رفع الملام عن الائمۃ الاعلام شیخ الاسلام امام ابن تیمیہ رحمہ اللہ کا ایک معروف رسالہ ہے۔انہوں نے اس میں اکابر علماء اور خصوصاً ائمہ اربعہ کی جانب منسوب اس غلط فہمی کا ازالہ کیا ہے کہ انہوں نے دانستہ حدیث نبویہ کو نظر انداز کر کے اپنے مقلدین کو اپنے اقوال و افکار کی پیروی کا حکم دیا۔ شیخ نے دلائل و براہین کی روشنی میں اس کتاب میں ثابت کیا ہے کہ ایک عالم اور امام بھی ایسا نہیں جس نے شعوری طور پر حدیث نبوی سے صرف نظر کرتے ہوئے اپنے اقوال و اعمال کو دین میں حجت قرار دیا ہو۔ ایک امام تو کیا کوئی مسلم بھی اس فعل شنیع کی جسارت نہیں کر سکتا۔ زیر نظر کتاب ’’ائمہ اسلام ‘‘اسی مذکورہ کتاب کا ترجمہ ہے یہ ترجمہ سید ریاست علی ندوی رحمہ اللہ نے کیا اور پہلی بار 100سال قبل 1344ھ میں شائع ہوا۔ رفع الملام عن الائمۃ الاعلام کا ایک ترجمہ پروفیسر غلام احمد حریری رحمہ اللہ نے بھی کیا ہے جو مولانا محمد خالد سیف حفظہ اللہ کی تقدیم ، تحقیق و تخریج کے ساتھ ’’ائمہ سلف اور اتباع سنت‘‘ کے نام سے ’’طارق اکیڈمی ۔فیصل آباد نے شائع کیا ہے اور کتاب و سنت سائٹ پر موجود ہے۔ لنک ملاحظہ فرمائیں۔(م۔ا)
https://kitabosunnat.com/kutub-library/aima-salaf-aur-itibai-sunnat
عناوین |
|
صفحہ نمبر |
دیباچہ |
|
1 |
فہرست مضامین |
|
3 |
تمہید |
|
5 |
علماء کا عمل بالحدیث |
|
6 |
باب اول ترک حدیث کے اسباب |
|
6 |
پہلا سبب عدم حصول |
|
7 |
دوسرا سبب ضعف اسناد |
|
14 |
تیسرا سبب اختلاف خیال |
|
15 |
چوتھا سبب شرطوں کے قائم کرنے میں اختلاف |
|
18 |
پانچواں سبب نسان |
|
19 |
چھٹا سبب معانی الفاظ میں اختلاف |
|
20 |
ساتواں سبب کسی اصول کی بنام پر دلالت سے انکار |
|
21 |
آٹھواں سبب دلالتوں کا تعارض |
|
22 |
نواں سبب نسخ حدیث کا اعتقاد |
|
23 |
دسواں سبب اپنے خیال کے مطابق کسی معارض |
|
25 |
باب 2 اجتہادی غلطی کی وجہ سے |
|
29 |
اجتہادی غلطی کا نظر انداز ہونا |
|
31 |
وعید کا لاحق نہ ہونا |
|
33 |
توبہ کا دروازہ کن پر بند ہے |
|
35 |
رواۃ کی مختلف حیثیتوں کے لحاظ سے علم یقینی کا حصول |
|
37 |
تمام احادیث وعید کا حجت ہونا |
|
41 |
وعید کا معدوم نہ ہونا |
|
43 |
خاتمہ بحث |
|
44 |
باب 3 وعید کی مختلف فیرہ متفق علیہ حدیثیں |
|
53 |