شریعت اسلامی کے بنیادی مآخد اسی زبان میں ہیں لہذا قرآن وسنت اور شریعتِ اسلامیہ پر عبور حاصل کرنےکا واحد ذریعہ عربی زبان ہے۔ اس لحاظ سے عربی سیکھنا اور سکھانا امت مسلمہ کا اولین فریضہ ہے ۔ لیکن مسلمانوں کی اکثریت عربی زبان سے ناواقف ہے جس کی وجہ سے وہ فرمان الٰہی اور فرمان نبوی ﷺ کو سمجھنے سے قاصر ہیں ۔ حتی کہ تعلیم حاصل کرنے والے لوگوں کی اکثریت سکول ،کالجز ،یونیورسٹیوں کے نصاب میں شامل اسلامیات کے اسباق کو بھی بذات خود پڑھنے پڑھانے سے قا صر ہے ۔ علماء ومدارس کی اپنی حدتک عربی زبان کی نشرواشاعت کے لیے کوششیں وکاوشیں قابل ذکر ہیں۔ لیکن سرکاری طور پر حکومت کی طرف کماحقہ جدوجہد نہیں کی گئی۔ زیر تبصرہ کتاب ’’ لغت عرب کے ابتدائی قواعد اور جدید عربی بول چال مع قصص النبین‘‘ ڈاکٹر حافظ محمد شہباز حسن (شعبہ علوم اسلامیہ، انجینئر یونیورسٹی) کی ہے۔ جس میں عرب زبان کی خصوصیات، قواعد، ہفتے، مہینوں کے نام اور دیگر الفاظ کو بیان کیا ہے۔ مزید اس کتاب میں عربی زبان کو سیکھنے کے حوالے سے انبیاء کرام قصوں کو بھی بیان کیا گیا ہے۔ تا کہ مدارس دینیہ کے طلباء و مدرسین کے لیے یہ کتاب ایک نادر تحفہ ہے کیونکہ مدارس دینیہ کی اکثریت عربی گرائمر تو جانتی ہے مگر آج کل کی بولی اور لکھی جانے والی عربی زبان سےناواقف ہے ۔اس کتاب کی مدد سے عرب ممالک کے مسافروں کے لیے عربی سیکھنا نہایت آسان ہے ۔ اور یہ کتاب اساتذہ وطلبہ کےلیے عربی بول چال پر ایک شاندار رہنما کتاب ہے۔(رفیق الرحمن)
عناوین |
صفحہ نمبر |
عرض مولف |
9 |
عربی زبان کی خصوصیات |
11 |
ذخیرہ الفاظ |
26 |
قرآن مجید میں باربار دہرائے جانےوالے حروف اورالفاظ |
30 |
جدید عربی بول چال کےلیے ذخیرہ الفاظ |
45 |
اسم فاعل |
57 |
اسم مفعول |
58 |
جمع مکسر |
59 |
نکراورمعرفہ |
60 |
اسم ضمیر |
62 |
مرکبات |
65 |
مرکب جاری |
66 |
مرکب اشاری |
67 |
اسم اشارہ قریب |
67 |
اسم اشارہ بعید |
67 |
مرکب اضافی |
68 |
مرکب توصیفی |
69 |
اقسام جملہ |
71 |
معرب مبنی |
73 |
منصرف ،غیرمنصرف |
74 |
فعل |
75 |
فعل ماضی |
77 |
گردان فعل ماضی |
77 |
مشق |
78 |
فعل مضارع |
79 |
مشق |
80 |
فعل مضارغ کی اعرابی قسمیں |
82 |
فعل امر |
83 |
مشق |
84 |
فعل نہی |
85 |
مشق |
85 |
ابواب اوران کی خصوصیات |
86 |
حرف |
91 |
مشق |
91 |
الاوقات |
101 |
ہفتہ کےدن |
102 |
سال کےمہینے |
104 |
حکومتیں اوشعبے |
107 |
گنتی |
109 |
رنگ |
113 |
دنیا |
114 |
قصص النبیین –الجزءالاول ) |
|
المقدمۃ |
117 |
من كشرالاصنام |
118 |
بائع الاصنام |
118 |
ولد آزر |
118 |
نصحية ابراهيم |
119 |
ابراهيم يكسرالاصنام |
120 |
من فعل هذا؟ |
120 |
نارباردة |
122 |
من ربي |
122 |
ربي الله |
123 |
دعوة ابراهيم |
124 |
امام النملك |
125 |
دعوة الوالد |
126 |
الي مكه |
127 |
بشرزمزم |
128 |
روياابراهيم |
129 |
الكعبة |
130 |
بيت المقدس |
131 |
احسن القصص |
133 |
روياعجيبة |
133 |
حسد الاخوة |
134 |
وفد الي يعقوب |
135 |
الي الغابة |
136 |
امام يعقوب |
137 |
يوسف في البر |
138 |
من البشر الي القصر |
139 |
الوفاء ولامانة |
140 |
موعظة السجن |
141 |
حكمة يوسف |
142 |
موعظة التوحيد |
143 |
تاويل الرويا |
144 |
روياالملك |
145 |
الملك يرسل الي يوسف |
146 |
يوسف يسائل التفتيش |
146 |
علي خزائن الارض |
148 |
جاءاخو ة يوسف |
149 |
بين يوسف واخوته |
151 |
بين يعقوب وابنائه |
152 |
بنيامبين عنديوسف |
153 |
الي يعقوب |
155 |
يظهرالسر |
157 |
يوس يرسل الي يعقوب |
159 |
يعقوب عند يوسف |
159 |
حسن العاقبة |
160 |
قصص النبيين (الجزاءالثاني) |
|
المقدمة |
162 |
سفية نوح |
164 |
بعد آدم |
164 |
حسدالشيطان |
164 |
فكرة الشيطان |
165 |
حيلة الشطيان |
166 |
صورالصالحين |
166 |
من الصور الي التمائيل |
167 |
من التمائيل الي الاصنام |
168 |
غضب الله |
168 |
الرسول |
169 |
بشرام ملك |
170 |
نوح الرسول |
171 |
ماذاجابه القوم |
171 |
بين نوح وقومه |
172 |
ابتعك الارذلون |
173 |
ججة الغيناء |
174 |
دعوة نوح |
175 |
دعاءنوح |
176 |
السفينة |
177 |
الطوفان |
178 |
ابن نوح |
179 |
ليس من اهلك |
180 |
بعد الطوفان |
181 |
العاصفة |
182 |
بعد نوح |
182 |
كفران عاد |
182 |
عدوان عاد |
183 |
قصورعاد |
184 |
هودالرسول |
185 |
دعوة هود |
185 |
جواب القوم |
186 |
حكمة هو |
187 |
ايمان هود |
188 |
عناد عاد |
189 |
العذاب |
190 |
ناقة ثمود |
192 |
بعد عاد |
192 |
كفران ثمود |
193 |
عبادة الاصنام |
193 |
صالح عليه لصلاة والسلام |
194 |
دعوة صالح |
195 |
دعابة الاغنياء |
196 |
قداخطاظننا |
197 |
نصحية صالح |
198 |
مااسالك عليه من اجر |
199 |
ناقة الله |
199 |
النوبة |
200 |
طغيان ثمود |
201 |
العذاب |
202 |
ڈاکٹر حافظ محمد شہباز حسن کی تحریر ی کاوشیں |
205 |