قرآن کریم اور احادیث مقدسہ اسلامی تعلیمات کاسرچشمہ ہیں ۔انگریزوں نے ہندوستان پر قبضہ جمایا توانہوں نے اپنے سامراجی مقاصد کی تکمیل کےلیے مسلمانوں کے عقائد کو متزلزل کرنے کی کوشش کی۔ اس سلسلے میں انہوں نے جن نام نہادسکالروں کی کاشت کی۔ انہوں نے فتنہ انکار حدیث کی مہم شروع کردی۔الحمدللہ علمائے حق آگے بڑھے انہوں نےقرآن وسنت کے روشن دلائل وبراہین سے انگریزوں اور ان کے لے پالک دانشوروں کے سارے حربے بیکار کردئیے اور یوں مسلمانوں کی متاع ایمان کو تباہ ہونے سے بچایا ایسے علماء کبار کی کہکشاں میں فاضل اجل مولانا عبدالسلام رستمی حفظہ اللہ کا نام ایک نادر اضافہ ہے انہوں نے اس کتاب میں قرآن وحدیث اور تعامل صحابہ رضوان اللہ علیہم اجمعین کی روشنی میں سرسید،اسلم جیراج پوری اور غلام احمد پرویز جیسے قلمکاروں کی گمراہ کن تحریروں او ردورازکار تأویلوں کے بخیے ادھیڑ دیئے ہیں او ریہ حقیقت اچھی طرح اجاگر کردی ہے کہ حدیث کا انکار در حقیقت قرآن کا انکار ہے اسلام اطیعو اللہ واطیعوالرسول کا نام ہے قرآ ن کے ساتھ ساتھ جب تک صحیح احادیث پر پوری طرح یقین او رعمل نہیں کیا جائے گا اس وقت تک ایمان کی لذت شناسی نصیب نہیں ہوگی ۔یہ کتاب اسی حقیقت کی ایمان افروز تفسیراور حجیت حدیث کی دل آویز دستاویز ہے ۔
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
عرض ناشر |
|
20 |
مقدمہ |
|
25 |
باب 1: قرآن کریم پر ایمان |
|
30 |
قرآن وحی ِ الہٰی ہے |
|
30 |
فطری تعلیم |
|
33 |
شیطانی وسوسہ |
|
34 |
دل میں الہام کرنا |
|
34 |
قرآن منزل من اللہ ہے |
|
34 |
اتباع قرآن فرض ہے |
|
37 |
قرآن کی زبان عربی ہے |
|
38 |
ایمان باالملائکہ قرآن سے ثابت ہے |
|
39 |
مسئلہ تقدیر قرآن سے ثابت ہے |
|
42 |
تعبیر اول |
|
42 |
تعبیر دوم |
|
44 |
تعبیر سوم |
|
44 |
معجزات |
|
48 |
پرویزی لاجواب ہو گیا |
|
49 |
لفظی معنی |
|
53 |
مفہوم |
|
53 |
ترجمہ |
|
53 |
ابراہیم ؑ کا آگ میں پھینکا جانا |
|
54 |
آخرت پر ایمان |
|
62 |
نفخہ اولی |
|
62 |
سوال ، حساب،عرض اور وزن اعمال |
|
63 |
دنیا میں اعمال کا لکھا جانااور آخرت میں نامہ اعمال کی تقسیم |
|
63 |
انبیاء،فرشتوں اور مومنوں کی شہادت سے متعلق آیات |
|
63 |
نسبی تعلقات ختم ہونا،ایک دوسرے سے بھاگنا |
|
63 |
جنت،اہل جنت،جہنم، اہل جہنم اور آخرت کے تفصیلی احوال |
|
64 |
جنت اور جہنم کے متعلق سرسید کے نظریات |
|
65 |
غلام احمد پرویز کے نزدیک جنت اور جہنم کا مفہوم |
|
69 |
باب 2 محمدرسول اللہ ﷺ پر ایمان |
|
71 |
پہلی صفت رسالت ا ور نبوت |
|
72 |
رسول اور نبی کا معنی |
|
74 |
راجح قول |
|
74 |
قولی رسالت |
|
75 |
فعلی اور عملی رسالت |
|
76 |
نبی ﷺ کی صفت تبلیغ،تعلیم اور تزکیہ |
|
80 |
مبلغ اعظم |
|
80 |
معلم اعظم |
|
81 |
لفظ حکمت کی تحقیق |
|
81 |
مرشدِ اعظم |
|
82 |
نبی ﷺ مبین،یعنی بیان کرنے والے ہیں |
|
83 |
نبی ﷺ حاکم و قاضی ہیں |
|
84 |
نبی ﷺ بحیثیت داعی و مبلغ |
|
86 |
ایمان بالرسول سے مشروط و متعلق تقاضے |
|
88 |
ایمان بالرسول کا پہلا تقاضا |
|
88 |
ایمان بالرسول کا دوسرا تقاضا |
|
93 |
ایمان بالرسول کا تیسرا تقاضا |
|
96 |
ایمان بالرسول کا چوتھا تقاضا |
|
101 |
باب 3 صحیح احادیث بھی وحی ہیں |
|
105 |
باب 4 فہم قرآن کے لیے صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین حدیث نبوی کے محتاج تھے |
|
121 |
باب 5 قرآن کریم پر عمل کاانحصار علم حدیث پر ہے |
|
127 |
اوقات صلوۃ(نماز) |
|
127 |
اوقات ِ نماز کا اثبات |
|
128 |
قرآن کی روشنی میں نماز کے ارکان و شرائط |
|
132 |
شرائط ِ نماز قرآن کی روشنی میں |
|
132 |
طہارت |
|
132 |
دوام |
|
133 |
محافظت |
|
134 |
ارکان نماز قرآن کی روشنی میں |
|
134 |
قیام |
|
134 |
استقبال ِ قبلہ |
|
134 |
قراءت |
|
135 |
رکوع و سجود |
|
135 |
قنوت |
|
135 |
اخلاص |
|
135 |
خشوع |
|
136 |
ادائے زکاۃ |
|
141 |
حج |
|
148 |
قربانی |
|
153 |
باب6 قرآن کریم کی روسے سنتِ نبوی کا محفوظ ہونا |
|
158 |
فصل1:قرآن کریم کی حفاظت |
|
158 |
حفاظت قرآن کے مراحل |
|
161 |
جمع قرآن کے ادوار |
|
161 |
دورِ نبوی ﷺ |
|
161 |
دورِ صدیقی ؓ |
|
163 |
دور عثمانی ؓ |
|
164 |
ترتیب قرآن |
|
165 |
ترتیب نزولی |
|
165 |
ترتیب کتبی |
|
165 |
ترتیب تلاوت |
|
168 |
فصل2:حفاظت حدیث |
|
170 |
حفاظت حدیث کے اثبات کے لیےقرآن کریم سے استدلال |
|
170 |
حفاظت حدیث بذریعہ سماع اور حفظ |
|
173 |
قوت حافظہ اور صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین |
|
174 |
قوت حافظہ اور تابعین وائمہ محدثین رحمہم اللہ |
|
176 |
قوت حافظہ اور تبع تابعین |
|
177 |
کتابت اور تالیف وتدوین کے ذریعے سے حفاظت حدیث |
|
178 |
دور نبوی ﷺ میں کتابت حدیث |
|
178 |
بخاری کے علاوہ دیگر کتب میں کتابت حدیث کے حکم کا ثبوت |
|
180 |
عہدصحابہ کرام رضوان اللہ علیہم کے بعدتدوین حدیث |
|
185 |
تدوین حدیث کا پہلا دور(صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین ) |
|
185 |
صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کے تحریری مجموعے |
|
185 |
صحیفہ صادقہ |
|
185 |
صحیفہ عمربن خطاب ؓ |
|
186 |
صحیفہ عثمان ؓ |
|
186 |
صحیفہ علی ؓ |
|
186 |
مسندِ ابو ہریرہ ؓ |
|
186 |
تدوین حدیث کا دوسرا دور |
|
187 |
تیسری صدی ہجری کا دور |
|
188 |
حاصل بحث |
|
189 |
باب 7 حجیت حدیث سے انکار ،قرآن کی حجت سے انکار ہے |
|
191 |
حجیت حدیث قرآن کریم کی روشنی میں |
|
191 |
حجیت حدیث عقلی دلائل کی روشنی میں |
|
196 |
احادیث قرآن کی عملی تفسیر |
|
196 |
تعامل امت یا اجماع امت |
|
197 |
موضوع احادیث کا وجود |
|
197 |
باب 8 قرآن کی تفسیر اور حدیث کی تصحیح میں عقل پرستی باعث گمراہی ہے |
|
199 |
عقل کے منافع |
|
200 |
عقل کے مفاسد |
|
204 |
مطلق نفی عقل |
|
206 |
کسی خاص وجہ سے نفی تعقل |
|
206 |
حاصل بحث |
|
208 |
|