دوام حدیث جلد اول

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
حافظ محمد گوندلوی
ام القریٰ پبلی کیشنز، گوجرانوالہ
602
12040.00 (PKR)
title-pages-dawaam-e-hadees-jild-1

اللہ تعالیٰ نے بنی نوع ِ انسان کی رشد وہدایت کے لیے انبیاء ورسل کو اس کائنات میں مبعوث کیا،تاکہ ان کی راہنمائی کی بدولت اللہ تعالیٰ کی رضا کو حاصل کیا جاسکے۔انسان اپنے تیئں کتنی ہی کوشش اور محنت کیوں نہ کرلے ، اسے اس وقت تک اللہ تعالیٰ کی رضا حاصل نہیں ہوسکتی جب تک وہ زندگی گزارنے کے لیے اسی منہج کو اختیار نہ کرے جس کی انبیاء﷩ نے تعلیم دی ہے ،اسی لیے اللہ تعالیٰ نے ہر رسول کی بعثت کا مقصد صرف اس کی اطاعت قراردیا ہے ۔جو بندہ بھی نبی اکرم ﷺ کی اطاعت کرے گا تو اس نے اللہ تعالیٰ کی اطاعت کی اور جو انسان آپ کی مخالفت کرے گا ،اس نے اللہ تعالی کے حکم سے روگردانی کی ۔ اللہ تعالیٰ نے رسول اللہ ﷺ کی اطاعت کی تاکید کرتے ہوئے ارشاد فرمایا: وَمَا آتَاكُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَمَا نَهَاكُمْ عَنْهُ فَانْتَهُوا(الحشر:7)اللہ تعالیٰ کے اس فرمان ِعالی شان کی بدولت صحابہ کرام ،تابعین عظام اور ائمہ دین رسول اللہ ﷺ کے ہر حکم کو قرآنی حکم سمجھا کرتے تھے اور قرآن وحدیث دونوں کی اطاعت کویکساں اہمیت وحیثیت دیا کرتے تھے ،کیونکہ دونوں کا منبع ومرکز وحی الٰہی ہے ۔عمل بالحدیث کی تاکید اورتلقین کے باوجود کچھ گمراہ لوگوں نےعہد صحابہ ہی میں احادیث نبویہ سےمتعلق اپنےشکوک وشبہات کااظہارکرناشروع کردیا تھا ،جن کوپروان چڑہانےمیں خوارج ، رافضہ،جہمیہ،معتزلہ، اہل الرائے اور اس دور کے دیگر فرق ضالہ نےبھر پور کردار ادا کیا۔ لیکن اس دور میں کسی نے بھی حدیث وسنت کی حجیت سے کلیتاً انکار نہیں کیا تھا،تاآنکہ یہ شقاوت متحدہ ہندوستان کے چند حرماں نصیبوں کے حصے میں آئی،جنہوں نے نہ صرف حجیت حدیث سے کلیتاً انکار کردیا بلکہ اطاعت رسولﷺ سے روگردانی کرنے لگے اور رسول اللہ ﷺ کی اطاعت کو عہد نبوی تک ہی قرار دینے کی سعی نامشکور کرنے لگے ۔تو اس فتنہ انکار حدیث کے رد میں برصغیر پاک وہند میں جہاں علمائے اہل حدیث نے عمل بالحدیث اورردِّ تقلید کے باب میں گراں قدر خدمات سرانجام دیں وہیں فتنہ انکار حدیث کی تردید میں بھی اپنی تمام تر کوششیں صرف کردیں۔اس سلسلے میں سید نواب صدیق حسن خان، سید نذیر حسین محدث دہلوی،مولانا شمس الحق عظیم آبادی ،مولانا محمد حسین بٹالوی ، مولانا ثناء اللہ امرتسری ، مولانا عبد العزیز رحیم آبادی،حافظ عبداللہ محدث روپڑی، مولانا ابراہیم میر سیالکوٹی ،مولانا داؤد راز شارح بخاری، مولانا اسماعیل سلفی ، محدث العصر حافظ محمدگوندلوی ﷫ وغیرہم کی خدمات قابل تحسین ہیں۔اور اسی طرح ماہنامہ محدث، ماہنامہ ترجمان الحدیث ،ہفت روہ الاعتصام،لاہور ،پندرہ روزہ صحیفہ اہل حدیث ،کراچی وغیرہ کی فتنہ انکار حدیث کے رد میں صحافتی خدمات بھی قابل قدر ہیں ۔اللہ تعالیٰ اہل علم او ررسائل وجرائد کی خدمات کو شرف قبولیت سے نوازے (آمین) زیر نظرکتاب ''دوامِ حدیث'' بھی علمائے اہل حدیث کی دفاع ِ حدیث کے باب میں سرانجام دی جانے والی خدمات جلیلہ ہی کا ایک سنہری باب ہے جو محدث العصر حافظ محمد گوندلوی ﷫ کے تحقیق آفریں قلم سے رقم کیا گیا ہے۔یہ کتاب در اصل منکرینِ حدیث وسنت کی ان تحریرات کاجواب ہے جن کوغلام احمد پرویز نے ''مقام حدیث'' کے نام سے 1953ء میں شائع کیا تھا۔یہ کتاب دو جلدوں پر مشتمل ہے ۔جلد اول میں ''مقام حدیث'' کے تمام مغالطات کا تفصیلی جواب دیا ہے او رجلد دوم میں ڈاکٹر غلام برق جیلانی کی انکار حدیث پر مبنی کتاب''دواسلام'' کا مکمل جواب تحریر کیا ہے۔ حضرت حافظ محدث گوندلوی نے 1953ءمیں جواب کومکمل کرلیا تھا ۔جو کہ ہفت روزہ ''الاعتصام''،ماہنامہ رحیق''اور ترجمان الحدیث ،لاہور میں قسط وار شائع ہوتا رہا۔ پہلی بار حافظ شاہد محمود﷾ (فاضل مدینہ یونیورسٹی ) نے اس کتاب پر تحقیق وتخریج کا کام کر کے کتابی صورت میں حسن طباعت سے آراستہ کیا ہے ۔اللہ تعالیٰ محدث گوندلوی کی تمام مساعی جمیلہ کو قبول فرمائے اور ان کی مرقد پر اپنی رحمتوں کانزول فرمائے ،اور فاضل نوجوان جید عالمِ دین حافظ شاہد محمود ﷾ کی علمی وتحقیقی خدمات بھی انتہائی قابل قدر ہیں ۔اللہ تعالیٰ ان کےعلم وعمل اورزورِ قلم میں برکت فرمائے (آمین)( م۔ا)

 

عناوین

 

صفحہ نمبر

مقدمہ

 

23

مرکز ملت ‘‘اورشریعت سازی "

 

55

شریعت قیاسی چیز نہیں

 

58

تبدیلی شریعت کا نظریہ عقیدہ ختم نبوت کے منافی ہے

 

60

ظن ویقین

 

62

کیاحدیث ظنی ہونے کی بناء پر ناقابل احتجاج ہے ؟

 

62

دلیل کی اقسام

 

62

قیاس منطقی

 

62

استقراء

 

62

تمثیل

 

63

تعریف یقین وظن

 

63

یقینی مقدمات

 

64

ظنی مقدمات

 

65

یقینی او رظنی دلیل

 

66

شرعی دلیل

 

67

دلیل بلحاظ ثبوت

 

67

دلیل بلحاظ دلالت

 

67

خبررسول ﷺ

 

69

اس میں قرآن او رملائکہ کی خبربھی داخل ہے

 

69

تواتر اور حجیت

 

 

قرآن مجید بلحاظ ثبوت

 

71

حدیث بلحاظ ثبوت

 

72

قرآن مجید بلحاظ دلالت

 

74

پہلی مثال

 

75

دوسری مثال

 

75

تیسری مثال

 

76

چوتھی مثال

 

76

پانچویں مثال

 

77

چھٹی مثال

 

78

ظن او رحجیت

 

 

خفی کابیان

 

79

مشکل

 

79

مجمل

 

81

متشابہ

 

82

قرآن میں محتمل الفاظ

 

82

یقین او ر ظن میں فرق

 

84

ظاہر

 

84

نص

 

84

مفسر

 

85

ماقبل کا خلاصہ

 

87

قرآن وحدیث دونو ں یقینی ہیں

 

 

تاریخ ہونا دین کے منافی نہیں

 

94

دین کے یقینی ہونےکے دلائل

 

94

پہلی دلیل

 

94

یقین کے مراتب

 

96

دوسری دلیل

 

98

تیسری  دلیل

 

98

حفاظت قرآن

 

99

قرآن کی طرح حدیث بھی محفوظ ہے

 

 

قرآن مجید کس طرح ہم تک پہنچا ؟

 

102

سند کا اتصال او رراویوں کاثقہ ہونا

 

103

آنحضرت ﷺ ’’امی ‘‘تھے

 

106

نبی ﷺ کےکا تب ہونے کا ثبوت

 

106

منکرین حدیث نے دلیل میں کفار کی پیروی کی ہے

 

109

منکرین حدیث قرآن کی تحریف کیوں کرتے ہیں ؟

 

110

تفاوت قرآن کی صورتیں

 

 

اختلا ف قرآن کی دو صورتیں

 

115

تر جمہ قرآن کی حقیقت

 

116

اختلاف قرآت پر اعتر اض کا جواب

 

116

کتاب قرآن

 

119

روایت باالمعنی کی وضاحت

 

120

قرآن مجید میں روایت بالمعنی ٰ

 

 

حفاظت حدیث

 

127

خاص دلائل کامطالبہ کفار کی عادت ہے

 

128

کتاب او رحجیت

 

129

حدیث  د ائمی  حجت ہے

 

132

حدیث نہ لکھنے کا سبب

 

133

حفاظت حدیث کے اسباب

 

135

احادیث کوعملی شکل  دینا

 

135

احادیث کوحکومت کاآئین بنانا

 

135

کتابت حدیث

 

136

فتنہ وضع حدیث کا تدارک

 

138

حدیث کی کتابت  آنحضرت ﷺکے عہد میں شروع ہو  گئی  تھی

 

141

حضور ﷺ کے مکاتیب   کا ذکر

 

144

مندرجہ ذیل صحابہ سے حدیث کا لکھنا ثابت  ہے

 

155

اس طرح بہت سے تابعین بھی لکھتے تھے

 

163

کتابت حدیث منکرین  کے اعتراضات او ران  کے جوابات

 

 

حضرت  ابو بکرصدیق رضی اللہ عنہ سے جو  ممانعت کا  اثر مروی ہے

 

171

حضرت عمررضی اللہ عنہ سے ممانعت کا جو اثرآیا ہے

 

174

اس کے بعد ایک دوسرا اثر حضرت عمررضی اللہ عنہ سے نقل  کیا ہے

 

176

اس کے بعد ایک تیسرا اثر حضرت عمررضی اللہ عنہ سے نقل ہے ،جو  ضعیف ہے

 

178

بعض علماء کا تحریر کو اچھا نہ جاننا

 

182

مؤ طا امام مالک رحمہ اللہ

 

182

امام ابو داود نے اپنی کتاب کا انتخاب 5لاکھ سے کیا ہے

 

183

اللہ تعالی ٰ نے احادیث کے مجوعوں کے انتخاب میں اکثر

 

184

حدیثیں کیو ں یاد رہتی تھیں ؟

 

186

احادیث کو عملی شکل دینا

 

187

احادیث کو آئینی  شکل دینا

 

188

احادیث کی تبلیغ

 

189

مدارس کاقیا م

 

193

کتابت حدیث

 

 

آئمہ اجتہاد کی مساعی

 

196

بعض مسائل میں جو آئمہ اجتہاد کا اختلاف ہے

 

198

اصول فقہ سے دین کس طرح محفو ظ ہو گیا ؟

 

 

ضروری مقاصد

 

201

حاجیات

 

201

تحسینی مقاصد

 

202

ضروری مقاصد کی حفاظت دو صورتو ں میں  کی  گئی ہے

 

202

پہلی  صورت کی مثال

 

202

دوسری صورت کی مثال

 

203

دوسر ی قسم (حاجیا ت) کی مثالیں

 

203

تیسری قسم تحسینات  (مکارم اخلاق)کی مثالیں

 

203

وہ تکمیلی امور جو ’’ضرریات ‘‘میں پائے جاتے ہیں

 

204

وہ امور جو ’’حاجیات ‘‘ میں تکمیلی درجہ رکھتے ہیں

 

205

وہ امور جو ’’تحسینا ت ‘‘میں تکمیلی درجہ رکھتے ہیں

 

205

خلاصہ بحث

 

207

بدعت کی ممانعت

 

208

عبادات میں بدعت

 

208

بدعت اصلیہ

 

208

بدعت وصفیہ

 

209

عادت میں بدعت

 

209

پیغمبر کامنصب کیا ہے ؟‘‘

 

209

دین او رعبادات کسے کہتے ہیں؟

 

211

عبادات کسےکہتے ہیں ؟

 

212

صحبت حدیث کی شرائط

 

216

نقلی بات اگر بلاواسطہ ہم تک نہ پہنچے

 

217

اطمینان حاصل کرنےکےلیےواسطے میں کتنی باتو ں میں غو ر کرناہوتا ہے ؟

 

217

اس کی مثال سنیے

 

218

مذکورہ شرائط مفید علم ہیں

 

219

اس کی مثال

 

220

ثقاہت کا معیا ر

 

224

محدثین کا معیار تنقید

 

225

خلاصہ بحث

 

239

انکارحدیث کا سبب

 

241

صحت حدیث کی شرائط

 

 

کوئی صحیح حدیث خلاف قرآن نہیں

 

247

کوئی صحیح حدیث خلاف   عقل نہیں

 

249

اس کی مثالیں

 

250

عموم بلویٰ اور تعدد رواۃ

 

252

چھوٹا عمل او رزیادہ ثواب

 

252

فضائل اعمال میں ضعیف حدیث

 

253

ملا علی قاری کی عبارت  کی تو ضیح

 

255

وضع حدیث کا حکم

 

258

صحت حدیث کے متعلق ایک او رنقطہ نظر

 

 

مولوی مودودی صاحب کی عبارت

 

261

سابقہ اعتر اضات کا جواب

 

273

راویان حدیث کی توثیق

 

275

فقیہانہ نقطہ نظر اور محدثین کا مقام

 

291

مخالفت کے اسباب

 

292

محدثین کا  فقہ میں مقام

 

293

مزاج شنا سی کی اصطلاح

 

295

حجیت حدیث پر قرآنی د لائل

 

 

حدیث کے واجب العمل ہونے پر  پہلی دلیل

 

296

دوسری  دلیل

 

297

تیسری  دلیل

 

298

چوتھی دلیل

 

298

منکرین حدیث کے اعتراضات

 

298

کیا رسول سے مراد قرآن  مجیدہے ؟

 

298

کیا رسول سے مراداطاعت قرآن ہے ؟

 

300

قرآن مجید کابیان

 

302

حدیث میں نماز کابیان

 

302

اذان کا بیان

 

304

زکوٰۃ کا بیان

 

304

حج کا بیان

 

305

حدیث بھی وحی ہے

 

305

پہلی دلیل

 

306

دوسری  دلیل

 

306

تیسری  دلیل

 

307

چوتھی دلیل

 

307

کیا رسول سے مراد ’’مر کز ملت ‘‘ ہے

 

308

مذکورہ بالا شبہات کا ازالہ

 

310

پہلی بحث :اطاعت خداا و ررسول

 

310

اطاعت خدا و رسول کا معنیٰ

 

311

مرکز ملت کا قانون

 

312

قرآن وحدیث میں وقتی او ردائمی احکا م

 

314

پہلی مثال

 

314

دوسری مثال

 

315

تیسری  مثال

 

317

چوتھی مثال

 

318

غیر متبدل احکام

 

319

تخصیص وتقلید قبول کرنے والے امور

 

321

اختلاف شرائع کے اسباب

 

323

خلاصہ

 

324

تیسرامسئلہ

 

325

حدیث کی قرآن سے کیا نسبت ہے ؟

 

325

حدیثوں کی دو قسموں (دینی او ردنیوی )کا  حکم

 

326

خلاصہ کلام

 

327

امام ابو حنیفہ اور حدیث کے متعلق ان کے اقوال

 

329

پہلاقول

 

329

دوسرا قول

 

330

تیسرا قول

 

330

چوتھاقو ل

 

331

پانچواں قول

 

332

چھٹا قول

 

334

ساتو اں قول

 

334

حدیث کے خلاف قر آن نہ ہونے کی شرط

 

336

فقاہت راوی کی  شرط

 

337

امام ابو حنیفہ حدیث کو حجیت شرعی سمجھتے تھے

 

338

حدیث او رشاہ ولی اللہ رحمہ اللہ

 

340

حدیث کی مخالفت نفاق او رحماقت ہے

 

340

امت نے شریعت کس  طر ح حاصل کی؟

 

340

حدیث مجوعہ رشد وہدایت ہے

 

341

سنت دین کی اساس ہے

 

342

سنت چھوڑنے کی وعید

 

343

سنت پر نجات کا دارومدار ہے

 

344

سنت سے دین محفوظ ہوتا ہے

 

344

علوم حدیث کا بیان

 

345

احادیث کا حکم دائمی ہے

 

346

پہلی مثال

 

347

دوسری مثال

 

347

چند شبہات کا ازالہ

 

348

شاہ ولی اللہ رحمہ اللہ کی مساعی  جمیلہ

 

348

مو لانا عبید اللہ سندھی کےمغالطات

 

349

اقسام وحی

 

354

اصول اربعہ کا ذکر

 

360

اجماع کی تعریف

 

361

اجما ع دائمی حجت ہے

 

362

سنت کا معنی

 

363

سنت کا اطلاق

 

364

کسی حکم کا دائمی ا ور وقتی ہونا

 

365

خلا صہ بحث

 

366

احادیث علم پیغمبر کامجموعہ ہیں

 

368

شاہ ولی اللہ رحمہ اللہ حدیث کو وحی الہی تسلیم کرتے ہیں

 

371

استحسان

 

 

قرآن بھی عرب میں رائج شدہ احکا م پرمشتمل ہے

 

376

حدیث دائمی قانون ہے

 

377

استحسان کی حقیقت

 

377

علامہ اقبال منکرحدیث نہیں

 

380

احادیث صحیحہ پراعتر اضات متن  او رسند دونوں پر

 

382

صحیح بخاری کی تمام احادیث صحیح ہیں

 

382

صحیح بخاری پر اعتر اضات کی نو عیت

 

383

قرآن پراعتر اضات کی نوعیت

 

383

پہلی قسم کے اعتر اض

 

384

دوسری قسم کے اعتر اض

 

384

تیسری قسم کے اعتراض

 

385

صحیح بخاری پراعتر اضات اور ان کے جوابات

 

387

آدم uکی قدوقامت

 

388

ایک شبہ کا ازالہ

 

389

پہلا اعتر اض

 

389

دوسر ااعتر اض

 

390

اسماءالرجال کا علم

 

390

معراج کی حدیث

 

392

حضرت ابراہیم u کےوالد آزر کا انجام

 

392

سورج کا سجدہ کرنا

 

393

سورج کی آمدورفت

 

394

عرش سے مراد

 

395

سورج کا سجدہ کرنا

 

396

جہنم کی شکائیت

 

397

بعض مرتدین کے متعلق وارد ایک حدیث

 

400

حضرت موسی ٰu کا غسل والا واقعہ

 

402

تنبیہ

 

405

نبی اکر م ﷺ پرجادو کا اثر انداز ہونا

 

405

حدیث کے ماننے سےقرآن پرعمل کر نے میں خلل  واقع نہیں ہوتا

 

 

صحت حدیث کا معیار

 

410

حدیث دائمی قانون ہے

 

411

مثال  اوّال

 

412

دوسری مثال

 

413

تیسری  مثال

 

414

چوتھی مثال

 

414

پانچویں  مثال

 

416

عبادت او رمعاملات میں فرق

 

417

عبادت کا مفہوم

 

418

اطاعت او رعبادت میں فرق

 

421

اطاعت کی اقسام

 

422

شبہات کا ازالہ

 

422

عبادت کا معاملات سے تعلق

 

422

عبادت کا معنی

 

424

عبادت کی حقیقت

 

424

قوم شعیبu کا جواب

 

425

تفسیر بالروایت پرمنکرین حدیث کےاعتراضات اور ان کے جوابات

 

 

احادیث میں تفسیر کی صورتیں

 

428

تفسیرکی اقسام

 

430

ابراہیم ﷤ کا احیاء موتی کا سوال

 

432

بعض احوال آخرت کی تفسیر

 

435

خلاصہ ء اعتراض

 

436

جواب

 

437

دوسراجواب

 

438

حضرت موسی ٰ ﷤ کی 9نشانیاں

 

441

پہلاجواب

 

444

دوسراجواب

 

446

﴿ھذان اختصموا﴾کی تفسیر

 

447

حضرت ابراہیم ﷤ کے کذبات ثلاثہ

 

451

جواب

 

451

حضرت سلمان فارسی رضی اللہ عنہ  کی فضیلت میں ایک حدیث

 

454

جواب

 

455

درود ابراہیمی کی تفسیر

 

457

جواب

 

460

﴿الا المودۃ فی القربی ﴾کی تفسیر

 

464

فرعون کا غرق آب ہونا

 

469

جواب

 

470

آسمان وزمین کی مسافت

 

473

جواب

 

475

سنن اربعہ کی تمام روایات صحیح نہیں

 

475

علم الہی کی وسعت

 

478

آسمان وزمین سےمراد

 

478

آسمان وزمین کی مسافت

 

479

عاملین عر ش کی حقیقت

 

480

’’مستقدمین ‘‘او ر’’مستاخرین ‘‘کی تفسیر

 

481

معراج کی حدیث

 

485

متعہ کی حقیقت

 

 

انکار حدیث کے سبب منکرین حدیث کی بے بسی

 

488

متعہ کب حرام ہوا؟

 

488

گزشتہ کا خلاصہ

 

491

قرآن او رمتعہ

 

492

نکاح کی شرائط

 

493

نکاح کی تفصیل حدیث میں ہے

 

493

نکا ح اور زنا میں فرق ۔قرآن کی روشنی میں

 

494

جواب

 

498

نکاح کی تعریف اور اسباب فسخ

 

499

فسخ نکاح کی دیگر صورتیں

 

500

نکاح کی حدود وقیود

 

500

زنا کی تعریف

 

501

لفظ ’’محصنین ‘‘سےاستدلال

 

501

نکاح کے مقاصد

 

502

لفظ ’’احصان ‘‘کے معانی

 

503

متعہ کی ابدی حرمت

 

504

لفظ ’’متعہ ‘‘کا اطلا ق

 

505

مذکورہ عبارت میں حج کے متعہ کا ذکر ہے

 

507

ایک روایت کی توضصح

 

508

عہد نبوی میں قرآن کی تدوین

 

511

تدوین قرآمن کے دلائل

 

511

اختلاف قرآءت کی وضاحت

 

514

آیت ﴿فمااستمتعم بہ .......﴾کی تفسیر

 

515

متعہ کی حرمت

 

517

حرمت شراب میں استد راج

 

518

نزول احکا م میں تدریجی حکمت

 

519

خصی ہونے کی درخواست

 

520

عورت سےغیر فطری مجامعت

 

520

آنحضرت ﷺ کےسواکوئی معصوم او رواجب الطاعۃ نہیں

 

521

آیت رجم

 

522

عجمی سازش کا شکا رکون

 

523

رواۃ حدیث کے متعلق بعض شبہات کا ازالہ

 

524

لفظ ’’شیعہ ‘‘کا اطلاق

 

525

کتب احادیث پر شرمناک الزام

 

526

مذکورہ الزامات کی حقیقت

 

527

عزل کی وظاحت

 

528

نجات کی حقیقت

 

 

نجات کی اقسام

 

531

اقسام نجات کے دلائل

 

532

تمام اسباب ایک ہی جگہ مذکورہ نہیں ہوتے

 

533

وضوء سےگنا ہ معاف ہونا

 

535

صغیرہ گناہ کب معاف ہوتے ہیں ؟

 

535

مصافحہ سے گناہوں کی معافی

 

536

تحیۃالوضوء کا اجر

 

537

اذان کا جواب دینا

 

538

تکبیر تحریمہ کےساتھ نماز باجماعت کی فضیلت

 

538

آمین کی فضیلت

 

540

سنن رواتب کی فضیلت

 

541

جمعہ کی فضیلت

 

541

ذکرکی فضیلت

 

542

آیت الکرسی کی فضیلت

 

542

نمازکے بعد ذکر

 

541

سورہ اخلاص  کی فضیلت

 

541

حج میں کون سے گناہ معاف ہوتے ہیں ؟

 

544

صبح وشام کےاذکار

 

545

ثواب کے مختلف اثرات

 

546

شہادت کی فضیلت

 

548

شہداء کی اقسام

 

548

صبرکی فضیلت

 

549

شہداء کی اقسام او رفضیلت

 

550

شہید کےخصائص

 

551

شفاعت کی حقیقت

 

 

لڑکیوں کا باپ

 

556

اولاد کی وفات پرصبرکی فضیلت

 

557

عورت کی بدخلقی کوبرداشت کرنا

 

557

زانیہ عورت والی حدیث

 

558

سانپ او رگرگٹ مارنےکی روایت

 

559

تلاوت قرآن   کےفوائدو ثمر ات

 

560

قرآن کی تلاوت عبادت ہے

 

562

تلاوت کے فضائل

 

562

بعض آیات کی فضیلت

 

564

آیت الکرسی  کی فضیلت

 

564

سورہ بقرہ کی فضیلت

 

565

سورہ یٰس کی فضیلت

 

565

ثواب کی اقسام

 

567

سورہ اخلاص کی فضیلت

 

567

خوش کن آواز میں تلاوت

 

567

مسکنت او رغناء

 

568

فقرکے فوائد و نقائص

 

568

غناء کے فوائد وعیوب

 

568

غلبہ کی اقسام

 

570

فقراء کی فضیلت

 

570

سرمایہ داری اور اسلام

 

574

مصائب کےاسباب

 

575

امراض ومصائب پرصبرکی فضیلت

 

575

زبان کی حفاظت اور خشیت الٰہی

 

576

فتنوں کے متعلقہ احادیث

 

578

خوف خداسےرونا

 

579

نمازجنازہ

 

580

نیکی کی شہادت

 

582

لوگوں کےدرمیان صلح کرانا

 

582

گزشتہ کا خلاصہ

 

584

حدیث قرآن کی طر ح حجت ہے

 

584

حفاظت حدیث کے اسباب

 

584

حدیث کا واجب العمل اور غیر متبدل ہونا

 

 

ہرصحیح حدیث کا واجب التعمیل اور ناقابل تبدیل ہونا ،امام شافعی کا مذہب ہے

 

589

امام شافعی کی مساعی جمیلہ :

 

593

مرسل حدیث کی شرائط

 

593

اصول وقواعدکی ترتیب

 

594

حدیث مستقل حجت ہے

 

595

اجتہاد کی کوشش

 

597

رائے کا ابطال

 

598

گزشتہ کا خلاصہ

 

599

مصنف کی مزید تصانیف

title-pages-al-islaah-copy
title-pages-al-tehqiqu-al-rasikh-copy
title-pages-ehda-e-sawab-copy
title-pages-tafheem-al-qari-urdu-tarjuma-irshad-al-qari-copy
title-page-khairul-kalam-fi-wajob-e-ilfatihat-khal-falimam
title-pages-dawame-hadeesjadeed-audition
title-pages-dawaam-e-hadees-jild-2
title-pages-dawaam-e-hadees-jild-1
title-page-hadith-harqal-seirat-nabvi-k-
maqalat-muhaddis-ghondalvi

ای میل سبسکرپشن

محدث لائبریری کی اپ ڈیٹس بذریعہ ای میل وصول کرنے کے لئے ای میل درج کر کے سبسکرائب کے بٹن پر کلک کیجئے۔

 

ایڈوانس سرچ

موضوعاتی فہرست

رجسٹرڈ اراکین

آن لائن مہمان

محدث لائبریری پر اس وقت الحمدللہ 475 مہمان آن لائن ہیں ، لیکن کوئی رکن آن لائن نہیں ہے۔

ایڈریس

       99--جے ماڈل ٹاؤن،
     نزد کلمہ چوک،
     لاہور، 54700 پاکستان

       0092-42-35866396، 35866476، 35839404

       0092-423-5836016، 5837311

      KitaboSunnat@gmail.com

      بنک تفصیلات کے لیے یہاں کلک کریں

 :