ذکرِ الٰہی اردور ترجمہ الوابل الصیب من الکلم الطیب

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
ابن قیم الجوزیہ
الدار السلفیہ، ممبئی
243
6075.00 (PKR)
title-pages-zikr-e-ilahi-copy

اللہ تعالیٰ نے انسان کومحض اپنی بندگی کے لیے پیدا کیا ہے۔ اس کی  بندگی کا بنیادی تقاضا یہ ہے کہ اللہ تعالی ٰہی کی بات مانی جائے۔ اسی کے احکامات پر اپنے ظاہر و باطن کو جھکا دیا جائے اور طا غوت کی بات ماننے سے گریز کیا جائے ۔ اسی بندگی اور تسلیم و رضا کو جا نچنے کیلئے اللہ تعالیٰ نے زندگی و موت کا نظام پیدا کیا تاکہ آزمائے کہ کون بہتر عمل کرتا ہے ۔ اللہ تعالیٰ نے انسان کی فطرت میں خیرو شر کا شعور رکھ دیا اور ساتھ ہی وحی کے ذریعے صراط مستقیم کا تعین کردیا تاکہ لوگ اللہ کی مرضی کے مطابق زندگی گذارکر جنت کی ابدی نعمتوں سے مستفید ہوں۔ اس اہتمام کے باوجود انسان اکثر گناہوں کی غلاظت میں ملوث ہوجاتا ہے ۔ گناہوں کی آلودگی کے ساتھ کوئی شخص جنت میں داخل نہیں ہوسکتا ۔ چنانچہ یہ گناہوں کی صفائی کا عمل دنیا کی زندگی سے شروع ہوتا اور اللہ کی رحمت سے آخرت میں منتہائے کمال تک پہنچ جاتا ہے ۔اپنی ذات کو گناہوں سے پاک کرنے کو اصلاح میں تزکیہ نفس کہا جاتا ہے۔ تزکیہ کے دو پہلو ہیں ۔ ایک تو یہ کہ اس کا مطلب گناہوں کو دور کرنا اور ان کی صفائی کرنا ہے ۔ اس کا دوسرا پہلو یہ ہے کہ صفائی کے بعد نیکیوں اور اچھے اعمال کی بنیاد رکھنا اور انہیں نشونما دینا ہے۔ نفس سے مراد انسانی ذات یا شخصیت ہے۔ چنانچہ تزکیہ نفس کا مفہوم یہ ہوا کہ انسانی شخصیت میں سے برائیوں کو ختم کرنا اور اچھائیوں کو پروان چڑھانا۔تزکیہ نفس دیکھنے میں تو ایک سادہ عمل ہے لیکن عملی طور پر دیکھا جائے تو انتہائی مشکل کام ہے۔ لیکن یہی دین کا مقصود ہے اور اسی عمل میں کامیابی کا نتیجہ جنت کی ابدی نعمتوں کی شکل میں نکلے گا۔ جبکہ اس میں ناکامی کا انجام جہنم کے گڑھے ہیں۔ تزکیہ نفس کی اسی اہمیت کی بنا پر قرآن نے اسے براہ راست موضوع بنایا ہے ۔اور کتاب وسنت کی روشنی میں تصوف اور تزکیہ نفس کی تعلیم محدثین کرام وائمہ مجتہدین عظام کی زندگی کا مشن رہاہے ۔جس کی تفصیل علامہ ابن  قیم ﷫  کی زیر تبصرہ کتاب’’ الوابل الصیب من کلم  الطیب‘‘ سے کما حقہ ہوسکتی ہے ۔ یہ کتاب تصوف اورتزکیۂ نفس کےموضوع پر محدثین وسلف صالحین کے حقیقی نقطۂ نظر کو جاننے کے لیے سند کی حیثیت رکھتی ہے۔ اللہ تعالیٰ اس کتاب کو  اصلاح امت کے لیے بہترین  ومؤثر ذریعہ بنائے(آمین)(م۔ا)

عناوین

صفحہ نمبر

عرض ناشر

12

شکر اوراس کے تین ارکان

18

صبر اور اس کے تین ارکان

19

آرام و تکلیف کی عبادات میں فرق مراتب

19

عبودیت انسانی پر کفالت خداوندی

20

شیطانی ہتھکنڈے

21

رحمت الٰہی

22

کیا گناہ جنت کا اور نیکی دوزخ کی موجب بھی ہو سکتی ہے؟

23

مقولہ شیخ الاسلام

25

عیوب نفسانی وفضل رحمانی کا شاہدہ اور اسکا نتیجہ

25

عبودیت کا مدار حب کامل اور عجزتام پر ہے

27

استقامت

27

استقامت قلب کی دو چیزیں

27

حب الٰہی تمام محبتوں پر غالب ہو

27

غیر اللہ کی محبت و اطاعت کی سزا

28

امر ونہی  کی تعظیم

29

تعظیم امر ونہی کی علامات و مثالیں

30

نماز  و جماعت میں غفلت عدم تعظیم امر کی دلیل ہے

31

بے خشوع نمازیں اور بے روح لاشیں

32

اخلاص اور تفصیل اعمال

33

کفارہ سئیات اور دو اصولی قاعدے

33

حسنات وکفارہ سئیات اوراس کے شرائط

34

مخربات اعمال

35

سنت سے آزادی اور بطلان عمل

36

خبطی اعمال کی مثالیں

36

ضبط شدہ اعمال کا ثواب توبہ سے وہی ملتا ہے یا جدید؟

39

محض مرتد ہوتے ہی عمل باطل ہو جاتے ہیں یا تردید پر مرنا شرط ہے؟

39

مسئلہ مذکورہ اور مصنف کی تحقیق

40

نیکیوں اور برائیوں کی چپقلش

40

ایک تمثیل سے مسئلہ مذکورہ کی مزید وضاحت

41

فصل

42

تعظیم مناہی کی علامات

42

تعظیم نہی کی علامات

43

اوامر ونہی میں سستی

43

ابرواظہرکی رخصت کا غلط استعمال

44

ابرو کی حکمت

44

کھانا حاضر ہونے اور قضائے حاجت کے موقعہ پر نماز منع ہونے کی حکمت

44

جمع بین الصلوتین  کی حکمت اور اس کا غلط استعمال

45

شرعی رخصتوں کے غلط استعمال کی دیگر مثالیں

46

امر و نہی میں غلو کی ممانعت

47

شیطان کے دو داؤ ۔۔ا فراط و تفریط

47

امر ونہی کی علت و حکمت شرعی کا علم مزید انقیاد کا باعث ہونا چاہیے

49

ایمان  واخلاص اور غفلت و شہوت کا مرکب انسان

49

نفس امارہ : نفس مطمنیئہ

50

خواہشات نفسانی ، و عقل و نور ایمانی

51

اغواء شیطانی و فضل رحمانی

52

دنیا کے  پنجروز پر غور

52

آنحضرت ﷺ کا عبرت انگیز خطبہ

53

دنیا کے بجائے آخرت پر زیادہ توجہ چاہیے

54

خلیفہ عمر بن عبدالعزیز کا رقت انگیز خطبہ

55

حدیث اشعری کی یحیٰ ؑ والی طویل  حدیث اور اسکی بہترین تشریح از مصنف

56

موحد و مشرک کی تمثیل

61

خدا و انسان کے ٖغلاموں کا تقابل

62

مشرکین اور ان کے معبود

63

ظلم کی تین وقسمیں

63

کلید جنت اور اس کے لوازم

64

دارالطیبین اور دارالخبیثین

65

لوگوں کی تین قسمیں

65

تین قسم کے مکان

66

حدیث حارث کے جملہ واٰمرکم با الصلوٰۃ کی تشریح

66

التفات قلبی و بصری

67

نماز میں ادھر ادھر جھانکنے کی مثال

68

حضور قلب  اور بے خشوع کی نماز میں فرق

69

نماز سے شیطان نے حد چڑتا ہے

69

نماز میں شیطان کے داؤ

70

حقیقی نماز سےراحت قلبی اور آنکھوں کی ٹھنڈک

71

نمازی کےلیے نماز کی دعا یا بد دعا

71

نماز و عمل مقبول کی دو قسمیں

73

نمازیوں کی پانچ  قسمیں

74

پانچوں قسم کے نمازیوں کی جزا

75

التفات فی الصلوۃ سے حجاب

75

دل تین قسم کے ہیں

76

مومن کی حرمت و عزت آسمان سے زیادہ ہے

77

دل کی مثال تین قسم کے مکا ن

78

حدیث حارث کے لفظ واٰمرکم با الصلوۃ کی  تشریح

81

روزہ شرعی

81

روزہ دار کے منہ کی بدبو کا کستوری سے زیادہ خوشبودار ہونا قیامت کو ہوگا یا دنیا میں بھی؟

82

مسئلہ مذکور کے متعلق مصنف کا اہم فیصلہ

92

حدیث حارث کے لفظ واٰمرکم با الصلوۃ کی  تشریح

94

فضائل صدقہ و زکوٰۃ

95

سخی و بخیل کی مثال

98

بخل اور شح میں فرق

100

فضیلت سخاوت و قباحت بخیل

101

حد سخاوت

102

سخاوت کی دو قسمیں

102

ابراہم کے خلیل اللہ بننے کی وجہ

103

اتصاف با وصاف اللہ کی تاکید

105

حدیث حارث کے لفظ واٰمرکم با الصلوۃ کی  تشریح

108

ذاکر کی مثال

109

فضائل ذکر

109

زنگ دل اور اس کی صیقل

115

دل کو دو چیزیں زنگ آلودہ اور دو چیزیں روشن و مصفا کرتی ہیں

116

مرشد ربانی کے اوصاف اور پیر و مرید کے فرائض

117

باب اول

119

فوائد ذکر

119

شیخ الاسلام کا مقولہ

121

ذکر جملہ عبادات سے آسان و افضل ہے

125

ذکر سے جنت میں درخت لگتے ہیں

125

جو انعامات ذکر سے حاصل ہوتے ہیں دوسرے اعمال سے نہیں

126

ذکر الٰہی سے خدا انسان کو کبھی بھولتا نہیں

128

تنسیٰ ، اعرض ، ضنکا کی تفسیر

130

محسنین کےلیے دو جزائیں

133

دنیا  میں جنت

133

شیخ االاسلام  کا مقولہ آپ کی تفسیر اور مختصر حالات

134

چار بزرگوں کے اقوال؛

136

دنیا میں جنت کیسے ؟

136

سویا ہو ا بیدار مغز ذاکر غافل تہجد گزار سے بہتر ہے

138

ذکر الٰہی سے دل میں زندگی و آخرت  اور محشر برزخ میں نور

139

آنحضرت ﷺ کی دعائے نور

140

تفسیر لا تدرکہ الابصار از ابن عباس رضی اللہ عنہ

143

اللہ نور السموات و الا رض کی تفسیر

144

قلب مومن اور نور ایمانی

145

قلب حجری اور قلب آبی

146

مومن کی مشعل ایمانی کا تیل

147

نور فطری و نور وحی کا متزاج

147

نور معقول و نور محسوس

149

نور اور حیات کا تلازم

150

قرآن میں آگ اور پانی کی مثال

151

آگ کی مثال

151

کفار و منافقین کے خطاب کا فرق

153

قرآن امراض قلبی کی شفا ہے

153

پانی کی مثال

154

وحی الٰہی کی بارش سے مسلمانوں کو خوشی اور منافقین میں اضطراب و ہراس

155

اکثر لوگ منافقانہ روش کو بہتر خیال کرتے ہیں

157

آگ اور پانی کی دیگر مثال

158

ہدایت آسمانی بارش کی مانند اور دلوں کی مثال زمین کی سی ہے

159

علم و ہدایت کی رو سے لوگوں کے تین  طبقے

160

پہلا طبقہ

161

دوسرا طبقہ

162

ابن عباس کے فتاوی کے سات ضخیم جلد

163

ابن عباس رضی اللہ عنہ اور ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ  کا علمی موازنہ

163

حفاظ حدیث

164

اہل استنباط

164

تیسرا طبقہ

165

نفس کلبیہ، اسبعیہ، ملکیہ

165

دوسری مثال ناری

166

ارواح طیبہ او رروح خبثہ

168

نور فطرت اور نور وحی

169

صفات خداوندی  کے انوار کا مشاہدہ

169

کل یوم ھو فی شان کی تفسیر

171

ذکر راس الاصول ہے

175

ذکر الٰہی سے فاقہ قلبی کا انسداد

176

ذکر متفرق کو جمع ، مجموع کو متفرق ، قریب کو بعید  اور بعید کو قریب کرتا ہے

176

ذکر بیداری قلب کا موجب ہے

178

ذکر شجر معرفت ہے

178

ذکر الٰہی قرب خداوندی اور معیت الٰہی کا باعث ہے

179

حدیث قدسی

179

مقام الغزش

180

ذکر صدقہ و جہاد سے افضل ہے

181

قول ابو ذر رضی اللہ عنہ

181

قول عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ

181

قول دیگر

181

ذکرر اس  شکر ہے

182

موسیٰ ؑ اور عزوجل کی گفتگو

182

جماع و قضاء حاجت کے وقت خدا کی یاد اور اس کی تحقیق

183

ذکر تمام متقیوں سے معزز ہے

185

ثواب کی غرض سے عمل  کرنے والوں اور قرب الٰہی کےلیے عمل کرنے والوں کافرق

185

پہلا فرق

186

دوسرا فرق

186

اصحاب جو وہ طالبین کے قرب

187

عزوجل او موسیٰ ؑ کاسوال جواب

188

قول ابن عباس رضی اللہ عنہ

188

کعب رضی اللہ عنہ کا قول

188

اکثر ذکر سے لوگ پاگل  کہنے  لگ جائیں

189

ذکر سے قساوت قلب کا علاج

190

ذکر دل کی دوا ہے

190

ذکر حب الٰہی کا اصل  ہے

191

ذکر انعامات الٰہی کے حصول اور غصب الٰہی کے دفاع کا موجب ہے

191

ذکر خدا کی رحمتوں  اور فرشتوں کی دعاوں کا موجب ہے

192

مجالس ذکر جنت کے باغ ہیں

193

مجالس ذکر فرشتوں کی مجلسیں ہیں

193

اہل ذکر سے عزوجل فرشتوں پر فخر فرماتے ہیں

196

دو م ذکر سے انسان ہنستے ہوئے جنت میں جا ئے گا

197

جملہ اعمال قیام ذکر کےلیے مشروع کیے گیے ہیں

197

کثرت ذکر افضل الاعمال ہے

199

ذکر الٰہی تمام نفلی عبادات کا کام دے جاتی ہے

200

ذکر الٰہی اطاعت الٰہی ک سب سے بڑا معاون ہے

201

ذکر سے تمام مشکلیں آسان ہوجاتی ہیں

202

ذکر سے تمام خطرے دور ہوجاتے ہیں

202

ذکرسے بے حد قوت حاصل ہوجاتی ہے

203

شیخ الاسلام ابن تیمیہ کی قوت روحانی

203

حضرت فاطمہ رضی اللہ عنہاکو غلام کے  بجائے دعا سکھا ئی

203

لاحول ولاقوۃ الا با للہ سے بڑے بڑے مسائلل حل ہوتے ہیں

204

مقابلہ اعمال میں اہل ذکر کی جنت

205

عزوجل سے ذاکر کی تصدیق

207

ذکر سے محلات بہشتی کی تعمیر

208

ذکر انسان اور دوزخ کے درمیان دیوار بن جائے گا

209

ذاکر کے حق میں فرشتوں کی استغفار

209

ذاکر سے دشت و جبل کی فخر و مباہات

210

کثرت ذکر سے براءت نفاق

210

ذکر الٰہی کی لذت تمام لذات سے بہتر ہے

211

کثرت ذکر سے گواہوں کی کثرت

212

ذکر الٰہی  کے شغل زبان سے فضول کلامی بند ہوجاتی ہے

212

ذکر سے شیطانوں میں گھرے  ہوئے آدمی کی نجات

213

ایک عجیب و غریب قابل دید  حدیث

214

فصل اول۔

225

ذکر کی پہلی قسم ۔ عزوجل کے اسماء و صفات  کا ذکر کرنا

225

قسم او ل۔ عزوجل کی خود حمد ثنا کرنا

226

دوم ۔ خدا کے اسماء صفات کے احکام بیان کرنا

227

حمد و ثنااور مجدہ بزرگی

228

قسم دوم ۔ عزوجل کے اوامر و نواہی کی یاد رکھنا

228

فائدہ

228

ذکر کی پانچ قسمیں

229

فصل دوم۔ ذکر دعا سے افضل ہے

229

دعا کا آغاز حمد و ثنا اور دورود سے کرنا چاہیے

230

دعائے ذی النونؑ

230

دعائے آنحضرت ﷺ

232

فائدہ دیگر ۔ ذکر قبولیت دعا کا باعث ہے

232

تین پیغمبروں کی دعائیں

234

فصل سوم۔ تلاوت قرآن ذکر سے اور ذکر دعا سے افضل ہے

235

دو چیزوں کی ضرورت

236

ایک مثال

236

تسبیح و استغفار میں سے کون زیادہ مفید ہے

236

نماز فرداً فرداً تلاوت قرآن اور ذکر دعا سے افضل ہے

236

مصنف کی مزید تصانیف

Title Page---Uswa e Hasana
title-pages-uswa-hasanpbuh
pages-from-uswa-e-hasna
title-page-alamul-muqeien-an-rabb-il-aalameen-2part1
title-page-alamul-muqeien-an-rabb-il-aalameen-2part1
title-pages-afadat-imam-ibne-taimia-urdu-copy
Title Page---Alsalat u walslam
title-pages-qaseeda-az-nouniya-copy
title-pages-tafseeri-nukaat-w-afadaat
title-pages-hasdon-k-shar-se-bacho
title-pages-khush-nasebi-ki-rahain-copy
Title Page--- Daway shafi
title-pages-dawaa-e-shafi-new-edition-2
Title Page---Zikar-e-Ilahi
title-pages-zikr-e-ilahi-copy
title-pages-zaad-ul-ma-aad-12
title-pages-zaad-ul-ma-aad-12
shirkeakbarkufreakbaraurbidatkbaraymainjahilaurmuqallidp-copy
title-page-sifat-al-munafiqeen
title-pages-tibbenabvi
titel-pages-qabar-parsti-k-frogh-k-liye-shaitan-ki-hoshrba-tadaberain
title-pages-muawizatain-fazail-barakat-tafseer
title-pages-pages-from-nafsani-khawahishat-sy-najat-k-zaray
pages-from-nafsani-khawahishaat-se-nijat-key-zariye
title-pages-kitab-al-salat--ibne-qayyam--copy
title-pages-gunahon-ki-nishaniyan-aur-un-k-nuqsanat
yahood-o-nasara-tareekh-k-aaine-me

ای میل سبسکرپشن

محدث لائبریری کی اپ ڈیٹس بذریعہ ای میل وصول کرنے کے لئے ای میل درج کر کے سبسکرائب کے بٹن پر کلک کیجئے۔

 

ایڈوانس سرچ

موضوعاتی فہرست

رجسٹرڈ اراکین

آن لائن مہمان

محدث لائبریری پر اس وقت الحمدللہ 1709 مہمان آن لائن ہیں اور اراکین میں سے ایک رکن موجود ہے۔

  • arasheednaz

ایڈریس

       99-جے ماڈل ٹاؤن،
     نزد کلمہ چوک،
     لاہور، 54700 پاکستان

       0092-42-35866396، 35866476، 35839404

       0092-423-5836016، 5837311

      KitaboSunnat@gmail.com

      بنک تفصیلات کے لیے یہاں کلک کریں