اسلام عفت و عصمت اور پاکیزگی قلب و نگاہ کا دین ہے ۔ انسان کی عزت وعصمت کے تحفظ کی خاطر اسلام میں نکاح کا حکم دیا گیا ہے تاکہ حصول عفت کے ساتھ ساتھ نسل انسانی کی بقاء و تسلسل بھی جاری رہے۔ ایک گروہ کے ہاں نکاح کی ایک صورت متعہ کے نام پربھی رائج ہے جو اگرچہ صدراسلام میں جائزتھی ، تاہم حضورنبی کریم ﷺ نے اپنی حیات طیبہ ہی میں بڑی وضاحت و صراحت سے اسے ناجائز و ممنوع قراردے دیا ۔اور ابدی طور پر اس کوحرام قرار دے دیا۔اب شریعت اسلامیہ میں متعہ او ر زنا ایک ہی چیز کے دو نام ہیں ۔اب جو شخص متعہ کرتا ہے یا اس کی اجازت دیتا ہے تو وہ گویا ایسے ہے جیسے اس نے زنا کیا یا زنا کی اجازت دی۔مگر ایک گمراہ فرقہ جس کولوگ رافضیہ یا شیعہ کے نام سے جانتے ہیں۔ ان کاعقیدہ ہےکہ زنا متعہ کی صورت میں جائز ہی نہیں بلکہ بڑے درجے اور ثواب کا کام ہے ۔اور جو اس عمل سےمحروم رہا وہ رافضی یاشیعہ جماعت سے خارج ہے ۔ زیرنظرکتاب ’’حرمت متعہ بجواب جواز متعہ‘‘ شیخ الحدیث مولانا محمد علی جانباز کی تصنیف ہے۔جو انہوں نے ایک شیعہ عالم دین سید بشیرحسین کی کتاب جواز متعہ کےجواب میں تحریر کی ۔اس کتاب میں مولانا جانباز نے دلائل کی روشنی میں جواز متعہ کےسلسلہ میں صحابہ اورائمہ اہل سنت کی طرف منسوب کی گئی غلط باتوں کی تردید کی ہے۔ اور کتاب وسنت کے ٹھوس دلائل سے ثابت کیا کہ متعہ قطعی حرام اور ممنوع ہے۔اوریہ واضح کیا ہے کہ متعہ ایک ایسا فعل ہے کہ جس کوکوئی باعزت اور دیندار انسان اپنی اولاد کے لیے جائز قرار نہیں دے سکتا۔ نیز ان تمام دلائل وبراہین کا رد کیاگیا ہے جو علمائے مخالفین جو از متعہ میں پیش کرتےہیں۔ کتاب ہذا کے مطالعہ سے اس مسئلہ کی اصل حقیقت بے نقاب ہوکر قارئین کے سامنے آجائے گی۔اللہ تعالیٰ مولانا جانباز کی تمام تحقیقی وتصنیفی خدمات کو قبول فرمائے اور اس کتاب کو لوگوں کی اصلاح کا ذریعہ بنائے۔ (آمین) (م۔ا)
عناوین |
صفحہ نمبر |
حرف آغاز |
11 |
متعہ |
19 |
ابتداءاسلام میں کس قسم کا متعہ مباح تھا؟ |
22 |
خلاصہ کلام |
25 |
شیعہ رافضیوں کو متعہ کی بابت حضرت عمر کا شکر گزار ہونا چاہیے |
27 |
حرمت متعہ کی ایک وجدانی دلیل |
28 |
متعہ کا لغوی معنی |
29 |
اصطلاحی معنٰی |
29 |
نفاذ شریعت میں رکاوٹ |
29 |
کیااہل سنت کے نزدیک حلت متعہ اختلافی مسئلہ ہے |
31 |
متعہ اور مسئلہ ملک یمین |
32 |
کیا متعہ ایک رواجی امر ہے ؟ |
35 |
کیا شیعہ خیر البریہ فرقہ ہے ؟ |
37 |
عقائد شیعہ |
37 |
شیعہ مذہب میں لواطت جائز ہے |
37 |
بیوی سے غیر فطری عمل قرآن کی نظرمیں |
46 |
حضرت علی کا قول |
46 |
خلاف فطرت فعل قرآن کی نظر میں |
48 |
قوم لوط اور اس کا انجام |
50 |
غیر فطری طریقہ سے قضاء شہوت کی حرمت احادیث میں |
51 |
اس خلاف فطرت فعل کی سزا |
54 |
شیعہ شر البریہ کے کفریہ عقائد |
57 |
حضرات شیخین کے بارے میں |
58 |
ایک غلط خیال کی تردید |
67 |
ترجمہ مولوی مقبول احمد دہلوی |
69 |
حضرات شیخین (معاذ اللہ ) مومن نہیں ‘منافق تھے |
69 |
معاذ اللہ تین کے سوا تمام صحابہ کرام مرتد ہو گئے |
75 |
ازواج مطہرات حضرت عائشہ اور حضرت حفصہ کی شان میں گستاخی |
81 |
مولوی محمد حسین فاضل نجف اشرف |
84 |
مولوی حسین بخش جاڑا |
85 |
مولوی غلام حسین نجفی |
86 |
مرزا حسن الحائری الاحقاقی |
87 |
شیخین کے بارے میں علامہ خمینی کا عقیدہ |
88 |
تحریف قرآن کا شیعی عقیدہ |
96 |
عقیدہ تحریف قرآن اور مولوی مقبول احمد دہلوی |
100 |
انتباہ |
108 |
ترجمہ مولوی فرمان علی صاحب عقیدہ تحریف قرآن |
109 |
مولوی محمد حسین مجتہد فاضل نجف اشرف |
117 |
مولو ی حسین بخش جاڑا |
119 |
حضرت علی قرآن سے افضل ہیں |
119 |
مرزا علی امرتسری ثم لاہوری |
120 |
عقیدہ تحریف قرآن اور ماہنامہ خیر العمل ‘‘ لاہور |
120 |
تبصرہ |
124 |
شیعہ تراجم قرآن اور تحریف |
125 |
تحریف قرآن اور قیامت میں پانچ جھنڈے |
125 |
ہمارا سوال |
128 |
عقیدہ امامت |
129 |
کیا قاتلان حسین خیر البریہ ہوسکتے ہیں |
134 |
تمام پیغمبروں کے شیعہ ہونے کا دعوٰی |
147 |
لفظ شیعہ کا لغوی مفہوم |
148 |
خلاصہ |
154 |
اہل تشیع کا دوسرا استدلال |
156 |
فتح القدیر کی روایت سے استدلال |
157 |
حضرت علی کی شیعہ روافض سے ناراضگی |
160 |
شیعہ ‘حضرت علی کے نزدیک گدھے ہیں |
161 |
شیعہ رافضیوں کا حضرت علی کی جاسوسی کرنا |
162 |
شیعوں کے نزدیک حضرت علی جھوٹے ہیں |
162 |
حضرت علی المرتضٰے کی بد دعا |
163 |
شیعہ بے عقل فرقہ ہے |
163 |
شیعہ کے حق میں حید ر کرار کی ایک اور بد دعا |
163 |
حضرت علی شیعوں کو جھوٹا سمجھتے تھے |
164 |
شیعہ رافضی حضرت علی کے غدار ہیں |
165 |
شیعہ رافضی حضرت حسن کے بھی غدار ہیں |
165 |
تمام اہل بیت شیعہ رافضیوں کو غدار اور قاتل سمجھتے ہیں |
166 |
ایک او رواضح بیان |
166 |
حضرت زینب کی بد دعا |
167 |
لفظ اہل حدیث اور قرآن |
169 |
حرمت متعہ نصوص قرآن سے |
170 |
شیعہ فاضل کا اعتراض |
180 |
شیعہ مذہب اختلافا ت کا پلندہ ہے |
183 |
حرام اور منسوخ میں فرق |
191 |
ام المومنین حضرت عائشہ کے استدلال پر اعتراض |
194 |
حرمت متعہ احادیث رسول ﷺ سے |
195 |
حضرت علی اور حرمت متعہ |
198 |
کتب متعہ |
200 |
حضرت علی کی روایت پر ایک جاہلانہ اعتراض |
203 |
شیعہ فاضل کا خبث باطن |
207 |
حدیث کے مورد کون لوگ ہیں ؟ |
211 |
اللہ اور اس کے رسول ﷺ کی نگاہ میں خلفاء راشدین کا مقام |
213 |
نعمۃ البدعۃ کی تعبیر |
219 |
خادم بخاری کی بد دیانتی |
221 |
ابن سیرین کا قول |
226 |
موجودہ شیعہ روافض کی روش |
227 |
حرمت متعہ ‘ کتب شیعہ سے |
227 |
حضرت ابن عباس اور حرمت متعہ |
231 |
حرمت متعہ پر تمام صحابہ کا اجماع ہے |
242 |
خلاصہ |
251 |
اجماع صحابہ پر ایک جاہلانہ اعتراض |
252 |
حضرت علی اور حضرت عثمان میں اختلاف |
255 |
امر بالمعروف اور نہی عن المنکر |
257 |
حرمت متعہ کی ایک اور دلیل |
258 |
حضرت عمر اور حرمت متعہ |
260 |
حرمت متعہ اور حدیث عمران بن حصین |
265 |
ایک شیعہ کا ازالہ |
268 |
حضرت عبداللہ بن زبیر پر متعہ کی پیدوار ہونے کا افتراء |
275 |
حضرت عبداللہ کے حقیقی اولاد ہونے پر مہر رسالت |
279 |
حضرت عبداللہ بن زبیر کی ولادت با سعادت پر صحابہ کی خوشی |
279 |
نکاح کے بعد طلاق |
282 |
حضرت اسماء کی دیگر اولاد |
285 |
حرمت متعہ اور عبداللہ بن زبیر کا چیلنج |
286 |
فضا ئل متعہ |
287 |
متعہ کا قائل وفاعل شیعہ ہی ہو سکتا ہے |
287 |
شریعت شیعہ میں متعہ ضروری ہے |
288 |
دوزخ سے آزادی کا پروانہ |
288 |
بہشت میں رسول اللہ ﷺ کا ساتھ |
289 |
شرک سے بچنے کا آسان نسخہ |
289 |
شیعہ عورتوں کے لیے معراجی تحفہ |
289 |
شراب کا نعم البدل |
290 |
متعہ سے جسم کے بالوں کے برابر نیکیاں |
290 |
گناہوں کی بخشش کا آسان ذریعہ |
291 |
متعہ سے امام حسن و حسین اور حضور پاک ﷺ کا مرتبہ |
292 |
غسل متعہ سے فرشتوں کی پیدائش |
292 |
متعہ سے نزول رحمت |
293 |
شیعہ کے لیے خصوصی تحفہ |
293 |
تارک متعہ دشمن خداہے |
296 |
تارک متعہ ناک کٹا ہے |
296 |
آم کے آم گٹھلیوں کے دام |
297 |
نور کے اسی ہزار شہر |
297 |
فاسقہ ‘فاجرہ اور زانیہ سے متعہ |
298 |
آیت ‘ فما استمتعتم بہ منھن ۔۔۔۔۔ الخ سے غلط استدلال |
298 |
خلاصہ |
303 |
ایک شبہ کا ازالہ |
321 |
آیت ‘ فما استمتعتم اور حضرت ابن عباس |
323 |
حرمت متعہ پر اجماع امت |
324 |
شیعہ کے گھر کی شہادت |
334 |
مذہب شیعہ اور خاندان نبوت کی خواتین |
342 |
متعہ حضر میں کبھی حلال نہیں ہوا |
345 |
مولانا مودودی مرحوم اور حرمت متعہ |
348 |
ایک غلط فہمی کا ازالہ |
353 |
عورتوں کا ختنہ |
355 |
متعہ اور زنا کا موازنہ |
357 |
متعہ کے متعلق ایک عجیب و غریب حکایت |
361 |
مولف (اصلاح شیعہ )کاتعارف |
362 |
وقتی نکاح یا متعہ |
364 |
اصلاح |
372 |