اسلام کی آمد سے قبل اہل عرب کی ایک اہم خوبی زبان و ادب پر ان کی غیر معمولی قدرت و دسترس اور اس سے خاصی دلچسپی تھی۔ انہیں اپنی اس صفت پر اس قدر فخر تھا کہ وہ ساری دنیا کو بے زبان، صرف خود کو اہل زبان تصور کیا کرتے تھے، وہ ماسوائے عرب کو عجمی کہتے تھے۔یہ دعویٰ گوکہ صحیح نہیں، لیکن بالکل غلط بھی نہیں تھا۔یہ حقیقت ہے کہ اہل عرب کی زبان و بیان اور فصاحت و بلاغت پر قدرت اور غیر عرب کی قدرت میں زمین و آسمان کا تناسب تھا۔ یہ بات صرف اس زمانے کی نہیں، آج بھی عربی زبان دنیا کی عظیم ترین ترقی یافتہ زبانوں سے ایک ہے اور غیر عربی کو عربی سے ابھی بہت کچھ سیکھنا ہے۔جب اسلام آیا تو اہل عرب بلکہ دنیائے انسانیت کو اخلاقی پستیوں اور توہمات کی زنجیروں سے نجات دلانے کا عظیم مقصد لے کر آیا، اس لئے ضروری تھا کہ ان کی راہنمائی ایسے ذرائع سے ہو جو بلند اقدار کا حامل ہونے کے ساتھ ساتھ ان کی زبان و ادب کے متعلق مذکورہ نظریے کی تردید کرتا ہو۔چنانچہ اﷲ تبارک و تعالیٰ نے قرآن مجید نازل فرمایا جو ایک طرف دنیائے ادب کا سب سے عظیم شاہکار ہے تو دوسری طرف دین و دنیا کی فلاح و بہبود اور کامیابی و کامرانی کا علم بردار۔جن کے اندر ذرا بھی احساس کا مادہ، غور وفکر کی قوت اور حق قبول کرنے کی لیاقت تھی، انہوں نے حق قبول کیا، قرآن سے مستفید ہوئے اور جنت کی راہ پائی، لیکن جن کے قلوب و اذہان شخصی تعصب و عناد ذاتی نخوتوں اور ابدی گمراہیوں سے بھرے ہوئے تھے، اور جن کے سروں پر ضلالت و گمراہی ناچ رہی تھی، انہوں نے اسے کلام بشر، پاگل پنے کی بات، اگلوں کی حکایات اور شعر و سحر سے موسوم کیا۔زیر تبصرہ کتاب "قرآن ایک معجزہ عظیم"محترم ابو محمد مخدوم زادہ کی تصنیف ہے ۔جس میں انہوں قرآن مجید کے انہی معجزات پر گفتگو کی ہے اور معترضین کے اعتراضات کا مدلل اور مسکت جواب دیا ہے۔یہ کتاب اپنے موضوع پر ایک منفرد اور عظیم کاوش ہے ۔اللہ تعالی سے دعا ہےکہ مولف کی اس محنت کو قبول فرمائے ۔آمین(راسخ)
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
شیرازہ خیال |
|
13 |
قرآن حضورﷺ کی نبوت کی حسین ترین دلیل |
|
17 |
اہل عرب کی حیرت انگیز شعر فہمی کا ایک نمونہ |
|
21 |
قرآن مجید میں مجادلہ اور چیلنج کی آیات |
|
26 |
قرآن کا چیلنج |
|
32 |
چیلنج کے مراحل |
|
34 |
مشرکین کی بے بسی |
|
36 |
قرآن کا چیلنج صرف اہل بلاغت کو ہے |
|
37 |
قرآن کو جنوں کو چیلنج کرنے کا مفہوم |
|
39 |
قرآن کریم ایک مسحور کن کلام |
|
39 |
قرآن کا سحر بیان |
|
47 |
حضرت لبید بن ربیعہ عامری |
|
50 |
قرآن کریم کی ہیبت وجلال |
|
51 |
انسانی صفات کی حد اعجاز |
|
54 |
معرفت اوصاف متکلم |
|
57 |
متکلم حقیقی |
|
59 |
قرآن کریم کی اعجاز نمائی |
|
60 |
شرائع ظلیہ |
|
61 |
عمل بالقرآن سے انبیاء بنی اسرائیل کی مماثلت |
|
61 |
علمی معجزے کا امتیاز |
|
62 |
دوام کتاب دوام تبوت کو مستلزم ہے |
|
63 |
معارضہ قرآن کا عذاب |
|
63 |
افتراق امت کے عذاب سے بچنے کا راستہ |
|
64 |
علوم القرآن |
|
66 |
کتاب مبین کا خاصہ |
|
67 |
اصلاحی نصاب |
|
68 |
مرکز علوم |
|
69 |
حافظ ابن تیمیہ کی معجزہ قرآن پر بحث |
|
70 |
معجزہ قرآن کی اجمالی وجوہ |
|
70 |
امت محمدیہ کے عقلاء |
|
77 |
معجزہ قرآن کی تفصیلی وجوہ |
|
78 |
ایک شبہے کا ازالہ |
|
78 |
معجزات کے بارے میں امام رازی کی تحقیق |
|
84 |
معجزہ کے لیے پانچ ضروری شرائط |
|
85 |
معجزہ کی دو قسمیں |
|
87 |
آنحضرت ﷺ کے معجزات عقلیہ وحسیہ کی عظمت |
|
91 |
نبی اکرم ﷺ کا سب سے بڑا اور لازوال معجزہ ، قرآن |
|
98 |
امام قسطلانی کا بیان |
|
101 |
قرآن کے معجزہ ہونے کی پہلی وجہ |
|
104 |
قرآن کے معجزہ ہونے کی دوسری وجہ |
|
113 |
قرآن کے معجزہ ہونے کی تیسری وجہ |
|
116 |
قرآن کے معجزہ ہونے کی چوتھی وجہ |
|
117 |
ابتداء بعنوان قسم |
|
118 |
ابتداء بعنوان شرط و صیغہ امراور استفہام |
|
119 |
قرآن کے معجزہ ہونے کی پانچویں وجہ |
|
120 |
فصاحت و بلاغت |
|
124 |
ترکیب کااعجاز |
|
126 |
الفاظ قلیل معانی کثیر |
|
126 |
تکرار الفاظ سے معانی کا حسن دوبالا |
|
127 |
قرآن کے معجزہ ہونے کی چھٹی وجہ |
|
131 |
اسلوب قرآن کے خصائص |
|
132 |
پہلی خصوصیت |
|
132 |
دوسری خصوصیت |
|
132 |
تیسری خصوصیت |
|
133 |
چوتھی خصوصیت |
|
133 |
پانچویں خصوصیت |
|
133 |
چھٹی خصوصیت |
|
133 |
ساتویں خصوصیت |
|
133 |
اما م سیوطی کی بحث |
|
139 |
اعجاز قرآن کی ساتویں وجہ |
|
141 |
ناسخ ومنسوح کی بحث |
|
144 |
1۔سورۃ البقرہ کی آیت |
|
144 |
اللہ تعالیٰ کی طر ف منسوب کلام |
|
147 |
1۔قرآ ن حکیم |
|
147 |
احادیث قدسیہ |
|
148 |
قرآن کے معجزہ ہونے کی آٹھویں وجہ |
|
149 |
اعجاز قرآن کی نویں وجہ |
|
150 |
قرآن کےمعجزہ ہونے کی دسویں وجہ |
|
156 |
حروف مقطعات کا اعجاز |
|
157 |
فواتح کے بارے میں سلف کے اقوال |
|
158 |
اللہ کا سم اعظم یا اسماء حسنیٰ |
|
159 |
سورتوں کے نام |
|
159 |
اصوات تنبیہ |
|
160 |
حروف ابجد کا حساب |
|
162 |
سورتوں کے حروف |
|
165 |
اللہ کے پوشیدہ اسرار |
|
167 |
فواتح کے معنی اہل عرب کےنزدیک معروف تھے |
|
168 |
قرآن شعری کلام نہیں |
|
175 |
شاعری کوئی معبوب چیز نہیں |
|
180 |
قرآن کےمعجزہ ہونے کی گیارہویں وجہ |
|
183 |
دوم.... کائنات کی پیدائش |
|
184 |
سوم .... آکسیجن کی کمی |
|
185 |
چہارم ایٹم کی تقسیم |
|
185 |
پنجم ... زوجیت ہر چیز میں پھیلی ہوئی ہے |
|
186 |
ششم ... جنین کے پردے |
|
187 |
ہفتم .... ہواؤں کے واسطہ سے حاملہ کرنا |
|
187 |
ہشتم ..... منوی حیوان |
|
188 |
نہم .... انسان کے خاموش اعضاء کا اختلاف |
|
188 |
قرآن کےمعجزہ ہونے کی بارہویں وجہ .... قرآن کی پیشگوئیاں |
|
188 |
پیش گوئی نمبر1 |
|
191 |
پیش گوئی نمبر2 |
|
192 |
پیش گوئی نمبر3 |
|
193 |
پیش گوئی نمبر4 |
|
193 |
پیش گوئی نمبر5 |
|
194 |
پیش گوئی نمبر6 |
|
195 |
ایک سوال |
|
197 |
جواب |
|
197 |
پیش گوئی نمبر7 |
|
198 |
پیش گوئی نمبر8 |
|
199 |
پیش گوئی نمبر9 |
|
199 |
پیش گوئی نمبر10 |
|
202 |
فائدہ |
|
204 |
علامہ نبھانی کی اپنی شہادت |
|
205 |
پیش گوئی نمبر11 |
|
205 |
غیبی اخبار کا اجمالی بیان |
|
206 |
علم قرات |
|
211 |
علم نحو |
|
211 |
اصول دین |
|
212 |
اصول فقہ |
|
212 |
علم فروع |
|
212 |
تاریخ و قصص |
|
213 |
مواعظ |
|
213 |
تعبیر رؤیا |
|
213 |
علم میراث |
|
213 |
علم توقیت |
|
214 |
معانی بیان و بدیع |
|
214 |
علم اشارات |
|
214 |
اصول طب |
|
214 |
علاج |
|
214 |
علم ہیئت |
|
215 |
علم ہندسہ |
|
215 |
علم جدل |
|
215 |
جبر و مقابلہ |
|
215 |
علم نجوم |
|
215 |
قرآن میں دستکاریوں کا ذکر |
|
215 |
قرآنی مضامین کا ایک اجمالری خاکہ |
|
217 |
قرآن میں سائنسی علوم |
|
220 |
قرآن مجید اور فلکیات |
|
232 |
فلکیات |
|
238 |
ارضیات |
|
242 |
قرآن اور نظام شمسی کا دسواں سیارہ |
|
245 |
قرآن اور نظریہ اضافیت |
|
253 |
مادہ پرستوں کی پریشانی |
|
260 |
قرآنی صداقتیں اور سائنسی تحقیقات |
|
263 |
’’ارم‘‘ شہر کا وجود |
|
263 |
انسان جنین کی تحقیق |
|
263 |
سد سکندری کا وجود |
|
264 |
ذرہ سے بھی کم تر کا وجود |
|
265 |
انسان کا وجود پانی سے |
|
265 |
نیوٹن کا نظریہ ضد |
|
266 |
کلیسا قرآن کو مان گیا |
|
268 |