اللہ تعالیٰ نے انسان کی فطرت کے اندر نیکی اور بدی کے پہچاننے کی قابلیت اور نیکی کو اختیار کرنے اور بدی سے بچنے کی خواہش ودیعت کردی ہے ۔تمام انبیاء کرام نے دعوت کے ذریعے پیغام الٰہی کو لوگوں تک پہنچایا اوران کو شیطان سے بچنے اور رحمنٰ کے راستے پر چلنے کی دعوت دی ۔دعوتِ دین اور احکام شرعیہ کی تعلیم دینا شیوۂ پیغمبری ہے ۔تمام انبیاء و رسل کی بنیادی ذمہ داری تبلیغ دین اور دعوت وابلاغ ہی رہی ہے،امت مسلمہ کو دیگر امم سے فوقیت بھی اسی فریضہ دعوت کی وجہ سے ہے۔ اور دعوت دین ایک اہم دینی فریضہ ہے ،جو اہل اسلام کی اصلاح ، استحکام دین اور دوام شریعت کا مؤثر ذریعہ ہے۔لہذا ہر مسلمان پر لازم ہے کہ اسے شریعت کا جتنا علم ہو ،شرعی احکام سے جتنی واقفیت ہو اوردین کے جس قدر احکام سے آگاہی ہو وہ دوسر وں تک پہنچائے۔علماو فضلا اور واعظین و مبلغین پر مزید ذمہ داری عائد ہوتی ہے کہ فریضہ دعوت کو دینی وشرعی ذمہ داری سمجھیں اور دعوت دین کے کام کو مزید عمدہ طریقے سے سرانجام دیں۔دین کا پیغامِ حق ہر فرد تک پہنچانے کے لیے ضروری ہے کہ دعوت کے کام کو متحرک کیا جائے، منہج دعوت اور اصول دعوت کے حوالے سے اہل علم نے عربی اور اردو زبان میں کئی کتب تصنیف کی ہیں ۔ان میں سے ڈاکٹر فضل الٰہی ﷾ کی کتب قابل ذکر ہیں جوکہ آسان فہم او ردعوت دین کا ذوق ،شوق اور دعوتی بیداری پیدا کرنے میں ممد و معاون ہیں۔ زیرتبصرہ کتاب ’’دعوت ِ ااسلام ‘‘ از مولانا وحید الدین خاں بھی اسی سلسلہ کی کڑی ہے۔ مصنف موصوف نے دعوت کے مختلف پہلوؤں کو اس کتاب میں حسب ذیل عنوانات وابواب(پیغام دعوت ، عمل دعوت ، واقعاتِ دعوت،امکاناتِ دعوت ،آداب ِ دعوت )کے تحت واضح کیاہے ۔ اللہ تعالی ٰاس کتاب کو مسلمانوں میں جذبۂ دعوت پیدا کرنے کا ذریعہ بنائے (آمین) (م۔ ا)
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
مقدمہ |
|
|
آغاز کلام |
|
8 |
باب اول: |
|
|
پیغام دعوت |
|
9 |
امت مسلمہ کا مقصد |
|
10 |
امت وسط |
|
11 |
محلسب اقوامیا خیر خواہ اقوام |
|
12 |
شہادت غیر حق |
|
13 |
معجزہ کیا ہے |
|
15 |
سیاست نہیں آخرت |
|
16 |
تاریخ کا ایک صفحہ |
|
17 |
قانون فطرت |
|
19 |
دعوت الی اللہ |
|
20 |
ایک تشریح |
|
22 |
احیا ملت |
|
23 |
مدافعت نہ کہ جار حیت |
|
24 |
باب دوم: |
|
|
عمل دعوت |
|
25 |
دعوتی عمل |
|
26 |
تعمیری لاوا |
|
27 |
اسلام کی پکار |
|
29 |
دو ا ٓیتیں |
|
32 |
دعوت الی اللہ |
|
33 |
داعی کا معاملہ |
|
35 |
پیغمبر کی پیشن گوئی |
|
36 |
دعوت کامیدان |
|
37 |
عبادت گاہ |
|
38 |
نئےخون کی ضرورت |
|
39 |
سیاست ، دعوت |
|
42 |
مسجد |
|
45 |
عمل ، رد عمل |
|
48 |
تعلیم ، تحریک |
|
49 |
قرآن کا ترجمہ |
|
50 |
داعیا نہ عمل ، داعیانہ رویہ |
|
51 |
دلیل کی سطح پر |
|
52 |
چالیس سال بعد |
|
53 |
دعوتی قوت |
|
55 |
ایک حدیث |
|
56 |
باب سوم: |
|
|
واقعات دعوت |
|
57 |
تعارف اسلام |
|
58 |
پیغمبر کا طریقہ |
|
59 |
اسلامی طریقہ |
|
60 |
جوہری فرق |
|
62 |
دوقسم کے انسان |
|
63 |
بدگمانی |
|
64 |
جھوٹا یقین |
|
65 |
[ھر بھی انہیں الفاظ مل گئے |
|
66 |
جھوٹی مخالفت |
|
67 |
رسولﷺ کو ماننا |
|
68 |
دین فطرت |
|
69 |
دعوتی تسخیر |
|
73 |
حوصلہ مندی |
|
75 |
سابق شا ہ روس |
|
76 |
فرانس میں اسلام |
|
79 |
جاپان میں اسلام |
|
81 |
فطر ت انسانی |
|
87 |
فتح اسلام |
|
88 |
باب چہارم: |
|
|
امکانات دعوت |
|
91 |
ابدی امکان |
|
92 |
عجیب فرق |
|
93 |
عظیم امکان |
|
94 |
منصوبہ خداوندی |
|
96 |
امتیازی صفت |
|
99 |
دعوہ ہاٹ لائن |
|
100 |
اشاعت اسلام |
|
101 |
حقیقت کی تلاش |
|
103 |
دعوتی امکان |
|
104 |
فکری طاقت |
|
105 |
شاہ کلید |
|
112 |
حق کی طاقت |
|
115 |
تاریخ کا ارشادہ |
|
118 |
فطر ت کی ا ٓواز |
|
119 |
ایک امکان |
|
120 |
حق کی تلاش میں |
|
123 |
ایک لطیفہ |
|
124 |
نظریاتی خلا |
|
125 |
وسط ایشیا |
|
128 |
دروازہ کھلتا ہے |
|
131 |
اسلام کی طاقت |
|
141 |
نئے امکانات |
|
142 |
جاپان میں دعوت |
|
146 |
ایک امکان |
|
148 |
دنیا منتظر ہے |
|
149 |
صفحہ عبرت |
|
150 |
نیا دور |
|
151 |
ایک تقابل |
|
152 |
باب پنجم : |
|
|
آداب دعوت |
|
153 |
مقصدی کردار |
|
154 |
دعوت الی اللہ |
|
156 |
داعی اور مدعو |
|
157 |
قانون فطرت |
|
158 |
بددعانہیں |
|
159 |
داعی کا طریقہ |
|
160 |
ایک سنت |
|
161 |
غصہ نہ کرو |
|
162 |
بد دعانہیں |
|
163 |
بصیرت کی اہمیت |
|
165 |
یہ فرق کیوں |
|
166 |
دومنٹ کی بات |
|
167 |
ناقابل معافی |
|
168 |
رد عمل |
|
170 |
کمی یہاں ہے |
|
172 |
نفرت ، محبت |
|
173 |
تشخص کا مسئلہ |
|
174 |
اسلوب دعوت کا مسئلہ |
|
177 |
جنگ بے فائدہ |
|
179 |
بے ترتیب نماز |
|
181 |
داعی کا مقام |
|
184 |
منافق کے ساتھ بر تاو |
|
187 |
صبر اوردعوت |
|
189 |
داعی اور مد عو |
|
190 |
دعوتی مشن |
|
191 |
دعوت یا نفرت |
|
192 |