآن مجید کی حفاظت کی ذمہ داری تو اللہ تعالیٰ نےاس آیت مبارکہ میں بیان کردی ہے إنا نحن نزلنا الذكر وإنا له لحٰفظون جس طرح قرآن مجید کی حفاظت ضروری ہے ،بعینہ ٖ آپ ﷺ کی توضیحات وتشریحات (احادیث مبارکہ) کا تحفظ بھی ناگزیر ہے ۔ قرآن مجید اگر وحی متلو ہے تو حدیث وحی غیر متلو ہے جس محفوظ ذریعے اور طریق سے قرآن مجید کی آیات بینات کا نزول ہوا ہے اسی طریق اور ذریعے سے اس کی تشریحات وتوضیحات کی بھی تعلیم دی گئی ہے صحابہ کرام نے آپ کی سنت اور عادت کو اپنایا اور آپ کے اقوال وافعال واحوال کو ہر اعتبار سے محفوظ رکھنے کی کوشش کی اس کے بعد ائمہ محدثین نے لاکھوں احادیث کو مدون کر کے ان کی درجہ بندی کی اور ان کی صحت وضعف کو واضح کیا اور روایت ودرایت کے حوالے سے متن اور راوی کے صحت واعتبار کےلیے ایسے علوم وفنون کوبھی ترتیب دیا جس کی مثال اس سے قبل تاریخ علوم انسانی میں ناپید اور مفقود ہے کہ جس سے علوم الحدیث کو علمی وقار اور عملی امتیاز حاصل ہوا۔ جب بھی انکار سنت کے فتنے نے آنکھ کھولی تو اہل علم اور ائمہ محدثین نے اپنی عملی اور تحقیقی کاوشوں سے اسے موت کی نیند سلا دیا۔ زیر نظر کتاب ’’ مقالات شاغف ‘‘ در اصل ابو الاشبال شاغف بہاری ﷾ کے برصغیر پاک وہند کے علمی وتحقیقی رسائل وجرائد میں علم حدیث کی حجیت ،ثقاہت،تدوین اور دفاع حدیث کے موضوع پر تحقیقی مضامین کا نادر مجموعہ ہے مولانا ابو الاشبال شاغف بہاری﷾ انڈیا کے صوبہ بہار میں پید ا ہو ئے اور مختلف کبار علماء سے شر ف تلمذ کیا آپ تحقیق وتخریج کے حوالے سے مرجع کی حیثیت رکھتے ہیں آپ کو رابطہ عالم اسلامی کے علمی وتحقیقی مرکز میں کام کرنے کے مواقع بھی ملے ۔ طویل عرصہ سے سعوی عرب میں مقیم ہیں آپ کی علمی وجاہت کے پیش نظر حکومت سعودیہ نے انہیں شہریت کے اعزاز سے بھی نوازا ہے اللہ تعالی سے دعا ہے کہ وہ ان مقالات کے مطالعہ سے دین وشریعت کا صحیح فہم پیدا کرنے کی توفیق عطا فرمائے (آمین) (م۔ا)
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
حرف اول |
|
13 |
تفسیر قرآن |
|
21 |
امام بخاری فن تحقیق کے امام تھے |
|
24 |
امام بخاری اور علم جرج و تعدیل |
|
26 |
مجدد کامل |
|
38 |
احادیث نبویہ پر مشتمل دو کتابیں |
|
46 |
مصنفات امام بخاری |
|
53 |
فقہ البخاری فی تراجمہ |
|
73 |
امام بخاری کو اختلافی امور میں قوت فیصلہ حاصل تھی |
|
84 |
امام بخاری پر ایک تہمت اور اس کی حقیقت |
|
96 |
صحیح بخاری کی ترتیب پر ایک نظر |
|
119 |
بخاری کی آخری روایت پر ایک نظر |
|
134 |
کتب احادیث کے مراتب اور ان سے استفادہ کا طریقہ |
|
148 |
امام مسلم |
|
172 |
امام نسائی |
|
175 |
امام ابن خزیمہ |
|
184 |
شیدائی سنت امام ابن حزم |
|
188 |
ضعیف حدیث پر کب عمل جائز ہے |
|
203 |
مقلدین احناف عبرت حاصل کریں |
|
225 |
دنیا سے اسلامی حکومتوں کا خاتمہ کیوں کر ہوا |
|
240 |
سب سے بڑا بدنصیب کون ہے؟ |
|
249 |
ترک تقلید اور اہل حدیث |
|
265 |
ہماری دعائیں قبول کیوں نہیں ہوتیں؟ |
|
277 |
سنت نبویہ کے شیدائیو محدثین سے چمٹ جاؤ |
|
312 |
ہرمشکل وقت میں اپنے نبی کی سیرت سے سبق لو |
|
336 |
قرات فاتحہ خلف الامام اور شیخ البانی |
|
354 |
علمائے اہل حدیث کی ذمہ داریاں |
|
389 |
بدعتی بدعت کو کیوں نہیں چھوڑتا |
|
419 |
فقیہ تو محدث ہی ہوتا ہے |
|
454 |
اتفاق بین المسلمین کا صحیح طریقہ |
|
504 |
تسبیحات کو ہاتھوں کی انگلیوں پر گننا چاہیے |
|
526 |
ہومیو پیتھک طریقہ علاج کتاب وسنت کے آئینے میں |
|
541 |