فی زمانہ اسلام کےتصورجہادکےبارے میں بہت سی غلط فہمیاں پائی جاتی ہیں اورغیرتوغیر‘اپنےبھی بے شمارمغالطوں کاشکارہیں ۔ایسےنام نہادسکالروں کی بھی کمی نہیں جوجہادوقتال کوصحابہ کرام کےدورسے خاص کرتےہوئے موجودہ دورمیں اسے عملا ً ممنوع قراردیتےہیں ۔زیرنظرکتاب میں ان مغالطوں کانہ صرف ٹھوس علمی جواب دیاگیاہے بلکہ کتاب وسنت سے محکم استدلال اورقوی استشہادکےذریعے جہادکےصحیح تصوراوراس سے متعلقہ شرعی مسائل کوبھی اجاگرکیاگیاہے۔فاضل مؤلف نے جہادومجاہدین کےفضائل ،جہادکی اقسام اور جنگ وجہادسےمتعلقہ فقہی معاملات کی اس قدرمفصل وضاحت فرمائی ہے کہ اسے بجاطورپرجہادکےاحکام ومسائل کاانسائیکلوپیڈیاقراردیاجاسکتاہے ۔
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
علم جہاد کی اہمیت |
|
41 |
جہاد کا لغوی معنی |
|
43 |
جہاد کاشرعی اور اصطلاحی معنی |
|
43 |
علم جہاد کا موضوع |
|
45 |
علم جہاد کی غرض و غایت |
|
45 |
اقسام جہاد |
|
51 |
جہاد کی اقسام بمعنی عام |
|
52 |
نفس کے خلاف جہاد |
|
52 |
شیطان کے خلاف جہاد |
|
53 |
فاسقوں اور فاجروں کے خلاف جہاد |
|
54 |
کافروں اور مشرکوں کے خلاف جہاد |
|
56 |
فرضیت جہاد کے تدریجی مراحل |
|
57 |
پہلا مرحلہ ، دعوت و جہاد |
|
58 |
دوسرا مرحلہ،اللہ اور اس کے رسول کی طرف ہجرت |
|
59 |
تیسرا مرحلہ،جہاد و قتال کی اولین اجازت اور اس کے اسباب |
|
61 |
چوتھا مرحلہ، جوابی حملہ |
|
62 |
اولاد اور وطن اسلام کا دفاع بھی''جہاد فی سبیل اللہ `` ہے |
|
64 |
پانچواں مرحلہ،قتال عام کی فرضیت |
|
65 |
فرض عین کی تعریف |
|
67 |
فرض کفایہ کی تعریف |
|
67 |
جہاد بمعنی عام فرض عین ہے |
|
67 |
قرآن و سنت سے استدلال |
|
67 |
اجماع امت سے استدلال |
|
69 |
''جہاد``قتال کے معنی میں بھی فرض عین ہے |
|
70 |
قرآن مجید کے دلائل |
|
70 |
جہاد بالسیف کے بارے آیات |
|
71 |
تم پر قتال فرض کر دیا گیا ہے |
|
72 |
جب جہاد کے لیے اعلان عام ہو جائے |
|
73 |
جہاد کے ذریعے آزمائش |
|
75 |
سنت سے دلائل |
|
76 |
جہاد کےبارے میں چندمنتخب احادیث |
|
81 |
تخصیص کرنے والی آیات و احادیث |
|
84 |
جہاد کے فرض عین ہونے پر آثار و اقوال |
|
88 |
فیصلہ کن بات |
|
94 |
فرض عین ہونے کے مستقل اسباب |
|
97 |
1-انسداد فتنہ اور غلبہ دین |
|
97 |
2-جب دشمن سے آمنا سامنا ہو جائے |
|
98 |
3-جب جہاد کے لیے سب کو نکلنے کا حکم مل جائے |
|
101 |
4-جب دشمن حملہ آور ہو جائیں نیز قریب ترین کافروں کی سرکوبی |
|
102 |
جہاد کا تسلسل اور ترتیب نبوی |
|
104 |
محدثین اور فقہاء کی گواہی |
|
106 |
قریبی کافر اور جہاد کا تسلسل |
|
110 |
5-قبول اسلام ،جزیہ یا قتال فی سبیل اللہ |
|
111 |
خلاصہ کلام |
|
113 |
فرض عین ہونے کے عارضی اسباب |
|
114 |
1- مومنوں کی مدد کرنا |
|
114 |
2-ظلم زیادتی کی روک تھام کے لیے |
|
115 |
3-مسلمانوں کے علاقوں کو کافروں کے تسلط سے آزاد کرانا |
|
116 |
4-میدان جہاد میں موجود مجاہدین جب ناکافی ہوں |
|
117 |
فرض کفایہ کا باطل تصور |
|
119 |
امت محمدیہ کے لیے غور و فکر کا مقام ہے |
|
122 |
عارضی اسباب میں فرضیت جہاد |
|
123 |
ملت اسلامیہ سے ایک سوال |
|
124 |
حاصل بحث |
|
125 |
فرض کفایہ کی حقیقت |
|
125 |
جید ائمہ اسلام کی گواہی |
|
126 |
تندرست ،غیرمعذوراور راہ جہاد کے اخراجات کا متحمل ہونا |
|
131 |
عاقل،بالغ اور مذکر ہونے کی شرائط |
|
133 |
نابالغوں اور غلاموں کا جہاد |
|
133 |
عورتوں کی جہاد میں شرکت کا حکم |
|
135 |
بحری غزوات میں عورتوں کی شرکت |
|
136 |
امہات المومنین ؓن میدان قتال میں |
|
136 |
مردوں کے ہمراہ خواتین اسلام کی غزوات میں شرکت |
|
137 |
لہذا ثابت ہوا |
|
139 |
اسلام کی ایک عظیم مجاہدہ |
|
140 |
خواتین اسلام کے لیے ایک لمحہ فکریہ |
|
141 |
والدین کا ساتھ حسن سلوک |
|
143 |
لہذا معلوم ہوا |
|
145 |
والدین کے مشروط حقوق |
|
147 |
والدین کے لیے مغفرت کی دعاکرنا |
|
147 |
والدین کی اطاعت یا والدین سے صلہ رحمی |
|
147 |
اطاعتیں صرف تین ہیں |
|
149 |
جہاد اور والدین کا حق |
|
150 |
والدین سے اجازت لے کرجہاد کرنے والی احادیث |
|
151 |
مذکورہ احادیث سے معلوم ہوا |
|
153 |
مذکورہ بالاشر ائط کے دلائل |
|
153 |
پہلی شرط |
|
153 |
دوسری شرط |
|
154 |
تیسری شرط |
|
155 |
چوتھی شرط |
|
156 |
جہاد اور والدین سے تعلقات |
|
157 |
یہ کیسے ممکن ہے؟ |
|
157 |
یہ کیسا عدل و انصاف ہے؟ |
|
157 |
یہ کیونکر جائز و مناسب ہے؟ |
|
158 |
یہ بھلا کیسے ہو سکتاہے |
|
158 |
دونوں باتوں میں مطابقت کی صورت |
|
159 |
مطابقت والے مؤقف کے دلائل |
|
159 |
والدین کی اجازت کے بغیر جہاد کرنے کی صحیح حدیث |
|
160 |
لہذا معلوم ہوا |
|
160 |
محدثین اور فقہاء کی وضاحت |
|
162 |
فرضیت جہاد کے حالات و مراحل |
|
166 |
پہلی حالت |
|
167 |
دوسری حالت |
|
169 |
امت مسلمہ کی موجودہ حالت پر غور و فکر |
|
169 |
یہ وقت قیام ہے |
|
170 |
مقروض کا جہاد |
|
171 |
مذکورہ بالا دلائل سے معلوم ہوا |
|
174 |
1-اللہ تعالی پر ایمان |
|
177 |
2-عمل صالح |
|
180 |
مجاہدفی سیبل اللہ کا گناہوں سے اجتناب |
|
182 |
پہلی وجہ |
|
186 |
دوسری وجہ |
|
187 |
3- دعوت و تبلیغ |
|
188 |
دعوت و تبلیغ کے اصول و قواعد |
|
190 |
4-امر بالمعروف اور نہی عن المنکر |
|
191 |
مذکورہ بالاآیات واحادیث سے حاصل شدہ اسباق |
|
195 |
5-دوستی اور دشمنی کا معیار |
|
198 |
کافروں اور مشرکوں سے دوستی حرام ہے |
|
200 |
|