اقامت صلوٰۃ سے مراد اور مقصود ادائے صلوٰۃ کے تربیتی ، اثرات اپنی عملی زندگی میں رائج اور نافذ کرنا ہیں لیکن اہل قرآن (منکرین حدیث ) کے نزدیک صلاۃ کا معنیٰ’’فلاحی نظام حکومت کا قیام‘‘، یا درس و اجتماع یا دعا ء وغیرہ ہے منکرین حدیث کی طرف سے لفظ صلوۃ کی یہ فرضی تشریح عربی لغت اور قرآن و حدیث کے صریحاً خلاف ہے۔ زیر نظر کتاب’’منکرین صلوٰۃ پر دہریت کے اثرات ‘‘ جناب ظفر اقبال خان صاحب کی تصینف ہے ۔ فاضل مصنف نے اس کتاب کو پانچ ابواب میں تقسیم کر کے اس میں اہل قرآن کے تمثیلی او روحدۃ الوجودی الحاد’’فتنہ انکار صلاۃ‘‘ کو نمایاں کیا ہے۔ابواب کےعنوانات حسب ذیل ہیں۔ باب اول :منکرین صلوٰۃ پر دہریت کے اثرات ،باب دوم:منکرین صلاۃ کے اعتراضات کے جوابات،باب سوئم :منکرین اطاعت واتباع رسول پر داہریت کے اثرات، باب چہارم:اراکین مرکز اسلامیہ پر اہل قرآن کے اثرات ،باب پنجم: اہل قرآن کے تصور رسالت وصلاۃ پر ارسطو اور ابن عربی کے اثرات۔(م ۔ا)
عناوین |
صفحہ نمبر |
فہرست مندرجات |
4 |
تقدیم |
6 |
منکرین صلٰوۃ پر دہریت کے اثرات |
14 |
مکاتیب مابین معلم و تلمیذ ابو الخیر اسدی |
14 |
مکاتیب مابین رحمت اللہ طارق |
20 |
منکرین صلٰوۃ کے اعتراضات کے جوابات |
23 |
مکاتیب مابین ڈاکٹر جمیل احمد خانیوال |
23 |
مکاتیب مابین محمد زبیر خان بلوچ |
43 |
مکاتیب مابین ظفر اللہ خان |
56 |
منکرین اطاعت واتباع رسول پردہریت کے اثرات |
81 |
اراکین مرکزاسلامیہ پر اہل قرآن کے اثرات |
105 |
مکتوب ظفر اقبال خان |
105 |
مکتوب محمد طارق نعیم اسدی |
113 |
اہل قرآن کے تصورات رسالت و صلوٰۃ پر ارسطو اور ابن عربی کےاثرات |
119 |
سہ ماہی فکر مستقبل 157 |
161 |
بلا عنوان |
165 |