یہ کتاب مدینہ یونیورسٹی کے پروفیسر ڈاکٹر شیبۃ الحمد کی عربی کتاب "الادیان والفرق والمذاھب المعاصرۃ" کا اردو ترجمہ ہے۔ اس کتاب کی اہمیت کے ثبوت کیلئے یہ بیان کافی ہے کہ یہ عالم اسلام کی مایۂ ناز مدینہ یونیورسٹی میں گریجویشن میں بطور نصاب شامل ہے۔ اس کا اسلوب نگارش دور حاضر کے تقاضوں سے ہم آہنگ ہے۔ اس تحقیقی کاوش میں مؤلف حفظہ اللہ نے ادیان و مذاہب اور فرقوں کا تفصیل سے تذکرہ کیا ہے، ان کے بانیان کے حالات سامنے رکھیں، ان ادیان و مذاہب کی ابتدا کے متعلق بتایا ہے، ان کے عقائد و نظریات واضح کیے ہیں، ان کی مقدس کتابوں کا ذکر کیا ہے، اور مختصر طور پر اسلام سے ان کا تقابل کیا ہے۔ نیز اسلام میں ان باطل گروہوں کے متعلق احکام آشکارا کئے ہیں۔ ہر مذہب اور ہر فرقے پر مضامین کے آخر میں اس مذہب کا خلاصہ بھی پیش کر دیا ہے۔
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
عرض ناشر |
|
10 |
تقدیم |
|
13 |
سخن ہائے مترجم |
|
15 |
چنداصولی باتیں |
|
16 |
اعتراف حقیقت |
|
18 |
عرض مؤلف |
|
21 |
ادیان وفرق اور موجودہ مذاہب کا(مقررہ)نصاب |
|
22 |
نبوتیں |
|
23 |
نبوتیں |
|
23 |
لوگوں کےلیے انبیاء ورسل کی حاجت وضرورت |
|
25 |
انبیاء ورسل کی سب سے بڑی ذمہ داری |
|
27 |
نبوتوں کاتسلسل |
|
28 |
سابقہ نبوتیں |
|
29 |
توحیدسےبت پرستی کی طرف انحراف اور نظریہ ارتقاء |
|
31 |
یہودیت |
|
36 |
تورات |
|
38 |
تورات اور اس میں پیش آمدہ تحریف |
|
39 |
تلمود |
|
44 |
1۔تلمودیروشلم2۔تلمودباہل |
|
44 |
تلمودکی نبیادی تعلیمات |
|
44 |
محرف تورات میں ذات الہٰی |
|
46 |
تحریف شدہ تورات میں نبوتیں |
|
48 |
نصرانیت /عیسانیت |
|
51 |
عیسائیت او راس میں پیش آمدہ تحریف |
|
52 |
یہودی شاؤل او راسکی تحریف مسیحیت |
|
57 |
شاؤل اپنے بارہ میں کہتاہے |
|
57 |
شاؤل عیسائیت کی تحر یف کی خاطر اس میں شامل ہوتاہے |
|
57 |
انجیل اور اسکی تحریف |
|
60 |
تحریف انجیل |
|
61 |
انجیلیں او ران کاباہمی تناقض |
|
61 |
انجیل متّی |
|
65 |
انجیل مرقص |
|
67 |
انجیل لوقا |
|
68 |
انجیل یوحنا |
|
69 |
ان اناجیل کاباہمی تناقض |
|
71 |
انجیل برنابا/برنباس |
|
74 |
یہ انجیل کب دریافت ہوئی؟ |
|
75 |
اس انجیل کی دریافت کےبارے میں عیسائی موقف |
|
77 |
دور حاضرمیں عیسائیت کےپھیلے ہوئے عقائد |
|
78 |
کیتھولک |
|
78 |
آرتھوڈیکس |
|
79 |
پروٹسٹنٹ |
|
79 |
ھندودھرم /ھندومت |
|
81 |
ہندودھرم کی اصل |
|
81 |
ہندودھرم کےمراحل |
|
82 |
ہندوؤں کی مقدس کتاب |
|
83 |
ہندوؤں کےہاں معبود |
|
84 |
ہندوؤں کےبعض عقائد |
|
85 |
قوانین منو |
|
86 |
بدھ مت |
|
92 |
مہاتمابدھ کےنظریات |
|
96 |
مہاتمابدھ کےہاں الوہیت |
|
96 |
بدھ کےپیروکاروں کی وضح نشانیاں |
|
97 |
بدھ مت مہاتمابدھ کےبعد |
|
97 |
دورحاضرمیں افریقہ او رایشیاء بدھ پرستیاں |
|
100 |
اسلام سےخارج کچھ فرقے |
|
101 |
اسماعیلیہ |
|
101 |
اصل باطنیہ |
|
101 |
اسماء باطنیہ |
|
102 |
فاطمین |
|
108 |
دروز |
|
109 |
نصیریہ |
|
110 |
قادیانیہ یااحمدیہ |
|
112 |
حکیم نورالدین بھیروی |
|
113 |
مرزاغلام احمدکادعوی نبوت |
|
115 |
بہائیت |
|
118 |
عقائدباطنیہ |
|
120 |
ان فرقوں کی اسلام دشمنی |
|
125 |
ان کےبارہ میں اسلام کافیصلہ |
|
126 |
خوارج |
|
128 |
فرقہ خوراج |
|
129 |
محکمہ اولیٰ |
|
129 |
خلاصہ مذہب محکمہ اولیٰ |
|
135 |
ازارقہ |
|
136 |
خلاصہ مذہب ازارقہ |
|
140 |
نجدات |
|
142 |
نجدہ سےعطیہ کی بغاوت کاسبب اس کےیہ اعتراضات بنے |
|
144 |
خلاصہ مذہب نجدات |
|
147 |
صفریہ |
|
148 |
خلاصہ مذہب صفریہ |
|
157 |
عجاردہ |
|
159 |
خازمیہ |
|
160 |
شعیبیہ |
|
160 |
میمونیہ |
|
161 |
خلفیہ |
|
162 |
معلومیہ |
|
162 |
مجہولیہ |
|
163 |
صلتیہ |
|
163 |
حمزیہ |
|
163 |
خلاصہ مذہب عجاردہ |
|
164 |
ثعالبہ |
|
166 |
معبدیہ |
|
167 |
اخنیہ |
|
167 |
رشیدیہ |
|
167 |
مکرمیہ |
|
168 |
شیبانیہ |
|
168 |
خلاصہ مذہب ثعالبہ |
|
169 |
اباضیہ |
|
171 |
یزیدیہ |
|
172 |
حفصیہ |
|
173 |
حارثیہ |
|
174 |
ابراہیمیہ |
|
175 |
میمونیہ |
|
176 |
واقفیہ |
|
176 |
بھیسیہ |
|
176 |
خلاصہ مذہب اباضیہ |
|
178 |
شیعہ |
|
180 |
سبائیہ |
|
182 |
خلاصہ مذہب سبائیہ |
|
186 |
کیسانیہ |
|
187 |
مختاریہ |
|
189 |
خلاصہ مذہب مختاریہ |
|
195 |
کربیہ |
|
197 |
خلاصہ مذہب کربیہ |
|
198 |
ہاشمیہ |
|
199 |
خلاصہ مذہب ہاشمیہ |
|
199 |
بیانیہ |
|
200 |
خلاصہ مذہب بیانیہ |
|
202 |
حربیہ |
|
203 |
خلاصہ مذہب حربیہ |
|
205 |
زیدیہ |
|
206 |
جارودیہ |
|
210 |
خلاصہ مذہب جارودیہ |
|
211 |
سلمانیہ یاجریریہ |
|
213 |
خلاصہ مذہب سلمانیہ یاجریریہ |
|
214 |
بتریہ یاصالحیہ |
|
215 |
خلاصہ مذہب بتریہ |
|
216 |
یعقوبیہ |
|
218 |
رافضہ |
|
219 |
محمدیہ |
|
225 |
خلاصہ مذہب محمدیہ |
|
226 |
اثناعشریہ |
|
227 |
اہل سنت والجماعت |
|
228 |