قرآن ِ مجید انسانوں کی راہنمائی کےلیے رب العالمین کی طرف سے نازل کی گئی آخری کتاب ہے ۔اور قرآن کریم ہی وہ واحد کتاب ہے جو تاقیامت انسانیت کے لیے رشد وہدایت کا سرچشمہ اور نوعِ انسانی کےلیے ایک کامل او رجامع ضابطۂ حیات ہے ۔ اسی پر عمل پیرا ہو کر دنیا میں سربلند ی او ر آخرت میں نجات کا حصول ممکن ہے لہذا ضروری ہے اس کے معانی ومفاہیم کوسمجھا جائے، اس کی تفہیم کے لیے درس وتدریس کا اہتمام کیا جائے او راس کی تعلیم کے مراکز قائم کئے جائیں۔ زیر تبصرہ کتاب موضوعات القرآن فی توحید الرحمن‘‘ حمید اللہ خاں عزیز کی ہے۔ اس کتاب میں عقیدہ توحید کیااقسام، اہمیت اور شرک کی مذمت بیان کی گئی ہے۔مزید اس کتاب میں نزول قرآن کے مقاصد، انبیاء ورسل کے متعلق عقائد، موت اور برزخ کے حالات و واقعات اور ایمان کی فضیلت اور مؤمنین کے مقام کو اجاگر کیا گیا ہے۔یہ اپنے موضوع کے اعتبار سے ایک منفرد اور انوکھی کتاب ہے،جس کا اہل علم کو ضرور مطالعہ کرنا چاہئے۔ اللہ تعالی سے دعا ہے کہ وہ ان کی اس محنت کو اپنی بارگاہ میں قبول فرمائے اور ان کے میزان حسنات میں اضافہ فرمائے۔ آمین طالب دعا: پ،ر،ر
عناوین |
صفحہ نمبر |
انتساب |
17 |
آغاز سخن |
21 |
تکمیل دین کی سندقرآن سے |
22 |
دعوی اسلام کےباوجود احکامات شرعیہ کی پاسداری کیون نہیں |
23 |
امت مسلمہ میں فرقہ بندی احبارورہبان کاکارنامہ ہے |
24 |
حق کوچھپانےاورشرک وبدعات پھیلانے والوں کابرانجام |
25 |
توحید وسنت کےمقابلے میں شرک وبدعات کی ترویج |
26 |
قرآن مجیدتمام بنیادی مسائل کااطاطہ کرتاہے |
27 |
اللہ اوراس کےرسول اللہ ﷺ کی اطاعت اہل ایمان پر فرض ہے |
28 |
بعثت رسول اللہﷺ سےغملی رہنمائی |
30 |
اہل جہنم اوردارجہنم کےبابین مکالمہ |
33 |
توحید تمام انبیائے کرام کی دعوت کابنیادی نکتہ |
34 |
توحید خالص کےبغیر تمام نیک اعمال کی کوئی وقعت نہیں |
35 |
مشرک کےلیے دعائے مغفرت کرنابھی جائزنہیں |
35 |
موضوعات القرآن فی توحیدالرحمان‘‘کیوں لکھی گئی |
37 |
موضوعات القرآن کامطالعہ کےتمام حقائق آشکارکرےگا |
38 |
موضوعات القرآن ‘‘احیاء توحید کےلیے مرتب کی گئی ہے |
41 |
شرک کےاندھیروں میں روشن قندیل |
42 |
کتاب کےمقدمہ سےدونئی کتب توحید کی تالیف |
43 |
ادراہ تفہیم الاسلام کااعزاز |
45 |
بطورتحدیث نعمت چند گزارشات |
46 |
کتاب کامقدمہ دیباچہ حرفے چند لکھنےوالے اہل قلم اورمعاونین حضرات |
49 |
کےلیے خصوصی دعائیں |
49 |
حرف چند |
52 |
دیباچہ |
60 |
مقدمہ |
66 |
توحید فطرت کی آواز |
66 |
توحید کامعنی ومفہوم |
69 |
توحید کی اقسام |
73 |
توحید ربوبیت |
73 |
خلق اورتدبیرکی مثال |
73 |
توحیدربوبیت اورکفار کاعقیدہ |
76 |
توحید الوہیت اورحضرات انبیاءکرام |
82 |
حضرت نوح اوردعوت توحید |
82 |
حضرت ہود اوردعوت توحید |
82 |
حضرت صالح اوردعوت توحید |
84 |
حضرت شعیب اوردعوت توحید |
84 |
حضرت ابراہیم اوردعوت توحید |
84 |
حضرت موسیاوردعوت توحید |
85 |
حضرت عیسیٰاوردعوت توحید |
87 |
خاتم الانبیاء محمد ﷺ اوردعوت توحید |
89 |
توحید اسماءوصفات |
99 |
توحید کی اہمیت وفضیلت |
103 |
اسلام کابنیادی رکن |
103 |
امن وسلامتی کی ضمانت |
103 |
جنت میں داخلے اورجہنم سےنجات کاذریعہ ہے |
104 |
توحید مشکلات ومصائب سےنجات کاذریعہ |
105 |
توحید سفارش مصطفیﷺ کاذریعہ ہے |
106 |
کتاب صاحب کتاب |
107 |
دعوت اسلام اورفرقہ پرستی |
110 |
فرقہ پرستی نےاسلام کےشیراز کوبکھیردیا |
110 |
فرقہ پرستی کاانجام جہنم ہے |
111 |
دین کےنام پر مخض دکانداری |
112 |
اللہ کےنزدیک دین صرف اسلام ہی ہے |
112 |
کلمہ اسلام کادم بھرنےوالوں کااصلی نام صرف مسلم ہے |
113 |
اسلام سےبیزاری کی وجہ سےمعاشرے میں دنگافساد ہے |
114 |
پیغام توحید کوجھٹلانے والوں کاانجام بد |
114 |
شرک ایک ناقابل معافی جرم ہے |
115 |
شرک پر مرنےوالےکاابدی ٹھکانہ جہنم کی آگ ہے |
115 |
برگزیدہ انبیا کاتنبیہ |
115 |
خالص اللہ کی طرف یکسوئی اختیار کرنےکاحکم |
116 |
اللہ کاوعدہ ایمان خالص اختیار کرنےوالے مومنین سےہے |
116 |
ایمان لانے پربرکتوں کی بارش کامثردہ |
117 |
امن اورہدایت انہی کےلیےمقدر ہےجویمان لائیں اوردامن ایمان کو |
117 |
شرک کی ملاوٹ سےمحفوظ کرلیں |
117 |
ایمان پرثابت قدم رہنے والوں کےلیے جنت کی بشارت |
118 |
اصل مسئلہ بنیادی عقائد یعنی ایمانیات کاہے |
118 |
انبیاء کی دعوت کامحوربنیادی عقائد کی اصلاح تھا |
118 |
توحید کےمقابلہ مین طاغوت کاانکار ضروری ہے |
119 |
قوم کی بربادی کاایک اورپہلو |
119 |
کیااللہ اپنےبندےکےلیےکافی نہیں ہے؟ |
120 |
غیراللہ کےنام کی پکاریں اوررسول اللہ ﷺ کاعلان |
120 |
غیراللہ کو پکارنےوالےصبرصریحاگمراہ ہیں |
121 |
فوت شدگان پکارنےوالون کی پکارسےغافل ہیں |
121 |
اذان میں اشہدان لاالہ الااللہ کی گواہی کامطلب ؟ |
122 |
اذان میں اشہدان محمد رسول اللہﷺ کی گواہی کامطلب ؟ |
122 |
کاش!ہدایت سےمحرومی ہمارامقدرنہ بنتی |
124 |