اللہ تبارک وتعالیٰ نے انسان کو اپنی عبادت کے لیے پیدا فرمایا اورانبیاء ورسل کےذریعے اپنےاحکامات ان تک پہنچائے۔اللہ تعالیٰ کے اوامر ونواہی کی پابندی کرنا عین عبادت ہے ۔ منہیات سے بچنا اور حرام سے اجتناب کرنا ایک حدیث کی رو سے عبادت ہی ہے۔ حرام کےاختیار کرنے سے عبادات ضائع ہوجاتی ہیں اورایک شخص کو مومن ومتقی بننے کے لیے حرام کردہ چیزوں سےبچنا ضروری ہوتا ہےاور اسلام نےبہت سی اشیاء کوحرام قرار دیا ہے جن کی تفصیل قرآن وحدیث کے صفحات پربکھری پڑی ہے۔ بعض علما ء نےاس پر مستقل کتب تصنیف کی ہیں ۔ زيرتبصره كتاب ’’حلال وحرام کاروبار شریعت کی نظر میں ‘‘ جامعۃ الدعو ۃ الاسلامیہ مریدکے شیخ الحدیث مفسر قرآن محترم جناب حافظ عبد السلام بن محمد ﷾ کی حلال وحرام کےموضوع پر مختصر اور جامع تحریر ہے جس میں انہوں نے قرآن وحدیث کی روشنی میں انسان کی بنیادی ضروریات اشیائے خوردونوش کے حصول اور ان کےاستعمال کےسلسلہ میں حلال وحرام کےاحکامات کو آسان فہم انداز میں بیان کیا ہے۔اللہ تعالیٰ اس کتاب کو عامۃ الناس کی اصلاح کاذریعہ بنائے۔(آمین)(م۔ا)
عناوین |
صفحہ نمبر |
|
|
عرض ناشر |
3 |
پیش لفظ |
5 |
تسمیہ |
9 |
حمد کی تحقیق |
13 |
حمد ومدح کےمابین فرق |
14 |
رسول |
15 |
رسول ونبی کےمابین فرق |
15 |
ھدی کامفہوم |
15 |
کلمہ توحید کامفہوم |
15 |
عبادات |
19 |
فرقہ ناجیہ |
21 |
سنت اورجماعت کامعنی |
24 |
مفہوم صلاۃ کی تعیین |
21 |
چھ ایمانیاتی امور :ایمان باللہ |
24 |
ذات باری تعالی اوراسکےصفات کےتعلق اہل سنت کاموقف |
29 |
تحریف وتعطیل اوردونوں کےمابین فرق |
30 |
الحاد کامفہوم |
32 |
اللہ کی ذات کواس کو مخلوق پر قیاس کرنا |
35 |
قیاس تمثیل |
35 |
قیاس شمول |
36 |
قیاس اولی |
36 |
صفات کے باب میں وارنصوص کی حیثیت |
37 |
باب صفات میں نفی واثبات |
40 |
صراط مستقیم |
43 |
سورہ اخلاص |
44 |
آیۃ الکرسی |
47 |
اللہ تعالی کی چار صفات الاول والاخر وظاہر والباطن |
52 |
صفت علم اور بعض صفات |
54 |
اللہ تعالی کے صفت علم کےساتھ متصف ہونےپر عقلی دلائل |
57 |
صفت سمع وبصرہ کااثبات |
60 |
مشیت دااردہ کی توضیح ارادہ کونیہ داردہ شرعیہ |
62 |
اللہ تعالی کی اپنے بندوں سےمحبت کابیان |
65 |
اللہ تعالی کاصفت رحمت سےمتصف ہونا |
70 |
صفت رضاغضب |
73 |
صفت مجی کااثبات اورمنکرین کارد |
76 |
اثبات وجہ اورمنکرین کارد |
78 |
اثبات صفت عین |
83 |
اثبات صفت سمع وبصرہ |
85 |
اللہ تعالی کی طرف مکروکید کی نسبت |
88 |
اللہ تعالی کی چند صفات عفوقدرت رحمت ومغفرت اورعزت وغیرہ کااثبات |
90 |
بعض سلبی وتزیہی صفات کابیان |
93 |
تعددالہ کاابطال |
98 |
اللہ تعالی کے علووبلند ہونےکابیان |
107 |
اللہ تعالی کی معیت کی نوعیت کابیان ۔معیت عامہ معیت خاصہ |
110 |
اللہ تعالی کی صفت کلام کےسلسلے میں اہل سنت کاموقف |
113 |
قرآن کلام الہی ہےجوکہ اللہ کی صفت وغیر مخلوق ہے |
117 |
رویت بار ی تعالی کابیان اورمنکرین کارد |
120 |
آیات صفات کےسلسلے میں عام مباحث |
124 |
سنت نبوی سے اسماء وصفات کااثبات |
127 |
سنت کی تعریف اوراس کاحکم |
128 |
سماءدنیاپر باری تعالی کےنزول فرمانے کابیان |
130 |
صفت فرح (خوش ہونا)کابیان |
132 |
صفت مخک (ہنسنا )کابیان |
134 |
صفت عجیب |
136 |
اللہ تعالی کےلئے رجل وقدم کاثبات |
138 |
اثبات قول نداوکلام |
139 |
صفت علوکےبیان |
140 |
صفت معیت کابیان |
143 |
بعض اسماء حسنیٰ |
145 |
اللہ تعالی کی اپنے بندوں سےقربت |
146 |
رویت باری تعالی |
147 |
سنت سےثابت صفات کےسلسلے میں اہل سنت کاموقف |
149 |
صفات کےباب میں اہل سنت کامتفق علیہ عقیدہ |
151 |
بندوں کی جانب سےصادر ہونے والے افعال صحیح موقف |
153 |
جزاوسز |
155 |
اسماء ایمان ودین |
157 |
صحابہ کرام کےمتعلق اہل سنت ودیگر فرق کےعقائد |
159 |
اللہ تعالی کےاستواعلی العرش پر ایمان |
161 |
معیت الہی اسکےعلو کےغیر منافی ہے |
163 |
قرآن مجید کےمتعلق اہل سنت کاموقف اوردیگر فرق کےمواقف |
164 |
رویت عامہ |
166 |
ایمان بالاآخرۃ |
167 |
قیامت کبری کابیان |
169 |
کفار کےاعمال |
172 |
حوض کوثر کابیان |
173 |
پل صراط کابیان |
174 |
نبی اکرم ﷺ کےچندخصائص |
174 |
شفاعت کابیان اورمنکرین کارد |
175 |
تقدیرپر ایمان رکھنے کابیان اوراس کےدرجات |
179 |
تقدیر کےمنکرین |
185 |
ایمان کےباب میں اہل سنت کاموقف |
187 |
فضائل صحابہ اوران کےمراتب |
191 |
اہل بیت |
195 |
ازواج مطہرات |
196 |
اہل سنت والجماعت کاصحابہ کی شان میں اہل بدعت کےاقوال سےاظہار براءت |
197 |
مشاجرات صحابہ اوراہل سنت والجماعت |
198 |
کرامات اولیاء کےباب میں اہل سنت کاعقیدہ |
200 |
کرامات کی مصلحت اوران کی حکمتیں |
200 |
منہج اہل سنت والجماعت |
202 |
اہل سنت والجماعت کے اوصاف واخلاق |
203 |