صحیح احادیث کے مطابق نبی کریم ﷺ کا رمضان او رغیر رمضان میں رات کا قیام بالعموم گیارہ رکعات سے زیادہ نہیں ہوتا تھااور حضرت جابررضی اللہ عنہ کی روایت کے مطابق رسول اللہ ﷺ نے صحابہ کرام رضی اللہ عنہم کوتین رات جو نماز پڑہائی وہ گیارہ رکعات ہی تھیں او ر حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے بھی مدینے کے قاریوں کو گیارہ رکعات پڑہانے کا حکم دیاتھا اور گیارہ رکعات پڑھنا ہی مسنون عمل ہے ۔امیر المومنین حضر ت عمر بن خطاب ، حضرت علی بن ابی طالب، حضرت ابی بن کعب اور حضرت عبد اللہ بن مسعود رضی اللہ عنہم سے مروی 20 رکعات قیام اللیل کی تمام روایات سنداً ضعیف ہیں ۔ زیر نظر کتاب ’’بیس رکعات تراویح کا علمی وتحقیقی جائزہ ‘‘ مولانا صفدر عثمانی کی تصنیف ہے۔ مولانا موصوف نے اس کتاب میں چار حنفی علماء کی چار کتابوں اور ایک اشتہار کا انتہائی مسکت جواب دئیے ہیں ان کتابوں کے مندرجات کی خوب خبرلی ہے اورسنت آٹھ رکعات تراویح کے خلاف غیر اہل حدیث احناف کے شکوک وشبہات کو دور کرنے کے لیے بڑی مضبوط اور مدلل گفتگو کی ہے ( م ۔ ا )
عناوین |
صفحہ نمبر |
مقدمہ |
15 |
نظرثانی |
18 |
تصدیر |
19 |
تقریظ |
21 |
سبب تالیف |
23 |
بیان حلفی |
40 |
مزید علماء کرام کے تاثرات |
41 |
تاثرات |
49 |
مفتی خلیل کے دلائل کا جائزہ |
55 |
تاریخ جرجان والی یہ روایت مردود ہے |
55 |
آپﷺ سے تہجد تراویح الگ الگ پڑھنا ثابت نہیں |
56 |
گھر کی شہادت |
58 |
امام ابو حنیفہ نے یہ دلیل کیوں نہ پیش کی |
59 |
راوی یزید بن خصیفہ رکعات کی تعداد یاد نہ رکھ سکے |
70 |
مفتی خلیل صاحب کے سوالات |
77 |
فیصلہ کن بات |
81 |
ایک حنفی عالم سے مزید وضاحت |
83 |
کیا عمل حرمین سنت ہے ؟ |
86 |
عمل حرمین کے خلاف احناف کے 21 اعمال |
90 |
علمائے احناف کا اعلان حق ( سنت تراویح 8 رکعات) |
92 |
الیاس گھمن کے اشتہار کا جائزہ |
97 |
حنفی تقلیدی مذہب کی مجبوری |
102 |
مقلدین احناف کی قرآن و حدیث میں تحریف کے نمونے |
104 |
نصب الرایہ اور سن ابی داؤد کا فوٹو عکس |
105 |
قرآن پاک میں تحریف |
106 |
قرآن مجید میں تحریف کے نمونے |
107 |
پانچ ترویحے دس رکعات |
110 |
مجددی بریلوی شبہات کا جائزہ |
115 |
تراویح کی وجہ تسمیہ |
116 |
وہابیوں نے لکھا ہے |
118 |
کیا آپﷺ آٹھ رکعات سے زیادہ پڑھتے تھے |
120 |
کیا علمائے اہل حدیث نے 20 تروایح کو سنت رسول تسلیم کیا ہے |
139 |
مجدی صاحب کی جہالت اور ناسمجھی |
141 |
تفردات صحابہ رضی اللہ عنہم |
144 |
منیر احمد منور دیوبندی کھروڈ پکوی کے 2 رسالوں کا جائزہ |
147 |
تضادات یا غلط بیانی |
151 |
نماز تہجد و تراویح کے فرق والی روایت سندا صحیح ثابت نہیں |
155 |
کیا تہجد کی جماعت نہیں ہے |
163 |
منیر احمد کے سوالات کے مدلل جوابات |
165 |
امام بخاری پر بہتان |
174 |
قیام اللیل اور قیام رمضان ایک ہے |
175 |
مزید تضادات او ر جھوٹ |
177 |
عہد عمر رضی اللہ عنہ میں بیس پڑھنے کا جھوٹ |
180 |
احناف صحابی رضی اللہ عنہ کی بات حجت نہیں مانتے |
181 |
خلاصہ بحث و حرف آخر |
182 |
جو مسائل رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے ثابت نہیں |
185 |