عصر حاضر کے بے شمار فتنوں میں سے ایک بڑا فتنہ نظریہ وحدت ادیان ہے۔جس کے مطابق تمام مذاہب یکساں اور بر حق ہیں اور ان میں سے کسی ایک کی پیروی سے کا ئنات کے خالق اللہ رب العالمین کی رضا اور خوشنودی حاصل کی جا سکتی ہے۔لہذا کسی ایک مذہب والے کا اس بات پر اصرار کرنا کہ اب تا قیا مت نجات کی سبیل صرف ہمارا دین و مذہب ہے یہ ایک بے جا سختی اور تشدد یا انتہا پسندی ہے، جس کا خاتمہ از حد ضروری ہے۔پھر اس’’نظریہ وحدت ادیان‘‘ کی تفصیل کچھ یوں بیا ن کی جاتی ہے کہ ’’ جب منزل ایک ہو تو راستوں کے جدا ہونے سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے‘‘ یعنی ہر مذہب والا ایک بزرگ و بر تر ذات کی بات کرتا ہے جسے مختلف ناموں سے پکارا جاتا ہے ، کبھی اللہ تو کبھی بھگوان اور کبھی God جبکہ حقیقتاٌ تمام مذاہب اللہ کی بندگی اور خوشنودی حاصل کرنے کے ذرائع ہیں ، اس لئے ہر مذہب میں حق و انصاف ، انسان دوستی اور انسانی بھائی چارے کی تعلیم دی گئی ہے لھذا تمام انسانوں کو تمام مذاہب کا برابر کا احترام کرنا چاہیے، کسی ایک مذہب یا دین کی پیروی پر اصرار تشدد اور بے جا سختی ہے ، وغیرہ وغیرہ۔صاحب علم و صاحب مطالعہ حضرات یقیناًاس بات سے اتفاق کرینگے کہ یہ ’’نظریہ وحدت ادیان ‘‘ ایک جدید اصطلاح ہے جسے اسلام دشمن عناصر نے یا احباب نما اغیار نے ایجاد کیا ہے۔اور یہ ایک انتہائی اور اسلام مخالف اصطلاح ہے ،جس کا اسلام نے ساتھ کوئی تعلق نہیں ہے۔چنانچہ متعدد اہل علم میدان میں آئے اور انہوں نے اس باطل نظرئیے کا مدلل اور مسکت جواب دیا۔ زیر تبصرہ کتاب" اسلام اور وحدت ادیان" محترم مولانا حافظ محمد شعیب سیالکوٹی صاحب کی تصنیف ہے، جس میں انہوں نے اس باطل نظریئے کی ابتداء ،اس کے علم بردار اور اسے فروغ دینے والوں کو منکشف کرتے ہوئے قرآن وحدیث سے اس کا رد کیا ہے۔ اللہ تعالی سے دعا ہے کہ وہ مولف کی اس محنت کو اپنی بارگاہ میں قبول فرمائے اور ان کے میزان حسنات میں اضافہ فرمائے۔آمین(راسخ)
عناوین |
صفحہ نمبر |
باعث تالیف |
7 |
انسانوں کی اقسام (1)مادہ پرست |
13 |
(2) خداپرست |
13 |
کسی ایک نبی کاانکار بھی کفر ہے |
15 |
سامی مذاہب |
19 |
غیرسامی مذاہب |
20 |
آریائی مذاہب |
20 |
اسلام اوردیگر ادیان کاتقابل |
30 |
اب عالمگیر دائمی اورابدی نبوت صرف محمد رسول اللہ ﷺ کی ہے |
34 |
تورات وانجیل میں آپ ﷺ کی بشارتیں |
39 |
نبی شناسی کاپیمانہ |
40 |
آپ ﷺ کی بشارتیں |
48 |
چند ضروری اوراصولی باتیں |
51 |
پہلی بات |
51 |
دوسری بات |
52 |
امام رازی کاارشاد |
57 |
علامہ عبدالحکیم سیالکوٹی کاارشاد |
57 |
تیسری بات |
58 |
چوتھی بات |
59 |
پانچویں بات |
63 |
تورات اورانجیل میں حضور ﷺ کی بشارتیں |
65 |
بشارت نمبر 1: تورات سفر استثناء باب 18آیت 18تا21 |
65 |
اہل کتاب کی ایک تحریف کاذکر |
67 |
ایک ضروری تنبیہہ |
72 |
بشارت نمبر 2: تورات کتاب پیدائش باب 17آیت 20 |
77 |
فائدہ جلیلہ |
79 |
بشارت نمبر 3: تورات استثناء باب 33آیت 2 |
82 |
بشارت نمبر 4: از۔تورات استثناء باب 32آیت 21 |
86 |
بشارت نمبر 5: از۔تورات پیدائش باب 49آیت 2،1 |
88 |
بشارت نمبر 6: از۔زبور سیدنا داؤد با ب 45 |
91 |
بشارت نمبر 7:ز۔زبور سیدنا داؤد باب 49 ص81 |
101 |
بشارت نمبر 8: ازبور باب 72آیت اول |
103 |
بشارت نمبر 9: صحیفہ ملاکی باب سوم آیت اول |
107 |
بشارت نمبر 10:صحیفہ حبقوق باب 3آیت 3 |
107 |
بشارت نمبر 11: صحیفہ یسعیاہ باب 21آیت 7،6 |
108 |
بشارت نمبر 12: صحیفہ یسعیاہ باب 21آیت 16،17 |
109 |
بشارت نمبر 13: صحیفہ یسعیاہ باب 21آیت 13 |
109 |
بشارت نمبر 14: صحیفہ یسعیاہ باب 28 آیت 13 |
110 |
بشارت نمبر 15: صحیفہ یسعیاہ با ب24 آیت اول |
111 |
خلاصہ کلام |
118 |
بشارت نمبر 16: صحیفہ یسعیاہ باب 52آیت 13 |
119 |
بشارت نمبر 17: صحیفہ یسعیاہ باب 60آیت اول |
120 |
بشارت نمبر 18: کتاب دانیال باب دوم |
125 |
عاتکہ بنت عبدالمطلب کاخواب |
127 |
بشارت نمبر 19: انجیل متی باب سوم آیت اول |
128 |
بشارت نمبر 20 ،: انجیل متی باب 21آیت 42 |
129 |
بشارت نمبر 21: انجیل یوحنا باب 14آیت 15 |
131 |
لفظ فارقلیط کی تحقیق |
134 |
جواب |
139 |
نصاری کےچند شبہات اوہام اون کاازالہ |
148 |
بشارت نمبر 22: انجیل متی باب 13آیت 31 |
150 |
بشارت نمبر 23: انجیل متی باب 20آیت اول |
152 |
امر بالمعروف ونہی عن المنکر |
154 |
نظریہ حدت ادیان کاتاریخی پس منظر |
155 |
قریش ابوطالب کی خدمت میں |
158 |
ابوطالب کی دھمکی |
158 |
قریش ایک بار پھر ابوطالب کی خدمت میں |
159 |
دین اسلام کامقام ومرتبہ |
174 |
اسلام کی عظمت کی ایک مثال |
177 |
ادیان میں اختلاف کی وجہ |
180 |
آخروی نجات اب صرف اسلام میں منحصر ہےاورواجب الاتباع شخصیت صرف محمد ﷺ کی ہے |
182 |
رسول اللہ ﷺ کی دعوت کی مثال |
186 |
اتباع کےلیے پہلی شرط محبت رسول ﷺ ہے |
190 |
رسول اللہ ﷺ کی آخری وصیت |
192 |
نیکی پھیلانے کاثواب |
194 |
اعلی ایمان کی علامت |
195 |
صحابہ کرام محبت رسول اللہ ﷺ میں ایک نمونہ ہیں |
197 |
حضرت ابوبکر صدیق اورمحبت رسول ﷺ |
198 |
حضرت عمرفاورق ﷺ اورمحبت رسول ﷺ |
199 |
یہ بھی محبت کاایک اندازہ ہے |
200 |
حضرت بلال اورمحبت رسول ﷺ |
201 |
حضر ت انس بن مالک اورمحبت رسول ﷺ |
201 |
حضرت ثوبان اورمحبت رسول ﷺ |
202 |
حضرت زید بن دثنہ اورمحبت رسول ﷺ |
202 |
حضرت حبیب بن زید اورمحبت رسول ﷺ |
204 |
حضرت سعد بن ابی وقاص اورمحبت رسول ﷺ |
204 |
حضرت ابوہریرہ اورمحبت رسو لﷺ |
205 |
صحابیات اورمحبت رسول ﷺ |
206 |
ام المومنین حضرت ام حبیبہ ؓ اورمحبت رسول ﷺ |
206 |
حضرت فاطمہ الزہراءؓ اورمحبت رسول ﷺ |
207 |
حضرت ام ایمن ؓاورمحبت رسول ﷺ |
207 |
اتباع رسو لﷺ قرآن کی روشنی میں |
208 |
اتباع سنت کےفوائد |
214 |
اختلاف کب اورکیسے ختم ہوتاہے؟ |
218 |
اتباع رسول ﷺ سےانحراف کانتیجہ |
221 |
اطاعت واتباع میں صحابہ ایک نمونہ ہیں |
228 |
اتباع رسول اورآئمہ سلف |
234 |
امام ابو حنیفہ |
234 |
امام مالک |
235 |
امام شافعی |
235 |
امام احمد بن حنبل |
238 |