قرآن مجید کی آخری دو سورتوں سورۃ الناس اور سورۃ الفلق کو مشترکہ طور پر مُعَوِّذَتَیُن کہا جاتا ہے۔اگرچہ قرآن مجید کی یہ آخری دوسورتیں خود الگ الگ ہیں، اور مصحف میں الگ ناموں ہی سے لکھی ہوئی ہیں، لیکن ان کے درمیان باہم اتنا گہرا تعلق ہے، اور ان کے مضامین ایک دوسرے سے اتنی قریبی مناسبت رکھتے ہیں کہ ان کا ایک مشترک نام "مُعَوِّذَتَیُن" (پناہ مانگنے والی دو سورتیں) رکھا گیا ہے۔ یہ دو سورتیں سورہ فلق اور سورہ الناس خاص فضیلت وبرکت کی حامل ہیں۔ زیر نظر کتاب’’معوذتین کے مضامین واہداف اور غلط فہمیوں کا ازالہ‘‘ محترم جناب جمشید عالم عبد السلام سلفی صاحب کی تصنیف ہےجوکہ تین ابواب پر مشتمل ہے ۔پہلے باب میں اجمالی طور پر معوذتین کا تعارف اور اس کی وضاحت وتشریح پیش کی گئی ہے۔دوسرے میں باب میں معوذتین کے اندر بیان کردہ مضامین پر تفصیلی گفتگو کی گئی ہے۔اور تیسرے باب میں معوذتین سے متعلق پائی جانے والی غلط فہمیوں کا ازالہ کرنے کی کوشش کی گئی ہے۔(م۔ا)
عناوین |
صفحہ نمبر |
حرف آغاز |
10 |
معوذتین تعارف و تشریح |
22 |
معوذتین |
23 |
تشریح و وضاحت |
24 |
وجہ تسمیہ |
35 |
سبب و جائے نزول |
38 |
فضائل و برکات |
41 |
پس منظر اور معوذتین کے مضامین |
48 |
سورہ فاتحہ اور معوذتین میں مناسبت |
52 |
توحید کی قسمیں |
54 |
مضامین معوذتین |
55 |
تعوذ استعاذہ |
56 |
استعاذہ کے ارکان |
58 |
استعاذہ کی جوازی صورت |
59 |
غیر شرعی استعاذہ |
61 |
انسانی دشمنی سےبچاؤ کی تدبیر |
62 |
تلاوت قرآن سے پہلے استعاذہ کا حکم |
64 |
تعویذ گنڈا کی شرعی حیثیت |
67 |
تعویذ کی حرمت پر دلالت کرنے والی احادیث |
68 |
تمیمہ کی تشریح و وضاحت |
71 |
تعویذ کی قسمیں |
72 |
پہلی قسم |
72 |
تنبیہ |
75 |
قرآن کریم کے شفا ہونے کا مطلب |
81 |
قرآن تعویذ اور قلبی سکون و راحت |
86 |
دوسری قسم |
87 |
رقیہ کی تشریح و وضاحت |
88 |
رقیہ شرعیہ |
89 |
جائز دم کی شرائط |
93 |
جائز دم کی صورتیں |
94 |
جھاڑ پھونک سے متعلق عوام میں موجود ایک غلط فہمی کا ازالہ |
95 |
پانی میں دم کرنے کی شرعی حیثیت |
98 |
تولہ کی تشریح |
99 |
چندنبوی معوذات |
100 |
نظر بد اور شیطانی شرور سے استعاذہ |
103 |
دنیاوی فتن و شرور سے استعاذہ |
105 |
جادو کی حقیقت |
110 |
جادو کی لغوی و اصطلاحی تعریف |
110 |
جادو کی حقیقت |
113 |
جادو سے متعلق اہل سنت کا موقف |
117 |
جادو کا حکم |
122 |
ہاروت وماروت پر علم جادو کے نزول کا مقصد |
124 |
جادو موجب ہلاکت ہے |
126 |
جادوگر کی شناخت |
132 |
جادوگر کی سزا |
134 |
جادوگر کی توبہ |
137 |
جادو سے بچاؤ کی احتیاطی تدابیر |
139 |
اللہ تعالیٰ پر کامل توکل و بھروسہ |
141 |
صبح و شام معوذات کی تلاوت |
144 |
آداب جماع کا اہتمام |
144 |
جادو کی علامت |
155 |
جادو کا علاج |
157 |
سینگی لگوا کر جادو کا علاج کرنا |
158 |
تلاوت قرآن شرعی دم اور معوذات کے ذریعہ علاج کرنا |
159 |
سورہ فاتحہ |
159 |
آیت الکرسی |
160 |
مندرجہ ذیل معوذات پڑھ کر دم کرنا |
160 |
عجوہ کھجور کا استعمال |
164 |
کلونجی کا استعمال |
164 |
شہد کا استعمال |
167 |
زیتون کے تیل کا استعمال |
168 |
حسد کی مذمت اور اس سے بچاؤ کا طریقہ |
170 |
نیکی کے کاموں میں منافست حسد نہیں ہے |
173 |
دنیاوی امور میں منافست |
177 |
حسد کی ابتداء |
178 |
نعمتوں کو حاسد سے بچائیں |
181 |
مومن کامل حاسد نہیں ہوتا |
184 |
قابل معافی وسوسہ |
199 |
اعمال قلوب سے متعلق وسوسہ کا حکم |
201 |
معوذتین سے متعلق غلط فہمیوں کا ازالہ |
219 |
پہلا موقف |
225 |
دوسرا موقف |
226 |
نتیجہ بحث |
233 |
حدیث سحر سے متعلق چند وضاحتیں |
235 |
نبی ﷺ پر جادو کے اثرات کی نوعیت |
239 |
جادو کا اثر عارضی اور محدود تھا |
241 |
جادو کا اثر دنیاوی امور تک محدود تھا |
245 |
حدیث سحر قرآن کے مخالف نہیں |
247 |
انکار حدیث کے لیے ثابت شدہ خبر واحد کو رد کرنے کا شاخسانہ |
253 |
خاتمہ |
255 |
فہرست ماخذ و مراجع |
256 |